Zozo, gewaagde uitspraken.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Over 45 minuten hebben we misschien al duidelijkheidMaar ik denk dat het nachtwerk wordt
Waar blijft die Ludo nou?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdens GTST brengt Ludo straks de eerste exit-poll.
Psst... Dat doen ze ookquote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef Momo... het volgende:
Het zou wat zijn als echt elke stem geteld moet worden voor de uitslag
Die Rick symboliseert de nederlaag van GL? Op een groene motor neem ik aan?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die komt zo, nadat Rick van zijn motor is afgevallen.
Toupet.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef Stranger het volgende:
Maar draagt Ferry nou een pruik of niet?
"Is dit een grap van de redactie?"quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef Thermo16 het volgende:
Piratenpartij kan best wel eens stunten met 1/2/3 zetels vandaag. Ben benieuwd naar die kop van de man van het scherm dan
Net niet genoeg om alleen te regeren nog, helaas.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
44% bij powned momenteel: http://www.powned.tv/nieu(...)powned_exitpoll.html
Er moet sowieso een livecam komen op de kop van de lijsttrekker van het SOPn, die mikken op 4-5 zetels.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef Thermo16 het volgende:
Piratenpartij kan best wel eens stunten met 1/2/3 zetels vandaag. Ben benieuwd naar die kop van de man van het scherm dan
"Zijn we gehackt door piraten?"quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef MrBaas het volgende:
[..]
"Is dit een grap van de redactie?"
Ik heb zelf niet voor ze gestemd, heb wel getwijfeld. Maar ik denk eigenlijk toch dat ze geen zetels pakken helaas...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef Thermo16 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |