quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Braddie het volgende:
Foto`s maken tijdens het filmen, hallo HTC
Nee, 2.3.5 natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, die hardware heb ik nu allemaal wel gezien. Ik neem aan dat ie Android 4.0.3 draait?
Are you kidding me?... Galaxy S2 ownt de iPhone 5 nogquote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef DeMessias het volgende:
![]()
Die Nokia Lumia 920 ownt de iPhone 5
dit, betekent dat de lumia 920 opeens koning van de smartphones isquote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Are you kidding me?... Galaxy S2 ownt de iPhone 5 nog
Wil ik hem nog niet, wat een ongelovelijke slechte zaak dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Beter gaattie 300 euro kosten ofzo
De iPhone fanbois gaan het niet met jou eens zijn braddaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dit, betekent dat de lumia 920 opeens koning van de smartphones is![]()
nokia
Nokiaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dit, betekent dat de lumia 920 opeens koning van de smartphones is![]()
nokia
Dit. Als je hem toch gaat veranderen (why?), kies dan voor een standaard.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef BlackLining het volgende:
Ook echt weer met die connector he
Ben nou verdomme eens niet zo dwars en accepteer gewoon de micro USB standaard
Dat ... WAAROM GEEN GODVERDOMDE MICROUSB?!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Qwea het volgende:
Nou en daar gaan je accessoires die je hebt gekocht met 30 pins connector
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Qwea het volgende:
Nou en daar gaan je accessoires die je hebt gekocht met 30 pins connector
+ Wekker hiero.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Skv het volgende:
[..]drie USB-kabels.
speaker
docking station.
Dat is prima te doen... Samsung Galaxy S3 is groter, en die is opzich prima om mee te werken hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Qwea het volgende:
Ik ben dan wel opzich weer "blij" dat ie niet zo debiel groot als bv een htc one is. Dat is toch geen formaat
Ze lopen samsung aan te klagen (Voor Android. en dus éigenlijk Google/Microsoft) maar ze jatten wel van allesquote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef BlackLining het volgende:
Die Maps functionaliteiten zijn ook mooi gejat van Google Maps zeg
twitter:mbaeten twitterde op woensdag 12-09-2012 om 19:45:17Twitter nu: "iPhone 5 trekt op niks, boeh!" Twitter binnenkort: "Weet er iemand waar ik nog een iPhone 5 kan kopen? Is overal uitverkocht!" reageer retweet
Nou ja, ik vind die one serieus te groot. 4s past mooi in mijn broekzak. Heb de one in mijn broekzak gehad... niet tofquote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is prima te doen... Samsung Galaxy S3 is groter, en die is opzich prima om mee te werken hoor
Het is niet zo absurd als een Note bijvoorbeeld
Met mij gaat dit niet zo, ik koop liever een HTC One X als ik iets goeds en snels wil als vervanger voor mijn S2..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef DeMessias het volgende:
twitter:mbaeten twitterde op woensdag 12-09-2012 om 19:45:17Twitter nu: "iPhone 5 trekt op niks, boeh!" Twitter binnenkort: "Weet er iemand waar ik nog een iPhone 5 kan kopen? Is overal uitverkocht!" reageer retweet
Ik vind het helemaal niet fijn een iPhone 4/4s vast te houden laat staan in m`n broekzak te hebben.. brr, hij voelt énorm breekbaar aan.. hoewel wel van goede kwaliteit, vind ik m`n S2 een stuk fijner vasthouden en een stuk prettiger aanvoelen..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind die one serieus te groot. 4s past mooi in mijn broekzak. Heb de one in mijn broekzak gehad... niet tof
De 4S was een prima upgrade van een toestel dat zijn tijd vooruit was. Op de iPhone 4 was niet veel aan te merken, en datgene wat er wel aan te merken was, werd door de 4S gefixt.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef BlackLining het volgende:
![]()
En toch gaat dit onding weer records breken. De 4S was ook niets bijzonders, zag je hetzelfde circus.
jup, maar dit is eigenlijk gewoon een 4SSquote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 4S was een prima upgrade van een toestel dat zijn tijd vooruit was. Op de iPhone 4 was niet veel aan te merken, en datgene wat er wel aan te merken was, werd door de 4S gefixt.
En het gene wat op de iPhone 4s een gemis was, werd gemist door de HTC One xquote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 4S was een prima upgrade van een toestel dat zijn tijd vooruit was. Op de iPhone 4 was niet veel aan te merken, en datgene wat er wel aan te merken was, werd door de 4S gefixt.
De 4S had een snellere processor die ook nog maar marginaal voorlag op Android telefoons. Nou. Whaptieflapendooquote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |