Waar we allemaal de TV aanhebben, ik denk dat het beter is om naar de NOS te kijkenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een algemeen uitslagentopic..
Van mij wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Ties02 het volgende:
Ferry... mag die man niet een keer van de buis
Ultimate MILFquote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef MrBaas het volgende:
Nebahat Albayrak bij RTL4!
Wat een vrouw!
Heldin
Ik kan het nog redelijk laat maken. Ik heb geen colleges meer deze week en ik kan mijn werk thuis doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga het deze keer niet zo laat makenmoet morgen weer naar stage. 2 jaar geleden had ik het geluk dat ik de dag erna vrij was
Die heet tegenwoordig toch Kelly.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Ties02 het volgende:
Die vorige keer was het ook al geweldig.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/search/realtime/hermandeschermman
Heeft ze haar haar geverfd?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef MrBaas het volgende:
Nebahat Albayrak bij RTL4!
Wat een vrouw!
Heldin
Het komt dan onder dat politiek24 scherm te staan denk ikquote:Op woensdag 12 september 2012 20:38 schreef Zhero het volgende:
Ik vind zo snel even niet de uitslagensite van de nos website. Heb er nu wel eentje voor mijn neus, maar dat is met een stream van politiek 24 maar dat wil ik niet. Zoek de simpele site met de uitslagen per gemeente als die binnenkomen : 9? HELP MEEE
.
Die hakt al zo ongeveer net dit bijltje sinds het kabinet-Thorbecke.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Ties02 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |