NOS natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef kaatje50 het volgende:
welk programma is het beste om te kijken NOS of RTL?
Je kan tegenwoordig topic ook gewoon volgenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Tevens is bovenstaande post een TVP
Lol, de populisten schoppen de populisten omroep eruitquote:Op woensdag 12 september 2012 19:51 schreef Tweek het volgende:
19:37 uur: Verslaggever PowNews eruitgezet bij PVV
Bij de PVV is de bijeenkomst streng beveiligd. De verslaggevingsploeg van PowNews is er door de beveiliging uitgezet. Onze verslaggever Steven Schopert twittert: "Bij de PVV is de beveiliging streng, as always. Ploeg Pownews er uit gezet, misschien kwam ze dat wel wel van pas voor hun item."
Via RTL.
Oja RTL is er ook nog. NOS is doorgaans sneller toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef kaatje50 het volgende:
welk programma is het beste om te kijken NOS of RTL?
Maakt volgens mij niet zoveel uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Oja RTL is er ook nog. NOS is doorgaans sneller toch?
Dat zou ik ook als eerste kiezen, maar vroeg het me wel af, toen ik net de aankondiging op RTL zag. Ik kijk naar de NOSquote:
Hij is wel een Ajacied hequote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
[Nederland kiest #1] Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat
Ajacied422 was eerder, gun die jongen nou ook eens een topic.
Als hij minder dan een paar duizend topics heeft gestart, vind ik dat weinig...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
Ja, maar je wilt toch niet de hele avond naar Frits Wester kijken?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook als eerste kiezen, maar vroeg het me wel af, toen ik net de aankondiging op RTL zag. Ik kijk naar de NOS
NOS uiteraard.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef Senor__Chang het volgende:
Wat moet het worden? NOS of RTL?
NOS, lees ik hier net.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef Senor__Chang het volgende:
Wat moet het worden? NOS of RTL?
Liever niet nee...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar je wilt toch niet de hele avond naar Frits Wester kijken?
als ik dan nog wakker ben, kan ik altijd nog overschakelenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef Tweek het volgende:
RTL ging vorige keer tot een uur of 3 door, had nog de beelden van een zwaaiende Rutte uit de hotelkamer in scheveningen. NOS stopte met live verslaggeving rond een uur of 1.
Dan switch je tegen die tijd toch naar RTL?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef Tweek het volgende:
RTL ging vorige keer tot een uur of 3 door, had nog de beelden van een zwaaiende Rutte uit de hotelkamer in scheveningen. NOS stopte met live verslaggeving rond een uur of 1.
Neequote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef Caland het volgende:
Doet RTL het ook streamen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef Tweek het volgende:
Huib Modderkolk, die bij de PVV-uitslagenavond aanwezig is, vertelt meer over het wegsturen van de journalisten:quote:Twitter avatar gronical JW Navis Pownews weggestuurd bij verkiezingsavond PVV. Rest vd pers zit komende uren opgehokt, behalve Wilders heeft iedere gast een spreekverbod 18 minuten geleden
Is in ieder geval al gezellig bij de PVV.quote:“Ja, ze zijn weggestuurd omdat ze weigerden te stoppen met filmen nadat een PVV-voorlichter hen dat verzocht. Ordes zijn strikt hier: journalisten moeten achter een touwtje staan in een speciaal persvak afgesloten van PVV-sympathisanten en Kamerleden.”
De ongewensten afsluiten van het "juiste volk"...quote:“Ja, ze zijn weggestuurd omdat ze weigerden te stoppen met filmen nadat een PVV-voorlichter hen dat verzocht. Ordes zijn strikt hier: journalisten moeten achter een touwtje staan in een speciaal persvak afgesloten van PVV-sympathisanten en Kamerleden.”
Het jammere is alleen dat dat van achteren isquote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
RTL neemt de kijker veel serieuzer.
Thanks!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
Election Results will start appearing some time after 9pm CET on 12 September 2012 and will gradually build up during the night. Until then browse the 2010 results in the map below. Move the cursor over the map to see the results per constituency and click in the menu on the left side to see the results per party.
Tijdens GTST brengt Ludo straks de eerste exit-poll.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef MrBadGuy het volgende:
RTL komt voor 9 uur al met een voorspelling zeiden ze op het nieuws... 21:00 zap ik denk ik over naar de NOS
Zucht... En ik maar denken dat ze juist hadden afgesproken om geen peilingen te publiceren zolang de stembussen nog open zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdens GTST brengt Ludo straks de eerste exit-poll.
Dan moet ik maar GTST gaan kijkenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach vorige keer hadden ze de Hond bij dwdd op de uitslag avond.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zucht... En ik maar denken dat ze juist hadden afgesproken om geen peilingen te publiceren zolang de stembussen nog open zijn. Kan wel de uitslag beďnvloeden.
Geen idee, maar de uitslagen komen wel live hier:quote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Komt er ook een livestream ergens?
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
Election Results will start appearing some time after 9pm CET on 12 September 2012 and will gradually build up during the night. Until then browse the 2010 results in the map below. Move the cursor over the map to see the results per constituency and click in the menu on the left side to see the results per party.
Klopt, was ik ook tegenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ach vorige keer hadden ze de Hond bij dwdd op de uitslag avond.
Ik gok dat hier wel wat zal komen: http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Dat was lachen jaquote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Hammerbee het volgende:
Is er ook weer een slotdebat? Vorige keer moest Geert het alleen doen
politiek24 wss, en journaal24 wss ook. Of RTL streamt is mij ook onbekendquote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Zozo, gewaagde uitspraken.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Over 45 minuten hebben we misschien al duidelijkheidMaar ik denk dat het nachtwerk wordt
Waar blijft die Ludo nou?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Psst... Dat doen ze ookquote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef Momo... het volgende:
Het zou wat zijn als echt elke stem geteld moet worden voor de uitslag
Die Rick symboliseert de nederlaag van GL? Op een groene motor neem ik aan?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die komt zo, nadat Rick van zijn motor is afgevallen.
Toupet.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef Stranger het volgende:
Maar draagt Ferry nou een pruik of niet?
"Is dit een grap van de redactie?"quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef Thermo16 het volgende:
Piratenpartij kan best wel eens stunten met 1/2/3 zetels vandaag. Ben benieuwd naar die kop van de man van het scherm dan
Net niet genoeg om alleen te regeren nog, helaas.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
44% bij powned momenteel: http://www.powned.tv/nieu(...)powned_exitpoll.html
Er moet sowieso een livecam komen op de kop van de lijsttrekker van het SOPn, die mikken op 4-5 zetels.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef Thermo16 het volgende:
Piratenpartij kan best wel eens stunten met 1/2/3 zetels vandaag. Ben benieuwd naar die kop van de man van het scherm dan
"Zijn we gehackt door piraten?"quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef MrBaas het volgende:
[..]
"Is dit een grap van de redactie?"
Ik heb zelf niet voor ze gestemd, heb wel getwijfeld. Maar ik denk eigenlijk toch dat ze geen zetels pakken helaas...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef Thermo16 het volgende:
Of de telegraaf smoes: "piraten hebben gewoon een heel team internetstemmersquote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"Zijn we gehackt door piraten?"
Ze hadden vandaag wat bijgesteld toch? Ze gingen uit van minstens 76 zetelsquote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Er moet sowieso een livecam komen op de kop van de lijsttrekker van het SOPn, die mikken op 4-5 zetels.
Dat zou wel geniaal zijn trouwens, dat bij de eerste exitpoll de piratenpartij op 149 zetels komt, en kort daarna het logo op dat scherm.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"Zijn we gehackt door piraten?"
Een heel team bots jaquote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of de telegraaf smoes: "piraten hebben gewoon een heel team internetstemmers"
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:26 schreef MrBaas het volgende:
Hoe ziet jullie tabladenbalk eruit?
Ik heb nog openstaan:quote:Op woensdag 12 september 2012 20:26 schreef MrBaas het volgende:
Hoe ziet jullie tabladenbalk eruit?
Is er voetbal op nederland 1?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef betyar het volgende:
NED1? Check
Bier? Check
Vrouw op de knieën tussen de benen? Check.
Prima avondje voor de boeg.
Van dat bier lieg je.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef betyar het volgende:
NED1? Check
Bier? Check
Vrouw op de knieën tussen de benen? Check.
Prima avondje voor de boeg.
2.05 staat er nu gepland, maar ze zullen het wel gewoon afmaken.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef RvLaak het volgende:
Volgens tvgids.nl staat er geen eindtijd voor deze uitzending. Hopelijk doen ze het dit keer wel volhouden tot alle stemmen geteld zijn
02:00 uurquote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef RvLaak het volgende:
Volgens tvgids.nl staat er geen eindtijd voor deze uitzending. Hopelijk doen ze het dit keer wel volhouden tot alle stemmen geteld zijn
Bij RTL Nieuws zeiden ze dat ze ook eerder nog een soort peiling zouden brengenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
RTL gaat ook gewoon pas om 9 uur de eerste prognose geven.
Geloof dat ze toen rond de 19 stonden.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef RvLaak het volgende:
PVV had de vorige keer toch 9 zetels in de peilingen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef Specularium het volgende:
RTL4 heeft een countdownklok!!!@
NOS natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke zender is nou beter, RTL of NOS?
K. 5 zetels verschil dus. Die komen wss van de VVD, dus wordt de PvdA de grootstequote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geloof dat ze toen rond de 19 stonden.
Bungelend aan een touwtje.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef ddx het volgende:
Wat een onzin animatie...
Als je dan toch zo hip wil zijn doe de premier dan ook gewoon in 3d ipv een foto.
RTL heeft wel pratende hoofden aan tafel.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef hooibaal het volgende:
RTL gaat twitterreacties volgen. Nou jippie.
Waarom ook kijken naar RTL als je de NOS hebt met een prachtige presentatie + studio.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef hooibaal het volgende:
RTL gaat twitterreacties volgen. Nou jippie.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilders met beveiliging stemmen.
Of alle peilers hebben nu de PVV extra hoog ingeschat (groter gewicht gegeven) en vallen ze dit keer tegenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
K. 5 zetels verschil dus. Die komen wss van de VVD, dus wordt de PvdA de grootste
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef Zhero het volgende:
Mensen, gewoon NOS kijken. Kwaliteit voor je eigen belastinggeld.
Net gevonden: http://www.rtl.nl/xl/#/u/dc5a9ffb-e4ab-3189-8f6d-315bd776454c/quote:Op woensdag 12 september 2012 20:35 schreef MrBaas het volgende:
[..]
NOS, RTL faalt. Die hebben nieteens een livestream.
Ik ga het deze keer niet zo laat makenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Topicreeks: Nederland Kiest, De Uitslagen
2 Jaar geleden 34 topics
uitslagen = nosquote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een algemeen uitslagentopic..
Waar we allemaal de TV aanhebben, ik denk dat het beter is om naar de NOS te kijkenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een algemeen uitslagentopic..
Van mij wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Ties02 het volgende:
Ferry... mag die man niet een keer van de buis
Ultimate MILFquote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef MrBaas het volgende:
Nebahat Albayrak bij RTL4!
Wat een vrouw!
Heldin
Ik kan het nog redelijk laat maken. Ik heb geen colleges meer deze week en ik kan mijn werk thuis doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga het deze keer niet zo laat makenmoet morgen weer naar stage. 2 jaar geleden had ik het geluk dat ik de dag erna vrij was
Die heet tegenwoordig toch Kelly.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Ties02 het volgende:
Die vorige keer was het ook al geweldig.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/search/realtime/hermandeschermman
Heeft ze haar haar geverfd?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef MrBaas het volgende:
Nebahat Albayrak bij RTL4!
Wat een vrouw!
Heldin
Het komt dan onder dat politiek24 scherm te staan denk ikquote:Op woensdag 12 september 2012 20:38 schreef Zhero het volgende:
Ik vind zo snel even niet de uitslagensite van de nos website. Heb er nu wel eentje voor mijn neus, maar dat is met een stream van politiek 24 maar dat wil ik niet. Zoek de simpele site met de uitslagen per gemeente als die binnenkomen : 9? HELP MEEE
.
Die hakt al zo ongeveer net dit bijltje sinds het kabinet-Thorbecke.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Ties02 het volgende:
Ohja, duhquote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef Zhero het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
tofquote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef Momo... het volgende:
http://www.google.nl/elections/ed/nl/results
Echt jammer dat ze weggaatquote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef Zhero het volgende:
Albayrak is zo'n aardige vrouw (heb stage gelopen bij de PvdA)
RTL stream: http://www.rtl.nl/xl/#/u/dc5a9ffb-e4ab-3189-8f6d-315bd776454c/quote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef Zhero het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Gruwelijk nat.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef Zhero het volgende:
Kijkt beter weg met zo'n tafel.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef Tweek het volgende:
RTL is beter dan de NOS, meer primeurs op politiek gebied de afgelopen jaren en meer live uitzending op belanrijke momenten.
Hehe dat is in veel meer gemeenten hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef Specularium het volgende:
Opkomst in Marle, Overijssel, meer dan 100%.
.
Vlieland ook, hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef Specularium het volgende:
Opkomst in Marle, Overijssel, meer dan 100%.
.
Jaja, stage.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef Zhero het volgende:
quote:
Ja was uitverkochtquote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Wel gezellig om daar te zijn als dat je partij is denk ik
Ik zou het dubieuzer vinden als een CDA'er dat zou doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef marcodej het volgende:
Geert Wilders die een kind kust is toch wel het smerigste beeld van deze campagne.
Lijkt me echt geweldigquote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef Neroje het volgende:
Het lijkt me echt verschrikkelijk zo'n avond bij een partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |