Dat zegt Luigi en Apple, dus dan is het zoquote:
Deze?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Blaxje het volgende:
Ha, je zag stiekem al de nieuwe iPhone iTunes app
Hij trollt niet mongooltje.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Bitch, stop acting like a troll cause you ain't good at it.
Jij bent degene die niet voorbij die 5e rij apps kunt kijken met je tunnelvisie? Of wil je de rest van de andere functies die zijn toegevoegd keihard ontkennen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt Luigi en Apple, dus dan is het zo
Er kwam toch een adaptertje?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef EvilMarc het volgende:
Hopelijk komt er een adapter die werkt met docks die nu al uit zijn.
Die komt er. Lees je het topic wel?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef EvilMarc het volgende:
Nee, ik vind ze geen huge leap. heb je aandelen of zo?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jij bent degene die niet voorbij die 5e rij apps kunt kijken met je tunnelvisie? Of wil je de rest van de andere functies die zijn toegevoegd keihard ontkennen?
Dat wordt een beetje lastig, denk ik. Want weinig ruimte. (bijvoorbeeld TomTom houder voor auto).quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef EvilMarc het volgende:
Laten we maar hopen op de One More Thing..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Gutz het volgende:
Navigatie is ook niks speciaals aan imho
Ben benieuwd wanneer en of er nog een echte klapper komt.
Komt vast vanavond uit voor iDevices.quote:
Nee, maar als er iemand poep praat dan zeg ik dat gewoon. Ze hebben een 2x dunner, lichtere telefoon weten te maken met op elk vlak betere specs. En dan kom jij met je fixatie op die 5e rij apps. Da's gewoon goedkoop scoren.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze geen huge leap. heb je aandelen of zo?
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil een goede scherpe foto van de achterkant. op de uitgelekte afbeeldingen zag ik twee stukken op de achterkant boven en onder in een ander materiaal dan de rest van de achterkant. Dat vond ik niet mooi
Zal wel niet, of je phone staat 2cm hoger te wiebelen op die adapterquote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef EvilMarc het volgende:
Betreffende de dock-adapter. Kan je je telefoon dan nog rechtop in t dock zetten. Dat adaptertje leek me meer voor reguliere oplaad-kabeltjes.
Vast wel. Maar ik zie mij niet zo'n ding in mijn Bose dock zetten met een grotere iPhone erin waardoor het nergens meer op lijkt.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef EvilMarc het volgende:
Betreffende de dock-adapter. Kan je je telefoon dan nog rechtop in t dock zetten. Dat adaptertje leek me meer voor reguliere oplaad-kabeltjes.
Dat is nog steedsquote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil een goede scherpe foto van de achterkant. op de uitgelekte afbeeldingen zag ik twee stukken op de achterkant boven en onder in een ander materiaal dan de rest van de achterkant. Dat vond ik niet mooi
nee, dat is iets wat ik als gebruiker niet zo belangrijk vind. Maar goed, als het ding voor jou prima is, mooi toch? Ik kijk naar functies voor mijn doeleinden, jij voor de jouwe. Ik heb de iPad 2 ook overgeslagen omdat ie niet boeiend was (ook alleen maar betere interne hardwarespecs)quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, maar als er iemand poep praat dan zeg ik dat gewoon. Ze hebben een 2x dunner, lichtere telefoon weten te maken met op elk vlak betere specs. En dan kom jij met je fixatie op die 5e rij apps. Da's gewoon goedkoop scoren.
Oh god, nuance. Je kunt het!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat is iets wat ik als gebruiker niet zo belangrijk vind. Maar goed, als het ding voor jou prima is, mooi toch? Ik kijk naar functies voor mijn doeleinden, jij voor de jouwe. Ik heb de iPad 2 ook overgeslagen omdat ie niet boeiend was (ook alleen maar betere interne hardwarespecs)
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef no1uknow het volgende:
Tieft allemaal is op met die irritante nietszeggende discussies alsjeblieft
Of er zelfs mee gewerkt (iOS6 beta).quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Qunix het volgende:
Dit hebben wij allemaal al eerder gezien (vorige apple keynote).
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef TwyLight het volgende:
Ja, goedkoop scoren willen wel, onderbuik commentaar en veel huillach smilies!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh god, nuance. Je kunt het!
Kneus.
Ja dat kan ik niet begrijpenquote:
Zal wel meevallen irl denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze zoiets doen, maarja.
Omdat signalen minder goed tot slecht door alu komenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volledig alu achterkant is volgens mij lastig vanwege blokkeren van signalen en dat glas dus wel moet. Ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet begrijpenik zou het in het echt of iig in een pers foto moeten zien maar tot nu toe vind ik dat niet mooi
Grappig, maar niet handig zolang het engels isquote:
Omdat antenne's het niet zo goed doen achter metaal. Ik weet niet of er 1 komt met bv dezelfde kleur metaal als het glas.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kunnen ze hem dan niet beter in één kleur maken waar het signaal wel door komt?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat signalen minder goed tot slecht door alu komen
Ja dat vind ik eerlijk gezegd ook niet zo bijzonder. Het is een leuke gizmo maar ik gebruik het echt nooit en snap niet dat Apple daar zoveel aandacht aan besteedtquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja dat vind ik eerlijk gezegd ook niet zo bijzonder. Het is een leuke gizmo maar ik gebruik het echt nooit en snap niet dat Apple daar zoveel aandacht aan besteedt
Make me.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sterf beiden en daarna mondje dicht.
Je leest wat tegengas op je Apple en je gaat meteen los met scheldenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja. Meer had ik er ook niet van verwacht nee. Lastig he, tegengas.
Maar wanneer ?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het nederlands wordt is het perfect. gewoon in de auto een mail dicteren.
Daar gok ik ook op jaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Volledig alu achterkant is volgens mij lastig vanwege blokkeren van signalen en dat glas dus wel moet. Ofzo.
Mja ik vind Siri echt onwijs leuk en het werkt ook heel goed in het Engels, maar ik zie mezelf echt niet continue tegen m'n telefoon kletsen. Voelt gewoon raar.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Totdat het er in het Nederlands is. Lijkt mij prima werken.
Ja, maar dan is het geen aluminium en Apple wil liefst zoveel mogelijk Glas en Alu gebruiken in hun producten.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kunnen ze hem dan niet beter in één kleur maken waar het signaal wel door komt?
Hopelijk komt het dus in NL.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het nederlands wordt is het perfect. gewoon in de auto een mail dicteren.
Reken maar op meerquote:Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef Zwansen het volgende:
Wat kunnen we qua prijs verwachten? Los toestel vanaf ¤599 ofzo?
Continue hoeft ook niet. Maar bijvoorbeeld in de auto of zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja ik vind Siri echt onwijs leuk en het werkt ook heel goed in het Engels, maar ik zie mezelf echt niet continue tegen m'n telefoon kletsen. Voelt gewoon raar..
Jammer.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geen aluminium en Apple wil liefst zoveel mogelijk Glas en Alu gebruiken in hun producten.
Hopelijk horen we dat nog. Ik verwacht wel een dure actie weer. Nou ja, zoals alle modellen in deze klassequote:Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef Zwansen het volgende:
Wat kunnen we qua prijs verwachten? Los toestel vanaf ¤599 ofzo?
Tegengas? Jouw 5 rijen apps fixatie?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je leest wat tegengas op je Apple en je gaat meteen los met schelden
Geniet nou maar van de presentatie ipv "someone is wrong on the internet".
Beetje flauwe release wel. Zal wel vandaag uitkomen dan gok ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, geen extra iOS 6-features meer die niet bekend waren dus.
Gast, laat het los. Ontopic, joechei.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tegengas? Jouw 5 rijen apps fixatie?.
JA MAAR WEL 5 RIJEN APPS HE!!!111111112222222333344445555555quote:Op woensdag 12 september 2012 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk horen we dat nog. Ik verwacht wel een dure actie weer. Nou ja, zoals alle modellen in deze klasse
Ik ook niet. Dan bewaar ik mijn geld liever voor een kleinere iPad.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tegenvallertje, ik blijf lekker bij mijn iPhone 4, de 5S ga ik ook niet halen
Blauw.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
In welke kleuren is de Galaxy S III dan?
Je zat er naast, he?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gast, laat het los. Ontopic, joechei.
dit jaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan bewaar ik mijn geld liever voor een kleinere iPad.
Rood, bruin, blauw, grijs, wit allesquote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh ja, iPods vergeten.quote:
Ook niet, vind die kleine iPad wel ideaal voor afstandsbediening in huis, voor TV, receiver en alles, licht enzoquote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan bewaar ik mijn geld liever voor een kleinere iPad.
Doen ze niet meer, al 3 jaar niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zeg ze hebben nog veel tijd over in de keynote. One more thing?
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doen ze niet meer, al 3 jaar niet.
Was ook van Steve.
Vind die dingen wel geniaal, puur om de grote opslagruimtequote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef Luigi het volgende:
Zou de iPod Classic eindelijk doodverklaard worden?
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En draak! http://www.androidauthori(...)agon-drawing-110858/quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Rood, bruin, blauw, grijs, wit alles
Tja plastic geef je makkelijker een kleurtje dan aluminiumquote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Man, heb je het over trollen? Je bent de winnaar erin. Nee, maar ik stop met een wellus nietus. In de hoop dat je het ook zou doen. Maar blijkbaar kun je er niet tegen dat iemand de iPhone 5 niet heel bijzonder vindt, maar gewoon een jaarlijkse update. Geen 'huge leap". Feest.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar het begint wel een beetje een vreemde eend te worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind die dingen wel geniaal, puur om de grote opslagruimte
Dat is wel een nadeel. Mijn HTC is gewoon van alu.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
plastic neem ik aan?
Net als al die Nokia Lumia-frontjes waarschijnlijk ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
plastic neem ik aan?
Mja, ik wil gewoon een iPod Shuffle met 64gb, instant buyquote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar het begint wel een beetje een vreemde eend te worden.
Nope.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:56 schreef pleeborstel het volgende:
Heb het niet echt gevolgd, maar geen iPad mini naast de iPhone5?
Misschien.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:56 schreef pleeborstel het volgende:
Heb het niet echt gevolgd, maar geen iPad mini naast de iPhone5?
Ik kan er best tegen, maar niet gebaseerd op trollboy leugens. Als jij nog steeds echt alleen die 5 rijen apps als enige innovatie kunt zien, ben je gewoon een blind paard. Klaar. En dat is wat je deed én doet. Kennelijk ben je niet mans genoeg om toe te geven dat de iPhone 5 wel iets verder gaat qua vernieuwingen dan alleen dat. En dus is voor mij duidelijk dat je hier alleen zit om te trollen en dergelijke reacties uit te lokken, bewust. Want niemand is zó stom.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Man, heb je het over trollen? Je bent de winnaar erin. Nee, maar ik stop met een wellus nietus. In de hoop dat je het ook zou doen. Maar blijkbaar kun je er niet tegen dat iemand de iPhone 5 niet heel bijzonder vindt, maar gewoon een jaarlijkse update. Geen 'huge leap". Feest.
Altijd makkelijk om mensen een troll te noemen als je ligt te huilen omdat iemand een andere mening heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker met je gescheldStomme troll
huh wut? ik volg je nietquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Altijd makkelijk om mensen een troll te noemen als je ligt te huilen omdat iemand een andere mening heeft.
Als je hier alleen maar komt tijdens dit soort momenten en precies dát soort opmerkingen dan ben je gewoon een kuttroll, ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Altijd makkelijk om mensen een troll te noemen als je ligt te huilen omdat iemand een andere mening heeft.
Raar he, een andere mening. Zullen we nu handje schudden en weer ontopic doen? Dank, namens de rest van het topic.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik kan er best tegen, maar niet gebaseerd op trollboy leugens. Als jij nog steeds echt alleen die 5 rijen apps als enige innovatie kunt zien, ben je gewoon een blind paard. Klaar. En dat is wat je deed én doet. Kennelijk ben je niet mans genoeg om toe te geven dat de iPhone 5 wel iets verder gaat qua vernieuwingen dan alleen dat. En dus is voor mij duidelijk dat je hier alleen zit om te trollen en dergelijke reacties uit te lokken, bewust. Want niemand is zó stom.
Kom je bij de volgende keynote weer trollen en semi-kritisch doen?
Mja, ik heb wel heel vaak bij Apple producten tijdens een keynote zoiets van 'meh', qua design dus. En dan sta je er mee in je handen en dan is het alleen nog maar 'hebboooooooon'.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
"Love the two-tone backs of the iPhone 5. Reminds me of the original iPhone, which has a completely iconic design."
Zit wat in...
Graag.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar he, een andere mening. Zullen we nu handje schudden en weer ontopic doen? Dank, namens de rest van het topic.
Wat Pheno zegt.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar he, een andere mening. Zullen we nu handje schudden en weer ontopic doen? Dank, namens de rest van het topic.
Je kent me niet he?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
twitter:mobilecowboys twitterde op woensdag 12-09-2012 om 19:17:20Met 7.6mm de dunste smartphone ter wereld? Als je de Huawei Ascend P1 S even vergeet ;-))) Maar dun is de iPhone 5 wel. reageer retweet
Nee knul, ik kom hier - zoals ik al aangaf - om te mee te praten over de nieuwe iPhone omdat ik hem misschien ga aanschaffen. Als ik dan vind dat die helemaal niet zo vernieuwend is als dat wordt geclaimd, dan mag ik dat zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt tijdens dit soort momenten en precies dát soort opmerkingen dan ben je gewoon een kuttroll, ja.
Alle iphones zijn toch altijd dezelfde prijs als de voorgangersquote:
TR gemacht.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je kent me niet he?
Blijf je nog steeds bij je 5 rijen apps standpunt, trolletje?
Kappen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je kent me niet he?
Blijf je nog steeds bij je 5 rijen apps standpunt, trolletje?
Mwach, mods die hier alleen komen tijdens keynotes en gemaakt kritisch gaan zitten doen, ik weet niet hoor. Hij krijgt gewoon waar -ie naar op zoek was, niks meer of minder. Waarschijnlijk zit -ie te wippen op het puntje van z'n stoel omdat er iemand hapt.quote:
Ja maar bij die tellen ze de bobbels die dat ding heeft niet mee in de dikte. Met die redenering is een MacBook air maar een paar millimeter dik.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef Gutz het volgende:
twitter:mobilecowboys twitterde op woensdag 12-09-2012 om 19:17:20Met 7.6mm de dunste smartphone ter wereld? Als je de Huawei Ascend P1 S even vergeet ;-))) Maar dun is de iPhone 5 wel. reageer retweet
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:02 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Premium prijzen voor een 2011 toestel.
het is alleen geen mening, je roept wat over 1 specifiek item en negeert alle andere verbeteringen. Dat is wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik discussieer gewoon hoor. Ik zal de troll en kneus opmerkingen laten varen maar ben verder erg benieuwd naar Pheno z'n 5 rijen apps fixatie en of -ie daar nog steeds achter staat. En of -ie mans genoeg is om toe te geven dat -ie een beetje fout zat wellicht.quote:
Dat is dan duidelijk iemand die het nieuws niet echt heeft gevolgd. Nou ja, als ie er maar blij mee is. Deze zal nog wel even duren qua echte beschikbaarheid. Leuk die papieren launches, maar die zijn voor de mensen die met een slaapzak voor de winkel gaan liggen. Ik vraag me af wat de beschikbaarheid is bij de telecomproviders.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:01 schreef Qunix het volgende:
Vandaag stond iemand achter mij bij KPN die de iphone 4s wilde, terwijl hij een dag later dus deze kon krijgen
Zijn de zakdoekjes al op?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik discussieer gewoon hoor. Ik zal de troll en kneus opmerkingen laten varen maar ben verder erg benieuwd naar Pheno z'n 5 rijen apps fixatie en of -ie daar nog steeds achter staat. En of -ie mans genoeg is om toe te geven dat -ie een beetje fout zat wellicht.
Hou er gewoon over op manquote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik discussieer gewoon hoor. Ik zal de troll en kneus opmerkingen laten varen maar ben verder erg benieuwd naar Pheno z'n 5 rijen apps fixatie en of -ie daar nog steeds achter staat. En of -ie mans genoeg is om toe te geven dat -ie een beetje fout zat wellicht.
Ga er maar vanuit dat de beschikbaarheid dramatisch is, in ieder geval de eerste maand.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan duidelijk iemand die het nieuws niet echt heeft gevolgd. Nou ja, als ie er maar blij mee is. Deze zal nog wel even duren qua echte beschikbaarheid. Leuk die papieren launches, maar die zijn voor de mensen die met een slaapzak voor de winkel gaan liggen. Ik vraag me af wat de beschikbaarheid is bij de telecomproviders.
True, maar het is algemeen bekend dat mensen eerder de negatieve dingen belichten dan de positieve. Dus eigenlijk zijn er ook heel veel positieve.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
het is alleen geen mening, je roept wat over 1 specifiek item en negeert alle andere verbeteringen. Dat is wel een beetje jammer.
Vraag dat maar per pm dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou, Swets wil het ook wel weten kennelijk. Je kunt wel doen of ik gek ben maar die Pheno is gewoon aan het roeptoeteren.quote:
Nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Heeft iPhone 5 trouwens NFC?
Dat zijn gewoon foto's van de liveblogs in een video geplakt.quote:
Ain't gonna happen. iTunes Match enzo was al een drama voor ze.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Als Apple een service alá Spotify aan zou kondigen dan kom ik echt zo hard klaar he
NFC is een Google technologie. En dat zal pas écht aanslaan zodra Apple dat ook integreert. Dat gaan ze dus nooit doen, en in plaats daarvan heeft Apple Passbook met uitgebreide opties om dat te integreren voor bedrijvenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Heeft iPhone 5 trouwens NFC?
Ken ook een paar mensen die afgelopen weken de iPhone 4S gingen halen, ik had verteld dat ze beter een paar weken konden wachten...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:01 schreef Qunix het volgende:
Vandaag stond iemand achter mij bij KPN die de iphone 4s wilde, terwijl hij een dag later dus deze kon krijgen
Nope.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
is er nou al een prijs bekend gemaakt zonder contract?
Nope. Nog niet voorbij gekomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
is er nou al een prijs bekend gemaakt zonder contract?
Heb jij de keynote überhaupt kunnen volgen met al dat gehuil van je?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou, Swets wil het ook wel weten kennelijk. Je kunt wel doen of ik gek ben maar die Pheno is gewoon aan het roeptoeteren.
Google technologie? Echt niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
NFC is een Google technologie. En dat zal pas écht aanslaan zodra Apple dat ook integreert. Dat gaan ze dus nooit doen, en in plaats daarvan heeft Apple Passbook met uitgebreide opties om dat te integreren voor bedrijven
Er gingen toch wel geruchten dat ze een streaming dienst gingen aanbieden.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ain't gonna happen. iTunes Match enzo was al een drama voor ze.
Gaat prima, bedankt voor je interesse. Maar dat had ook via PM gekund he.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb jij de keynote überhaupt kunnen volgen met al dat gehuil van je?
Wat? Kijk eens naar je OV-chipkaart. Is die ook van Google?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
NFC is een Google technologie.
De traantjes zijn gedept.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gaat prima, bedankt voor je interesse. Maar dat had ook via PM gekund he.
Volgens mij wáren die geruchten uiteindelijk iTunes Match / iTunes in the Cloud toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er gingen toch wel geruchten dat ze een streaming dienst gingen aanbieden.
Nogmaals, ik vind het geen huge leap. Sorry. Mening. Sta ik nog achter. Ja, het zijn verbeteringen, maar niet die ik zou verwachten als je het zo aankondigt zoals Apple het doet ("huge leap"). Kan gebeuren toch? Om er zo op te springen als Luigi vind ik iig erg overdreven. Alsof je geen andere mening mag hebben. Ik ben een gebruiker, geen wetenschapper die helemaal blij wordt van nog een dunner laagje glas of weet ik watquote:Op woensdag 12 september 2012 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
het is alleen geen mening, je roept wat over 1 specifiek item en negeert alle andere verbeteringen. Dat is wel een beetje jammer.
Hopen van niet. Dan weet Google ook nog eens waar ik heen ga.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat? Kijk eens naar je OV-chipkaart. Is die ook van Google?
Neuh, huge leaps zijn het nooit wss. Wel verbeteringen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind het geen huge leap. Sorry. Mening. Sta ik nog achter. Ja, het zijn verbeteringen, maar niet die ik zou verwachten als je het zo aankondigt zoals Apple het doet ("huge leap"). Kan gebeuren toch? Om er zo op te springen als Luigi vind ik iig erg overdreven. Alsof je geen andere mening mag hebben. Ik ben een gebruiker, geen wetenschapper die helemaal blij wordt van nog een dunner laagje glas of weet ik wat
Maar op zich ben je bereid toe te geven dat er meer verbeteringen zijn dan alleen die 5 rijen apps op het home screen?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind het geen huge leap. Sorry. Mening. Sta ik nog achter. Ja, het zijn verbeteringen, maar niet die ik zou verwachten als je het zo aankondigt zoals Apple het doet ("huge leap"). Kan gebeuren toch? Om er zo op te springen als Luigi vind ik iig erg overdreven. Alsof je geen andere mening mag hebben. Ik ben een gebruiker, geen wetenschapper die helemaal blij wordt van nog een dunner laagje glas of weet ik wat
Precies, ik wil gewoon 1 lijst met al mijn muziek, klaar. Hopelijk kan dat nog.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef nietzman het volgende:
Nieuwe iTunes interface, not sure if like.
Ok, ik heb het verkeerd verwoordt. NFC is een technologie die Google graag groot ziet worden met Android en daar steekt Apple een stokje voor.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat? Kijk eens naar je OV-chipkaart. Is die ook van Google?
Nee, nee, recent. vorige maand ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Volgens mij wáren die geruchten uiteindelijk iTunes Match / iTunes in the Cloud toch?
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef nietzman het volgende:
Nieuwe iTunes interface, not sure if like.
Jaquote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Precies, ik wil gewoon 1 lijst met al mijn muziek, klaar. Hopelijk kan dat nog.
Ik wil m'n 3-kolomns-browser. Beter hebben ze die laten zitten, WANT ANDERS.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef no1uknow het volgende:
Precies, ik wil gewoon 1 lijst met al mijn muziek, klaar.
Ah ok. Ben benieuwd of ze dat voor elkaar krijgen zonder Jobs om er over te onderhandelen met de maatschappijen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, nee, recent. vorige maand ofzo.
Ja prima, maar laat ze dat dan door heel OsX trekken.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef Blaxje het volgende:
"New iTunes UI is all Helvetica." zegt Grubertje
Werd tijdquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef Dimens het volgende:
Oh nice. Kunnen plaatsen welke song je next wilt hebben.
Dat mag, maar je hebt het alleen over een rij extra apps. Maar het is EN dunner EN een beter scherm (verzadiging, gevoeligheid, etc) EN een groter scherm EN verbeterde wifi (5Ghz) EN LTE EN verbeterde backface camera EN betere frontface camera EN betere batterylife.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kan met je muis veel preciezer 30 seconden terugspoelen dan dat je dat met je vinger zou kunnen, dus dat zal wel niet komenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het enige dat ik van iTunes wil is een 30 seconden terugspoel knop net zoals op iOS.
Tov je iphone 4 is dit echt een enorme stap vooruit.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef Zhero het volgende:
Hmm. ben toch teleurgesteld. Abo van mijn 4 is afgelopen en had toch gehoopt op wat meer innovaties dan nu (in vergelijking met de 4). Alleen verlenging van het scherm vind ik maar klote zonder dat ie breder wordt. Nee, dit wordt 'm voor mij niet (niet dat iemand van jullie dat boeit, en terecht) Ik was vorige week erg onder de indruk van de lumia 920. Is weer ff wat anders, verandering van spijs doet eten
.
Ja, dat begint ondertussen wel een dingetje te worden. Al die apps die ik nu heb koop ik liever niet opnieuw.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef no1uknow het volgende:
Ik moet toch wel zeggen, ik heb nu een iPhone 4 en ik zal zeker voor de 5 gaan, maar een Galaxy S3 is toch wel erg nice met dat grote(re) scherm, alleen jammer van Android en het feit dat ik zoveel geld al heb uitgegeven in de App Store. En dit zegt een APR medewerker
Op iOS is scroller veel nauwkeuriger omdat je verschillende scrollsnelheden hebt als je je vinger omhoog/naar beneden beweegt. Eén pixel op de scrollbar van iTunes is te lang op een podcast van 2 uur.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je kan met je muis veel preciezer 30 seconden terugspoelen dan dat je dat met je vinger zou kunnen, dus dat zal wel niet komen
Precies, dat zal na 2 jaar iPhone 3G en 2 jaar iPhone 4 onderhand wel een paar honderd euro zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, dat begint ondertussen wel een dingetje te worden. Al die apps die ik nu heb koop ik liever niet opnieuw.
Nou daar kom ik niet aan hoor. Paar tientjes, maar echt niet meer.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Precies, dat zal na 2 jaar iPhone 3G en 2 jaar iPhone 4 onderhand wel een paar honderd euro zijn.
Jammer.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe iTunes dus over meer dan een maand.
Nou gebruik ik ze niet allemaal dagelijks, maar als je er een serieuze navigatie app tussen hebt zitten kun je dus even 50 - 100 euro opnieuw aftikken. Je zit redelijk opgesloten in zo'n app-wereldje. Achja, heb voorlopig geen behoefte over te stappen naar een niet -iOS device, maar toch.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Precies, dat zal na 2 jaar iPhone 3G en 2 jaar iPhone 4 onderhand wel een paar honderd euro zijn.
Het is zeker een stap vooruit en ik lees net je post over de verbeteringen, maar voor mij is een dunner model juist een achteruitgang ipv vooruitgang (heb gewoon liever wat stevigers in handen) en snelheid, beeldscherm en batterylife lijkt me evident dat deze beter worden door de jaren heenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tov je iphone 4 is dit echt een enorme stap vooruit.
Dat scherm is té groot. Als in de breed.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef no1uknow het volgende:
Ik moet toch wel zeggen, ik heb nu een iPhone 4 en ik zal zeker voor de 5 gaan, maar een Galaxy S3 is toch wel erg nice met dat grote(re) scherm, alleen jammer van Android en het feit dat ik zoveel geld al heb uitgegeven in de App Store. En dit zegt een APR medewerker
Er was ooit eens een app voor je Mac oid (die in je statusbar zat) die het uitrekende adhv je lijst met gekochte/gedownloade apps en de huidige prijzen. Dan mis je dus wel de kortingen waar je gebruik van heb gemaakt (ik heb toch wel redelijk wat apps gekocht tijdens een tijdelijke prijsverlaging) maar toen zat ik al op 250 euro ongeveer, trek daar 50 vanaf en het is nog steeds 200quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou daar kom ik niet aan hoor. Paar tientjes, maar echt niet meer.
Eens.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat scherm is té groot. Als in de breed.
Je kan hem niet fijn met één hand bedienen als je kleine handen hebt, ik kan met mijn handen niet met mijn duim helemaal bij de linkerkant van het scherm bij de Galaxy.
Heb even met de SGS3 van een collega gespeelt en ik vind het (persoonlijke mening dus) ook een tikke te groot, plus te plastic. Heb niet het idee dat ik een 600 euro device in handen heb, en het houdt ook gewoon niet lekker vast.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat scherm is té groot. Als in de breed.
Je kan hem niet fijn met één hand bedienen als je kleine handen hebt, ik kan met mijn handen niet met mijn duim helemaal bij de linkerkant van het scherm bij de Galaxy.
failquote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wil een fatsoenlijk iPod nano horloge.
Nee precies, de integratie met mijn Mac is natuurlijk ookquote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou gebruik ik ze niet allemaal dagelijks, maar als je er een serieuze navigatie app tussen hebt zitten kun je dus even 50 - 100 euro opnieuw aftikken. Je zit redelijk opgesloten in zo'n app-wereldje. Achja, heb voorlopig geen behoefte over te stappen naar een niet -iOS device, maar toch.
Ja ik vind hem ook te goedkoop aanvoelen, plastic kan gewoon echt niet meer met die prijzen van tegenwoordig vind ik persoonlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 20:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Heb even met de SGS3 van een collega gespeelt en ik vind het (persoonlijke mening dus) ook een tikke te groot, plus te plastic. Heb niet het idee dat ik een 600 euro device in handen heb, en het houdt ook gewoon niet lekker vast.
Met kleurtjes. Jammer, vond het kleine wel erg horloge-achtig. Nu is het een verkleinde iPod Touch (bijna dan hequote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nu lijkt het Lumia design juist eerder gepikt van de Nano's dan andersom
Oudere mensen kopen het best wel vaak.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef Luigi het volgende:
Mooi, maar ik vraag me af of de hele mp3 speler markt niet een beetje aan het crashen is. iPods Touch zie ik nog wel eens maar voor de rest...?
shuffles voor hardlopersquote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef Luigi het volgende:
Mooi, maar ik vraag me af of de hele mp3 speler markt niet een beetje aan het crashen is. iPods Touch zie ik nog wel eens maar voor de rest...?
Ja, die krimpt behoorlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef Luigi het volgende:
best nice hoor. genoeg mensen die hardlopen met zo'n ding.quote:
Blijft grappig hè? Als je niet goed bent in Engels.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef Dimens het volgende:
"And we're building fitness and pedometer right in."
Pedometer?
Oh hai. Had nog een vraag open staan voor je dus.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
best nice hoor. genoeg mensen die hardlopen met zo'n ding.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar op zich ben je bereid toe te geven dat er meer verbeteringen zijn dan alleen die 5 rijen apps op het home screen?
Ja de Touch is ultiem. Ik wou dat ik geen telefoon nodig hadquote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef TwyLight het volgende:
Damnnn stel je voor dat de iPhone zo als de Touch was
Veel kinderen met een Touchquote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar bijv. in de trein zie ik echt alleeeeeeeen maar smartphones.
Mijn god, ga door joh.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh hai. Had nog een vraag open staan voor je dus.
[..]
Wats met het rondje?quote:
Wist ik veel dat het een meter voor stappen is.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Blijft grappig hè? Als je niet goed bent in Engels.
Klopt, zei ik ook al net. Die zie je ook nog wel. Maar andere iPod's - of god forbid, andere merk mp3 spelers - zijn echt zeldzaam.quote:
Oke.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Klopt, zei ik ook al net. Die zie je ook nog wel. Maar andere iPod's - of god forbid, andere merk mp3 spelers - zijn echt zeldzaam.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Klopt, zei ik ook al net. Die zie je ook nog wel. Maar andere iPod's - of god forbid, andere merk mp3 spelers - zijn echt zeldzaam.
OMT vind ik echt zo'n stelletje kneusjes hequote:Op woensdag 12 september 2012 20:24 schreef Pino112 het volgende:
OMT heeft een bui hangen boven de uitzendinglocatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |