Die speelt volgend seizoen dus in Italiëquote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Mr.Smokey het volgende:
Wel triest dat een jong mannetje als Tonny alweer in de handen is gevallen van die rat mino raiola
Op de bank?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die speelt volgend seizoen dus in Italië
Alsof Rioolratta daar een neuk om geeftquote:
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:27 schreef Muto het volgende:
Zin in zaterdag. Sinds Kiev niet meer in De Kuip geweest.
twitter:Guyonfernandez9 twitterde op woensdag 12-09-2012 om 18:45:47Net gestemd... Iedereen go vote dan heb je het nog een beetje in de hand hoe jij vind dat Ned. Geleid moet worden reageer retweet
Echt?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Mr.Smokey het volgende:
Wel triest dat een jong mannetje als Tonny alweer in de handen is gevallen van die rat mino raiola
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Slobeend het volgende:
twitter:Guyonfernandez9 twitterde op woensdag 12-09-2012 om 18:45:47Net gestemd... Iedereen go vote dan heb je het nog een beetje in de hand hoe jij vind dat Ned. Geleid moet worden reageer retweet
[PSV mode]Competitievervalsing bla...bla... [/PSV mode]quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef Grifte het volgende:
Ook al tyfus zin in zaterdag, al ben ik nog wel er tegen Sparta-thuis geweest. Klotezooi dat we van de eerste 10 wedstrijden er 7 uit moeten
Leuk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Slobeend het volgende:
Juistem. Zo horot het te izjn.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Slobeend het volgende:
Hoezo? Ik ga ze allemaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef Grifte het volgende:
Ook al tyfus zin in zaterdag, al ben ik nog wel er tegen Sparta-thuis geweest. Klotezooi dat we van de eerste 10 wedstrijden er 7 uit moeten
Maar jij bent dan ook elite.quote:
Wat is het toch een nare vent die Fer.quote:![]()
Castaignos wilde op knieën terug naar Feyenoord
Luc Castaignos is tegenwoordig de spits van FC Twente. De jeugdinternational was echter het liefst teruggekeerd bij Feyenoord, zo vertelt technisch directeur Martin van Geel van die laatste club.
"Luc Castaignos wilde echt op zijn knieën terug naar Feyenoord", aldus Van Geel in gesprek met Voetbal International. "Wij zijn lang met hem bezig geweest, maar uiteindelijk besloot Internazionale niet te verhuren, maar te verkopen. Dat kunnen wij nog niet, dan haken we af. FC Twente kan dat wel."
Een speler die wel bij Feyenoord speelt, Kelvin Leerdam, wordt ook in verband gebracht met FC Twente. Van Geel: "Wat Leerdam betreft: ik denk ook dat die in de belangstelling staat van FC Twente. Ik ken zijn relatie met Leroy Fer, dat zijn vrienden, en Leroy schijnt nogal in de weer te zijn met z'n mobiele telefoon. Zo werkt het."
Leerdam is bij Feyenoord in het bezit van een aflopend contract en Van Geel ziet de rechtsback liever niet transfervrij vertrekken. "Desondanks gaan wij ook nog met Leerdam zitten. Wij willen hem graag langer binden. Kelvin is voor ons geen onderschatte kracht." Eerdere gesprekken tussen Leerdam en Feyenoord liepen op niets uit.
Wat ben jij een enorme idioot.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:03 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wat is het toch een nare vent die Fer.
Eerst negatieve opmerkingen over Feyenoord en nu ook nog spelers proberen weg te lokken.
Ik heb hem al een blessure toegewenst, die die dezelfde dag ook opliep.
Hij moet lekker zo doorgaan, dan wens ik hem binnenkort ff een ongeneeslijke ziekte toe.
Een Abidalletje ...quote:Op donderdag 13 september 2012 01:41 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ok ok! Je hebt gelijk dat ging iets te ver.
Een verbrijzelde enkel dan...
Rubino stemt op het CDA denk ik, bless. Guyon misschien ook wel, want hiij is toch gelovig?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:03 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wat is het toch een nare vent die Fer.
Eerst negatieve opmerkingen over Feyenoord en nu ook nog spelers proberen weg te lokken.
Ik heb hem al een blessure toegewenst, die die dezelfde dag ook opliep.
Hij moet lekker zo doorgaan, dan wens ik hem binnenkort ff een ongeneeslijke ziekte toe.
Dat wist ik niet, maar dat plaatst het hele Bojan-verhaal wel iets meer in perspectief, vind ik, had het zo maar kunnen gebeurenquote:"Als de vader van Bojan Krkic met Ronald Koeman belt en vraagt of Ronald, die ze heel hoog hebben zitten, wil helpen zijn zoon weer aan het voetballen te krijgen, is dat een serieuze optie. Ik ben er lang mee bezig geweest. Het zag er heel goed uit, we hebben een aantal constructieve gesprekken gevoerd, maar op het laatst werden we geklopt door AC Milan", vertelde Van Geel tegen Voetbal International.
Ik heb hem ingestuurd.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:52 schreef Muto het volgende:
Voorspelcompetitie Feijenoorders
Vergeet niet de voorspellingen in te sturen!
Heeft hij toch gelijk in ? Van Geel belde ook altijd zijn vriendjes op bij een nieuwe clubquote:Op donderdag 13 september 2012 07:22 schreef Siyara het volgende:
Schijnt dat Fer nu ook nog gezegd heeft in AD dat van Geel zich bezig moet houden met zn eigen spelers en niet met Twente. Wat een ondankbare rat is het ook.
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heeft hij toch gelijk in ? Van Geel belde ook altijd zijn vriendjes op bij een nieuwe club
Jaja, dus Fer loopt Leerdam op te stoken dat hij z'n contract niet moet verlengen bij Feyenoord, maar Van Geel mag niet even uitleggen waarom Castaignos niet haalbaar was? Tuurlijk Leroy, fijne vent.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:22 schreef Siyara het volgende:
Schijnt dat Fer nu ook nog gezegd heeft in AD dat van Geel zich bezig moet houden met zn eigen spelers en niet met Twente. Wat een ondankbare rat is het ook.
van Geel mag blijkbaar niet zeggen dat Leerdam en Fer een hoop contact hebben via de telefoon. Naja, heel simpel, als hij niet wil verlengen lekker laten wegrotten op de tribune en Tonny opstellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaja, dus Fer loopt Leerdam op te stoken dat hij z'n contract niet moet verlengen bij Feyenoord, maar Van Geel mag niet even uitleggen waarom Castaignos niet haalbaar was? Tuurlijk Leroy, fijne vent.
Waar heeft Fer het dan over Casteignos ? Die kon Feyenoord gewoon niet betalen.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaja, dus Fer loopt Leerdam op te stoken dat hij z'n contract niet moet verlengen bij Feyenoord, maar Van Geel mag niet even uitleggen waarom Castaignos niet haalbaar was? Tuurlijk Leroy, fijne vent.
quote:De aanvoerder van het Nederlands elftal, Wesley Sneijder, liet zich afgelopen week direct gelden. Niet alleen speelde hij op het veld de rol van aanjager, ook buiten de wedstrijden om fungeerde Sneijder als leider van Oranje.
Met name de nieuwe spelers vonden bij Sneijder een luisterend oor. De aanvoerder nam uitgebreid de tijd voor de vooral jonge garde. "We hadden een mindere periode achter de rug met vier opeenvolgende nederlagen", zegt Sneijder in gesprek met Sp!ts. "Dan moet je ervoor zorgen dat het vertrouwen en geloof weer terugkomt in de ploeg. Dat kan met praten, veel praten. Zo heb ik na de wedstrijd tegen Turkije met Daryl Janmaat gesproken om hem een hart onder de riem te steken."
Janmaat beleefde geen al te best debuut in het Nederlands elftal en zag dat 'beloond' worden met een wisselbeurt. "Ik heb tegen hem gezegd dat zoiets kan gebeuren als je je debuut maakt, dat hij zijn koppie niet moest laten hangen en klaar moet zijn voor de volgende wedstrijd die hij zeker nog gaat spelen. Ons gesprek deed hem goed, dat merkte ik meteen", gaat Sneijder verder in het dagblad.
De manier waarop Bruno Martins Indi, inmiddels goed voor drie interlands, zich toont kan ook Sneijder amper geloven. De verdediger beleeft een groeispurt. "Tegen Hongarije speelde hij pas zijn derde interland, maar hij staat op het veld alsof hij de vedette van de verdediging is, haha. En ook buiten het veld is hij een mannetje. Bruno is een goede jongen die we prima kunnen gebruiken voor de juiste sfeer binnen de selectie.'
Mooi, misschien moet hij ook eens een peptalk met Robben, Van Persie, Huntelaar, Heitinga, De Jong, etc. inplannenquote:
Van Geel legt alleen maar uit waarom Luc nu niet bij Feyenoord speelt maar bij Twente. En hij geeft aan waar hij in zijn functie als TD mee te maken krijgt: dat een aantal (ex-)Feyenoorders zich ineens nogal aangetrokken lijken toe voelen tot Twente. En dat hij signalen heeft opgevangen dat Fer ze daar warm voor maakt. Hij zegt niet dat dat niet mag, hij geeft alleen een verklaring voor die aantrekkingskracht.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waar heeft Fer het dan over Casteignos ? Die kon Feyenoord gewoon niet betalen.
En als je vrienden bent zoals Fer en Leerdam lijkt het mij normaal dat je vaak belt.
Net alsof Van Geel altijd zo netjes en correct is.
Iemand?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:15 schreef onlogisch het volgende:
Dat er protest zal zijn omtrent het nieuwe stadion geloof ik wel. Hier & daar een spandoekje. En vast wel een 12e minuut actie.
Maar zal het nog gaan leiden tot grootschalige acties? Wat denken jullie?
Ja maar dat vind ik dus ook gewoonquote:Op donderdag 13 september 2012 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, misschien moet hij ook eens een peptalk met Robben, Van Persie, Huntelaar, Heitinga, De Jong, etc. inplannen![]()
Maar deze quote versterkt voor mij het gevoel dat ik al bij BMI had: gewoon een topgozer
Die zijn vaak standaard al leegquote:Op donderdag 13 september 2012 12:24 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Denk dat er uit protest weer vakken achter het goal rondom het uitvak leegblijven
Denk niet dat Janmaat nog stel opgeroepen wordt, als Van der Wiel gaat spelen tenminste. Van Rhijn heeft het goed gedaan tegen Hongarije. Voor Indi lonkt een vaste plek en voor Clasie is het afwachten of bijvoorbeeld Nigel de Jong nog geselecteerd wordt.quote:
BMI heeft zich gewoon bewezen vind ik in 3 potjes dus die moeten ze sowieso laten staanquote:Op donderdag 13 september 2012 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk niet dat Janmaat nog stel opgeroepen wordt, als Van der Wiel gaat spelen tenminste. Van Rhijn heeft het goed gedaan tegen Hongarije. Voor Indi lonkt een vaste plek en voor Clasie is het afwachten of bijvoorbeeld Nigel de Jong nog geselecteerd wordt.
BMI is niet meer te houden als 'ie zo doorgaat.twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 13-09-2012 om 13:57:52Volgens het Italiaanse geruchtencircuit staan Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat in de belangstelling van Juventus. #Feyenoord reageer retweet
Contractje tot 2016.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:14 schreef Maastoren het volgende:
BMI is niet meer te houden als 'ie zo doorgaat.twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 13-09-2012 om 13:57:52Volgens het Italiaanse geruchtencircuit staan Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat in de belangstelling van Juventus. #Feyenoord reageer retweet
Geen mazzel. Gewoon goed beleid voeren. Je grote talenten zo lang mogelijk vast proberen te leggen zodat je ze voor zoveel mogelijk kunt verkopen.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:23 schreef Siyara het volgende:
Wel echt mazzel dat die BMI net een contract tot 2016 getekend heeft.
BMI kan ik me voorstellen, maar op basis van welke wedstrijden zouden ze Janmaat willen hebben? Ik kan alleen Kiev uit bedenken.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:14 schreef Maastoren het volgende:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:34 schreef Siyara het volgende:
Jup, maar niemand had verwacht dat hij zich zo stormachtig zou ontwikkelen.
Tegen Praag in Praag was hij beste van het veld.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
BMI kan ik me voorstellen, maar op basis van welke wedstrijden zouden ze Janmaat willen hebben? Ik kan alleen Kiev uit bedenken.
Aah ok, die heb ik niet gezien. En na afloop geen behoefte gehad om de samenvatting te bekijken...quote:Op donderdag 13 september 2012 14:47 schreef E.H. het volgende:
[..]
Jawel hoor.
[..]
Tegen Praag in Praag was hij beste van het veld.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 13-09-2012 om 14:15:16Gezien de recordbezuinigingen bij de gemeente, is nieuwbouw niet bij voorbaat al goed gekeurd. #Kuip reageer retweet
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 13-09-2012 om 14:15:35Diverse partijen hebben al laten doorschemeren dat ze in ieder geval een onderzoek willen naar het reddingsplan van de Kuip. #Trouw reageer retweet
Ik vond hem juist de beste Feyenoorder dit seizoen.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
BMI kan ik me voorstellen, maar op basis van welke wedstrijden zouden ze Janmaat willen hebben? Ik kan alleen Kiev uit bedenken.
Eens. Mensen zijn blijkbaar verblind door een helftje bij oranje.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik vond hem juist de beste Feyenoorder dit seizoen.
Zoveel waarheid.quote:Waarom Tonny Vilhena in Feyenoord 1 hoort.
Zijn basisdebuut smaakte tegen FC Twente smaakte naar meer. Meer Tonny Vilhena, meer jeugdigheid, meer speelsheid en vooral meer talent. Voorlopig kiest Ronald Koeman ervoor om de nog maar zeventien jarige middenvelder bij Jong Feyenoord te dumpen. Zonde, Vilhena hoort namelijk in Feyenoord 1.
Talent
In de zes wedstrijden die hij speelde liet Vilhena duidelijk zien waarom hij hét jonge talent van Feyenoord is. Terwijl Stefan de Vrij, Jordy Clasie en Bruno Martins Indi het predicaat talent van zich afspelen en ondertussen worden beoordeeld als grote jongens van Feyenoord is er nog weinig aansluiting vanaf de jeugd om het stokje in de nabije toekomst weer over te nemen. En dat terwijl Vilhena bij Oranje onder de 17 en Feyenoord A1 en zelfs in Feyenoord 1 heeft laten zien wat het in huis heeft. Een goede steekpass, fel, een beetje bluf, maar ook weer een soort rust over zich heen.
Concurrentie
Gezien de kwaliteiten die hij heeft zou hij perfect op de plek van Kelvin Leerdam passen. Leerdam die wij eigenlijk als ideale wisselspeler zien. Blessure op de backpositie? Zet er Kelvin neer. Probleempje op het middenveld? Leerdam is je man. Alleen als steevaste basiskracht...tsjah...Leerdam is een beetje manusje van alles. Heeft niet echt zwakke plekken, maar ook geen sterke punten. Andere middenvelder Jordy Clasie is onomstreden en de enige die nog een goede voetballer in Lex Immers ziet is Ronald Koeman. Het enige wat nog voor Immers pleit in zijn lengte. Het is alleen een drogreden om te zeggen: 'hij werkt zo hard', tsjah...dat doet dezelfde Leerdam en Vilhena ook. Goed, Vilhena zou beter tot zijn recht komen op de plek van Leerdam. Bovendien heeft hij iets wat geen van de middenvelders hebben.
Scorend vermogen
Lex Immers heeft power, Clasie heeft een goede lange pass, Vilhena heeft een goede steekpass, maar eigenlijk hetgeen wat hij meer brengt dan de andere jongens is dat hij als middenvelder ook scorend vermogen heeft. Ennehm...ja...daar waar het vooral bij Kelvin Leerdam en Lex Immers aan schort. Beide zijn, om het maar lief te zeggen, ongelukkig als het gaat om afronden. Hij heeft een neusje voor de goal, staat op de juiste plek en doelpunten is toch waar het bij Feyenoord het meest aan ontbeert.
Succesfactor
Daarnaast is Vilhena al twee keer kampioen geworden bij Oranje onder de 17. Ook in de jeugd bij Feyenoord wist hij goede resultaten te halen. Dat doet hij uiteraard niet in zijn eentje. Als hij dat zou doen, dan zou het een wereldtalent zijn, maar het geeft toch iets weer. Hij stond er toch mooi wel toen het moest. Het laat toch zien dat Vilhena een winnaar is. En winnaars...daar houden ze wel van in de Kuip...Vilhena in de basis betekent een nieuw troetelkind. Vilhena for president?
Ik vond hem wel goed spelen, maar nou ook weer niet direct zo goed dat je interesse van Juve zou verwachten.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Mensen zijn blijkbaar verblind door een helftje bij oranje.
Van waar is dit stukje? Wel eens overigensquote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoveel waarheid.
Als deze jongen voor weinig de Kuip uitloopt gaat dat nog een grotere fout worden dan met Van Persie toen.
smaakte smaakte meer jaquote:Zijn basisdebuut smaakte tegen FC Twente smaakte naar meer.
Van der wiel gaat daar echt niet spelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk niet dat Janmaat nog stel opgeroepen wordt, als Van der Wiel gaat spelen tenminste.
van der Wiel is de beste RB die we op dit moment hebben. Alleen zal hij never nooit aan spelen toe komen in Frankrijk. Dus er is nog hoop voor Janmaat..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Van der wiel gaat daar echt niet spelen.
maar Immers zal wel harden werken en is een aankoop.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoveel waarheid.
Als deze jongen voor weinig de Kuip uitloopt gaat dat nog een grotere fout worden dan met Van Persie toen.
Clasie - Tony - Immers.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar Immers zal wel harden werken en is een aankoop.
Dus Vilhena zal wel weggaan, die jongen hoort gewoon in de basis ja.
Een speler die op elke positie een voldoende speelt. Lekker houden.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:59 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad, ik snap die keuze voor Leerdam ook niet. Erg beperkte en matige speler, als je dan ook nog rekening houdt met het feit dat hij niet wil bijtekenen (om wat voor reden dan ook), geef dan lekker iemand anders de kans. Bij blessures/schorsingen pleur je Leerdam er dan maar in.
Volgens mij zitten de nieuwe generatie spelers niet meer in zo'n poule.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:24 schreef CasselerRIP het volgende:
Als BMI in die beloftenpool zit, hoeveel gaat er dan naar de beleggers? Ook 25%? Of is dat niet bekend?
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie - Tony - Immers.
Prima middenveld.
Jawel. Bijna alle talenten zitten nog in een aparte beloftenpool. Zelfs Kongolo bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de nieuwe generatie spelers niet meer in zo'n poule.
Kanker op, serieus? Waarom in gods naam?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel. Bijna alle talenten zitten nog in een aparte beloftenpool. Zelfs Kongolo bijvoorbeeld.
Omdat er incapabelen het Maasgebouw al decennialang bezetten.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kanker op, serieus? Waarom in gods naam?
Meen je dit?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel. Bijna alle talenten zitten nog in een aparte beloftenpool. Zelfs Kongolo bijvoorbeeld.
Ja. Al zijn de namen van die beloftenpool nooit vrijgegeven door Feyenoord. Zou gaan om 28 spelers die 08-09 hun eerste jeugdcontract tekenden. Officieus lijstje is dit. En overigens al 40-45 keer gepost hier.quote:
quote:Kobussen, Van Stee, Ramsteijn, Hagary, Manteiga, Schet, Pattinama, Wattamaleo, Janota, Nieveld, Ribeiro, Nelom, Pedro, Castaignos, Cabral, Martins-Indi, Van Haaren, Schenkeveld, De Vrij, Isoufi, Eekman, Clasie, Lamprou, Bouwmeester, Rashid, Huijgevoort, Rutten en Kongolo.
Dat is dan wel de verdienste van alle andere RB's.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:08 schreef satecl het volgende:
[..]
van der Wiel is de beste RB die we op dit moment hebben. Alleen zal hij never nooit aan spelen toe komen in Frankrijk. Dus er is nog hoop voor Janmaat..
Clasie, Martins Indi, De Vrij, Kongolo? Oh my godquote:Op donderdag 13 september 2012 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Al zijn de namen van die beloftenpool nooit vrijgegeven door Feyenoord. Zou gaan om 28 spelers die 08-09 hun eerste jeugdcontract tekenden. Officieus lijstje is dit. En overigens al 40-45 keer gepost hier.
[..]
Ja, maar het antwoord op mijn vraag is dus niet bekend begrijp ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Al zijn de namen van die beloftenpool nooit vrijgegeven door Feyenoord. Zou gaan om 28 spelers die 08-09 hun eerste jeugdcontract tekenden. Officieus lijstje is dit. En overigens al 40-45 keer gepost hier.
[..]
Zal wel 20-25% zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:43 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ja, maar het antwoord op mijn vraag is dus niet bekend begrijp ik.
Voor zover ik weet leeft Abidal nog.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doodverwensing. Da's een ban toch?
Godverdomme, waarom hebben wij zulke mongolen zitten in het Maasgebouw. Bij Ajax was er dan een bestuurscrisis, maar die zorgen er tenminste niet voor dat ze voor de toptransfers een kwart minder vangenquote:
De verwensing lijkt me wel duidelijkquote:Op donderdag 13 september 2012 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor zover ik weet leeft Abidal nog.
Ok, jij je zin. Ik neem het mee naar achterenquote:Op donderdag 13 september 2012 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verwensing lijkt me wel duidelijk
In elk geval voor dit topic + je moet voortaan met een 'I love Lurling'-tag posten.quote:
die gekke lurling zit ook alweer echt jaren bij NAC he? Is daar volgens mij best populair.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In elk geval voor dit topic + je moet voortaan met een 'I love Lurling'-tag posten.
Tja Nac... Die B-side van hun zit er op zaterdagavond omdat ze dan met weekendverlof zijn uit de koepel.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
die gekke lurling zit ook alweer echt jaren bij NAC he? Is daar volgens mij best populair.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja Nac... Die B-side van hun zit er op zaterdagavond omdat ze dan met weekendverlof zijn uit de koepel.
Banaanvraag ook toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doodverwensing. Da's een ban toch?
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 13-09-2012 om 20:11:12Volgens het Italiaanse Gazzetta dello Sport staat #Janmaat hoog op het scoutingslijstje van #Juventus. Ook #MartinsIndi zou gevolgd worden. reageer retweet
Van topjournalist Edward van Cuilenborgtwitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 13-09-2012 om 20:12:58Gazetta schrijft: '#Juventus is gecharmeerd van de 23-jarige back die zijn goede fysiek koppelt aan een goede techniek.' #Janmaat reageer retweet
whut?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef tammepiet het volgende:
Edward van dartcommentator naar fulltime feyenoord-watcher maar voor nu eigenlijk?
Wat een vreselijke baas
Die koekenbakker debuteert daar in de CL. Las ik op nu.nlquote:Op donderdag 13 september 2012 15:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Van der wiel gaat daar echt niet spelen.
quote:PARIJS - Gregory van der Wiel maakt zeer waarschijnlijk dinsdag zijn debuut voor Paris Saint-Germain in de Champions League-wedstrijd tegen Dinamo Kiev.
Dat heeft trainer Carlo Ancelotti van de Franse topclub donderdag over de van Ajax overgenomen verdediger gezegd.
Thiago Silva, een andere aanwinst van PSG, zal dan ook voor de eerste keer zijn opwachting maken.
Ancelotti liet de twee buiten de selectie van de competitiewedstrijd tegen Toulouse, die voor vrijdag op het programma staat. ''Pas volgende week zijn ze er klaar voor'', aldus de Italiaanse trainer.
Voorzichtig
Vooral over de inzetbaarheid van Thiago Silva waren tot voor kort twijfels. De Braziliaan kwam geblesseerd terug van de Olympische Spelen en trainde sindsdien apart van de selectie.
''We zijn heel voorzichtig met hem geweest'', zei Ancelotti. ''Ik verwacht dat hij er nu klaar voor is.''
PSG is in de groepsfase van de Champions League verder ingedeeld bij Dinamo Zagreb en FC Porto.
Heb er op 19 juli van dit jaar nog een vraag over gesteld bij Feyenoord, de vraag is gelezen, in behandeling genomen en ik zou er z.s.m antwoord op krijgen ...quote:Op donderdag 13 september 2012 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Of ze zijn nog niet klaar met het typen van de lijstquote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb er op 19 juli van dit jaar nog een vraag over gesteld bij Feyenoord, de vraag is gelezen, in behandeling genomen en ik zou er z.s.m antwoord op krijgen ...![]()
Alle kinderen, broertjes, neefjes etc. van de huidige selectie staan er ook alvast op.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Of ze zijn nog niet klaar met het typen van de lijst
van een ander forumquote:In de Beloften Pool, die aan het eind van het seizoen 2008-2009 werd opgestart, zouden maximaal 28 jeugdspelers komen. Ik heb eens even zitten tellen en volgens mij zijn we de 28 bijna of helemaal gepasseerd, afhankelijk van het feit of alle jeugdspelers met een contract ook daadwerkelijk in de Pool zijn opgenomen. Iemand hier meer informatie over?
De 28 spelers sinds de introductie van de Pool zijn volgens mij: Kobussen, Van Stee, Ramsteijn, Hagary, Manteiga, Schet, Pattinama, Wattamaleo, Janota, Nieveld, Ribeiro, Nelom, Pedro, Castaignos, Cabral, Martins-Indi, Van Haaren, Schenkeveld, De Vrij, Isoufi, Eekman, Clasie, Lamprou, Bouwmeester, Rashid, Huijgevoort, Rutten en Kongolo.
Ik zeg niet dat dit de spelers zijn die in de Beloften Pool zitten of hebben gezeten, maar ik constateer dat er wel inmiddels al 28 jeugdspelers met contract voorbij zijn gekomen. .
Het is speculeren, maar het is natuurlijk eeuwig zonde wanneer je 20-25% van je transferopbrengsten voor BMI, Clasie, de Vrij en Kongolo (en evt Tonny?) moet afstaan.quote:
quote:Het zal zo'n vier jaar geleden zijn. Robin van Persie meldde zich in Hoenderloo bij de selectie van het Nederlands elftal. Hij werd vergezeld door zijn zaakwaarnemer en door een grote, donkere, jonge knul, die met open mond de verzamelende internationals aan gaapte.
En de hele entourage met zijn opvallende, vrolijke ogen in zich op nam. Let op hem, zei Robin, dat wordt een goeie. Toen ik lachte keek de jongen mij grijnzend aan: U gelooft mij niet, mijnheer Kees, maar over een paar jaar meld ik mij hier ook....Hoe heet je, vroeg ik, quasi-geïnteresseerd? Bruno, antwoordde hij, Bruno Martins Indi.
Inmiddels is Bruno Martins Indi nadrukkelijk aanwezig bij het Nederlands A-elftal. In de catacomben van het Ferenc Puskas-stadion, pal voor het duel met de Hongaren, legde hij zijn arm om mijn schouder. Hij plaagde me. Dat had u niet gedacht, toen, toen ik voorspelde dat ik Oranje zou halen.. en u noemt zich toch een kenner? Schaterlachend maakte hij zich op voor zijn tweede WK-kwalificatieinterland. Niet lang daarna scoorde hij koppend voor Oranje (1-2), dat hem prompt suf knuffelde.
Bruno kwam voor velen als een grote verrassing bij de selectie van Louis van Gaal. Voor mij ook. Na Feyenoord-Dynamo Kiev, zo treurig verlopen voor de betere Rotterdammers, onderhield Van Gaal zich met Ronald Koeman en kwam, zo bleek later, ook die Martins Indi ter sprake. Een tijdje later speelde hij in Brussel een helft tegen de Belgen, die met 4-2 wonnen. Bruno gaf twee goeie passes en een hele slechte (over afstand regelrecht in de voeten van een Belg), maar incasseerde toch complimenten van de coach. Tegen de Turken bracht hij Tim Krul in verlegenheid en redde hij hem zelf, via een spectaculaire omhaal pal voor de doellijn. Nederland won en Bruno ook. Hij hobbelde na afloop lachend langs de pers. En daarna dus de wedstrijd tegen de Hongaren. Het maakte Bruno opeens landelijk populair.
In Rotterdam koesterde men hem al, 2 ½ interlands gaven hem opeens alom faam. Bruno is leuk en heel erg zichzelf, Bruno geniet en zegt dat hardop, Bruno is voor niemand bevreesd want kent geen rangen en standen en iedereen vindt Bruno olijk. En goed. Hij is jong, maakt fouten, erkent die ook en krijgt meteen vergiffenis. Ook , natuurlijk, omdat er twee keer gewonnen werd toen het om het echie ging. Het zal ooit wel eens anders zijn, in de nabije toekomst, maar het lijkt me sterk dat hij dan anders zal zijn. Kan-ie niet. Hij moet grijnzen, blij als-ie is dat hij tot de besten van ons land behoort. Al wist hij dat al enige tijd. Een jaar of vier.
De vraag is, moet je dat doen als je daar in totaal +/- ¤7.000.000,- van overhoudt? Of nog een jaartje wachten en dan voor het dubbele?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Als hij zich in dit tempo blijft ontwikkelen gaat ie volgens seizoen echt wel voor 10m+ weg
quote:
Rolando Maximiliano (Bruno) Martins Indi
Zo lang mogelijk hier laten voetballen, en verkopen voor een zo groot mogelijk bedrag is natuurlijk ideaal.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:09 schreef Harry15 het volgende:
[..]
De vraag is, moet je dat doen als je daar in totaal +/- ¤7.000.000,- van overhoudt? Of nog een jaartje wachten en dan voor het dubbele?
Zo groot is die open deur niet. Feyenoord moet op dit moment zo snel mogelijk uit de schulden. Misschien breekt de beste jongen beide benen volgend jaar, dan kan je fluiten naar je miljoenen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:13 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk hier laten voetballen, en verkopen voor een zo groot mogelijk bedrag is natuurlijk ideaal.
* TheWhitePrinceOfBel-Air heeft zojuist een hele grote open deur ingetrapt
Tja, ik denk dat je 10 zal moeten pakken. We zitten niet in de positie dat we spelers kunnen houden en risico kunnen nemen. Er zal echt een eindeloos vertrouwen in die jongen en een ongelooflijk goed inzicht in de markt nodig zijn wil je die houden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:09 schreef Harry15 het volgende:
[..]
De vraag is, moet je dat doen als je daar in totaal +/- ¤7.000.000,- van overhoudt? Of nog een jaartje wachten en dan voor het dubbele?
In Portugal geboren ja, maar na drie maanden naar Nederland verhuisd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef tammepiet het volgende:
Las laatst dat het een Portugees is. Als,Douglas het ook zo deed bij Oranje werd ie met de grond gelijk gemaakt.
Je kan natuurlijk ook in 1 klap uit de schulden komen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:15 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Zo groot is die open deur niet. Feyenoord moet op dit moment zo snel mogelijk uit de schulden. Misschien breekt de beste jongen beide benen volgend jaar, dan kan je fluiten naar je miljoenen!
Ik weet het verder ook niet hoor, maar het is een mooi discussiepunt.
Onze eigen Ake en dan niet aan Rekik denken als grootste mogelijkheid?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik zou werkelijk niet weten wie over een paar jaar ons duo Vrij-BMI nog uit het centrum van oranje zou moeten verdringen. Ik denk dat de enige die dat zou kunnen, Bruma, zijn kansen heeft verspeeld met zijn jeugdtransfer. Hooguit "onze eigen" Aké? Die blijkt het toch wel goed te doen...
Kan natuurlijk aan mijn perspectief liggen, maar ik zie voor de komende toernooien alleen maar Feyenoord-jeugdproducten met kans hierop, mogelijk ook nog Kongolo er bij
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef tammepiet het volgende:
Las laatst dat het een Portugees is. Als,Douglas het ook zo deed bij Oranje werd ie met de grond gelijk gemaakt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onze eigen Ake en dan niet aan Rekik denken als grootste mogelijkheid?
Doelde op dergelijke momenten:quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je bericht is sowieso al onzinnig, Bruno doet het gewoon goed, maar hierheen komen als je 3 maanden bent en hier volledig opgroeien is ook niet bepaald vergelijkbaar met een paar jaar gebruik maken van onze mogelijkheden en dan puur voor je carriere voor Nederland uit willen komen omdat je in Brazilie niet aan de bak komt.
quote:Bruno gaf twee goeie passes en een hele slechte (over afstand regelrecht in de voeten van een Belg), maar incasseerde toch complimenten van de coach. Tegen de Turken bracht hij Tim Krul in verlegenheid en redde hij hem zelf, via een spectaculaire omhaal pal voor de doellijn.
Dan nog slaat de vergelijking tussen Douglas en BMI als een lul op een drumstel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Doelde op dergelijke momenten:
[..]
2 grote fouten inderdaad, waarvan er overigens 1 maar half op zijn conto en die herstelde hij zelf. Hij is pas 20 he, 4 jaar jonger dan Douglas. Die achtergrond is in ieder geval niet te vergelijken. Bruno is hier opgegroeid en opgeleid.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Doelde op dergelijke momenten:
[..]
En een mooie pass.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
BMI is nu al veel verder dan Douglas man
Douglas is alleen groot en sterk, BMI heeft ook nog techniek
Valt mij ook op. Dat is wel iets wat we aan onze TS kunnen toeschrijven, naar mijn mening.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
En een mooie pass.
Vorig jaar kon hij nog geen speler op 5 meter normaal aanspelen en nu geeft hij ballen waar een gemiddelde nummer 10 jaloers op is.
Kan gewoon via klantenservice en dan betaal je het verschil bij. Mits er wel vrije kaarten zijn voor dat betreffende vak. Binnenkort waarschijnlijk ook richting een zitplaats ivm blessure.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:09 schreef Grifte het volgende:
Even een vraagje.
Heb zelf scc voor Z4, nu wil m'n pa wel een keer een (avond)wedstrijdje van Feijenoord meepikken, maar hij heeft geen clubcard of scc (onpartijdig).
Kan je je seizoenskaart laten omzetten in een kaartje voor een ander vak voor zo'n wedstrijd als bijv NEC thuis? Of moet je gewoon de volle mep betalen voor een nieuw kaartje, als je maar bij elkaar wil zitten.
http://eredivisielive.nl/(...)r-jaar-terug-al.htmlquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Mooi stuk
Wie is de schrijver?
Yo bedankt!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Kan gewoon via klantenservice en dan betaal je het verschil bij. Mits er wel vrije kaarten zijn voor dat betreffende vak. Binnenkort waarschijnlijk ook richting een zitplaats ivm blessure.
Die vind ik nooit zo bijzonder bij Jong Feyenoordquote:
Godver... Hoop dat t meevalt!twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 13:31:05#Mulder heeft breukje in grote teen. Heeft ie last van sinds Heracles uit. reageer retweet
Edward 'het orakel' van Cuilenborg zegt het.twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 13:30:33Mulder maanden uitgeschakeld! reageer retweet
Verhoektwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 13:53:21Ronald Koeman heeft het over 7 wijzigingen die hij door wil gaan voeren in de opstelling bij #Feyenoord. #feyzwo reageer retweet
15-09-2012 20:45 Feyenoord - PEC Zwolle De Kuip, Rotterdamquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Guidetti het volgende:
Welke malloot heeft er gezegd dat hij maanden uit de roulatie is? Voor een teenbreuk staat 4 tot 6 weken.
Nelom, Singhquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef nomnom het volgende:
Verhoektwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 13:53:21Ronald Koeman heeft het over 7 wijzigingen die hij door wil gaan voeren in de opstelling bij #Feyenoord. #feyzwo reageer retweet
Pelle
Lamprou
-
-
-
-
Vilhena? Kongolo? Achahbar?
Ten opzichte van de wedstrijd tegen Vitesse?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef Guidetti het volgende:
Koeman gaat 7 wijzigingen doorvoeren in de opstelling tegen PEC.
Officiële feyenoord twitter meld het ook. Maandenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Guidetti het volgende:
Welke malloot heeft er gezegd dat hij maanden uit de roulatie is? Voor een teenbreuk staat 4 tot 6 weken.
Waarom zou Mulder worden vervangen? Zo waardeloos was die toch niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ten opzichte van de wedstrijd tegen Vitesse?
- Lamprou ipv Mulder
- Pellè ipv Fernandez
- Verhoek ipv Cissé
- Singh ipv Clasie
- Kongolo ipv BMI
- BMI ipv Nelom
- ...
Meer kan ik er niet verzinnen...
singh zit niet bij de selectie volgens onze edward.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
- Lamprou ipv Mulder
- Pellè ipv Fernandez
- Verhoek ipv Cissé
- Singh ipv Clasie
- Kongolo ipv BMI
- BMI ipv Nelom
- ...
botbreuk -> blessure -> maanden... in steekwoordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarom zou Mulder worden vervangen? Zo waardeloos was die toch niet?
Die is toch geblesseerd?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarom zou Mulder worden vervangen? Zo waardeloos was die toch niet?
Singh zit niet bij de selectie toch? En Nelom wordt dan dus vervangen door Kongolo, want BMI schuift dan op.quote:
Singh krijgt rustquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
- Lamprou ipv Mulder
- Pellè ipv Fernandez
- Verhoek ipv Cissé
- Singh ipv Clasie
- Kongolo ipv BMI
- BMI ipv Nelom
- ...
Dan weet ik het echt niet...quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:58 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Singh krijgt rust
Oh ja fuck, die hebben we ook nogquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:59 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Vormer voor Leerdam?
Moet bijna wel, anders weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef Harry15 het volgende:
- Lamprou ipv Mulder
- Pellè ipv Fernandez
- Verhoek ipv Cissé
- Tonny ipv Immers
- Kongolo ipv BMI
- BMI ipv Nelom
- Vormer ipv Leerdam
Zo dan?
Zoiets zal 't wel worden idd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef Harry15 het volgende:
- Lamprou ipv Mulder
- Pellè ipv Fernandez
- Verhoek ipv Cissé
- Tonny ipv Immers
- Kongolo ipv BMI
- BMI ipv Nelom
- Vormer ipv Leerdam
Zo dan?
Oh, joh? Ja, volg Feijenoord nooit zoveel. Excuus...quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
botbreuk -> blessure -> maanden... in steekwoorden
Geeft niet, maar het stond ook een paar post boven die van jouquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Oh, joh? Ja, volg Feijenoord nooit zoveel. Excuus...
Rust van op de bank zitten of watquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:58 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Singh krijgt rust![]()
Afgelopen week nog met Jong Noorwegen gespeeld. Dat zal het wel zijn. Reizen, voetballen en al die shit... Word je moe van als speler.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rust van op de bank zitten of wat
Die heeft al een half seizoen erop zitten en 2 interlands achter elkaar gespeeld. En toch genoeg spelers op het middenveld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rust van op de bank zitten of wat
uhuquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Afgelopen week nog met Jong Noorwegen gespeeld. Dat zal het wel zijn. Reizen, voetballen en al die shit... Word je moe van als speler.
quote:Feyenoord moet het enkele maanden doen zonder eerste doelman Erwin Mulder. De Rotterdammers maakten het nieuws bekend via de officiële Twitter-account.
Mulder heeft een breuk in het zogenoemde sesambotje in zijn voet opgelopen. De 23-jarige goalie is hiermee een aantal maanden zoet. Hoelang Mulder precies moet toekijken, is niet bekend.
Reservekeeper Kostas Lamprou zal zaterdagavond de plek van Mulder overnemen in de wedstrijd tegen promovendus PEC Zwolle. Voor de twintigjarige Griek wordt het zijn debuut in de Eredivisie. Vorig seizoen speelde Lamprou al wel twee duels om de KNVB Beker.
Dat zal wel het geval zijn denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:23 schreef TN-FR het volgende:
Zou Koeman met wijzigingen ook bedoelen dat spelers die al basis stonden dan op een andere plek worden opgesteld morgen?
Dus zeg maar schaken op links is dan ook al 1 wijziging etc..
Die is toch vrij klein ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:15 schreef zoekeenleven het volgende:
hmm dat van Mulder is wel aardig kut, heb nooit zo'n hoge pet op van Lamprou
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 14:56:35What à good day it was .... http://t.co/icCtNe1k reageer retweet
Wat een baas is het tochquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 14:56:35What à good day it was .... http://t.co/icCtNe1k reageer retweet
Au.quote:“Waarom Fernandez buiten de groep is beland? Ik heb meer aan Anass Achahbar op de bank”, verzekert Koeman.
Best logisch toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:14 schreef Robus het volgende:
[..]
Au.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=172859
Heeft al wel een beetje mee getraind volgens mij...quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:33 schreef S0nic het volgende:
Waar is Goossens gebleven trouwens? Nog steeds geblesseerd?
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:33 schreef S0nic het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:33 schreef S0nic het volgende:
Enig inderdaad.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het zou toch wat zijn als PEC wint.(PEC
)
Klopt, als we thuis niet kunnen winnen moet het maar uit! Mocht het 0-1 worden is het uit zo'n counter want veel bakken we er niet van.quote:
Hap. Hap. Hap. Hap.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik ga happen.
zal ik de blunders van Vermeer er even bijhalen?
Jij hebt ook 2 clubs?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Klopt, als we thuis niet kunnen winnen moet het maar uit! Mocht het 0-1 worden is het uit zo'n counter want veel bakken we er niet van.
We?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hap. Hap. Hap. Hap.
Mag je gerust doen, het boeit mij echt weinig, bij PEC hebben we de broer van hem, ter Wielen. Ook zo'n ongelofelijke slechte keeper.
Problem?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij hebt ook 2 clubs?Kanker toch op.
Ik krijg het PEC logo er niet goed in..quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
We?
Verkeerde logo in je UI gebruikt ofzo.
We?!? Ah snap het al, zo iemand die voor Ajax is vanwege om bij een "succesvolle" club te horen, maar stiekum toch ook voor zijn regioclub is, BAH!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Klopt, als we thuis niet kunnen winnen moet het maar uit! Mocht het 0-1 worden is het uit zo'n counter want veel bakken we er niet van.
Ah, je bent overgestapt? Je kan niet kiezen welk stadion lelijker is? Ik snap het niet helemaal geloof ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik krijg het PEC logo er niet goed in..
Oh sorry, heb ik je op je teentjes getrapt? Ik ben gewoon voor Ajax, niet omdat ze succesvol zijn, maar omdat ik er als kind al heenging, hetzelfde met Zwolle.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:20 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
We?!? Ah snap het al, zo iemand die voor Ajax is vanwege om bij een "succesvolle" club te horen, maar stiekum toch ook voor zijn regioclub is, BAH!
Mag die user met zijn persoonlijkheidsstoornis ook wegblijven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Heren, graag ontopic over feyenoord en randgebeuren erom heen, niet de user eromheen
Kloptquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag die user met zijn persoonlijkheidsstoornis ook wegblijven.
dat klinkt als de kromme, waar is die zuurpruim trouwensquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
Tijdje terug was er hier toch ook zo'n pauper die voor Ajax én Den Haag was.
Hahaha mij kan je opgeven. Je bent voor 2 clubs!!??quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh sorry, heb ik je op je teentjes getrapt? Ik ben gewoon voor Ajax, niet omdat ze succesvol zijn, maar omdat ik er als kind al heenging, hetzelfde met Zwolle.
huffthabot oid is voor Twente én Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
Tijdje terug was er hier toch ook zo'n pauper die voor Ajax én Den Haag was.
Als je puur komt om te trollen dan kan je beter daar blijven inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is goed, ik scheer me weer weg naar het games forum.
Neuh, het was niet eens om te trollen eigenlijk, het kan zijn dat men het zo opvatte, maar ik had absoluut geen bedoeling om te trollen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je puur komt om te trollen dan kan je beter daar blijven inderdaad
Ben je nou nog niet weg?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Neuh, het was niet eens om te trollen eigenlijk, het kan zijn dat men het zo opvatte, maar ik had absoluut geen bedoeling om te trollen.
Moet je niet willen. Lamprou heeft De Kuip al een paar keer meegemaakt, al is het maar in de warming-up. De Jong heeft dat nooit gehad.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Hahaha mij kan je opgeven. Je bent voor 2 clubs!!??Beste kansloze bedoeling.
Oh, en over Lamprou. Ik ben zeker geen fan van hem. Showkeepertke, meer niet. Bijna net ze slecht als Vermeer. Wat mij betreft geven ze gewoon de Jong een kans. Al zal dat er niet inzitten.
Scheer je weg jij, stuk vreet!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Neuh, het was niet eens om te trollen eigenlijk, het kan zijn dat men het zo opvatte, maar ik had absoluut geen bedoeling om te trollen.
laat de jong maar rustig de jeugdopleiding doorlopen. is ook nog maar 18. moet nog veel leren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Oh, en over Lamprou. Ik ben zeker geen fan van hem. Showkeepertke, meer niet. Bijna net ze slecht als Vermeer. Wat mij betreft geven ze gewoon de Jong een kans. Al zal dat er niet inzitten.
Lamprou ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
laat de jong maar rustig de jeugdopleiding doorlopen. is ook nog maar 18. moet nog veel leren.
Ik ben ook wel voor meer clubs. Ten eerste natuurlijk voor Feyenoord. Dan voor Excelsior, en dan een tijdje niets. Daarna heb ik gewoon voor een voorkeur voor mooie clubs (ADO, Utreg). En natuurlijk clubs buiten Nederland (Liverpool, Arsenal, St. Pauli, Chelski).quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef satecl het volgende:
[..]
nepperdtquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor meer clubs. Ten eerste natuurlijk voor Feyenoord. Dan voor Excelsior, en dan een tijdje niets. Daarna heb ik gewoon voor een voorkeur voor mooie clubs (ADO, Utreg). En natuurlijk clubs buiten Nederland (Liverpool, Arsenal, St. Pauli, Chelski).
Boy de Jong keeper van de A1(?)quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef Merkie het volgende:
Wie is De Jong? Een nieuwe broer van Luuk en Siem?
nee van nigelquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef Merkie het volgende:
Wie is De Jong? Een nieuwe broer van Luuk en Siem?
Het houdt wel het kijken naar andere wedstrijden spannend. Zit je niet alleen maar als "liefhebber" te kijken, maar zit er ook gevoel bij.quote:
quote:De column van Kees Jansma: Bruno voorspelde het vier jaar terug al
Het zal zo'n vier jaar geleden zijn. Robin van Persie meldde zich in Hoenderloo bij de selectie van het Nederlands elftal. Hij werd vergezeld door zijn zaakwaarnemer en door een grote, donkere, jonge knul, die met open mond de verzamelende internationals aan gaapte. En de hele entourage met zijn opvallende, vrolijke ogen in zich op nam. Let op hem, zei Robin, dat wordt een goeie. Toen ik lachte keek de jongen mij grijnzend aan: U gelooft mij niet, mijnheer Kees, maar over een paar jaar meld ik mij hier ook....Hoe heet je, vroeg ik, quasi-geïnteresseerd? Bruno, antwoordde hij, Bruno Martins Indi.
Inmiddels is Bruno Martins Indi nadrukkelijk aanwezig bij het Nederlands A-elftal. In de catacomben van het Ferenc Puskas-stadion, pal voor het duel met de Hongaren, legde hij zijn arm om mijn schouder. Hij plaagde me. Dat had u niet gedacht, toen, toen ik voorspelde dat ik Oranje zou halen.. en u noemt zich toch een kenner? Schaterlachend maakte hij zich op voor zijn tweede WK-kwalificatieinterland. Niet lang daarna scoorde hij koppend voor Oranje (1-2), dat hem prompt suf knuffelde.
Bruno kwam voor velen als een grote verrassing bij de selectie van Louis van Gaal. Voor mij ook. Na Feyenoord-Dynamo Kiev, zo treurig verlopen voor de betere Rotterdammers, onderhield Van Gaal zich met Ronald Koeman en kwam, zo bleek later, ook die Martins Indi ter sprake. Een tijdje later speelde hij in Brussel een helft tegen de Belgen, die met 4-2 wonnen. Bruno gaf twee goeie passes en een hele slechte (over afstand regelrecht in de voeten van een Belg), maar incasseerde toch complimenten van de coach. Tegen de Turken bracht hij Tim Krul in verlegenheid en redde hij hem zelf, via een spectaculaire omhaal pal voor de doellijn. Nederland won en Bruno ook. Hij hobbelde na afloop lachend langs de pers. En daarna dus de wedstrijd tegen de Hongaren. Het maakte Bruno opeens landelijk populair.
In Rotterdam koesterde men hem al, 2 ½ interlands gaven hem opeens alom faam. Bruno is leuk en heel erg zichzelf, Bruno geniet en zegt dat hardop, Bruno is voor niemand bevreesd want kent geen rangen en standen en iedereen vindt Bruno olijk. En goed. Hij is jong, maakt fouten, erkent die ook en krijgt meteen vergiffenis. Ook , natuurlijk, omdat er twee keer gewonnen werd toen het om het echie ging. Het zal ooit wel eens anders zijn, in de nabije toekomst, maar het lijkt me sterk dat hij dan anders zal zijn. Kan-ie niet. Hij moet grijnzen, blij als-ie is dat hij tot de besten van ons land behoort. Al wist hij dat al enige tijd. Een jaar of vier.
Kees Jansma
En SPORTIEF van steeds grotere waarde Ik snap dat gehijg op transfergeld maar gedeeltelijk. Vaak wordt eerst genoemd dat een speler veel geld op gaat brengen. Haast alsof dat belangrijker is dan sportief succes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel mooi hoe we hier al een jaar lang ons zitten te verkneukelen op een mooie transfer van de Vrij of Clasie en dan ineens BMI misschien wel de grootste prospect is.
Feijenoord
Lopen is wat anders dan afzetten om een bal uit de kruising te tikken natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:24 schreef Bombshell het volgende:
Wat is dat voor gelul dat Mulder maanden uitgeschakeld zou zijn vanwge een botbreukje in zijn voet?
Een botbreuk geneest sneller dan een kneuzing. Ik had mn grote teen zowat verbrijzeld en liep alweer na 6 weken.
Zal hij dit interview ook in zijn geheel op twitter gooien?twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 19:57:14Nu in #ELFVoetbal mijn 6 pagina's lange, exclusieve verhaal met de Noren van #Feyenoord. #Singh #Elabdellaoui http://t.co/GDwRMWTP reageer retweet
En anders zal er toch wel een VI-journalist zijn die het doetquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef Caland het volgende:
Zal hij dit interview ook in zijn geheel op twitter gooien?twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 19:57:14Nu in #ELFVoetbal mijn 6 pagina's lange, exclusieve verhaal met de Noren van #Feyenoord. #Singh #Elabdellaoui http://t.co/GDwRMWTP reageer retweet
Als Krabby humor heeft doet 'ie dat wel, ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En anders zal er toch wel een VI-journalist zijn die het doet
Denswil.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik zou werkelijk niet weten wie over een paar jaar ons duo Vrij-BMI nog uit het centrum van oranje zou moeten verdringen. Ik denk dat de enige die dat zou kunnen, Bruma, zijn kansen heeft verspeeld met zijn jeugdtransfer. Hooguit "onze eigen" Aké? Die blijkt het toch wel goed te doen...
Kan natuurlijk aan mijn perspectief liggen, maar ik zie voor de komende toernooien alleen maar Feyenoord-jeugdproducten met kans hierop, mogelijk ook nog Kongolo er bij
Ik vond hem matig spelen op het afgelopen jeugd EK, heeft wel betere wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoveel waarheid.
Linksbenige centrale verdediger die voetballend ook sterk is. Wordt gezien als de opvolger van Vertonghen bij Ajax en kon in de jeugd al naar Chelsea.quote:
Aha, leuk hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Linksbenige centrale verdediger die voetballend ook sterk is. Wordt gezien als de opvolger van Vertonghen bij Ajax en kon in de jeugd al naar Chelsea.
Ja, jij vraagt er naar.quote:
kijk je wel eens een training?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Lamprou is al afgeserveerd voordat 'ie een minuut gespeeld heeft.
Heeft 'ie al.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Lamprou is al afgeserveerd voordat 'ie een minuut gespeeld heeft.
Ja, gaan we scherp doen? Dat is al een tijd geleden. We hebben Lamprou nog niet voor langere tijd in de basis gezien. Ik wacht nog even met een oordeel.quote:
Ik vind best dat je een voorlopig oordeel mag hebben over iemand die je in bekerwedstrijden, beloftenwedstrijden en trainingen hebt kunnen bewonderen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, gaan we scherp doen? Dat is al een tijd geleden. We hebben Lamprou nog niet voor langere tijd in de basis gezien. Ik wacht nog even met een oordeel.
Als alderweireld en moisander al voor hem staanquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Linksbenige centrale verdediger die voetballend ook sterk is. Wordt gezien als de opvolger van Vertonghen bij Ajax en kon in de jeugd al naar Chelsea.
ja hahha wat een skklquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als alderweireld en moisander al voor hem staan
Ja inderdaadquote:
Ehm had Indi niet Bahia en de Cler voor hem? :xquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als alderweireld en moisander al voor hem staan
Tegen Kiev niet echt goed gemaakt dacht ik zo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pff, Mulder geblesseerd. Best wel een aderlating eigenlijk, stond gewoon puik te keepen de laatste wedstrijden, vorig seizoen ook gewoon. Heeft van die momentjes, maar die maakt hij vaak ook weer meer dan goed, ben benieuwd naar Lamprou, als het maar geen Luciano'tje gaat worden.Of is die nog kleiner.
In de wedstrijd zelf? Heeft nog een paar puike reddingen gemaakt in die wedstrijd, laatste half uur stonden we zwaar onder druk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Tegen Kiev niet echt goed gemaakt dacht ik zo.
Gaat dit over ene denswil?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:05 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ehm had Indi niet Bahia en de Cler voor hem? :x
Kijk jij met een plaat voor je kop soms? Volgens mij ben je nog te dom om te schijten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Tegen Kiev niet echt goed gemaakt dacht ik zo.
Cisse bank en fernandez zit op de tribune!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoop dat Verhoek en Pelle in de basis staan en Fernandez en Cisse op de bank
Geef alleen aan dat Indi 2 seizoenen terug al de kans had... en nu pas een 'naam' is.quote:
Heeft zijn lengte tegen. In de Eredivisie is Luciano met 1.78 m de kleinste meen ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat die Lamprou er helemaal geen reet van kan. Gozert zit al jaren bij de club, contract is onlangs verlengd en ik ga er niet vanuit dat Van Geel de gok neemt om met maar 1 eredivisie waardige keeper aan de competitie te beginnen. Kostas verdiend in ieder geval het voordeel van de twijfel.
Volgens wiki is Kostas 1,76quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Heeft zijn lengte tegen. In de Eredivisie is Luciano met 1.78 m de kleinste meen ik.
Zal in ieder gewoon in het Nederlands kunnen coachen dus moet er gewoon staan.
Keepte ook al 2x in de beker hè.
Beter van niet. Hoef geen versie van mezelf in het doel te zien.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verhoeven verrast: 'Natuurlijk mag Feyenoord me altijd bellen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |