Dat zegt Luigi en Apple, dus dan is het zoquote:
Deze?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Blaxje het volgende:
Ha, je zag stiekem al de nieuwe iPhone iTunes app
Hij trollt niet mongooltje.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Bitch, stop acting like a troll cause you ain't good at it.
Jij bent degene die niet voorbij die 5e rij apps kunt kijken met je tunnelvisie? Of wil je de rest van de andere functies die zijn toegevoegd keihard ontkennen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt Luigi en Apple, dus dan is het zo
Er kwam toch een adaptertje?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef EvilMarc het volgende:
Hopelijk komt er een adapter die werkt met docks die nu al uit zijn.
Die komt er. Lees je het topic wel?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef EvilMarc het volgende:
Nee, ik vind ze geen huge leap. heb je aandelen of zo?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jij bent degene die niet voorbij die 5e rij apps kunt kijken met je tunnelvisie? Of wil je de rest van de andere functies die zijn toegevoegd keihard ontkennen?
Dat wordt een beetje lastig, denk ik. Want weinig ruimte. (bijvoorbeeld TomTom houder voor auto).quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef EvilMarc het volgende:
Laten we maar hopen op de One More Thing..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Gutz het volgende:
Navigatie is ook niks speciaals aan imho
Ben benieuwd wanneer en of er nog een echte klapper komt.
Komt vast vanavond uit voor iDevices.quote:
Nee, maar als er iemand poep praat dan zeg ik dat gewoon. Ze hebben een 2x dunner, lichtere telefoon weten te maken met op elk vlak betere specs. En dan kom jij met je fixatie op die 5e rij apps. Da's gewoon goedkoop scoren.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze geen huge leap. heb je aandelen of zo?
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil een goede scherpe foto van de achterkant. op de uitgelekte afbeeldingen zag ik twee stukken op de achterkant boven en onder in een ander materiaal dan de rest van de achterkant. Dat vond ik niet mooi
Zal wel niet, of je phone staat 2cm hoger te wiebelen op die adapterquote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef EvilMarc het volgende:
Betreffende de dock-adapter. Kan je je telefoon dan nog rechtop in t dock zetten. Dat adaptertje leek me meer voor reguliere oplaad-kabeltjes.
Vast wel. Maar ik zie mij niet zo'n ding in mijn Bose dock zetten met een grotere iPhone erin waardoor het nergens meer op lijkt.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef EvilMarc het volgende:
Betreffende de dock-adapter. Kan je je telefoon dan nog rechtop in t dock zetten. Dat adaptertje leek me meer voor reguliere oplaad-kabeltjes.
Dat is nog steedsquote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil een goede scherpe foto van de achterkant. op de uitgelekte afbeeldingen zag ik twee stukken op de achterkant boven en onder in een ander materiaal dan de rest van de achterkant. Dat vond ik niet mooi
nee, dat is iets wat ik als gebruiker niet zo belangrijk vind. Maar goed, als het ding voor jou prima is, mooi toch? Ik kijk naar functies voor mijn doeleinden, jij voor de jouwe. Ik heb de iPad 2 ook overgeslagen omdat ie niet boeiend was (ook alleen maar betere interne hardwarespecs)quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, maar als er iemand poep praat dan zeg ik dat gewoon. Ze hebben een 2x dunner, lichtere telefoon weten te maken met op elk vlak betere specs. En dan kom jij met je fixatie op die 5e rij apps. Da's gewoon goedkoop scoren.
Oh god, nuance. Je kunt het!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat is iets wat ik als gebruiker niet zo belangrijk vind. Maar goed, als het ding voor jou prima is, mooi toch? Ik kijk naar functies voor mijn doeleinden, jij voor de jouwe. Ik heb de iPad 2 ook overgeslagen omdat ie niet boeiend was (ook alleen maar betere interne hardwarespecs)
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef no1uknow het volgende:
Tieft allemaal is op met die irritante nietszeggende discussies alsjeblieft
Of er zelfs mee gewerkt (iOS6 beta).quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Qunix het volgende:
Dit hebben wij allemaal al eerder gezien (vorige apple keynote).
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef TwyLight het volgende:
Ja, goedkoop scoren willen wel, onderbuik commentaar en veel huillach smilies!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh god, nuance. Je kunt het!
Kneus.
Ja dat kan ik niet begrijpenquote:
Zal wel meevallen irl denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze zoiets doen, maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |