Ik gun anderen ook plezier.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef Bastiefcg het volgende:
Ga je de hele avond weer snel zijn?
straks moet ie naar bedquote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef Bastiefcg het volgende:
Ga je de hele avond weer snel zijn?
Allemaal van die partijbollebozen die zich vol zuipen wat de uitslag ook is. En dan zijn er ook nog eens camera'squote:
quote:
Dat zou wel baas zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef tralalala het volgende:
Mag je onbeperkt zuipen als je lid bent van een partij?
Want dan word jij lid?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef tralalala het volgende:
Mag je onbeperkt zuipen als je lid bent van een partij?
Die trok duidelijk het kortste strootjequote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef Armageddon het volgende:
Zie die kerel dan staan te trillen met z'n microfoon bij de PVV. Hij is pissig volgens mij.
Ik ben zelf christelijk, Jezus dronk veel wijn, zelfs nog de avond voor hij zou stervenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Drinken in de kerk, godslastering!
Gatverdammequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Die kunnen dadelijk zeggen dat ze meer zetels hebben in de Eerste Kamer dan in de TK.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:46 schreef Bastiefcg het volgende:
Een ding is zeker, Groen Links heeft meer posters dan zetels.
U zal branden in de hell!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ben zelf christelijk, Jezus dronk veel wijn, zelfs nog de avond voor hij zou sterven
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Oh haha, die spoiler. Ik dacht even dat je serieus was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en dan krijgen we een exitpoll die heel erg op alle voorspellingen lijktquote:
Gewoon twee partijen joh, veel leuker.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ze moeten echt een drempel van 5 zetels in gaan voeren. Kanloze kutpartijen met 2 zetels. Die maken het vormen van een coalitie een stuk lastiger
Wat een onzin.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ze moeten echt een drempel van 5 zetels in gaan voeren. Kanloze kutpartijen met 2 zetels. Die maken het vormen van een coalitie een stuk lastiger
Doe de stream links eens in de OP pleurenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog een plaatje van de jostiband bij de SP?
Mwah, er zitten 50 zetels bij slechts 2 partijen die waarschijnlijk ook niet in de coalitie komen...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik voorspel, net als 2 jaar geleden, too close to call
Er is een kiesdrempel van 0,67%quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom richt je een stemlokaal in op de 1e verdieping van een bibliotheekquote:Bij het stemlokaal aan de Berensteinlaan in Den Haag heeft een aantal kiezers woensdag niet kunnen stemmen omdat de lift kapot was. Dit meldt RTV West. Het stemlokaal is ingericht op de eerste verdieping van de bibliotheek. Enkele ouderen die slecht ter been zijn en geen trappen kunnen lopen, konden daardoor niet bij het stemhokje komen. Hoeveel stemmen hierdoor verloren zijn gegaan is niet duidelijk. Volgens medewerkers van de bibliotheek is de lift al heel lang kapot en was de gemeente hier al langer van op de hoogte.
Was bij EenVandaag ook een aardig stukje over vandaagquote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef MrBaas het volgende:
Internationale pers over Nederland, dat is geil.
Ons kleine landje.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef MrBaas het volgende:
Zeker niet doen...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Komt voor elkaar sir Ronaldquote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe de stream links eens in de OP pleuren
Ik vrees dat het juist langer duurtquote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Spannund
Hoop wel dat het tot niet zo lang duurt, net als de vorige keer
Morgen eerste uur college, dus ben het met je eensquote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Spannund
Hoop wel dat het tot niet zo lang duurt, net als de vorige keer
vorige keer duurde het tot 1 uur ofzoquote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vrees dat het juist langer duurt
En alle Grieken en Spanjaarden ook. GODVERDOMME!!!!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef tralalala het volgende:
Al die luitjes uit Brussel lopen te zuipen op onze kosten!
Mensen hebben diverse meningen. Gelukkig worden die vertegenwoordigd en kunnen ze doorgroeien tot een invloedrijke factor (zie SP, GroenLinks, D66, etc.) Partijen moeten eens realiseren dat ze meer moeten samenwerken ipv denken dat ze geliefd zijn door iedereenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
Wilders is nu in zijn arm aan het krassen.
Dus toch een kiesdrempelquote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom richt je een stemlokaal in op de 1e verdieping van een bibliotheek![]()
Dutch apparently decide they do like Europe after allquote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef MrBaas het volgende:
Er zijn geen stemmen verloren gegaan. Je mag binnen je woonplaats in elk stembureau stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom richt je een stemlokaal in op de 1e verdieping van een bibliotheek![]()
quote:
quote:
quote:
Stiekem lezen ze heus wel mee.quote:
SGP en CU zullen geen optie zijn?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:50 schreef satecl het volgende:
[..]
En alle Grieken en Spanjaarden ook. GODVERDOMME!!!!
Daarom... Stem PVV!!!
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:51 schreef Zorro het volgende:
New York Times schrijft zelfs in het Nederlands![]()
Echt he, WAT BEZIELT JE DAN???quote:Op woensdag 12 september 2012 20:52 schreef Cee het volgende:
Foto van je baby met een stembiljet.
En dat doorsturen.
Simpele zielenactiequote:
Haten op Ferryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een stem op de PVV is toch een weggegooide stem.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen bij D66Ben je daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oppositie is ook belangrijkquote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Inderdaad. Oneerlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 20:51 schreef MrBaas het volgende:
FOK was toch beste plek om te discussieren over de verkiezingen?
Gelukkig is het niveau op FOK! wel altijd zeer hoogquote:Op woensdag 12 september 2012 20:54 schreef waxmask het volgende:
Zomaar een topic naam op Viva:
STEMPAS NA STEMMEN NEENEMEN.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het niveau....
Zometeen hebben we de exit poll en daarna heel veel extra slap gelul tot de eerste echte resultaten komenquote:
twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 12-09-2012 om 20:54:11Sommige volgers blijken vergeten te zijn dat ik in 2010 voorspelde dat Rutte de verkiezingen zouden winnen. #TK2012 reageer retweet
of nietquote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef MrBaas het volgende:
Dames en Heren u heeft nog 5 minuten tijd om op de PvdA te stemmen!
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef MrBaas het volgende:
Dames en Heren u heeft nog 5 minuten tijd om op de PvdA te stemmen!
Ik heb vandaag een paars shirt aangetrokken, maar niemand die er wat van zeiquote:
Niet stemmen is weggegooid. Al het andere is gewoon nuttig, simpel.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef IbanMayo het volgende:
Mei Li Vos laat haar tieten zien als de PvdA groter is dan de VVD
ik verheug me op 23:00quote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit me helemaal te verheugen op als al die resultaten doorkomenHeerlijk altijd
Hij was ook diegene die de PVV toen op <20 zetels zettequote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Maurice probeert ook even interessant te doen vanavond.twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 12-09-2012 om 20:54:11Sommige volgers blijken vergeten te zijn dat ik in 2010 voorspelde dat Rutte de verkiezingen zouden winnen. #TK2012 reageer retweet
Mauricequote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Maurice probeert ook even interessant te doen vanavond.twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 12-09-2012 om 20:54:11Sommige volgers blijken vergeten te zijn dat ik in 2010 voorspelde dat Rutte de verkiezingen zouden winnen. #TK2012 reageer retweet
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een paars shirt aangetrokken, maar niemand die er wat van zei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie de PvdA wel de grootste worden.
Hij zou toch vandaag zijn bek houden?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
nog 4 minuten, Ik fiets snel naar de stembus. Doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Bron?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef IbanMayo het volgende:
nog 4 minuten, Ik fiets snel naar de stembus. Doei.Daarom mag je er best heenfietsen, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Maurice moet je nooit vertrouwenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zou toch vandaag zijn bek houden?
nog 4 minuten, Ik fiets snel naar de stembus. Doei.Gek, ik schatte jou altijd juist vrij volwassen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can trust me, trust nobody...
nog 4 minuten, Ik fiets snel naar de stembus. Doei.Echt niet? Sjitt dat waren nog eens tijden toen ik nog niet mocht stemmen, keek echt uit naar stemrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien zijn ze gaan hangen na de zwangerschap.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef IbanMayo het volgende:
ja zeg, ik voorspel vanavond dat Rutte weer wintquote:Op woensdag 12 september 2012 20:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij was ook diegene die de PVV toen op <20 zetels zette
Arie Slob MPquote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat voorspelt De Hond nu dan?
Het grappige zou zijn als Job Cohen opeens naar voren wordt geschoven.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef MrBaas het volgende:
Als PvdA de grootste wordt is de kans dat Samsom premier wordt 99%
Dat heb ik ook hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef Zhero het volgende:
[..]
Echt niet? Sjitt dat waren nog eens tijden toen ik nog niet mocht stemmen, keek echt uit naar stemrecht
Comeback van Cohen denk ikquote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef MrBaas het volgende:
Als PvdA de grootste wordt is de kans dat Samsom premier wordt 99%
PvdA wordt meestal ook onderschat in de peilingenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef Mascleta het volgende:
Overigens gaat PvdA aan het einde nog stijgen, mede door het feit dat grotere gemeenten vaker een hoger aantal PvdA stemmers kennen en de uitslag van die steden later binnenkomen.
bron ?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:55 schreef IbanMayo het volgende:
nog 4 minuten, Ik fiets snel naar de stembus. Doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:RTLNieuwsnl twitterde op woensdag 12-09-2012 om 20:49:48BREAKING Sociale Media-prognose Martijn Kriens: PvdA de grootste 36 zetels, VVD 35 zetels: http://t.co/ReJfcsCH reageer retweet
SGP géén 2 zetels!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat voorspelt De Hond nu dan?
Hmm, dat was 2 jaar geleden juist niet het geval. Eerst stond de PvdA op winst en uiteindelijk won de VVD.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef Mascleta het volgende:
Overigens gaat PvdA aan het einde nog stijgen, mede door het feit dat grotere gemeenten vaker een hoger aantal PvdA stemmers kennen en de uitslag van die steden later binnenkomen.
Dat zegt ook wel iets over Twitter.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef M.rak het volgende:
#hermandeschermman worldwide trending topic
quote:
Of 20:58?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:58 schreef Arcee het volgende:
Al bijna 2 topics vol!
Echte bazen kijken natuurlijk pas vanaf 21:00 uur.
Too close to call. Plus exit poll is betrouwbaarder dan de sociale media.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
twitter:RTLNieuwsnl twitterde op woensdag 12-09-2012 om 20:49:48BREAKING Sociale Media-prognose Martijn Kriens: PvdA de grootste 36 zetels, VVD 35 zetels: http://t.co/ReJfcsCH reageer retweet
Pff social media als peiling gebruikenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Kamertweets.nl heeft VVD als grootste en een zetel voor de piratenpartij.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Je kan het maar dood willen analyseren.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Leuk om die verschillen bij het feestje van PvdA en VVD te zien. Bij VVD, iedereen die zichzelf veel te serieus neemt, strak in het pak, rosétje, één soort demografie onder de aanwezigen (lees: kakkers).
Bij PvdA een gezellig feestje met een multi-culti publiek waar iedereen zwart, wit, bruin of geel met elkaar aan het babbelen zijn.
Nee, ik kijk nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |