SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Nee hoor, doodnormaal naar mijn wetenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:01 schreef Omnifacer het volgende:
Is dat niet slecht en riskant, dat dat ding zo heet wordt?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Met dit weer wordt mijn iPhone al gloeiend heet bij het gebruik van 3Gquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:01 schreef Omnifacer het volgende:
Is dat niet slecht en riskant, dat dat ding zo heet wordt?![]()
Zolang de iPhone zichzelf niet uitschakelt is er niets aan de hand.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770![]()
Nogmaals, ik hoef die 5 niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:30 schreef WSquater het volgende:
Skull, ik zou gewoon wachten. De iPhone 4S wordt sowieso goedkoper zodra de 'iPhone 5' is aangekondigd, en als de 'iPhone 5' is aangekondigd vind je dat misschien wel de upgrade waard.
Ik wilde eigenlijk nog minstens een jaar met mijn 4 doen, en als ik hem gewoon laat repareren dan doe ik dat waarschijnlijk ook, al lonkt het wel gewoon een 4s voor een jaartje te nemen en mijn 4 dan pas te laten repareren en verpatsen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Tja, het is maar wat je wilt. Ik vind het gewoon apart dat je bereid bent meer te betalen voor een iPhone 4S terwijl over een maand je voor dezelfde prijs de next-gen iPhone kan krijgen óf de iPhone 4S een flink stuk goedkoper.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nogmaals, ik hoef die 5 niet.
Ik wilde eigenlijk nog minstens een jaar met mijn 4 doen, en als ik hem gewoon laat repareren dan doe ik dat waarschijnlijk ook, al lonkt het wel gewoon een 4s voor een jaartje te nemen en mijn 4 dan pas te laten repareren en verpatsen.
Of je repareert gewoon je iPhone 4, en dan ben je nog goedkoper uit.![]()
Tegen de tijd dat ik mijn contract kan verlengen is die 5 wel uit hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:58 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tja, het is maar wat je wilt. Ik vind het gewoon apart dat je bereid bent meer te betalen voor een iPhone 4S terwijl over een maand je voor dezelfde prijs de next-gen iPhone kan krijgen óf de iPhone 4S een flink stuk goedkoper.
Of je repareert gewoon je iPhone 4, en dan ben je nog goedkoper uit.Ik hoef gewoon niet de nieuwste van de nieuwste te hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dan neem je een iPhone 4S. Ik zie er eerlijk gezegd ook niet echt de nut van in om de nieuwe iPhone 5 te halen. Uiterlijk en scherm zal niet veel verschillen met de iPhone 4S volgens de laatste berichten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nogmaals, ik hoef die 5 niet.
Ik wilde eigenlijk nog minstens een jaar met mijn 4 doen, en als ik hem gewoon laat repareren dan doe ik dat waarschijnlijk ook, al lonkt het wel gewoon een 4s voor een jaartje te nemen en mijn 4 dan pas te laten repareren en verpatsen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Garantie op mijn iPhone 4 is eergisteren verlopen. Nu is het wachten tot ik 'm kapot laat vallen. Murphy's Law.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Das het plan idd. En die vier zien we daarna wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dan neem je een iPhone 4S. Ik zie er eerlijk gezegd ook niet echt de nut van in om de nieuwe iPhone 5 te halen. Uiterlijk en scherm zal niet veel verschillen met de iPhone 4S volgens de laatste berichten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gewoon extra voorzichtigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:15 schreef Skv het volgende:
Garantie op mijn iPhone 4 is eergisteren verlopen. Nu is het wachten tot ik 'm kapot laat vallen. Murphy's Law.
Ik heb uit het niets een zwarte vlek links onder in mijn scherm zitten. Dit viel mij op toen ik net de safari browser opende. Balen, als het morgen niet weg is een nieuwe iPhone vragen. Kan iemand mij echter zeggen of al mijn apps in de juiste volgorde bewaard worden als ik een nieuwe iPhone op iTunes aansluit?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Als je een reservekopie maakt wel jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb uit het niets een zwarte vlek links onder in mijn scherm zitten. Dit viel mij op toen ik net de safari browser opende. Balen, als het morgen niet weg is een nieuwe iPhone vragen. Kan iemand mij echter zeggen of al mijn apps in de juiste volgorde bewaard worden als ik een nieuwe iPhone op iTunes aansluit?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Gebeurd dat niet automatisch als je de iPhone op iTunes aansluit?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je een reservekopie maakt wel jaAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
Ligt aan je instellingen natuurlijk, kan je ook uitzetten volgens mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gebeurd dat niet automatisch als je de iPhone op iTunes aansluit?
Weet ik niet zeker thoOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Staat bij mij standaard aan dus ik neem aan van wel. Wel balen ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt aan je instellingen natuurlijk, kan je ook uitzetten volgens mij.
Weet ik niet zeker tho.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Ah fuck it, morgen nieuwe iPhone halen en meteen gesealed verkopen. Jammer alleen dat ik dus minimaal 2 maanden zonder een smartphone zit. Wil de nieuwe iPhone halen nu met deze iPhone 4S probleem. Home button begint nu ook langzaam maar zeker uit te vallen (reageert soms niet) terwijl de iPhone er splinternieuw uitziet zonder beschadigingen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Geef je weinig kans op een gesealde iPhone....zal waarschijnlijk gewoon een refurb uit een zwarte doos worden (niet dat daar iets mis mee is)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ah fuck it, morgen nieuwe iPhone halen en meteen gesealed verkopen. Jammer alleen dat ik dus minimaal 2 maanden zonder een smartphone zit. Wil de nieuwe iPhone halen nu met deze iPhone 4S probleem. Home button begint nu ook langzaam maar zeker uit te vallen (reageert soms niet) terwijl de iPhone er splinternieuw uitziet zonder beschadigingen.![]()
Gisteravond voor ik ging slapen mijn iPhone 4 in de lader gestopt, vanmorgen bleek hij maar tot 57% te zijn opgeladen.. Nieuwe oplaadpogingen lukten ook niet, ook niet na het stofvrij maken van de USB kabel en dock connector en andere kabels geprobeerd te hebben. Ook reageert hij niet meer met iTunes. Dikke kans dus dat de dock connector vervangen moet worden.. Alleen is de vraag nu: waar? Als ik hem bij mijn provider Vodafone ter reparatie aanbiedt is de kans groot dat hij opgestuurd wordt naar die prutsers van Dynafix..
Iemand een goed adresje in omgeving Utrecht?![]()
zelf doen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:02 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Gisteravond voor ik ging slapen mijn iPhone 4 in de lader gestopt, vanmorgen bleek hij maar tot 57% te zijn opgeladen.. Nieuwe oplaadpogingen lukten ook niet, ook niet na het stofvrij maken van de USB kabel en dock connector en andere kabels geprobeerd te hebben. Ook reageert hij niet meer met iTunes. Dikke kans dus dat de dock connector vervangen moet worden.. Alleen is de vraag nu: waar? Als ik hem bij mijn provider Vodafone ter reparatie aanbiedt is de kans groot dat hij opgestuurd wordt naar die prutsers van Dynafix..
Iemand een goed adresje in omgeving Utrecht?
http://www.ifixit.com/Gui(...)ock-Connector/3147/1
http://www.ifixit.com/iPh(...)or-GSM-ATT/IF182-009 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Ik ben een beetje een klunsquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:18 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
zelf doen?
http://www.ifixit.com/Gui(...)ock-Connector/3147/1
http://www.ifixit.com/iPh(...)or-GSM-ATT/IF182-009![]()
![]()
laat het dan maar doenquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:35 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een kluns
| Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Zo lang het maar eentje is waar niemand aangezeten heeft met zijn vieze handen, ik haat het om gebruikte iPhones te hebben van een ander. Ik had begrepen dat bij een refurb sowieso een nieuwe voorkant en achterkant opzit?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:48 schreef Bowny het volgende:
[..]
Geef je weinig kans op een gesealde iPhone....zal waarschijnlijk gewoon een refurb uit een zwarte doos worden (niet dat daar iets mis mee is)Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Yeps, de behuizing is 100% nieuw. Klinkt wellicht stom, maar de refurbs zijn vaak nog beter dan een "nieuwe", omdat die met de hand worden gecontroleerd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 05:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zo lang het maar eentje is waar niemand aangezeten heeft met zijn vieze handen, ik haat het om gebruikte iPhones te hebben van een ander. Ik had begrepen dat bij een refurb sowieso een nieuwe voorkant en achterkant opzit?![]()
Zou iemand mij wellicht met het volgende kunnen helpen. Ik kan mijn iPhone nu ook niet meer opstarten. iTunes geeft aan dat het in de herstelmodus zit. Ik ben echter bang voor het verliezen van telefoonnummers als ik op iPhone herstellen klik. Weet iemand misschien of je daarna de backup erop kunt zetten?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Als je enkele kerel hebt gesynchroniseerd met de computer, dan valt er niks te vrezen. Dan zet hij automatisch je gegevens er op!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou iemand mij wellicht met het volgende kunnen helpen. Ik kan mijn iPhone nu ook niet meer opstarten. iTunes geeft aan dat het in de herstelmodus zit. Ik ben echter bang voor het verliezen van telefoonnummers als ik op iPhone herstellen klik. Weet iemand misschien of je daarna de backup erop kunt zetten?![]()
Ik begrijp nooit hoe mensen nog steeds hun contacten kunnen verliezen sinds de komst van smartphones. Je hebt toch gewoon alles in iCloud of anders Google staan?![]()
Dat bewijst maar weer dat er nog steeds mensen zijn die smartphones kopen zonder ook maar een fractie van de functionaliteit te gebruiken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:22 schreef Slickk het volgende:
Ik begrijp nooit hoe mensen nog steeds hun contacten kunnen verliezen sinds de komst van smartphones. Je hebt toch gewoon alles in iCloud of anders Google staan?![]()
Ik zit te twijfelen om een iPhone te kopen.
Meer over dat ik hem nu moet kopen (4s) of nog 1/2 maanden moet wachten op de iPhone 5.
En hopen dat deze even duur (met abo) wordt als de 4s nu is.
Wie kan mij helpen?![]()
Bron?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik niet maar dat zei een kennis opeens.![]()
![]()
Dan wordt hij geen 950 euroquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik niet maar dat zei een kennis opeens. Lijkt me wel echt zo'n prijs voor dat ding
Hij zal ongetwijfeld ongeveer gelijk worden aan de huidige prijs. We krijgen alleen 2% hoger BTW tarief.![]()
Gewoon de prijs van de huidige 4S iddOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Hoe toepasselijk de titel van dit topic. Kreeg vandaag op de motor voor het eerst een waarschuwing dat de Iphone te heet werd en alles (muziek + navi) viel uit![]()
![]()
Vind ik niet.quote:
Qua telefoonsOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
In september wordt ie gepresenteerd toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon de prijs van de huidige 4S idd
In oktober in NL te krijgen?![]()
Je betaalt wel enigszins voor het merk.quote:
Maar daarnaast zijn het wel prima producten, ook garantie is goed geregeld ( uitzonderingen daar gelaten).![]()
Ja, zoiets als het goed isquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
In september wordt ie gepresenteerd toch?
In oktober in NL te krijgen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dan laat ik mijn huidige abo nog wel even doorlopen, aangezien ze tegenwoordig toch maar per maand mogen verlengen en neem ik daarna wel een iPhone 5quote:![]()
![]()
Hmm, heb zelf een 4 nu, maar ben er blij mee. Hoef geen 4S en al helemaal geen 5quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn huidige abo nog wel even doorlopen, aangezien ze tegenwoordig toch maar per maand mogen verlengen en neem ik daarna wel een iPhone 5Lelijk ding vind ik het nu maar
Vanaf 5 oktober volgens iPhoneclub: http://www.iphoneclub.nl/(...)ronde-begin-oktober/quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
In september wordt ie gepresenteerd toch?
In oktober in NL te krijgen?![]()
Jij weet al hoe de 5 er uit gaat zien?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, heb zelf een 4 nu, maar ben er blij mee. Hoef geen 4S en al helemaal geen 5Lelijk ding vind ik het nu maar
![]()
Zijn er al definitieve foto's van?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, heb zelf een 4 nu, maar ben er blij mee. Hoef geen 4S en al helemaal geen 5Lelijk ding vind ik het nu maar
![]()
Heel veel dingen op internet en magazines die in de winkel liggen hebben allemaal dezelfde plaatjes
Nee:quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef Goddelijker het volgende:
Dus een 4s die dunner is, groter scherm en mini-connector = 5?Zo klopt het.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef url=http://forum.fok.nl/topic/1858385/2/40#115750728]zondag 19 augustus 2012 17:13[/url] schreef Goddelijker het volgende:
Dus een 4s = 5?
[ Bericht 19% gewijzigd door Splackavellie02 op 19-08-2012 18:44:40 ]![]()
Wat had je anders verwacht?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef Goddelijker het volgende:
Dus een 4s die dunner is, groter scherm en mini-connector = 5?2000 light years from home![]()
Wat een grote onzin, omdat je geen iCloud gebruikt wilt dat nog niet zeggen dat je maar een fractie van de functionaliteit van een iPhone gebruikt. Ooit gehoord van apps, internetten, browsen, smsen, bellen, e-mailen, foto's maken en bewerken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat er nog steeds mensen zijn die smartphones kopen zonder ook maar een fractie van de functionaliteit te gebruiken.
[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 19-08-2012 20:29:31 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Ik wel, ja. Jij ooit van backups gehoord?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat een grote onzin, omdat je geen iCloud gebruikt wilt nog niet zeggen dat je maar een fractie van de functionaliteit van een iPhone gebruikt. Ooit gehoord van apps, internetten, browsen, smsen, bellen, e-mailen, foto's maken en bewerken.![]()
Daar heb jij blijkbaar niet van gehoord of niet bij stilgestaan. Beide kan ook, simpele domme opmerking. En ja waarom zou ik anders ''backup'' genoemd hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik wel, ja. Jij ooit van backups gehoord?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Als je gewoon de moeite had genomen af en toe een backup te maken, had je je vragen niet hoeven stellen.. Dan kun je wel zo tegen mij uitvallen, maar het is niet mijn schuld dat jij jezelf niet goed indekt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daar heb jij blijkbaar niet van gehoord of niet bij stilgestaan. Beide kan ook, simpele domme opmerking. En ja waarom zou ik anders ''backup'' genoemd hebben.![]()
Als je nu eens goed zou hebben gelezen dan had je kunnen weten dat je vraagstelling incorrect was. Het ging daar namelijk niet over. Het enige wat ik mij afvroeg was namelijk het volgende; is het mogelijk om op ''herstellen'' te klikken bij een defecte iPhone zonder dat ik problemen met een backup krijg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je gewoon de moeite had genomen af en toe een backup te maken, had je je vragen niet hoeven stellen.. Dan kun je wel zo tegen mij uitvallen, maar het is niet mijn schuld dat jij jezelf niet goed indekt.
Dat jij vervolgens een drogredenering aan de kaak stelt waarin je suggereert dat men maar een fractie van een Smartphone functionaliteit gebruikt als je iCloud links laat liggen zegt toch echt wat over jou. De enige die zich hier indekt ben jij.
[ Bericht 5% gewijzigd door MisterJ.Lo op 19-08-2012 20:07:23 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Kom op zeg, hebben jullie niets beters te doen dan op de man spelen met grammatica-geneuzel?
Gewoon inhoudelijk reageren.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Ik heb iPhone 4S wat mij laatste tijd opvalt. Ik heb Kpn provider net had ik iemand aan de telefoon en hij valt in een keer wegHad ik zaterdag ook al. En degene die ik belde hebben ook Kpn ! In totaal is het 3x gebeurt.. Dat had ik met htc legend niet :-(
![]()
Dat heeft mijn vriend ook, sinds hij is overgestapt van een 3gs naar een 4s constant last van wegvallende verbindingen. Soms zelfs 5x per gesprek. Om moe van te worden![]()
Ja, het klopt dat je wat posts mist.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Even 2 pagina's weg
Nee, dat ging het niet, en ik blijf niet deleten. Dus gewoon ontopic.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Wie kan me trouwens uitleggen hoe dat zit, die discussie zie ik regelmatig terugkomen, 4s=5. De iPhone 4s is uit, de iPhone 5 niet. Dus hoe kan de 4s nou de 5 zijn?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
De 4S is de vijfde iPhone, en de iPhone die uit kwam met iOS 5:quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:12 schreef Bart het volgende:
Wie kan me trouwens uitleggen hoe dat zit, die discussie zie ik regelmatig terugkomen, 4s=5. De iPhone 4s is uit, de iPhone 5 niet. Dus hoe kan de 4s nou de 5 zijn?
1e iPhone: iPhone (in de volksmond "iPhone 2G"), iPhone OS 1
2e iPhone: iPhone 3G (wegens 3G-antenne), iPhone OS 2
3e iPhone: iPhone 3GS (voor "speed"), iPhone OS 3
4e iPhone: iPhone 4 (want: vierde iPhone), iOS 4
5e iPhone: iPhone 4S (voor "siri/Steve/speed"), iOS 5
6e iPhone: who knows? Maar aangezien het de zesde iPhone is, en zal draaien op iOS 6, is "iPhone 5" verre van de meest voor de hand liggende naamgeving.![]()
Aha. Maar dan is het dus niet de iPhone 5, want die kunnen ze nog gewoon uitbrengen. Het is gewoon de 5e iPhone.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 4S is de vijfde iPhone, en de iPhone die uit kwam met iOS 5.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik ga nu voor het eerst mijn 4s jailbreaken met Absinthe. Klopt het als ik zeg dat ik de jailbreak gewoon kan verwijderen als ik hem via iTunes herstel?![]()
- zeg het nog eens, maar dan zonder sneer -
[ Bericht 94% gewijzigd door Bart op 20-08-2012 15:21:56 ]People assume too much.![]()
Correctquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik ga nu voor het eerst mijn 4s jailbreaken met Absinthe. Klopt het als ik zeg dat ik de jailbreak gewoon kan verwijderen als ik hem via iTunes herstel?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Waarom zou je de zesde iPhone "iPhone 5" noemen? Welke logische reden is daarvoor? En wat heeft Apple in het verleden gedaan om je het idee te geven dat ze niet kunnen tellen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Aha. Maar dan is het dus niet de iPhone 5, want die kunnen ze nog gewoon uitbrengen. Het is gewoon de 5e iPhone.![]()
Thanksquote:Heb altijd met custom roms voor Android lopen kloten, maar ben nu bang dat ik mijn iPhone ga verkloten omdat ik iets over het hoofd ga zien
![]()
![]()
5e iPhone heet ook 4Squote:Op maandag 20 augustus 2012 15:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom zou je de zesde iPhone "iPhone 5" noemen? Welke logische reden is daarvoor? En wat heeft Apple in het verleden gedaan om je het idee te geven dat ze niet kunnen tellen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Da's het mooie aan Apple, je kan het niet slopenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
ThanksHeb altijd met custom roms voor Android lopen kloten, maar ben nu bang dat ik mijn iPhone ga verkloten omdat ik iets over het hoofd ga zien
Als je tegen problemen aanloopt wil ik je gerust helpen
Klopt. Dus? De enige iPhone die een numerieke naam heeft, is de iPhone 4, die niet geheel ontoevallig de vierde iPhone was.quote:![]()
Maar jij denkt dus dat de iPhone 5 de iPhone 6 gaat heten of?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Dus? De enige iPhone die een numerieke naam heeft, is de iPhone 4, die niet geheel ontoevallig de vierde iPhone was.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Geen idee, ik kan niet in de geesten van de Apple-medewerkers kijken... Maar de Xbox 360 is ook niet de 360e Xbox. Je moet het beestje een naam geven.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom zou je de zesde iPhone "iPhone 5" noemen?Niet alles heeft een logische reden.quote:Welke logische reden is daarvoor?Hoe heette de 2e iPhone? Zullen ze wel een reden voor hebben gehad.quote:En wat heeft Apple in het verleden gedaan om je het idee te geven dat ze niet kunnen tellen?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Na 4 komt 5.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom zou je de zesde iPhone "iPhone 5" noemen? Welke logische reden is daarvoor? En wat heeft Apple in het verleden gedaan om je het idee te geven dat ze niet kunnen tellen?
Klinkt redelijk logisch in mijn oren.
Ik zeg niet dat de nieuwe iPhone de 5 gaat heten, maar ik ga het in ieder geval niet als waarheid verkondigen dat het pertinent niet zo is, elke keer wanneer iemand het over een iPhone 5 heeft.People assume too much.![]()
Dat kwam door 3G mogelijkhedenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:26 schreef Bart het volgende:
Hoe heette de 2e iPhone? Zullen ze wel een reden voor hebben gehad.![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe de volgende iPhone gaat heten. Ik claim nergens dat ik inside information over Apple heb. Het enige dat ik beweer, is dat ik de mensen bij Apple intelligenter in schat dan het zesde toestel "iPhone 5" te noemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar jij denkt dus dat de iPhone 5 de iPhone 6 gaat heten of?
Persoonlijk zou ik het meer in de lijn van Apple vinden als ze het volgende toestel gewoon "iPhone" noemen. Of "new iPhone". Of "iPhone (2012)", aangezien ze toch maar 1 toestel per jaar uitbrengen, en dat ook de naamgeving is die ze met elke andere lijn aanhouden.![]()
Uiteraardquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat kwam door 3G mogelijkheden. En de volgende kreeg een S omdat dat toen hot was, alle betere telefoons kregen een S erachter. Nou ja, daarna konden ze kiezen, nog weer een letter erachter, of toch maar 4. Het laatste. Daarna weer een S erachter. En nu kunnen ze weer kiezen, gaan ze verder met nummeren, dus 5, of gaan ze wat anders verzinnen? We zullen het zien
.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Klopt. Maar die 360 staat ook ergens anders voor. Als de volgende iPhone echt "iPhone 5" heet, moet die 5 wel ergens voor staan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet in de geesten van de Apple-medewerkers kijken... Maar de Xbox 360 is ook niet de 360e Xbox. Je moet het beestje een naam geven.![]()
Zou best kunnen dat het 'The new iPhone' wordt jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de volgende iPhone gaat heten. Ik claim nergens dat ik inside information over Apple heb. Het enige dat ik beweer, is dat ik de mensen bij Apple intelligenter in schat dan het zesde toestel "iPhone 5" te noemen.
Persoonlijk zou ik het meer in de lijn van Apple vinden als ze het volgende toestel gewoon "iPhone" noemen. Of "new iPhone". Of "iPhone (2012)", aangezien ze toch maar 1 toestel per jaar uitbrengen, en dat ook de naamgeving is die ze met elke andere lijn aanhouden.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dat staat ook ergens voor, voor het nieuwe toestel na de 4 en de 4s. Misschien zien ze de 4s wel meer als een upgrade van de 4, een verbeterde versie, dan als een geheel nieuw toestel. En het volgende model wordt wel echt nieuw, dus rechtvaardigt dat wel weer een verhoging van het nummer. Dus de iPhone 5.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Maar die 360 staat ook ergens anders voor. Als de volgende iPhone echt "iPhone 5" heet, moet die 5 wel ergens voor staan.
Is een theorie he, geen idee of het zo wordt.
Sinds wanneer staat het cijfer 5 voor "nieuw"? Niets is onmogelijk natuurlijk, maar ik zou het wel een gigantische faal vinden van Apple als ze de zesde iPhone daadwerkelijk "iPhone 5" zouden noemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat staat ook ergens voor, voor het nieuwe toestel na de 4 en de 4s. Misschien zien ze de 4s wel meer als een upgrade van de 4, een verbeterde versie, dan als een geheel nieuw toestel. En het volgende model wordt wel echt nieuw, dus rechtvaardigt dat wel weer een verhoging van het nummer. Dus de iPhone 5.
Is een theorie he, geen idee of het zo wordt.
![]()
Thanksquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's het mooie aan Apple, je kan het niet slopenAls je tegen problemen aanloopt wil ik je gerust helpen
Even voor mijn eigen geruststelling: Als ik de jailbreak er af ga halen, blijft er dan geen zooi achter waardoor ik niet kan updaten naar iOS 6?
![]()
Dat is toch niets nieuws? Bij heel veel hardware en software krijg je bijvoorbeeld een verandering van het cijfer achter de punt/komma, of een toevoeging, bij een relatief kleine wijziging, en een grote wijziging zorgt voor een nieuw cijfer. Kijk bijvoorbeeld naar Windows, eerst 3.0 toen 3.1 en 3.11. Daarna naar 4.0 (ook bekend als Windows 95). Windows 95 was niet de 4e Windows die ze uitbrachten hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat het cijfer 5 voor "nieuw"?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Nee, als je herstelt ben je echt alles kwijtquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
ThanksEven voor mijn eigen geruststelling: Als ik de jailbreak er af ga halen, blijft er dan geen zooi achter waardoor ik niet kan updaten naar iOS 6?
Het leuke aan jailbreaken bij Apple is juist dat ze willen dat je update, en dat moet je zien te omzijlen als je wilt herstellen en re-jailbreaken op een oudere versie. Kan met SHSH files en zulks
Dat zijn softwareupdates, vergelijkbaar met de 5.xx updates van bijvoorbeeld iOS. Natuurlijk kun je alles wel rechtvaarden als je blijft zoeken, maar vind je zelf nu echt dat "iPhone 5" de meest logische naam is voor een zesde toestel in een lijn, die draait op iOS 6.?![]()
Ik zou het perfectly normal vinden als het de iPhone 5 genoemd gaat worden jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat zijn softwareupdates, vergelijkbaar met de 5.xx updates van bijvoorbeeld iOS. Natuurlijk kun je alles wel rechtvaardig als je blijft zoeken, maar vind je zelf nu echt dat "iPhone 5" de meest logische naam is voor een zesde toestel in een lijn, die draait op iOS 6.?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja, want het zou veel onlogischer zijn om van iPhone 4 naar iPhone 6 te gaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat zijn softwareupdates, vergelijkbaar met de 5.xx updates van bijvoorbeeld iOS. Natuurlijk kun je alles wel rechtvaardig als je blijft zoeken, maar vind je zelf nu echt dat "iPhone 5" de meest logische naam is voor een zesde toestel in een lijn, die draait op iOS 6.?![]()
![]()
Ik vind het niet logisch, maar ik neem die beslissing niet hequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat zijn softwareupdates, vergelijkbaar met de 5.xx updates van bijvoorbeeld iOS. Natuurlijk kun je alles wel rechtvaardig als je blijft zoeken, maar vind je zelf nu echt dat "iPhone 5" de meest logische naam is voor een zesde toestel in een lijn, die draait op iOS 6.?. Maar mocht Apple besluiten het de iPhone 5 te noemen, dan is me er druk om maken wel het laatste wat ik zou doen
.
Dat is ook zeker niet logisch, daarom is een nieuwe naam logischer, iPhone MMXIII ofzo, verzin watquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want het zou veel onlogischer zijn om van iPhone 4 naar iPhone 6 te gaan.
Nee. Maar dat doen ze niet. Hoe graag sommige mensen het ook ontkennen; Apple heeft toch echt een vijfde iPhone tussen de iPhone 4 en de zesde iPhone uitgebracht.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want het zou veel onlogischer zijn om van iPhone 4 naar iPhone 6 te gaan
De iPhone 4 is NIET de meest recente iPhone.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind het niet logisch, maar ik neem die beslissing niet he. Maar mocht Apple besluiten het de iPhone 5 te noemen, dan is me er druk om maken wel het laatste wat ik zou doen
.
![]()
![]()
Nee, dat is de 4s. Maar waar maak je je in godsnaam druk over?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat doen ze niet. Hoe graag sommige mensen het ook ontkennen; Apple heeft toch echt een vijfde iPhone tussen de iPhone 4 en de zesde iPhone uitgebracht.
De iPhone 4 is NIET de meest recente iPhone.![]()
Ik maak me niet druk. Jullie schieten uit je panty als ik je erop wijs dat "iPhone 5" een onlogische naamgeving zou zijn![]()
![]()
Doodnormale discussie hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik maak me niet druk. Jullie schieten uit je panty als ik je erop wijs dat "iPhone 5" een onlogische naamgeving zou zijn
Welnee, niemand schiet ergens uitquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik maak me niet druk. Jullie schieten uit je panty als ik je erop wijs dat "iPhone 5" een onlogische naamgeving zou zijn.
Nee, we "schieten uit onze panty" als je dat voor de 3473563e keer doet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik maak me niet druk. Jullie schieten uit je panty als ik je erop wijs dat "iPhone 5" een onlogische naamgeving zou zijn
Iemand hoeft maar het woord iPhone 5 te noemen (en dat doet bijna heel bloggend internet), en jij duikt er weer bovenop met je quasi intelligente redenaties.People assume too much.![]()
Waar klopt de redenatie niet dan? Buiten "de 4S was niet echt een nieuwe iPhone" heb ik geen enkel logisch argument gezien waarom de nieuwe iPhone "iPhone 5" moet heten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:47 schreef very het volgende:
[..]
Nee, we "schieten uit onze panty" als je dat voor de 3473563e keer in dit topic doet.
Iemand hoeft maar het woord iPhone 5 te noemen (en dat doet bijna heel bloggend internet), en jij duikt er weer bovenop met je quasi intelligente redenaties.
Maar, by all means, enlighten me![]()
![]()
Ik zeg nergens dat het niet klopt, ik zeg alleen dat jij je geen kans voorbij laat gaan weer even je gelijk te halen (terwijl het nu allemaal nog maar speculaties zijn, niks meer).quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waar klopt de redenatie niet dan? Buiten "de 4S was niet echt een nieuwe iPhone" heb ik geen enkel logisch argument gezien waarom de nieuwe iPhone "iPhone 5" moet heten.
Maar, by all means, enlighten me
We weten ondertussen wel hoe je erover denkt...maar aangezien het leeuwendeel het over iPhone 5 heeft, is het knap vervelend ELKE keer weer jouw standpunt aan te moeten horen.People assume too much.![]()
Er zit wel een redelijke logica in de nummering tot nu toe. 3G -> vorige nummer + S -> cijfertje omhoog -> vorige nummer + S -> nu dus weer cijfertje omhoog, dus 5.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waar klopt de redenatie niet dan? Buiten "de 4S was niet echt een nieuwe iPhone" heb ik geen enkel logisch argument gezien waarom de nieuwe iPhone "iPhone 5" moet heten.
Maar, by all means, enlighten meI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Om dat punt als een rasautist te blijven benoemen terwijl het een 6 noemen wel de meest onlogisiche stap is die Apple zou kunnen zetten...quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik maak me niet druk. Jullie schieten uit je panty als ik je erop wijs dat "iPhone 5" een onlogische naamgeving zou zijnI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Tot de naam bekend is, moet je een naam eraan geven, en als iedereen het de 5 noemt, dan heeft het geen zin om je daar druk over te maken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:52 schreef very het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet klopt, ik zeg alleen dat jij je geen kans voorbij laat gaan weer even je gelijk te halen (terwijl het nu allemaal nog maar speculaties zijn, niks meer).
We weten ondertussen wel hoe je erover denkt...maar aangezien het leeuwendeel het over iPhone 5 heeft, is het knap vervelend ELKE keer weer jouw standpunt aan te moeten horen.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
3G is niet hetzelfde als een numerieke 3, maar duidt op 3G functionaliteit. Dus daar slaat de logica alweer krom.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Er zit wel een redelijke logica in de nummering tot nu toe. 3G -> vorige nummer + S -> cijfertje omhoog -> vorige nummer + S -> nu dus weer cijfertje omhoog, dus 5.![]()
Ja, stel je voor dat je het zesde toestel iPhone 6 noemt..quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om dat punt als een rasautist te blijven benoemen terwijl het een 6 noemen wel de meest onlogisiche stap is die Apple zou kunnen zetten...
Overigens vind ik dat zelf ook niet de meest voor de hand liggende naam.![]()
Daar komt de naam vandaan, maar dat weet het gros van de gebruikers niet hoor. Die zien gewoon '3'.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
3G is niet hetzelfde als een numerieke 3, maar duidt op 3G functionaliteit. Dus daar slaat de logica alweer krom.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Maar daar is deze 'benaammethode' wel begonnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
3G is niet hetzelfde als een numerieke 3, maar duidt op 3G functionaliteit. Dus daar slaat de logica alweer krom.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dus omdat het gros van de gebruikers debiel is, moet Apple zich maar conformeren aan een kreupele logica?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar komt de naam vandaan, maar dat weet het gros van de gebruikers niet hoor. Die zien gewoon '3'.![]()
Dus waarom in vredesnaam moeilijk doen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je het zesde toestel iPhone 6 noemt..
Overigens vind ik dat zelf ook niet de meest voor de hand liggende naam.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Oneindige discussioneOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Het is niet de schuld van Apple dat mongolen denken dat de iPhone 3G de derde iPhone was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar daar is deze 'benaammethode' wel begonnen![]()
Dat zou wel verstandig van ze zijn, aangezien het gros van hun opbrengst van dat gros van de gebruikers komt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus omdat het gros van de gebruikers debiel is, moet Apple zich maar conformeren aan een kreupele logica?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Wat is dít nou weer voor post danquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van Apple dat mongolen denken dat de iPhone 3G de derde iPhone was.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Apple wil geld verdienen, heelft simpele opvolging en dan moeten ze zich aan jouw logica houden? Wtf? Trollmuch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus omdat het gros van de gebruikers debiel is, moet Apple zich maar conformeren aan een kreupele logica?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat vraag ik mij ook af. Ik mag het dan af en toe uitspreken, maar ik ben zeker niet degene die de discussie vervolgens escaleert.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus waarom in vredesnaam moeilijk doen?![]()
Waarom? Dit is een normale ontopic discussie op een fatsoenlijke toon.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Zo kunnen er weer twee pagina's geschrapt wordenI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
O sorry, ik dacht dat het getroll was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom? Dit is een normale ontopic discussie op een fatsoenlijke toon.Tap tap tap![]()
Dat zie je mij niet zeggen. Maar wat is aannemelijker? Dat ze het internet de naam laten bepalen, of dat ze de naamgeving baseren op hun eigen model (en wat we in elke andere lijn van Apple-producten terug zien?)quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Apple wil geld verdienen, heelft simpele opvolging en dan moeten ze zich aan jouw logica houden? Wtf? Trollmuch?![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Ik mag het dan af en toe uitspreken, maar ik ben zeker niet degene die de discussie vervolgens escaleert.fixedquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Ik mag het dan keer op keer, te pas en te onpas uitspreken, maar ik ben zeker niet degene die de discussie vervolgens escaleert.People assume too much.![]()
Ik denk dat Apple het punt wel bereikt heeft waarop nieuwe iPhone ongeacht de naam toch wel verkooprecords zal breken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zou wel verstandig van ze zijn, aangezien het gros van hun opbrengst van dat gros van de gebruikers komt.![]()
Hou je mening even voor je en mail apple met je briljante strategie-nummering. Go ahead...quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Ik mag het dan af en toe uitspreken, maar ik ben zeker niet degene die de discussie vervolgens escaleert.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als jullie nou eens een pooltje opzetten, wat de nieuwe naam gaat worden. Als niemand wint gaat het geld naar de mods, die constant hier de boel weer moeten sussen en posts moeten verwijderen.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik heb geen idee wat de naam wordt, maar ik wil er best wat geld op zetten dat het niet "iPhone 5" wordt, hoor. Ik denk alleen dat niemand van die huilebalken er geld op durft te zetten dat het wel "iPhone 5" wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:02 schreef Bart het volgende:
Als jullie nou eens een pooltje opzetten, wat de nieuwe naam gaat worden. Als niemand wint gaat het geld naar de mods, die constant hier de boel weer moeten sussen en posts moeten verwijderen.![]()
Nee, zo werkt het niet he, je moet zeggen wat het wél wordtquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de naam wordt, maar ik wil er best wat geld op zetten dat het niet "iPhone 5" wordt, hoor. Ik denk alleen dat niemand van die huilebalken er geld op durft te zetten dat het wel "iPhone 5" wordt..
Waarom? Zij staan toch op hoge poten omdat het volgens hen wel iPhone 5 wordt? Laat dit welles/nietes-spelletje dan gewoon escaleren tot een weddenschap. Wordt het wel "iPhone 5", dan betaal ik. Wordt het niet "iPhone 5", dan word ik betaald.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet he, je moet zeggen wat het wél wordt.
Seems fair enough.
Dus, wie wil er geld op zetten dat het iPhone 5 wordt?![]()
Dat is dus helemaal niet zo splack, niemand beweert dat het de iPhone 5 wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom? Zij staan toch op hoge poten omdat het volgens hen wel iPhone 5 wordt?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
![]()
Maar iedereen probeert wel te beredeneren waarom het iPhone 5 moet zijn. Same shit, different potato.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal niet zo splack, niemand beweert dat het de iPhone 5 wordt.
Maar ik begrijp dat niemand er geld op durft te zeggen?![]()
quote:Wat hij zegt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
[warning]Werkt vast niet[/warning]quote:
Ik zet mijn geld in op "the new iPhone".quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom? Zij staan toch op hoge poten omdat het volgens hen wel iPhone 5 wordt? Laat dit welles/nietes-spelletje dan gewoon escaleren tot een weddenschap. Wordt het wel "iPhone 5", dan betaal ik. Wordt het niet "iPhone 5", dan word ik betaald.
Seems fair enough.
Dus, wie wil er geld op zetten dat het iPhone 5 wordt?
Het was altijd al the new Mac, the new Macbook.
In maart kwam the new iPad....Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon![]()
Top Service van Apple, zonder problemen iPhone 4S om kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar. Backup erop gezet en alles werkt weer.
Wil graag de contacten lijst van mijn iphone op mijn SIMkaart zetten.
Kan dit? Hoe?
PS: zonder jailbreakEskimo Joe![]()
Wat zou de nieuwe iPhone zoveel beter maken?
-Een groter scherm?
-Betere camera? Meer megapixels?
Facetime in HD?![]()
Net iets groter scherm, betere camera en verder zou ik het niet weten...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
- 4-inch scherm (meer scherm, ik had liever 4.3" of iets dergelijks gezien - de iPad heeft bewezen: hoe groter het scherm, hoe beter de ervaring kán zijn)quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:35 schreef quirina het volgende:
Wat zou de nieuwe iPhone zoveel beter maken?
-Een groter scherm?
-Betere camera? Meer megapixels?
Facetime in HD?
- NFC (mobiele betalingen? profielen? bestanden delen?)
- 4G LTE (snellere data transfer)
- Dunner (in het algemeen ligt dat wel wat fijner in de hand, maar wanneer wordt het té dun?)
- Kleinere dock connector (nadeel als het 'alleen maar' kleiner is geworden, voordeel als bijvoorbeeld het opladen sneller gaat of er USB 3 support (snelheid) is).
- A5/A5X/A6 chip (32 nm dus een stuk zuiniger, misschien iets krachtigere GPU (momenteel is de GPU underclocked), misschien iets hogere kloksnelheden (CPU) en héél misschien wel Cortex A15 architectuur - meest waarschijnlijk: 32 nm A5 chip).
- Betere front-facing camera
Een betere rear-facing camera zie ik niet snel gebeuren: het toestel is volgens de geruchten immers 7.6 mm dun en de vraag is hoeveel je met de camera kan doen als je zo weinig fysieke ruimte hebt. Ik zie het zelfs gebeuren dat de fotokwaliteit achteruit gaat.![]()
Morgen een iPad 3 halen
Jawel, dan kun je tegen iedereen zeggen: "Hé, kijk. Als ik zou willen, zou ik in de VS op een 4G netwerk kunnen browsen, en jij moet het lekker met 3G doen in de VS."quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:54 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Heel leuk, maar heb je niks aan in NederlandAwesome. Geniet ervan!quote:![]()
![]()
Ben erg benieuwd hoe snel zo'n nieuwe iPad tegenover de iPad 1 van mijn ouders isquote:
Hehe, die overstap heb ik ook gemaakt toen...Wereld van verschil, ga je geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe snel zo'n nieuwe iPad tegenover de iPad 1 van mijn ouders is
Binnen twee weken waren mijn broer, mijn pa en zijn vriendin en nog drie vrienden direct overgestapt van de iPad 1/2 naar de "3".Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon![]()
Misschien m'n pa ook maar overhalen danquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef Yveske het volgende:
[..]
Hehe, die overstap heb ik ook gemaakt toen...Wereld van verschil, ga je geen spijt van krijgen.
Binnen twee weken waren mijn broer, mijn pa en zijn vriendin en nog drie vrienden direct overgestapt van de iPad 1/2 naar de "3".
Ben erg benieuwd, zal morgen even mijn bevindingen posten.
Meteen die er maar bij gedaanOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
1,5 jaar geleden 2ehands iPad 1 32 GB gekocht voor ¤325, en in maart van dit jaar binnen 3 uur weer verkocht ¤300 haha...waarschijnlijk koopt je pa ook direct een nieuwe als ie de 3 in zijn handen heeft gehad, tenzij hij m echt maar weinig gebruikt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien m'n pa ook maar overhalen dan
Ben erg benieuwd, zal morgen even mijn bevindingen posten.
[ afbeelding ]
Meteen die er maar bij gedaan
Mooi dockingstation trouwens, is dat van Kensington toevallig of ander merk?Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon![]()
M'n vader gebruikt z'n iPad echt veelquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef Yveske het volgende:
[..]
1,5 jaar geleden 2ehands iPad 1 32 GB gekocht voor ¤325, en in maart van dit jaar binnen 3 uur weer verkocht ¤300 haha...waarschijnlijk koopt je pa ook direct een nieuwe als ie de 3 in zijn handen heeft gehad, tenzij hij m echt maar weinig gebruikt.
Mooi dockingstation trouwens, is dat van Kensington toevallig of ander merk?
Vaak te lui om de computer op te starten en boven te zitten enzo, zit 'ie liever met de iPad in de bank. Hij is totaal niet technisch, maar aan z'n iPad moet je niet zitten![]()
Dockingstation is van XtremeMac, de Incharge Duo. 40 euro was 'ie, mooi prijsje voor zo'n dockOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Lol, verwijder je eerst twee pagina's om vervolgens deze vraag te stellen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:12 schreef Bart het volgende:
Wie kan me trouwens uitleggen hoe dat zit, die discussie zie ik regelmatig terugkomen, 4s=5. De iPhone 4s is uit, de iPhone 5 niet. Dus hoe kan de 4s nou de 5 zijn?
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Is dat nou net niet de kracht van de iPad en iPhone?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
M'n vader gebruikt z'n iPad echt veel
Vaak te lui om de computer op te starten en boven te zitten enzo, zit 'ie liever met de iPad in de bank. Hij is totaal niet technisch, maar aan z'n iPad moet je niet zitten
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is dat nou net niet de kracht van de iPad en iPhone?
Bod gehad om deze iPhone 4S om te ruilen voor een Samsung Galaxy S3, toch het overwegen waard.
[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 20-08-2012 23:24:08 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
lolquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bod gehad om deze iPhobe 4S om te ruilen voor een Samsung Galaxy S3, toch het overwegen waard.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door MisterJ.Lo op 20-08-2012 23:23:44 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Die 4S met black spot?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee vanmiddag opgehaalde iPhone.quote:Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
S3 is wel weer eens wat anders dan een iPhonequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee vanmiddag opgehaalde iPhone.
Jep zeker, ik heb dan ook nog nooit Android Smartphone gehad. Maar mocht het niet bevallen dan kan ik het nog altijd voor meer verkopen dan wanneer de nieuwe iPhone uitkomt en iedereen hun iPhone 4S probeert te verkopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
S3 is wel weer eens wat anders dan een iPhoneAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
Dus je gaat het doen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jep zeker, ik heb dan ook nog nooit Android Smartphone gehad. Maar mocht het niet bevallen dan kan ik het nog altijd voor meer verkopen dan wanneer de nieuwe iPhone uitkomt en iedereen hun iPhone 4S probeert te verkopen.
Waarschijnlijk wel.quote:Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bod gehad om deze iPhone 4S om te ruilen voor een Samsung Galaxy S3, toch het overwegen waard.
En dan huilend terugkomen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik huil niet over goederen, jij wel zeker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Doen.
En dan huilend terugkomen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:01 schreef Zolder het volgende:
Zijn er nog mensen die net als ik een 3gs rocken?![]()
is dat niet de voorloper van de Nokia 6310?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:01 schreef Zolder het volgende:
Zijn er nog mensen die net als ik een 3gs rocken?![]()
Denk 't nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:01 schreef Zolder het volgende:
Zijn er nog mensen die net als ik een 3gs rocken?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Niks mis met een 3GS hoor, beetje overdreven ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
is dat niet de voorloper van de Nokia 6310?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Hij was okay.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Als mijn 3gs niet gejat was had ik hem nog wel gehad.
For great justice!![]()
Ja, maar de 4 is mooierquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:33 schreef WSquater het volgende:
De iPhone 3G en 3GS lagen toch wel 't best in de hand, vind ik.
En die lelijke haarscheurtjes bij de 3G waren zondeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja, daar ben ik het wel me eens. De iPhone 4 voelt ook iets luxer aan, maar qua ligging in je hand vond ik de 3GS beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar de 4 is mooier
En die lelijke haarscheurtjes bij de 3G waren zonde![]()
3GS is ook zo licht vind ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:54 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel me eens. De iPhone 4 voelt ook iets luxer aan, maar qua ligging in je hand vond ik de 3GS beter.
En dat koude randje op je iPhone 4 als je hem een tijdje niet gebruikt
Wtf, ik kom er nu achter dat het afspelen van muziek niet werkt op deze iPhone 4S. Komt gewoon geen geluid uit. Lol kan ik er weer mee terug gaan naar de Apple store.
[ Bericht 7% gewijzigd door MisterJ.Lo op 21-08-2012 13:16:59 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Begrensde audio op 0% gezet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wtf, ik kom er nu achter dat het afspelen van muziek niet werkt op deze iPhone 4S. Komt gewoon geen geluid uit. Lol kan ik weer mee terug gaan naar de Apple store.
Wat denk jezelf. Dit is tevens een vervanging op een iPhone 4S dat het 7 maanden deed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:11 schreef WSquater het volgende:
Staat het geluid wel aan?En verder: één 'gaatje' onder is de microfoon, niet een speaker.
Tja, die mensen zitten er tussen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat denk jezelf. Dit is tevens een vervanging op een iPhone 4S dat het 7 maanden deed.![]()
![]()
Nope, blijkt een bekend probleem te zijn. Anderen hebben hier ook last van als je het probleem opzoekt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Begrensde audio op 0% gezet?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Herstel hem eens via iTunesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nope, blijkt een bekend probleem te zijn. Anderen hebben hier ook last van als je het probleem opzoekt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Al gedaan. Zelfs een nieuwe instal werkte niet. Ben nu toch in de buurt van het Leidseplein. Dus even omwisselen en gebruiken voordat ik het pand verlaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Herstel hem eens via iTunesAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
Lul niet man. Je hebt een S2 gehad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jep zeker, ik heb dan ook nog nooit Android Smartphone gehad. Maar mocht het niet bevallen dan kan ik het nog altijd voor meer verkopen dan wanneer de nieuwe iPhone uitkomt en iedereen hun iPhone 4S probeert te verkopen.![]()
Lul geen onzin man. Altijd al een iPhone gehad en al helemaal geen S2. Als je iets stelt kom op zijn minst met degelijke argumenten aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lul niet man. Je hebt een S2 gehad.
[ Bericht 6% gewijzigd door MisterJ.Lo op 21-08-2012 17:55:05 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Hoi,
Ik heb 8 maanden geleden een iPhone gekocht, en vrijwel vanaf het begin vertoont hij problemen, en ik weet nu niet meer wat ik moet doen.
Het zit zo, af en toe valt mijn telefoon gewoon uit. Het begint met dat hij apps niet kan openen, en als ik hem dan even laat liggen, zie ik het laadschermpje en start hij opnieuw op. Soms stopt hij gewoon met werken en start hij opnieuw op. Net was het geval dat het beeld gelig werd, met zwarte strepen horizontaal en verticaal, en dat hij toen crashte.
Dit heb ik al vanaf het begin. Ik heb hem ook al een keer terug laten sturen, toen kreeg ik een brief terug met "We hebben jouw problemen niet kunnen vinden, we denken dat het komt doordat je hem oplaadt aan je laptop (Wat overigens niet het geval is)". Toen heb ik hem teruggezet naar de fabrieksinstellingen en het gebeurde nogsteeds regelmatig, maar ik dacht dat het aan mij lag. Maar toen het weer en weer gebeurde, ook als ik niets veeleisends deed, wou ik actie ondernemen.
Ik dacht dat ik een verzekering had met mijn cc, maar dat blijkt niet zo te zijn, en bij apple is de garantie na een halfjaar vervallen. Wat kan ik nu nog doen? Volgens deze site moet ik aantonen dat er sprake is van vroegtijdige slijtage. Maar hoe kan ik dat nou aantonen? Dat crashen gebeurt vaak zo snel dat ik echt niet nog een camera ergens vandaan kan halen om het te filmen ofzo.
Ik ga morgen denk ik een mail opstellen over dat de telefoon niet conform de verwachtingen is. Maar misschien had iemand nog tips? Het gaat om een iPhone 4s.![]()
Je had al een nieuwe moeten vragen aan het begin.
Heb je applecare?
Eve upgraden naar de nieuwste firmware (desnoods ios6 beta) met een clean install.
Wel eveen een backupje maken mocht je het toch nog terugwillen. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Je hebt normaal een jaar garantie. Zie ook:
http://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-dutch.htmlBy hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Ik heb geen applecare, ik had verwacht dat dat product gewoon naar behoren zou werken, tenminste de eerste 2 jaar. Nieuwste firmware staat er al op, ik kan ios6 volgens mij nog niet krijgen. Clean install al gedaan, reset, fabrieksinstellingen, alles al gedaan, niets werkt. Het is een hardwareprobleem, dat weet ik nu echt zeker. Het komt alleen heel willekeurig voor, dus als ze hem gaan testen in Apple HQ, kan het zijn dat het probleem zich niet voordoetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef AppleOcean het volgende:
Je had al een nieuwe moeten vragen aan het begin.
Heb je applecare?
Eve upgraden naar de nieuwste firmware (desnoods ios6 beta) met een clean install.
Wel eveen een backupje maken mocht je het toch nog terugwillen.![]()
Dankje, even lezen. Ben op het moment ook de site aan het uitpluizen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef Arn0 het volgende:
Je hebt normaal een jaar garantie. Zie ook:
http://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-dutch.html![]()
Dat werkt beter dan aan de telefoon? Ik ben er toevallig vrijdag, dus kan er wel even langs gaan. Dankje, daar had ik niet aan gedachtquote:![]()
In de Apple Store doen ze meestal niet zo moeilijk (geen garantie dat dat zo is natuurlijk) en ze ruilen hem meteen om als het probleem geconstateerd wordt (dat kan sowieso niet via de telefoon).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat werkt beter dan aan de telefoon? Ik ben er toevallig vrijdag, dus kan er wel even langs gaan. Dankje, daar had ik niet aan gedacht2000 light years from home![]()
Maar het probleem is nogal willekeurig... Nou ja, ik kan het in ieder geval proberen, als ik er toch benquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
In de Apple Store doen ze meestal niet zo moeilijk (geen garantie) en ze ruilen hem meteen om als het probleem geconstateerd wordt.![]()
![]()
Het probleem is inderdaad willekeurig, maar het lijkt me makkelijker om zoiets face-to-face op te lossen (juist omdat het zo willekeurig is)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar het probleem is nogal willekeurig... Nou ja, ik kan het in ieder geval proberen, als ik er toch ben2000 light years from home![]()
Echt hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen vrijdag voor het eerst. Best tof.
Jammer dat ik mn MBP nog niet had, anders had ik wel iets leuks kunnen scoren. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het probleem is inderdaad willekeurig, maar het lijkt me makkelijker om zoiets face-to-face op te lossen (juist omdat het zo willekeurig is)Daar heb je gelijk in. Dankjewel. ik ga erheen. Lijkt me beter dan de pickup-and-return met een rare brief terug.
![]()
Je moet ook uitleggen dat je hem al een keer eerder hebt opgestuurd en de software al naar fabrieksinstellingen hebt hersteld. Begin ook niet over crashende apps (dat gebeurt wel eens), en richt je specifiek op het uitvallen van de telefoon (dat is niet normaal en geen software issue imo). Zeker met die rare strepen, dat is echt niet normaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]Daar heb je gelijk in. Dankjewel. ik ga erheen. Lijkt me beter dan de pickup-and-return met een rare brief terug.
2000 light years from home![]()
Dat met die strepen liet me de eerste keer ook behoorlijk schrikken. Bedankt voor de tips, dit gaat me echt heel erg helpen daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet ook uitleggen dat je hem al een keer eerder hebt opgestuurd en de software al naar fabrieksinstellingen hebt hersteld. Begin ook niet over crashende apps (dat gebeurt wel eens), en richt je specifiek op het uitvallen van de telefoon (dat is niet normaal en geen software issue imo). Zeker met die rare strepen, dat is echt niet normaal.![]()
Ik kon alleen de ATV3 niet tentoongesteld en te proberen vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Echt he.
Jammer dat ik mn MBP nog niet had, anders had ik wel iets leuks kunnen scoren.![]()
![]()
Hij lag wel in een doosje ergens, maar niet unboxed neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kon alleen de ATV3 niet tentoongesteld en te proberen vinden.
Vond het trouwens wel apart dat ze geen pogo sketch hadden. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Dat had jij gedacht, zodra je garantie verlopen is -wat in Nederland vrij onzinnig is aangezien je recht hebt op conformiteit, of het nu 1 of 3 jaar is- zullen ze je echt geen nieuwe iPhone aanbieden. Alleen wanneer je ervoor betaalt kun je het omruilen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
In de Apple Store doen ze meestal niet zo moeilijk (geen garantie dat dat zo is natuurlijk) en ze ruilen hem meteen om als het probleem geconstateerd wordt (dat kan sowieso niet via de telefoon).Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Dat weet ik, maar de garantie is nog niet verlopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat had jij gedacht, zodra je garantie verlopen is -wat in Nederland vrij onzinnig is aangezien je recht hebt op conformiteit, of het nu 1 of 3 jaar is- zullen ze je echt geen nieuwe iPhone aanbieden. Alleen wanneer je ervoor betaalt.2000 light years from home![]()
Hij zou het inderdaad kunnen proberen. Maar zolang de Apple medewerkers in de winkel geen gebrek kunnen constateren(aangezien hij aangeeft dat het probleem spontaan ontstaat en dan weer verdwijnt) zal het behoorlijk lastig zijn om een nieuwe toestel ''gratis'' te krijgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de garantie is nog niet verlopen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Dat gaat het sowieso worden, maar dit lijkt me de beste mogelijkheid toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hij zou het inderdaad kunnen proberen. Maar zolang de Apple medewerkers in de winkel geen gebrek kunnen constateren(aangezien hij aangeeft dat het probleem spontaan ontstaat en dan weer verdwijnt) zal het behoorlijk lastig zijn om nieuwe toestel ''gratis'' te krijgen.2000 light years from home![]()
Jep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat gaat het sowieso worden, maar dit lijkt me de beste mogelijkheid toch?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Ik zeur nietquote:.
zijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hij zou het inderdaad kunnen proberen. Maar zolang de Apple medewerkers in de winkel geen gebrek kunnen constateren(aangezien hij aangeeft dat het probleem spontaan ontstaat en dan weer verdwijnt) zal het behoorlijk lastig zijn om een nieuwe toestel ''gratis'' te krijgen.Waarom moet je geld neertellen om een toestel te krijgen die werkt? Die van mij werkt gewoon niet naar behoren. En hoeveel zou ik dan neer moeten tellen? Ik wil dit vooral weten omdat ik, als ze stom doen, wil weten waar ik aan toe ben..
![]()
Buiten de garantie periode kost het je geld om een nieuwe iPhone te krijgen. Hangt van het model af hoeveel dit kost. Binnen de garantieperiode niet. Dacht dat het om een toestel ging van minimaal een jaar, verkeerd gelezen. Maar als je een defect hebt dat buiten de garantie valt moet je daar inderdaad voor betalen. Je moet bijvoorbeeld ook betalen voor een defect dat ontstaan is door vochtschade. Apple dekt dat namelijk niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
zijWaarom moet je geld neertellen om een toestel te krijgen die werkt? Die van mij werkt gewoon niet naar behoren. En hoeveel zou ik dan neer moeten tellen?
8 maanden geleden, een 4s. De vorige keer had ik geen waterschade en heb sindsdien eigenlijk geen contact gehad met water, zeker de telefoon niet. Maar dat zegt volgens mij niet alles met appleproductenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Buiten de garantie periode kost het je geld om een nieuwe iPhone te krijgen. Hangt van het model af hoeveel dit kost. Binnen de garantieperiode niet. Dacht dat het om een toestel ging van minimaal een jaar, verkeerd gelezen. Maar als je een defect hebt dat buiten de garantie valt moet je daar inderdaad voor betalen (zoals waterschade).![]()
Douchen is aan jou niet besteed hè?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef RenRen- het volgende:
heb sindsdien eigenlijk geen contact gehad met water![]()
iPhone 4S: ¤210,90quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
zijWaarom moet je geld neertellen om een toestel te krijgen die werkt? Die van mij werkt gewoon niet naar behoren. En hoeveel zou ik dan neer moeten tellen? Ik wil dit vooral weten omdat ik, als ze stom doen, wil weten waar ik aan toe ben..
iPhone 4/3GS/3G: ¤160,90
Niet doen. Je hebt recht op een werkend toestel.2000 light years from home![]()
Stinkiewinkie, jwt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Douchen is aan jou niet besteed hè?![]()
Thanks, ik kon het niet vinden. En dat vind ik ook. Ik hoop dat ze een beetje coulant zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
iPhone 4S: ¤210,90
iPhone 4/3GS/3G: ¤160,90
Niet doen. Je hebt recht op een werkend toestel.
Ik moet zeggen, ik baal hier echt behoorlijk van. Het idee dat ik misschien nog anderhalf jaar met dit probleem zit, zit me ook niet echt lekker.![]()
Komt wel goed, gewoon z.s.m. langsgaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thanks, ik kon het niet vinden. En dat vind ik ook. Ik hoop dat ze een beetje coulant zijn.
Ik moet zeggen, ik baal hier echt behoorlijk van. Het idee dat ik misschien nog anderhalf jaar met dit probleem zit, zit me ook niet echt lekker.2000 light years from home![]()
Gaat lukken, jullie lezen nog wat er is gebeurd! Nu ga ik slapen, echt heel erg bedankt voor de hulp en input iedereen. Behalve remlof.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt wel goed, gewoon z.s.m. langsgaan.![]()
![]()
Was vorige week in de Apple store in Amsterdam.
iPhone 4 van oktober 2011. Valt 2 x per maand uit ofzo.
Ze hebben een check op garantie gedaan en daarna direct omgeruild voor een nieuw exemplaar.
3 vragen, gebeurt het vaak, antwoord dagelijks, 2de, heeft u de recente sw, ja en de 3de, heeft u een restore gegaan, ja.
Thats it, binnen een kwartier met een nieuwe iPhone naar huis.
Zou wel een afspraak maken, via de app app store, genius bar, het kan er erg druk zijn namelijk.![]()
Mijn iphone 4 begint een beetje raar te doen bij het laden. Ik laad hem altijd in de nacht op, en sinds gister loopt hij blijkbaar leeg nadat hij naar 100% is gegaan terwijl hij nog aan de lader hangt. Wie heeft dit ook?
Verder loopt mijn batterij tegenwoordig supersnel leeg. rond de middag zit ik al rond de 20%, heeft dit te maken met ouderdom? Mijn iphone heb ik in mei vorig jaar gehaald..![]()
Als ik nou een iPad heb hè, gekocht bij Dixons, moét ik dan naar de Dixons, of kan ik ook naar een iCentre/Amsterdam? iPad heeft last van backlight bleeding, wil hem z.s.m omruilen eigenlijkOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de laatste twee weken ook de indruk dat die sneller leegloopt, verlies snachts bijna 30% terwijl er geen apps op de achtergrond draaien, zou meneer Microsoft gelijk hebben? Ik ga het in de gaten houdenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:23 schreef Pindasoepje het volgende:
Mijn iphone 4 begint een beetje raar te doen bij het laden. Ik laad hem altijd in de nacht op, en sinds gister loopt hij blijkbaar leeg nadat hij naar 100% is gegaan terwijl hij nog aan de lader hangt. Wie heeft dit ook?
Verder loopt mijn batterij tegenwoordig supersnel leeg. rond de middag zit ik al rond de 20%, heeft dit te maken met ouderdom? Mijn iphone heb ik in mei vorig jaar gehaald..![]()
Ipad is geen iphone...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Serieus?quote:
Gaat toch om het principe?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Klopt, en iets verderop is gewoon een apple-generiek topic, waar je adequater geholpen kunt worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieus?
Gaat toch om het principe?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het scherm van mn iPhone 4 is gebroken en ik heb officieel nog ruim een half jaar garantie. Zouden jullie het scherm dan laten repareren bij een zo'n turks winkeltje of via Apple? Of zijn er andere opties om de kosten niet te hoog te maken en wel garantie te houden?![]()
Ik heb het bij een kleine telefoonshop laten fixen, niet echt tevreden met het nieuwe glas (spiegelt meer). Geen idee of je beter glas krijgt als je het via Apple doet, je bent je telefoon in ieder geval
dan wel langer kwijt en bij mij kostte het een meier![]()
Ik ga langs iphonegarage denk ik, en dan dok ik het zelf maar. Iemand daar ervaring mee?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja ik heb ook niks op de achtergrond draaien, maar het rare is vooral dat hij leegloopt terwijl hij aan het stopcontact hangt te laden, dan moet hij toch op 100% blijven?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de laatste twee weken ook de indruk dat die sneller leegloopt, verlies snachts bijna 30% terwijl er geen apps op de achtergrond draaien, zou meneer Microsoft gelijk hebben? Ik ga het in de gaten houden![]()
Dat is uiterst coulant van ze. Hoor ook steeds meer van zulke verhalen over de genius bar. Bij wijze van spreken zou je ook iets kunnen verzinnen en zo met een nieuwe iPhone er van door gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef nelisb het volgende:
Was vorige week in de Apple store in Amsterdam.
iPhone 4 van oktober 2011. Valt 2 x per maand uit ofzo.
Ze hebben een check op garantie gedaan en daarna direct omgeruild voor een nieuw exemplaar.
3 vragen, gebeurt het vaak, antwoord dagelijks, 2de, heeft u de recente sw, ja en de 3de, heeft u een restore gegaan, ja.
Thats it, binnen een kwartier met een nieuwe iPhone naar huis.
Zou wel een afspraak maken, via de app app store, genius bar, het kan er erg druk zijn namelijk.![]()
iPhone 4S verkocht. Dat wordt nu wachten op de iPhone 5 en in de tussentijd de S3 uitproberen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Voor hoeveelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
iPhone 4S verkocht. Dat wordt nu wachten op de iPhone 5 en in de tussentijd de S3 uitproberen. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Omgeruild voor een gesealde Samsung S3 met bon. Van een persoon die met zijn contractverlenging voor een Samsung gekozen heeft maar liever een iPhone 4S wilde hebben. Mocht ik toch iOS prefereren dan verkoop ik deze smartphone, wanneer de nieuwe iPhone goed leverbaar is. Een backup heb ik op iTunes staan dus dat is geen probleem.quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door MisterJ.Lo op 22-08-2012 19:00:12 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Als je toch de tijd moet doden tot de nieuwe iPhone er is, dan is de S3 wel een van de leukste toestellen om dat mee te doen!![]()
![]()
Ik denk dat ik mijn iPhone maar ga opsturen voordat mijn garantie uitloopt. Homebutton is zoo vervelend. Is daar toevallig een home-trucje voor?![]()
Opnieuw kalibreren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:09 schreef RoW_0 het volgende:
Ik denk dat ik mijn iPhone maar ga opsturen voordat mijn garantie uitloopt. Homebutton is zoo vervelend. Is daar toevallig een home-trucje voor?
http://www.iphoneclub.nl/(...)uw-kalibreren-helpt/![]()
Contactspray. Ik moet het elk topic weer herhalen, maar het is echt de meest voor de hand liggende oplossing. Spuit gewoon een beetje contactspray op je homeknopquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:09 schreef RoW_0 het volgende:
Ik denk dat ik mijn iPhone maar ga opsturen voordat mijn garantie uitloopt. Homebutton is zoo vervelend. Is daar toevallig een home-trucje voor?![]()
Wie heeft er een linkje waarin ik de nieuwste beta kan downloaden van ios 6? Ik kan alleen beta 3 vinden. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Helaasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Opnieuw kalibreren?
http://www.iphoneclub.nl/(...)uw-kalibreren-helpt/Hmm. even googlen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Contactspray. Ik moet het elk topic weer herhalen, maar het is echt de meest voor de hand liggende oplossing. Spuit gewoon een beetje contactspray op je homeknop![]()
Het is basale fysica/chemie: contactspray is alcohol, alcolhol onttrekt vocht, vocht en vuil zorgen ervoor dat je homeknop niet lekker werkt.quote:![]()
Hoeveel spuit je er dan in en domweg op de knop en omgeving?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is basale fysica/chemie: contactspray is alcohol, alcolhol onttrekt vocht, vocht en vuil zorgen ervoor dat je homeknop niet lekker werkt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo heb ik het wel gedaan. Gewoon een klein beetje erop spuiten, half minuutje wachten en dan afvegen. Als het niet werkt, nog een keer proberen. Het is geen onfeilbare methode, hoor. Maar bij mij werkte het toen mijn homeknop het door regen niet meer deed..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoeveel spuit je er dan in en domweg op de knop en omgeving?![]()
Hier moet ik er steeds harder/dieper op drukken, het is ook het meest kwetsbare deel van de telefoon.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het kan ook zijn dat het puntje onder je homeknop versleten is. In dat geval zou je die even moeten vervangen. Kost niets op ebay.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Hier moet ik er steeds harder/dieper op drukken, het is ook het meest kwetsbare deel van de telefoon.![]()
Kunnen jullie als je een route plant via de standaard kaarten-app ook 'lopend' selecteren? En zo ja, heeft iemand een idee waarom dat bij mij niet lukt? Met auto en ov laat hij gewoon routes zien, bij lopend dus niet.*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*![]()
Ik moet mijn voor en achterkant laten vervangen, kan dan meteen mijn homeknop mee laten nemen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het puntje onder je homeknop versleten is. In dat geval zou je die even moeten vervangen. Kost niets op ebay.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Doen ze ook wat aan de zijkanten? ik heb namelijk krassen gekregen door zo'n gratis bumper van Apple destijds om mijn bereik te vergroten.![]()
Wordt een duur grapje...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef RoW_0 het volgende:
Doen ze ook wat aan de zijkanten? ik heb namelijk krassen gekregen door zo'n gratis bumper van Apple destijds om mijn bereik te vergroten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik zou het wel op garantie proberen te gooien. Ten eerste omdat die krassen door de officiele Apple-bumper komt, en ten tweede omdat die zijkant vervangen echt een teringklus is.![]()
Krassen zijn gebruikssporen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
En waarom geldt dat niet onder de garantie?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat door (een product van) Apple is veroorzaakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Krassen zijn gebruikssporen.![]()
Maakt niet echt uit in mijn ogen: jij laat er vuiligheid tussen komen, dus jij bent er verantwoordelijk voor. De bumper an sich veroorzaakt immers geen krassen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat door (een product van) Apple is veroorzaakt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Goed, ik ga vrijdag dus op vakantie. Naar het buitenland. Nu snap ik iets niet.
Wat moet je nu precies qua internet uitzetten? Ik kijk bij 'mobiel netwerk' en zie daar de volgende dingen:
- Mobiele data
- Schakel 3G in
- Dataroaming
Wat houdt iedere onderwerp nou precies in? Ik wil wel gewoon gebruik blijven maken van smsen/bellen, maar niet van internet. Of nou ja, niet zoals normaal.
En mocht ik het dan wel willen gebruiken en ik zet het dan aan. Maken dan alle apps, zoals e-mail/facebook, automatisch gebruik van het internet doormiddel van het op de background zoeken van updates/nieuwe informatie/push-berichten?
Ik raak in de war.![]()
![]()
3G is voor sneller internet. Die mag dus uit.
Dataroaming is een onderdeel van mobiele data, dat je kan internetten in het buitenland.
Gewoon 3G en mobiele data uitschakelen dus. Ook locaties als je daar niks mee doet. En zo kun je je iphone wel een dikke week met 1 keer opladen gebruiken![]()
![]()
Als je dataroaming AAN zet, dan switch je internet automatisch mee en betaal je vakantietarieven voor je MB's. Als je dit uitzet worden automatisch alle internetverbindingen uitgezet zodra je naar een buitenlandse provider switcht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:40 schreef einschtein het volgende:
Wat moet je nu precies qua internet uitzetten? Ik kijk bij 'mobiel netwerk' en zie daar de volgende dingen:
- Mobiele data
- Schakel 3G in
- Dataroaming
Wat houdt iedere onderwerp nou precies in? Ik wil wel gewoon gebruik blijven maken van smsen/bellen, maar niet van internet. Of nou ja, niet zoals normaal.
En mocht ik het dan wel willen gebruiken en ik zet het dan aan. Maken dan alle apps, zoals e-mail/facebook, automatisch gebruik van het internet doormiddel van het op de background zoeken van updates/nieuwe informatie/push-berichten?
Ik raak in de war.
En ja, als je deze aanzet functioneert je iPhone qua data ophalen en dergelijke precies zo als hij dat in Nederland doet, alleen via de buitenlandse provider, en dus automatisch voor belachelijke prijzen.
Je kunt met T-Mobile, en vast ook wel met meer providers wel abonnementen nemen op vakantie. Dag en week abonnementen met een limiet in MB's. Wel handig als je soms even je mail wil checken.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Wat kost het vervangen van van het glas aan de voorkan of achterkant van een Iphone. In de winkel werd 250 euro gezegt een maatje van me zegt 100 euro.![]()
Enkel het glas of ook de display?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Bombshell het volgende:
Wat kost het vervangen van van het glas aan de voorkan of achterkant van een Iphone. In de winkel werd 250 euro gezegt een maatje van me zegt 100 euro.
Welke iphone is het?
Wil je het laten doen of zelf doen? | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Dat doet zo'n mobiel winkeltje ook wel voor je. Kost vrij weinig als het alleen glas is volgens mij. Dagelijkse kost voor die kerels.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Bombshell het volgende:
Wat kost het vervangen van van het glas aan de voorkan of achterkant van een Iphone. In de winkel werd 250 euro gezegt een maatje van me zegt 100 euro.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Gaat om de 4S.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Enkel het glas of ook de display?
Welke iphone is het?
Wil je het laten doen of zelf doen?
Zou het willen laten doen
Wil het van beide wel weten dus het glas en de display.
Hij is overgens nog niet kapot maar heb een verzekeiring eroop zitten van 10 euro per maand. Als het 100 euro kost ga ik die verzekering stopzetten denk.![]()
Dataroaming uitzetten, that's it. Dan doet internet het alleen op het netwerk van je eigen provider.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:40 schreef einschtein het volgende:
- Mobiele data
- Schakel 3G in
- Dataroaming
Ik raak in de war.2000 light years from home![]()
Waarom mobiele data aanzetten dan? Kost alleen maar stroom. Dataroaming is een onderdeel van mobiele data.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dataroaming uitzetten, that's it. Dan doet internet het alleen op het netwerk van je eigen provider.
Gewoon 3G, Mobiele data en locations uitschakelen in het buitenland. Wi-Fi aanzetten bij een restaurantje en mac. Klaar.![]()
Dan zou 250 euro wel kunnen kloppen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Gaat om de 4S.
Zou het willen laten doen
Wil het van beide wel weten dus het glas en de display.
Hij is overgens nog niet kapot maar heb een verzekeiring eroop zitten van 10 euro per maand. Als het 100 euro kost ga ik die verzekering stopzetten denk.
Maar aangezien je een verzekering hebt, kost het jou bijna niets of weinig, tenzij je slechte voorwaarden hebt. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
250 euro is echt absurd veel. De meeste repairshops doen het voor 100-150 euro, en zelf kun je voor de helft klaar zijn.![]()
http://www.ifixit.com/iPh(...)y-Assembly/IF115-000
Stel je doet het zelf, dan is de display al 130 dollar. 100 euro gaat hem dus niet worden, aangezien ze de achterkant ook moeten vervangen, en apple voor alles meer geld vraagt. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
De achterkant heb ik ook gevonden, deze kost 80 dollar.
Reken maar op 250 euro dus
http://www.ifixit.com/iPh(...)lass-Panel/IF115-003
( ook in het wit is hij er)
Of je moet dit idiote ding van 30 dollar willen
http://www.ifixit.com/iPh(...)lass-Panel/IF115-004 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Mobiele data doet hetzelfde alleen kan je dan in Nederland ook niet meer internetten. Als je dataroaming uitzet hoef je nooit ergens over na te denken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:16 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waarom mobiele data aanzetten dan? Kost alleen maar stroom. Dataroaming is een onderdeel van mobiele data.
Gewoon 3G, Mobiele data en locations uitschakelen in het buitenland. Wi-Fi aanzetten bij een restaurantje en mac. Klaar.
Als je het echt alles uit wilt zetten, zet hem dan gewoon in vliegtuigmodus (dan kan je WiFi nog gewoon apart aanzetten). Is makkelijker, en gaat je iPhone idd makkelijk een week lang mee.2000 light years from home![]()
apple kneusje... blijf er vooral zelf in geloven.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
...het mobiele besturingssysteem dat sowieso al jaren vooruitliep op welk systeem dan ook ...![]()
Het is zo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
apple kneusje... blijf er vooral zelf in geloven.
En waarom kom je in een appletopic om te haten? | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Reparatie-onderdelen zijn per definitie namaak (zelfs schermen). Voor een iPhone 4 kan je buiten de garantie om voor ¤161 de telefoon laten vervangen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef AppleOcean het volgende:
http://www.ifixit.com/iPh(...)y-Assembly/IF115-000
Stel je doet het zelf, dan is de display al 130 dollar. 100 euro gaat hem dus niet worden, aangezien ze de achterkant ook moeten vervangen, en apple voor alles meer geld vraagt.2000 light years from home![]()
klikte hem toevallig aan omdat ik het probleem herkende van toen ik nog een iphone had.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:26 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Het is zo.
En waarom kom je in een appletopic om te haten?
Vond het het meest beperkte besturingssysteem dat ik ooit gehad heb.
Je kan er minder mee als Android of zelfs windows.
Kom niet om te haten maar wat is dit dan voor bullshit...![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
apple kneusje... blijf er vooral zelf in geloven.
Boe fucking hoeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Je vergelijkt dan ook een oude iphone met de nieuwste android. Ja vind je het gek.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:28 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
klikte hem toevallig aan omdat ik het probleem herkende van toen ik nog een iphone had.
Vond het het meest beperkte besturingssysteem dat ik ooit gehad heb.
Je kan er minder mee als Android of zelfs windows.
Kom niet om te haten maar wat is dit dan voor bullshit... | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Een achterkantje kan je zelfs voor 30 euro halen bij de plaatselijke Turk. Heb ik ook gedaan en ik zie en merk geen enkel verschil met m'n echte achterkant.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef Bombshell het volgende:
Wat kost het vervangen van van het glas aan de voorkan of achterkant van een Iphone. In de winkel werd 250 euro gezegt een maatje van me zegt 100 euro.Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
wees niet bang. Ik heb de iphone 4 gehad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:33 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Je vergelijkt dan ook een oude iphone met de nieuwste android. Ja vind je het gek.
heb inderdaad nu de nieuwste android.
zoveel verschil zat er trouwens niet tussen 3 en 4.
apps voor iphone zijn dan wel mooier en de ipad is ook niet te verslaan.![]()
Hup, terug naar het Android topic.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
omdat ik het er niet mee eens ben dat IOS zover voor loopt, of het superieure besturingsysteem is?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hup, terug naar het Android topic.![]()
Dan blijf je hier rondhangen. Iedereen gaat je negeren met je android gekut.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:08 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
omdat ik het er niet mee eens ben dat IOS zover voor loopt, of het superieure besturingsysteem is? | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
sorry dude. ik zal weggaan uit je apple topickje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:17 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dan blijf je hier rondhangen. Iedereen gaat je negeren met je android gekut.
maar mag ik je nog 1 ding vragen?
Waarom is IOS zoveel beter? en waarom zou het mijlen ver voor lopen op Android?
ik zal niet meer reageren op je antwoord. Als ik er niet mee eens ben open ik wel klb topicje.![]()
![]()
Gebruiksgemak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:18 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
sorry dude. ik zal weggaan uit je apple topickje.
ik zal niet meer reageren op je antwoord. Als ik er niet mee eens ben open ik wel klb topicje. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Het is gewoon een kwestie van smaak. Dat JIJ ervan overtuigt bent dat Android zo veel beter is maakt de mensen in dit topic toch geen flikker uit, je argumenten zijn overigens ook flauwekul. Dus donder gewoon op met je gezeik, dankuwel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:18 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
sorry dude. ik zal weggaan uit je apple topickje.
ik zal niet meer reageren op je antwoord. Als ik er niet mee eens ben open ik wel klb topicje.![]()
![]()
Lekker discussies voeren over de beste virusscanner voor je telefoon. Op iOS heb je dat niet nodig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hup, terug naar het Android topic.
For great justice!![]()
Jezus, wereldhonger, crisis, ellende, en hier gaat het steeds over Android vs AppleKoop gewoon wat je fijn vindt en hou je smoel.
Tap tap tap![]()
zo kun je alles wel marginaliseren. jij hebt tijd besteed aan een user icon kiezen, had die tijd besteed aan vrijwilligerswerk! daarbij, dat vinden en dan in het iphone topic gaan kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, wereldhonger, crisis, ellende, en hier gaat het steeds over Android vs AppleKoop gewoon wat je fijn vindt en hou je smoel.
![]()
![]()
Ja oké, ik kon het verwachtenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zo kun je alles wel marginaliseren. jij hebt tijd besteed aan een user icon kiezen, had die tijd besteed aan vrijwilligerswerk! daarbij, dat vinden en dan in het iphone topic gaan kijken
Tap tap tap![]()
pcies! je hebt toch wel een iphone hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, ik kon het verwachten![]()
![]()
Nieuwe Facebook appEindelijk. Helemaal vanaf het begin terug gebouwd. Sneller en betrouwbaarder. Voor technische details:
https://www.facebook.com/(...)os/10151036091753920By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Heeft even geduurd wel...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef Arn0 het volgende:
Nieuwe Facebook appEindelijk. Helemaal vanaf het begin terug gebouwd. Sneller en betrouwbaarder. Voor technische details:
https://www.facebook.com/(...)os/10151036091753920![]()
Yes!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef Arn0 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/10151036091753920
Plaatjes laadt ie wel traag.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: