In mijn stembureau hadden ze lolly's. Ze zeiden dat ze het nog overhadden van gisteren, maar het smaakte nog best lekker.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
Grappig dat de PvdA overdag de hele tijd bovenin stond, maar nu toch is ingehaald door de VVD. Zitten VVD-ers overdag niet op FOK!?
Vandaag vielen me 3 dingen op:
1) Ik ken niemand die PvdA stemt. Ik heb verschillende mensen gevraagd of ze gingen stemmen en waarop. Niemand voor de PvdA. Wel veel PVV, VVD, SP.
2) De vrouwen die ik (samen met hun man) op weg naar en op weg van het stembureau tegen kwam riepen allemaal dat ze eigenlijk niet wisten waar ze op moesten stemmen. (hihihi). Ze lieten of hun man stemmen of vroegen hem waar ze op moesten stemmen.
3) Er waren dit jaar geen snoepjes op het stembureau.
Zo'n lolly kreeg ik ook. Die heb ik voor de grap aan mijn baas gegeven (VVD-er)quote:Op woensdag 12 september 2012 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In mijn stembureau hadden ze lolly's. Ze zeiden dat ze het nog overhadden van gisteren, maar het smaakte nog best lekker.
[ afbeelding ]
1. De VVD stond vanmiddag ook gewoon bovenaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef LXIV het volgende:
Grappig dat de PvdA overdag de hele tijd bovenin stond, maar nu toch is ingehaald door de VVD. Zitten VVD-ers overdag niet op FOK!?
Vandaag vielen me 3 dingen op:
1) Ik ken niemand die PvdA stemt. Ik heb verschillende mensen gevraagd of ze gingen stemmen en waarop. Niemand voor de PvdA. Wel veel PVV, VVD, SP.
2) De vrouwen die ik (samen met hun man) op weg naar en op weg van het stembureau tegen kwam riepen allemaal dat ze eigenlijk niet wisten waar ze op moesten stemmen. (hihihi). Ze lieten of hun man stemmen of vroegen hem waar ze op moesten stemmen.
3) Er waren dit jaar geen snoepjes op het stembureau.
Na in totaal 3 kwartier zoeken vandaag (toch nog maar een poging gedaan) gevonden net. Om 20 seconden voor 9 was ik de laatste stemmer bij stadion Dordtquote:Op woensdag 12 september 2012 20:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Ik had laatst ook opgeruimd, was ik de stempassen kwijt. Kwam ik ze verdorie gisteren tegen. Dus toch maar gestemd.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Na in totaal 3 kwartier zoeken vandaag (toch nog maar een poging gedaan) gevonden net. Om 20 seconden voor 9 was ik de laatste stemmer bij stadion Dordt
Gaat wel makkelijker werken dan een coalitie van 3 of meer partijen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik was een van de eerste stemmers vanochtend. Gezellig in het bejaardentehuis.![]()
Een regering met VVD en PvdA? Dat wordt vast een succes.
als dit de uitslag is is het idd makkelijk formerenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat wel makkelijker werken dan een coalitie van 3 of meer partijen.
Mwah, mits ze compromissen willen sluiten en er niet teveel verschil van mening is.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
als dit de uitslag is is het idd makkelijk formeren
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mwah, mits ze compromissen willen sluiten en er niet teveel verschil van mening is.
Die exitpolls zijn redelijk nauwkeurig, kijk maar eens naar voorgaande jaren.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:57 schreef Roces18 het volgende:
jullie zijn allemaal heidenen en verdoemd tot het vagevuur. wat moet mijn fuhrer nu doen![]()
![]()
maar die exit polls vertrouw ik eigenlijk niet zo. Denk dat er nog een berg van de VVD weggaan maar ook van de PVDA
maar ik wil het niet accepteren. hou me in deze illusie vast.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die exitpolls zijn redelijk nauwkeurig, kijk maar eens naar voorgaande jaren.
Sterkte dan alvast!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
maar ik wil het niet accepteren. hou me in deze illusie vast.
straks moet ik me nog in slaap huilen
no shit.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Typisch Fok om de Piratenpartij zo over te waarderen. Bij de uitslagen zijn ze nog niet eens genoemd.
Ik deel je leed. Maar het is een democratiequote:Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef Mandéra het volgende:
Ik heb gestemd op Geert Wilders, PVV.
Jammer van het verlies..
De exitpoll in dit topic is idd niet representatief. Dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:57 schreef Roces18 het volgende:
jullie zijn allemaal heidenen en verdoemd tot het vagevuur. wat moet mijn fuhrer nu doen![]()
![]()
maar die exit polls vertrouw ik eigenlijk niet zo. Denk dat er nog een berg van de VVD weggaan maar ook van de PVDA
Meer realiteitszinquote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
no shit.
Wat had je dan verwacht?
Ik hou van dieren. En of ze nu gebakken of gebraden zijn, of op de barbecue gelegen hebben en wel of niet van een lekker sausje voorzien zijn, maakt me niks uit. Ook voor mij PvdD dus!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef Maanvis het volgende:
ik haat mensen, dus ik stemde PvdD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |