quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
ja met russische tekensquote:Op woensdag 12 september 2012 21:55 schreef Paladijn het volgende:
Zaten die F5's niet in top gun en Airwolf trouwens?
Ze mag hier ook wel ff doen hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Barcaconia het volgende:
Minimaal 1x per dag stofzuigen? Zeg haar maar dat ze bij mij komt wonen.
De zon optakelen.quote:
wat moet hij in Eersel, ik was net met de crossmotor weg maar dan ben ik blij dat ik niet over het LHM spoor ben uitgegledenquote:
Eten. Voor de rest weet ik het niet. Dat mag je 'm zelf vragenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef densmee het volgende:
[..]
wat moet hij in Eersel, ik was net met de crossmotor weg maar dan ben ik blij dat ik niet over het LHM spoor ben uitgegleden
nee maar de restaurants zitten wel geklustert op een marktplein zo ongeveerquote:Op woensdag 12 september 2012 22:26 schreef Paladijn het volgende:
Zo klein is Eersel toch niet?
Hoewel je gewoon het roestspoor op de hoofdweg kunt volgen uiteraard
hoe kom je der eigenlijk bij, staat dat op fuckbook ofzo?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Eten. Voor de rest weet ik het niet. Dat mag je 'm zelf vragen.
ik las 'm wel weer aan elkaar jaquote:Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb vanmiddag nog een kever kapotgeslagen, die mag je opknappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Sounddragon op 13-09-2012 07:23:33 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
trusten. En klusze de komende dagenquote:Op donderdag 13 september 2012 07:18 schreef Sounddragon het volgende:
En goedemorgen idd, ik ga zo maar eens maffen denk ik
Hier geen stilte......quote:Op donderdag 13 september 2012 09:19 schreef Anne het volgende:
Stilte voor de storm hier volgens mij..
Het is behoorlijk rustig op het werk; maar kwartaaleinde zit er wel aan te komen.
En daarna heb ik vakantie!!
Ik heb idd nog geen mail van je terug gehadquote:Op donderdag 13 september 2012 10:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hier geen stilte......
Pleuris druk, kom niet eens m'n emails door....
Hoop dat ik zondag weer bij ben!
Dat was <heel subtiel> de boodschapquote:Op donderdag 13 september 2012 10:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb idd nog geen mail van je terug gehad.
Alles ok verder?
Mooiquote:Op donderdag 13 september 2012 10:45 schreef Anne het volgende:
Ah, dan kwam de boodschap wel een soort van over, whehe. Die andere details komt goedZal ik van het weekend ff doen. Bewust even mee gewacht trouwens.
En goed toch! Beter te druk als niks te doen.
Donequote:Op donderdag 13 september 2012 11:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mooi![]()
Het zou helemaal mooi zijn als je daar ook iets van een factuur bij kunt doen (kan ik ook maken) zodat ik het netjes bij kan houden
En ja, beter dit dan niets te doen! Klaag dus ook zeker niet; had alleen niet verwacht dat alles tegelijk zou komen.... Ben dus nu ook een of twee stagiairs aan het fixen; hopen dat dat een beetje helpt
Hoe bedoel je, je komt uren te kort?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:57 schreef densmee het volgende:
Wij komen dit jaar ook al enkele honderden uren te kort en dit zal nog wel oplopen tot een 600 uur oid
Thanks!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Done. Eerder als verwacht.
Grappig. En in NL? Of in China?
Je begrijpt hetquote:Op donderdag 13 september 2012 12:26 schreef FAP_SMOEL het volgende:
Dat ze het werk niet afkrijgen en dus 600 uur achter gaan lopen
Mark, ouwe gek!quote:
Dat ben ik, dat ben ik!!quote:
Goed! Ik zit nog heerlijk in het land van de dumplingsquote:Op donderdag 13 september 2012 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ben ik, dat ben ik!!
Hoe is het dan met je?
Wat naast? Zit nog altijd op scheveningenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed! Ik zit nog heerlijk in het land van de dumplingsen de baijiu
![]()
Hoe is het met jou!? Nog in dat gehucht naast Schevingen?
Aan alle goede dingen komt veel te vroeg een eindequote:
Gan beiquote:Op donderdag 13 september 2012 15:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed! Ik zit nog heerlijk in het land van de dumplingsen de baijiu
![]()
Hoe is het met jou!? Nog in dat gehucht naast Schevingen?
nee muts je woont op scheveningen en in den haag.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
Uitstel van executie, 11.00 uur is 13.00 uur geworden, dat scheelt alweer![]()
Enne o_g het is IN Scheveningen, 'op' is Rotterdamsch
heheh. je bent niet de enigequote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Anne het volgende:
Wat is McDonalds toch goor eigenlijk. En elke keer trap ik er weer in.
die kipnuggets zijn nog wel te doen. En die milkshakes en ijsjes ook nog wel. De rest is gewoon troep.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Anne het volgende:
Wat is McDonalds toch goor eigenlijk. En elke keer trap ik er weer in.
Mac is eigenlijk altijd extreem hygienisch en netjes.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
die kipnuggets zijn nog wel te doen. En die milkshakes en ijsjes ook nog wel. De rest is gewoon troep.
Was dinsdag ook bij de mac en daar stond een auto van de voedsel en waren autoriteit
Nou.. ik had deze keer, voor de verandering, nuggets genomen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
die kipnuggets zijn nog wel te doen. En die milkshakes en ijsjes ook nog wel. De rest is gewoon troep.
Was dinsdag ook bij de mac en daar stond een auto van de voedsel en waren autoriteit
In Beijing; maar eerder deze week even naar Qinhuandao (grootste kolenhaven) geweest; en daar onder de Baijiu-lunch uitgekomen omdat onze klant ziek was; blijf bij paar rode wijn..quote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gan bei
Zit je in een streek waar ze geen bier (Snow en Tsingtao zijn wel ok) drinken of doe je teveel zaken?
Ah, dacht dat je in dat grote dorp ernaast woonde...! Wat spook jij tegenwoordig uit!?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat naast? Zit nog altijd op scheveningen
Maar jij huppelt nog tussen de kleine mensen rond?
Ga slapen jijquote:Op vrijdag 14 september 2012 06:12 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh![]()
Vroeg thuis, kort dagje; 13 uur maar, valt een beetje tegen, ik had op 16 gerekend; heel mijn planning naar de kleaute
What's up trouwensquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:21 schreef Dingest het volgende:
Zal ik ook maar op R&P gaan posten?Ik ben een beetje bang dat als ik nog een jaar met minimaal sociale omgang probeer door te komen ik mogelijk mijn mentale stabiliteit verlies
Gooi je account door de shredder, doet wonderen! Denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef Dingest het volgende:
En ik denk dus dat ik iets meer sociale contacten moet opdoen om het een beetje gezond te houden, maar dat is ook meteen m'n slechtste kant en centrale probleem
Februari op schoonfamiliebezoek/rondreis geweest. Daar kwam ook elke keer als er bezoek was baijju op tafel. Van mijn vriendin begreep ik dat het redelijk normaal was liters weg te tanken bij zakenlunchesquote:Op vrijdag 14 september 2012 06:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In Beijing; maar eerder deze week even naar Qinhuandao (grootste kolenhaven) geweest; en daar onder de Baijiu-lunch uitgekomen omdat onze klant ziek was; blijf bij paar rode wijn..
Bier hier is inderdaad wel ok, en eerlijk gezegd is goede baijiu ook nog wel te pruimen. Maar niet 10 tijdens de lunch....!
Waar zat jij hier ergens? ben je vaker in CN?
jep inderdaad hij is stukquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef Anne het volgende:
Krijgen jullie ook een foutmelding?
http://www.goossenswonen.nl/.
Indien ja; lekker handig dat ze dan net even een nieuwsbrief de deur uit doen.
Midweekje met de Hart & Vaatgroep.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:17 schreef densmee het volgende:
[..]
jep inderdaad hij is stuk
hee 2cv waar was je nou geweest?
nais om dan naar zo een mooie locatie te gaanquote:
hier vanaf 08.00 uur, sommigen eerder, maar dat zal daar ook wel de gangbare tijd zijn..quote:Op zaterdag 15 september 2012 07:57 schreef Anne het volgende:
Mogguh.
Vanaf hoe laat zijn de winkels eigenlijk open?
nu is tie op zekerwel openquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:20 schreef Anne het volgende:
Al gecheckt natuurlijk, maar Google weet het voor deze specifieke winkel niet.
Ik sprint er wel even heen.
vredeoord in eindhoven vorige week, waar de helft bleef staanquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:00 schreef densmee het volgende:
[..]
vredeoord in eindhoven vorige week, waar de helft bleef staan
Je hebt een Chinese vriendin? Hoop dat ze van binnen een beetje verwesterd is...! Lijkt me bijna onmogelijk om een goede relatie te hebben met een traditionele Chinese...quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Februari op schoonfamiliebezoek/rondreis geweest. Daar kwam ook elke keer als er bezoek was baijju op tafel. Van mijn vriendin begreep ik dat het redelijk normaal was liters weg te tanken bij zakenlunches
Dus heb twee weken in Hefei, Anhui (het Fryslan van China) 'embedded' gezeten en daarna twee weken rondreis in het noorden (Nanjing-Suzhou-Shanghai-Beijing-Xi'an-Chengdu) gedaan. Planning is over 1 of 2 jaar weer 4-5 weken te gaan en dan de zuidelijke route te nemen.
Alleen haar moeder is traditioneel (maar ook niet heel erg gelukkig), dus "formeel" slaapt ze in haar eigen bed in haar eigen kamer tot we getrouwd zijn. Uiteraard is er wel de nodige culture clash (dat zul jij ook behoorlijk hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je hebt een Chinese vriendin? Hoop dat ze van binnen een beetje verwesterd is...! Lijkt me bijna onmogelijk om een goede relatie te hebben met een traditionele Chinese...
Hefei, de stad waar Gu Kailai laatst haar 'postponed death sentence' kreeg te horen... Nooit geweest, is het wat?!!? Mijn beeld van Anhui is dat er buiten Hefei echt 3x niets is!? Wel een mooie trip gedaan!
Volgende keer let me know, pakken we een biertje/baijiu
Beetje jammer alleen dat het bedrijf waarvoor je werkt dat niet even doet dan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:25 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb net een auto gehuurd; dat gaat hier best makkelijk; je belt een nummer:
"Whazzup?"
"Hello, SD speaking, I need a car"
"That can be arranged, when do you need it?"
"Yesterday"
"OK bro, where are you at?"
"The green house behind the Ministery of Finance"
"Allright, I have to clean it, I'll bring it over around half past one"
En toen wast geroggeld![]()
And now we wait
't Is ook niet dat je dat ding eenvoudig naar Polen rijdt of zo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:25 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb net een auto gehuurd; dat gaat hier best makkelijk; je belt een nummer:
"Whazzup?"
"Hello, SD speaking, I need a car"
"That can be arranged, when do you need it?"
"Yesterday"
"OK bro, where are you at?"
"The green house behind the Ministery of Finance"
"Allright, I have to clean it, I'll bring it over around half past one"
En toen wast geroggeld![]()
And now we wait
Was niet verkeerd, maar vorige locatie vond ik net een klein beetje leuker.quote:Op zaterdag 15 september 2012 07:09 schreef densmee het volgende:
[..]
nais om dan naar zo een mooie locatie te gaan
zolang er genoeg bier te verkrijgen is, is het een mooie lokatiequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Was niet verkeerd, maar vorige locatie vond ik net een klein beetje leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Mjah die discussie waart hier ook rond, onder ál het personeel, maar er zijn diverse kanten aan het verhaal; er waren hier auto's gehuurd, die zijn nu om diverse redenen terug bij de verhuurder, er is eergisteren een rekening binnengekomen op administratie van 30k, en dan hebben we het alleen over schades en believe me; dat is voor 80 95% door hufterig/asociaal gebruik. Door dat gezeik zijn we nu dus al anderhalve week de Vitara kwijt, die zo goed als helemaal netjes was, dat is nu de algemeen gebruikshoer; en daar hangt inmiddels de bumper bij, scherm beschadigd, achterdeur zit plotseling een wak in van een cm of 40, en dan heb je het interieur nog niet gezien met voetstappen in modder op deurpanelen en dashboard.. Mijn naam mag lekker van de autolijst; het is niet meer mijn auto. plezier ermeequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat het bedrijf waarvoor je werkt dat niet even doet dan.
Neuh, dat gaat niet meevallen, al kun je er wel redelijk easy mee naar een ander eiland per veerbootquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is ook niet dat je dat ding eenvoudig naar Polen rijdt of zo.
maar ze verkopen ze welquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waar verkopen ze universele armsteunen zonder chroom? Conrad en autostyle hebben alleen lelijke.
springen nog wel.quote:Op zondag 16 september 2012 10:06 schreef Anne het volgende:
Mobiel weinig last van.
Ik moet opstaan, want over 50 minuutjes moet ik op de fiets springen, maar m'n bed ligt nog zo lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |