quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Braddie het volgende:
Foto`s maken tijdens het filmen, hallo HTC
Nee, 2.3.5 natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, die hardware heb ik nu allemaal wel gezien. Ik neem aan dat ie Android 4.0.3 draait?
Are you kidding me?... Galaxy S2 ownt de iPhone 5 nogquote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef DeMessias het volgende:
![]()
Die Nokia Lumia 920 ownt de iPhone 5
dit, betekent dat de lumia 920 opeens koning van de smartphones isquote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Are you kidding me?... Galaxy S2 ownt de iPhone 5 nog
Wil ik hem nog niet, wat een ongelovelijke slechte zaak dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Beter gaattie 300 euro kosten ofzo
De iPhone fanbois gaan het niet met jou eens zijn braddaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dit, betekent dat de lumia 920 opeens koning van de smartphones is![]()
nokia
Nokiaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dit, betekent dat de lumia 920 opeens koning van de smartphones is![]()
nokia
Dit. Als je hem toch gaat veranderen (why?), kies dan voor een standaard.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef BlackLining het volgende:
Ook echt weer met die connector he
Ben nou verdomme eens niet zo dwars en accepteer gewoon de micro USB standaard
Dat ... WAAROM GEEN GODVERDOMDE MICROUSB?!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Qwea het volgende:
Nou en daar gaan je accessoires die je hebt gekocht met 30 pins connector
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Qwea het volgende:
Nou en daar gaan je accessoires die je hebt gekocht met 30 pins connector
+ Wekker hiero.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Skv het volgende:
[..]drie USB-kabels.
speaker
docking station.
Dat is prima te doen... Samsung Galaxy S3 is groter, en die is opzich prima om mee te werken hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Qwea het volgende:
Ik ben dan wel opzich weer "blij" dat ie niet zo debiel groot als bv een htc one is. Dat is toch geen formaat
Ze lopen samsung aan te klagen (Voor Android. en dus éigenlijk Google/Microsoft) maar ze jatten wel van allesquote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef BlackLining het volgende:
Die Maps functionaliteiten zijn ook mooi gejat van Google Maps zeg
twitter:mbaeten twitterde op woensdag 12-09-2012 om 19:45:17Twitter nu: "iPhone 5 trekt op niks, boeh!" Twitter binnenkort: "Weet er iemand waar ik nog een iPhone 5 kan kopen? Is overal uitverkocht!" reageer retweet
Nou ja, ik vind die one serieus te groot. 4s past mooi in mijn broekzak. Heb de one in mijn broekzak gehad... niet tofquote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is prima te doen... Samsung Galaxy S3 is groter, en die is opzich prima om mee te werken hoor
Het is niet zo absurd als een Note bijvoorbeeld
Met mij gaat dit niet zo, ik koop liever een HTC One X als ik iets goeds en snels wil als vervanger voor mijn S2..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef DeMessias het volgende:
twitter:mbaeten twitterde op woensdag 12-09-2012 om 19:45:17Twitter nu: "iPhone 5 trekt op niks, boeh!" Twitter binnenkort: "Weet er iemand waar ik nog een iPhone 5 kan kopen? Is overal uitverkocht!" reageer retweet
Ik vind het helemaal niet fijn een iPhone 4/4s vast te houden laat staan in m`n broekzak te hebben.. brr, hij voelt énorm breekbaar aan.. hoewel wel van goede kwaliteit, vind ik m`n S2 een stuk fijner vasthouden en een stuk prettiger aanvoelen..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind die one serieus te groot. 4s past mooi in mijn broekzak. Heb de one in mijn broekzak gehad... niet tof
De 4S was een prima upgrade van een toestel dat zijn tijd vooruit was. Op de iPhone 4 was niet veel aan te merken, en datgene wat er wel aan te merken was, werd door de 4S gefixt.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef BlackLining het volgende:
![]()
En toch gaat dit onding weer records breken. De 4S was ook niets bijzonders, zag je hetzelfde circus.
jup, maar dit is eigenlijk gewoon een 4SSquote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 4S was een prima upgrade van een toestel dat zijn tijd vooruit was. Op de iPhone 4 was niet veel aan te merken, en datgene wat er wel aan te merken was, werd door de 4S gefixt.
En het gene wat op de iPhone 4s een gemis was, werd gemist door de HTC One xquote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 4S was een prima upgrade van een toestel dat zijn tijd vooruit was. Op de iPhone 4 was niet veel aan te merken, en datgene wat er wel aan te merken was, werd door de 4S gefixt.
De 4S had een snellere processor die ook nog maar marginaal voorlag op Android telefoons. Nou. Whaptieflapendooquote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. Al zijn er deze keer niet echt verbeteringen te vinden. Ja het scherm is groter, maar je hebt er niet veel aan.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jup, maar dit is eigenlijk gewoon een 4SS
Beste camera, snelste processor en nog steeds het beste design destijds, met het beste scherm. Daarnaast werden de antenne-issues gefixt.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De 4S had een snellere processor die ook nog maar marginaal voorlag op Android telefoons. Nou. Whaptieflapendoo
Waarom zouden ze het duurder maken? Dat hebben ze nog nooit gedaan in de afgelopen jaren (hij is wel goedkoper geworden).quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef Braddie het volgende:
Ik schat dat er een 64GB komt met een prijs van 899.
32 gig 799, 16gb 749.
Mark my words.
Even in een quote voor het nageslacht.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef Braddie het volgende:
Ik schat dat er een 64GB komt met een prijs van 899.
32 gig 799, 16gb 749.
Mark my words.
Camera was inderdaad goed maar niet beter dan high-end concurrenten, HTC daargelaten. Snelste processor was marginal en ook maar twee maanden waar, beste design is subjectief, beste scherm kijk je alleen naar pixels en niet kleurechtheid, contrast en helderheid. De antenne issues hadden er nooit mogen zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Beste camera, snelste processor en nog steeds het beste design destijds, met het beste scherm. Daarnaast werden de antenne-issues gefixt.
Omdat hij "Beter" is en "Nieuw"quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef kilozout het volgende:
[..]
Even in een quote voor het nageslacht.
Dit zou nog een grotere faal zijn dan het scherm.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef Braddie het volgende:
100% zeker dat er overigens geen uitbreiding komt voor geheugen, zoals altijd.
Ja, nou bereid je dan maar voor... want het blijven er 3.. tenzij er opeens een SSD iPhone komt met 256 GIG, maar dit koopt toch niemand want 1500 euro enzoquote:Op woensdag 12 september 2012 19:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit zou nog een grotere faal zijn dan het scherm.
mehehe.. humor hebben ze wel in iedergevalquote:"Never before have we built a product with this level of fit and finish," says Jony.
Hoe wil je die eerste zin met die laatste combineren?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hij ziet er toch best wel goed uit. Als je eenmaal over het debiel uitgerekte scherm heen bent, tenminste.
nah, zal wel nexus 7 wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef Braddie het volgende:
iPad MINI?!... Samsung Galaxy Tab 7" anyone?
Hij ziet er van alle kanten mooi uit, behalve de voorkantquote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hoe wil je die eerste zin met die laatste combineren?
4.1quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik zal nog even wachten tot de volledige keynote te zien is (want dit mysterieuze gedoe is bijzonder kansloos) maar ik denk dat ik toch maar weer gewoon voor een Android ga, de Nexus phones die zo rond november uit gaan komenVoor wat ik nu gezien heb blijft iOS 6 weer hopeloos achter op Android 4.0 JellyBean.
ja, maar reageerde op hoe die ipad mini eruit zal zien..quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nexus 7 is een prima tablet.
Fucksquote:
Hoe hij eruit ziet, vind ik bij een iPad niet zo belangrijk. Als ze maar wel de 4:3 beeldverhouding van de huidige iPad aanhouden.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:02 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, maar reageerde op hoe die ipad mini eruit zal zien..
Wie kan er nou niet tetheren met zijn smartphone? Ik heb met mijn iPad wifi vanmiddag ook in de trein op internet gezeten.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
FucksKlopt.
Die Nexus 7 vind ik niks trouwens. Wie brengt er nou een tablet uit zonder mobiele data
't schijnt nu met WP8 wel veel makkelijker te zijn, dus waarom nietquote:Op woensdag 12 september 2012 20:04 schreef DeMessias het volgende:
Als Microsoft er nu eens in slaagt developpers te overtuigen dan koop ik de Lumia 920.
Moeilijk doenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wie kan er nou niet tetheren met zijn smartphone? Ik heb met mijn iPad wifi vanmiddag ook in de trein op internet gezeten.
Als ze bij Nokia omgaan naar Android, koop ik een Nokia.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:04 schreef DeMessias het volgende:
Als Microsoft er nu eens in slaagt developpers te overtuigen dan koop ik de Lumia 920.
Droomcombinatie, maar Nokia heeft een exclusiviteitscontract met Windows vrees ik (?)quote:Op woensdag 12 september 2012 20:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ze bij Nokia omgaan naar Android, koop ik een Nokia.
Een Nokia Lumia Nexus?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ze bij Nokia omgaan naar Android, koop ik een Nokia.
Sneu...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Droomcombinatie, maar Nokia heeft een exclusiviteitscontract met Windows vrees ik (?)
Samsung is de grootste smartphonefabrikant ter wereld, hoe kan je dan als android stervende zijn?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef andreas612 het volgende:
hoezo droomcombinatie, android is stervende omdat samsung alleenheerser is met android, htc gaat nu ook steeds meer over naar windows phones.
windows phone gaat 't overnemen, 't heeft de makkelijke functionaliteit die apple ook heeft en heeft een veel mooiere interface, gewoon een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Samsung is de grootste smartphonefabrikant ter wereld, hoe kan je dan als android stervende zijn?
Ja inderdaad... Samsung is dé grootste.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Samsung is de grootste smartphonefabrikant ter wereld, hoe kan je dan als android stervende zijn?
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
windows phone gaat 't overnemen, 't heeft de makkelijke functionaliteit die apple ook heeft en heeft een veel mooiere interface, gewoon een kwestie van tijd.
Zelfs zo groor dat het de halve iPhone maakt.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Samsung is dé grootste.
En dat de iPhone 5 op de S2 lijktquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zelfs zo groor dat het de halve iPhone maakt.
Je bedoelt die $199 + abonnement? Zo is dat al sinds 2008. Elk jaar weer.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef Santello het volgende:
Damn, dat is wel erg duur voor een telefoon + abbo combinatie. Dat is toch niet normaal mee?
Ik heb $199 voor de 32 versie betaald 2 jaar terug.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je bedoelt die $199 + abonnement? Zo is dat al sinds 2008. Elk jaar weer.
Lijkt me sterk, aangezien de prijzen al jaren zo zijn in de Verenigde Staten. Was er toen niet al een nieuw toestel aangekondigd? Of misschien was het een actie van een carrier.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb $199 voor de 32 versie betaald 2 jaar terug.
Dat weet ik echt niet meer. Wanneer was de iphone 4 launch? Ik heb het in december gekocht. $199 vond ik al gortig, meer had ik echt niet betaald en anders was ik voor de 16GB gegaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef WSquater het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien de prijzen al jaren zo zijn in de Verenigde Staten. Was er toen niet al een nieuw toestel aangekondigd? Of misschien was het een actie van een carrier.
5,4?m.. een fucking nagel is 1. nogwat mmquote:Op woensdag 12 september 2012 20:17 schreef WSquater het volgende:
5.4 mm dunne iPod nano... dat is echt té dun
ligt 't aan mij of lijkt die voorkant op een lumia 800 of 900?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:17 schreef WSquater het volgende:
5.4 mm dunne iPod nano... dat is echt té dun
Nah, dit is het type design dat ze al jaren gebruiken. Kijk maar naar de oudere iPod nano's en shuffles - die lijken echt enorm veel op de huidige nieuwe Lumia's.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ligt 't aan mij of lijkt die voorkant op een lumia 800 of 900?
Kan je niet normaal meer vasthouden, ik heb soms al moeite met m`n S2... 8,49 mmquote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef WSquater het volgende:
4.3" iPod touch - edit: en 6.fucking1 mm dun.
Overdrijven is ook een vak. Dat ding breekt niet zomaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef Braddie het volgende:
TYF OP HOOR.
6.1 MM DUN? 88GRAM
Dit word echt achterlijk hoor, dit ding gaat echt met 2 weken stuk bij de gemiddelde nederlander.
Als de iPhone 4s als kapot ging bijwijze van als je hem liet vallen van een tafel op de grond...hoe gaat dat met deze iPod dan? gooi hem op een kussen en krak?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef WSquater het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Dat ding breekt niet zomaar.
Trouwens: iPod touch heeft ook een nieuw design. Niet meer die chrome, makkelijk krassende case.
Met die mooie Aluminium achterkant ja. Samsung ook wel overigens.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef BlackLining het volgende:
Dunheidsdrift
Een telefoon moet zo rond de 8 a 9 mm dik zijn en aan de zware kant. Ik wil voelen dat ik kwaliteit vast heb. Vooralsnog is HTC de enige die daarin slaagt.
Samsungs zijn te licht. Die aluminium/keramiek achterkant van de HTC One seriequote:Op woensdag 12 september 2012 20:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met die mooie Aluminium achterkant ja. Samsung ook wel overigens.
Ik heb de iPhone 4 wel is laten vallen (paar keer, helaas) en die is nog nooit kapot gegaan. Daarnaast had het daar meer met het glas te maken dat aan beide kanten zit. Ik heb nog nooit een iPhone 4 gezien die door midden is gebroken.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als de iPhone 4s als kapot ging bijwijze van als je hem liet vallen van een tafel op de grond...hoe gaat dat met deze iPod dan? gooi hem op een kussen en krak?
Mijn Sensation XE had het ookquote:Op woensdag 12 september 2012 20:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Samsungs zijn te licht. Die aluminium/keramiek achterkant van de HTC One serie
Ik ben bang dat ze matig blijven.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef WSquater het volgende:
Nieuwe oortjes komen er nu denk ik ook aan.
lekker hypen zoals die drdre rommelquote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze matig blijven.
De DrDre beats zijn niet matig, die zijn slecht.. een Philips SHP-2000 van 15 euro, of een sennheiser HD202 is beter.. veel meer gebalanceerd.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lekker hypen zoals die drdre rommel
Oktober.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef andreas612 het volgende:
zou die ipad mini nog komen? of bewaren ze dat voor een andere keer..
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik zal nog even wachten tot de volledige keynote te zien is (want dit mysterieuze gedoe is bijzonder kansloos) maar ik denk dat ik toch maar weer gewoon voor een Android ga, de Nexus phones die zo rond november uit gaan komenVoor wat ik nu gezien heb blijft iOS 6 weer hopeloos achter op Android 4.0 JellyBean.
Is de 4s te klein voor je?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:52 schreef Bombshell het volgende:
Baal ervan dat ik voor de 4S heb gekozen ipv de S3
Dus ?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:52 schreef Bombshell het volgende:
Baal ervan dat ik voor de 4S heb gekozen ipv de S3
Balen.quote:iPhone 5 is just 7.6 millimeters thin. To make that happen, Apple engineers had to think small, component by component. They created a nano-SIM card, which is 44 percent smaller than a micro-SIM.
Waar staat dat?quote:
Ach ja, kon al wel met 360 app, maar heb hoop dat het van Apple uit nog beter werkt.quote:
In de VS $100 omlaag (met abonnement). Zal hier ook wel gebeuren (¤100 los toestel).quote:Op woensdag 12 september 2012 21:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat gaat er met de prijs van de 4S gebeuren..?
Klopt dit een beetje?quote:Sapphire Crystal
Although the surface of the iSight camera is as clear as glass, it’s not made of glass. It’s actually sapphire crystal, whose hardness is second only to diamond on the scale of transparent materials. That means the surface of the lens is far less likely to scratch.
Als het echt saffierglas is wel ja. Korund (saffier en robijn) is hardheid 9 en diamant is hardheid 10. Stof en zand is op zijn hardst hardheid 7 (kwarts)quote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef WSquater het volgende:
Trouwens die Sapphire Lens: geen idee of het wat is, maar Apple's marketing zegt 't wel mooi.
[..]
Klopt dit een beetje?
Als het goed is net zo duur als dat de iPhone 4S nu los kost.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:27 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand een idee wat ze los gaan kosten, of wanneer dat bekend wordt gemaakt?
Je kunt 'm net voor de verhoging al kopen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef WSquater het volgende:
[..]
Als het goed is net zo duur als dat de iPhone 4S nu los kost.
Edit: alhoewel... er komt wel een BTW-verhoging aan...
Als ze op voorraad zijn, ja. Maar het is ook mogelijk dat Apple besluit gewoon nú al de prijs ietsjes omhoog te gooien.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kunt 'm net voor de verhoging al kopen.
Apart ja. Wat ook apart is dat de iPhone 4S ¤559 kost op de Nederlandse Apple-site, en de iPhone 4 ¤379? Dat is wel een gigantisch verschil. En ik vraag me af wat de iPhone 5 dan gaat kosten.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef WSquater het volgende:
Apart, er zijn maarliefst drie iPhone 5 modellen.
GSM model A1428*: UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 4 and 17)
CDMA model A1429*: CDMA EV-DO Rev. A and Rev. B (800, 1900, 2100 MHz); UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 1, 3, 5, 13, 25)
GSM model A1429*: UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 1, 3, 5)
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Want de volgende iPhone gaat geen iPhone 5 heten, dus die daarna ook niet de iPhone 5S.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het spreekt alle punten aan waarop de iPhone 4 achter liep op de concurrentie. Prima upgrade dus.
[..]
Er komt geen iPhone 5. Ik zou er wel een weddenschap om willen maken, maar jij houdt je er toch niet aan. Ga nu maar een Android-toestel uitzoeken en houd op met janken.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zou dit niet serieus nemen. Om de volgende redenen:
1. Er komt geen Iphone 5.
2. Apple gaat niet na vier maanden een nieuwe iPhone uitbrengen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nu een 4S halen. De volgende Iphone wordt de Iphone 6 en die ga je echt niet voor juni/juli 2012 zien.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee dus. De zesde iPhone wordt niet de iPhone 5. Lijkt me dat ze bij Apple beter kunnen tellen dan de teleurgestelde fanboys.
En waarom je de 4S zou kopen? Ik à hen kopen voor de camera. Niet alleen de megapixels, maar de verbeterde lens, software en vooral de snelheid. De camera van mijn Iphone 4 gebruik ik sinds ik mijn camera verkocht heb als primaire camera, en hoewel ik de kwaliteit al behoorlijk vind, is hij wel iets te traag als enige camera. Meer snelheid is het belangrijkste, de betere componenten daarna, en als laatste pas de resolutie.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Jij kan niet tellen?
1e iPhone: iPhone
2e iPhone: iPhone 3G (want: 3G)
3e iPhone: iPhone 3GS (want: speed)
4e iPhone: iPhone 4 (want: vierde iPhone)
5e iPhone: iPhone 4S (want: Siri/speed)
5e iPhone: NIET iPhone 5 (want: zesde iPhone)
Duidelijk?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet weer deze discussie aub.
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er komt geen iPhone 5.
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat een zesde iPhone, die draait op iOS 6, en hoogstwaarschijnlijk een A6-processor heeft, logischerwijs eerder "iPhone 6" zal heten dan "iPhone 5".
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En ik denk nog steeds dat ze bij Apple wel kunnen tellen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet per se. Het argument is niet beide kanten op even sterk natuurlijk. Ik durf er geen geld op te zetten dat de zesde iPhone "iPhone 6" gaat heten. Ik durf er wel geld op te zetten dat hij niet "iPhone 5" gaat heten.
Twee verschillende dingen. Ik had verwacht dat jij dat wel zou begrijpen.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij bent echt een nieuw soort debiel. Zelfs op een forum waar het stikt van de trolls weet jij nog op te vallen met het gebrek aan intelligentie in je posts..
Ik zal maar niets over de fout in de topictitel zegggen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De derde Wereldoorlog is gewoon WO3.
Ik snap niet waarom iedereen zo bijdehand doet. Jullie kunnen zelf toch ook wel tellen?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus omdat mensen een fout consequent toepassen, wordt het goed? In wat voor wereld leef jij, dat dat logisch is?
Nog maar een keer, omdat het zaterdag is:
1e iPhone: iPhone. Wordt nu naar gerefereerd als "iPhone 2G" vanwege het ontbreken van 3G-module
2e iPhone: iPhone 3G, wegens toevoeging van 3G-module. Nieuw design.
3e iPhone: iPhone 3GS, wegens snelheidsboost. Naamgeving borduurt verder op vorig model omdat het design gelijk is gebleven.
4e iPhone: iPhone 4. Compleet nieuw design, veel verbeteringen. Naamgeving duidt op vierde iPhone.
5e iPhone: iPhone 4S, wegens Siri/snelheidsboost. Naamgeving borduurt verder op vorig model omdat het design gelijk is gebleven.
Zien we de consistentie? Goed. En zijn we het erover eens dat de meesten verwachten dat de volgende iPhone waarschijnlijk een nieuw design krijgt? Mooi. Dan wordt het dus NIET de iPhone 5.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat laatste zou nog heel goed kunnen. Dat Apple de zesde iPhone "iPhone 5" noemt niet.
Wat wel kan, is dat de volgende iPod Touch de "iPod Touch 5" wordt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
6e iPhone
iOS 6
A6-processor
.. "iPhone 5"
Right..
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als dat echt zo zou zijn, zou je niet met absurde voorbeelden als WO3 komen. Niet jouw onvermogen tot logisch nadenken op mij projecteren.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. 2>3>4>5>.. 6. Je slaat de 4S over. Of je stelt de 4S gelijk aan de 4. Of je denkt dat de iPhone 4 de derde iPhone is. In alledrie de gevallen zit je fout.
De huidige iPhone is de vijfde iPhone, niet de vierde.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Dus?
[..]
Klopt. En welke iPhone was de iPhone 4? Juist: de vierde.
[..]
Klopt. Wegens 3G-module. Werd het de iPhone 3 genoemd? Nee.
[..]
Niet? De ENIGE iPhone zonder een toevoeging achter het getal, was de iPhone 4. En de iPhone 4 was de vierde generatie iPhone. Nu mag jij een poging doen te raden waarom dat is
[..]
Niet opeens. Er zit wel degelijk een consistentie in de naamgeving van de iPhones. Mensen nemen alleen niet de moeite ernaar te kijken. Ik zeg ook nergens dat de volgende iPhone de iPhone 6 gaat heten. Ik zeg alleen dat het niet de iPhone 5 gaat zijn.
iPhone 6
iPhone 3D
iPhone XL
iPhone Pro
Zijn allemaal logischer dan iPhone 5
quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nogmaals: jullie maken je druk. Ik ben de discussie niet begonnen. Ik ben niet begonnen users bij naam te noemen. Ik heb ook de TT niet gekozen.
Maar voel je vrij je excuses aan te bieden wanneer blijkt dat ik gelijk heb
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Altijd weer die grapjassen. Jij hebt de iPhone 5 al gezien? Ik wel, Apple noemt hem de iPhone 4S en hij ziet er precies hetzelfde uit als de vierde iPhone.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De vijfde iPhone is er al, en die kwam in oktober 2011 uit.
quote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geen reden zeg je? Tel eens generaties iPhone er tot nu toe geweest zijn..
Je tweede suggestie lijkt me veel waarschijnlijker
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
De iPhone 5 komt helemaal niet. Houd nou eens op met die onzin verspreiden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik haal die kennis uit de peuterspeelzaal. Daar heb ik leren tellen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oh, ik wil er best geld op zetten dat de volgende iPhone GEEN "iPhone 5" gaat heten, hoor. Ik vraag me alleen af of je wel betaalt wanneer ik gelijk blijk te hebben.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Als ik er niet te lui voor ben, zal ik deze post tegen oktober wel quoten wanneer blijkt dat ik wel gelijk heb.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet? De enige iPhone die numeriek genaamd werd, was de vierde iPhone. Hoe heette deze iPhone? iPhone 4. Alle andere iPhones hadden namen die betrekking op bepaalde functies hadden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gezien de richting die Apple de laatste tijd op is gegaan, lijkt "iPhone (2012)" mij het meest waarschijnlijke. Weg met de toevoegingen, net zoals bij de iPad, MacBooks en iMacs.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Maar toch even spuit elf uithangen. Hypocriet dat je bent
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 4S is de vijfde iPhone, en de iPhone die uit kwam met iOS 5:
1e iPhone: iPhone (in de volksmond "iPhone 2G"), iPhone OS 1
2e iPhone: iPhone 3G (wegens 3G-antenne), iPhone OS 2
3e iPhone: iPhone 3GS (voor "speed"), iPhone OS 3
4e iPhone: iPhone 4 (want: vierde iPhone), iOS 4
5e iPhone: iPhone 4S (voor "siri/Steve/speed"), iOS 5
6e iPhone: who knows? Maar aangezien het de zesde iPhone is, en zal draaien op iOS 6, is "iPhone 5" verre van de meest voor de hand liggende naamgeving.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom zou je de zesde iPhone "iPhone 5" noemen? Welke logische reden is daarvoor? En wat heeft Apple in het verleden gedaan om je het idee te geven dat ze niet kunnen tellen?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de volgende iPhone gaat heten. Ik claim nergens dat ik inside information over Apple heb. Het enige dat ik beweer, is dat ik de mensen bij Apple intelligenter in schat dan het zesde toestel "iPhone 5" te noemen.
Persoonlijk zou ik het meer in de lijn van Apple vinden als ze het volgende toestel gewoon "iPhone" noemen. Of "new iPhone". Of "iPhone (2012)", aangezien ze toch maar 1 toestel per jaar uitbrengen, en dat ook de naamgeving is die ze met elke andere lijn aanhouden.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Maar die 360 staat ook ergens anders voor. Als de volgende iPhone echt "iPhone 5" heet, moet die 5 wel ergens voor staan.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat het cijfer 5 voor "nieuw"? Niets is onmogelijk natuurlijk, maar ik zou het wel een gigantische faal vinden van Apple als ze de zesde iPhone daadwerkelijk "iPhone 5" zouden noemen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat zijn softwareupdates, vergelijkbaar met de 5.xx updates van bijvoorbeeld iOS. Natuurlijk kun je alles wel rechtvaarden als je blijft zoeken, maar vind je zelf nu echt dat "iPhone 5" de meest logische naam is voor een zesde toestel in een lijn, die draait op iOS 6.?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat doen ze niet. Hoe graag sommige mensen het ook ontkennen; Apple heeft toch echt een vijfde iPhone tussen de iPhone 4 en de zesde iPhone uitgebracht.
De iPhone 4 is NIET de meest recente iPhone.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik maak me niet druk. Jullie schieten uit je panty als ik je erop wijs dat "iPhone 5" een onlogische naamgeving zou zijn
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waar klopt de redenatie niet dan? Buiten "de 4S was niet echt een nieuwe iPhone" heb ik geen enkel logisch argument gezien waarom de nieuwe iPhone "iPhone 5" moet heten.
Maar, by all means, enlighten me
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus omdat het gros van de gebruikers debiel is, moet Apple zich maar conformeren aan een kreupele logica?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heel gek, ja. Dat krijg je als de primaire mierenneuker tussen zes plankjes ligt; dan raakt het ook voor detail een beetje verloren.
Beetje jammer van ze.
Erg apart, maar verder ook een erg mooie prijs voor de iPhone 4. Wat me verder opvalt: iPhone 4S is nog steeds 16 GB, en niet 8 GB (zoals de iPhone 4 8 GB werd).quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apart ja. Wat ook apart is dat de iPhone 4S ¤559 kost op de Nederlandse Apple-site, en de iPhone 4 ¤379? Dat is wel een gigantisch verschil. En ik vraag me af wat de iPhone 5 dan gaat kosten.
Geniaal. Geeft toch wel aan dat er een steekje los zit bij onze ouwe reusquote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
Ben ik ff blij dat ik vanaf de launch van de 4s een txtje bijgehouden heb
[..]99
¤499 dacht ik. Belangrijker: hoe duur was de 3GS?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef WSquater het volgende:
[..]
Erg apart, maar verder ook een erg mooie prijs voor de iPhone 4. Wat me verder opvalt: iPhone 4S is nog steeds 16 GB, en niet 8 GB (zoals de iPhone 4 8 GB werd).
Hoe duur was de iPhone 4 vóór de aankondiging?
De 3GS was ¤379 dus dat klopt verder wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geniaal. Geeft toch wel aan dat er een steekje los zit bij onze ouwe reus.
[..]
¤499 dacht ik. Belangrijker: hoe duur was de 3GS?
Sportief gedaan zoquote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jup, ik zat ernaast. Ik ben ook niet te trots om dat toe te geven, hoor. Ik sta ook nog steeds achter die redenering, en vind het best een faal:
zesde iPhone
iOS 6
A6-processor
"iPhone 5"
Maar hey, er zijn nu vijf rijen met icoontjes, dus iPhone 5 klopt
Ja, en de oude blijft beschikbaar voor $199.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die Touch gaat gewoon weer 299 kosten voor de 32GB versie, toch?
Top. Als ik mijn 4S verkoop en de 5 neem, kost dat me ook 250 euro. Dan neem ik liever de 32GB Touch erbij en houd ik de 4S.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, en de oude blijft beschikbaar voor $199.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
iOS5 GM was gewoon vrij te downloaden op het internet.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef matthijst het volgende:
Twitter id gaten houden.
Heb zelf geen dev account.
Oke! Is er al wel ergens een "how to" beschikbaar hoe hij geïnstalleerd moet worden?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef matthijst het volgende:
Klopt, maar dan moet een developer hem eerst van de portal halen
Geef het een halfuurtje... dan zal ie wel ergens staan.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef matthijst het volgende:
Klopt, maar dan moet een developer hem eerst van de portal halen
Moet je die hebben om de GM versie te kunnen installeren?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef matthijst het volgende:
iTunes 10.7 alvast: http://www.apple.com/itunes/
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Pff en die toonquote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dikke faal iddquote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb net seks gehad, dus ik gun jullie je pleziertje ook wel
Aftrekken telt niet als seksquote:Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb net seks gehad, dus ik gun jullie je pleziertje ook wel
quote:
http://tweakers.net/price(...)hone-5-16gb-wit.htmlquote:
De iPhone gaat gewoon al twee keer over de kop, en dan gaan ze er nog meer geld proberen uit te slaan? Dat zie ik gewoon als een dikke vinger naar mij toe.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:40 schreef Merkie het volgende:
Die prijs is compleet uit de lucht gegrepen natuurlijk. Het zal ¤659 worden.
Zal wel op de site van Apple komen te staanquote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef very het volgende:
Iemand al een link naar de complete keynote??
ja...dat denk ik wel....maar wanneer?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Zal wel op de site van Apple komen te staan
Apple Events
Dan nog een (achterlijk grote) connector erbij en je zit alsnog bijna op de 700quote:Op woensdag 12 september 2012 23:40 schreef Merkie het volgende:
Die prijs is compleet uit de lucht gegrepen natuurlijk. Het zal ¤659 worden.
kijk eens naar dat schema.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef RoW_0 het volgende:
Heel vervelend. Het internet is vervuild. Wie kan antwoorden of de nieuwe iPhone een dualcore heeft of quadcore. Niet dat dat erg uitmaakt, though.
Wanneer het een quad-core processor was geweest dan had Apple dat vast wel vermeldt.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef RoW_0 het volgende:
Heel vervelend. Het internet is vervuild. Wie kan antwoorden of de nieuwe iPhone een dualcore heeft of quadcore. Niet dat dat erg uitmaakt, though.
Dat schema klopt ook voor geen meter.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah. Ik zag geen schema toen ik ging posten.
Heeft de Samsung ook LTE?quote:
Windows Phone. Mooi spul. Ik hoop dat je wel kan opnemen. Want mijn vader's WP kan dat niet. Al tweemaal opgestuurd. Scherm wordt volledig onbruikbaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:09 schreef very het volgende:
Ik denk dat ik inderdaad maar ga overstappen op Windows 8 op een Samsung Galaxy Focus S2.
Die prijs voor de connector alleen al maakt me weer even erg anti-apple. Zo'n ding hoor je m.i. gratis erbij te krijgen. En dan de prijzen voor het toestel, de duurdere iphone abo's, de nog steeds ondermaatse accu, nog steeds 100 eu verschil voor een paar extra GB's, nog steeds maar max 64Gb, etc etc.
Ik vind het zonde, want vind iPhone nog by far de mooiste telefoon. Eerst nog maar even afwachten hoe straks de windows 8 phones het gaan doen, maar als dat bevalt dan is het bye bye apple.
S3 it is..quote:
Echt he?quote:
Jij hebt er nog niks van meegekregen?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef very het volgende:
[..]
Echt he?
Hoe lang moet zoiets duren? Al helemaal geen zin meer om heel die keynote uit te zitten aangezien het onmogelijk is om spoilers te vermijden
Dat kan prima. Het gaat in principe niet meer om de telefoon zelf, maar om de software en bijbehorend eco-systeem. Zeker mensen die veel app-aankopen hebben gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef kurk_droog het volgende:
Tegenvaller, als mensen objectief kijken naar verschillende toestellen kan je bijna toch niet meer een Iphone prefereren boven een S3,HTC ONE en Xperia T?
Dat sowieso!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef DeMessias het volgende:
![]()
Die Nokia Lumia 920 ownt de iPhone 5
S3 ook.quote:
Ik zou nog even wachten op de Xperia T.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
S3 it is..
Van de week maar ophalen.
Heeft die net zo'n slecht scherm als de vorige Xperia? Als je op dat scherm drukte, verkleurde het scherm meteen namelijk...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten op de Xperia T.
[ afbeelding ]
Zeer waarschijnlijk sneller dan de anderen doordat Sony de optimalisatie beter onder de knie heeft.
Ik moet wel heel hard drukken bij mijn Xperia S om vlekken te krijgen dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Heeft die net zo'n slecht scherm als de vorige Xperia? Als je op dat scherm drukte, verkleurde het scherm meteen namelijk...
Hmm...ik had het model in de telecomwinkel even bekeken, drukte het scherm een beetje in en kreeg echt enorm snel kleurvlekken.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik moet wel heel hard drukken bij mijn Xperia S om vlekken te krijgen dus dat zal wel meevallen.
Ohja, vergeten.....humor is splack onbekendquote:Op donderdag 13 september 2012 01:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En mij maar kleinzielig noemen. Kneusje ben je ook hè
Maat van me had iets van acht jaar terug een nokia van 800 euro, ik vind het allemaal wel meevallen...quote:
Ik denk dat ik afwacht wat ie met abbo kost, misschien de 4 verkopen om de 5 te halen... Maar begin nu echt te twijfelen, had op zoveel meer gehoopt. Anders kan ik ook een 4S nemen die straks zonder veel kosten te krijgen is en IOS6 ook prima zal draaien.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:27 schreef TC03 het volgende:
De prijs is belachelijk hoog, maar het design en gebruiksgemak van iOS zijn zoveel beter dan de concurrenten. De mensen die overstappen naar Windows Phone hebben niet door hoe kreupel dat OS is. Android en iOS zijn veel krachtiger.
Ik wacht wel tot mijn iPhone 4 het begeeft en dan koop ik hem tweedehands ofzo.
Integendeel. Jij hebt het alleen nietquote:Op donderdag 13 september 2012 06:24 schreef very het volgende:
[..]
Ohja, vergeten.....humor is splack onbekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |