Die speelt volgend seizoen dus in Italiëquote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Mr.Smokey het volgende:
Wel triest dat een jong mannetje als Tonny alweer in de handen is gevallen van die rat mino raiola
Op de bank?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die speelt volgend seizoen dus in Italië
Alsof Rioolratta daar een neuk om geeftquote:
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:27 schreef Muto het volgende:
Zin in zaterdag. Sinds Kiev niet meer in De Kuip geweest.
twitter:Guyonfernandez9 twitterde op woensdag 12-09-2012 om 18:45:47Net gestemd... Iedereen go vote dan heb je het nog een beetje in de hand hoe jij vind dat Ned. Geleid moet worden reageer retweet
Echt?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Mr.Smokey het volgende:
Wel triest dat een jong mannetje als Tonny alweer in de handen is gevallen van die rat mino raiola
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Slobeend het volgende:
twitter:Guyonfernandez9 twitterde op woensdag 12-09-2012 om 18:45:47Net gestemd... Iedereen go vote dan heb je het nog een beetje in de hand hoe jij vind dat Ned. Geleid moet worden reageer retweet
[PSV mode]Competitievervalsing bla...bla... [/PSV mode]quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef Grifte het volgende:
Ook al tyfus zin in zaterdag, al ben ik nog wel er tegen Sparta-thuis geweest. Klotezooi dat we van de eerste 10 wedstrijden er 7 uit moeten
Leuk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Slobeend het volgende:
Juistem. Zo horot het te izjn.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Slobeend het volgende:
Hoezo? Ik ga ze allemaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef Grifte het volgende:
Ook al tyfus zin in zaterdag, al ben ik nog wel er tegen Sparta-thuis geweest. Klotezooi dat we van de eerste 10 wedstrijden er 7 uit moeten
Maar jij bent dan ook elite.quote:
Wat is het toch een nare vent die Fer.quote:![]()
Castaignos wilde op knieën terug naar Feyenoord
Luc Castaignos is tegenwoordig de spits van FC Twente. De jeugdinternational was echter het liefst teruggekeerd bij Feyenoord, zo vertelt technisch directeur Martin van Geel van die laatste club.
"Luc Castaignos wilde echt op zijn knieën terug naar Feyenoord", aldus Van Geel in gesprek met Voetbal International. "Wij zijn lang met hem bezig geweest, maar uiteindelijk besloot Internazionale niet te verhuren, maar te verkopen. Dat kunnen wij nog niet, dan haken we af. FC Twente kan dat wel."
Een speler die wel bij Feyenoord speelt, Kelvin Leerdam, wordt ook in verband gebracht met FC Twente. Van Geel: "Wat Leerdam betreft: ik denk ook dat die in de belangstelling staat van FC Twente. Ik ken zijn relatie met Leroy Fer, dat zijn vrienden, en Leroy schijnt nogal in de weer te zijn met z'n mobiele telefoon. Zo werkt het."
Leerdam is bij Feyenoord in het bezit van een aflopend contract en Van Geel ziet de rechtsback liever niet transfervrij vertrekken. "Desondanks gaan wij ook nog met Leerdam zitten. Wij willen hem graag langer binden. Kelvin is voor ons geen onderschatte kracht." Eerdere gesprekken tussen Leerdam en Feyenoord liepen op niets uit.
Wat ben jij een enorme idioot.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:03 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wat is het toch een nare vent die Fer.
Eerst negatieve opmerkingen over Feyenoord en nu ook nog spelers proberen weg te lokken.
Ik heb hem al een blessure toegewenst, die die dezelfde dag ook opliep.
Hij moet lekker zo doorgaan, dan wens ik hem binnenkort ff een ongeneeslijke ziekte toe.
Een Abidalletje ...quote:Op donderdag 13 september 2012 01:41 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ok ok! Je hebt gelijk dat ging iets te ver.
Een verbrijzelde enkel dan...
Rubino stemt op het CDA denk ik, bless. Guyon misschien ook wel, want hiij is toch gelovig?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:03 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wat is het toch een nare vent die Fer.
Eerst negatieve opmerkingen over Feyenoord en nu ook nog spelers proberen weg te lokken.
Ik heb hem al een blessure toegewenst, die die dezelfde dag ook opliep.
Hij moet lekker zo doorgaan, dan wens ik hem binnenkort ff een ongeneeslijke ziekte toe.
Dat wist ik niet, maar dat plaatst het hele Bojan-verhaal wel iets meer in perspectief, vind ik, had het zo maar kunnen gebeurenquote:"Als de vader van Bojan Krkic met Ronald Koeman belt en vraagt of Ronald, die ze heel hoog hebben zitten, wil helpen zijn zoon weer aan het voetballen te krijgen, is dat een serieuze optie. Ik ben er lang mee bezig geweest. Het zag er heel goed uit, we hebben een aantal constructieve gesprekken gevoerd, maar op het laatst werden we geklopt door AC Milan", vertelde Van Geel tegen Voetbal International.
Ik heb hem ingestuurd.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:52 schreef Muto het volgende:
Voorspelcompetitie Feijenoorders
Vergeet niet de voorspellingen in te sturen!
Heeft hij toch gelijk in ? Van Geel belde ook altijd zijn vriendjes op bij een nieuwe clubquote:Op donderdag 13 september 2012 07:22 schreef Siyara het volgende:
Schijnt dat Fer nu ook nog gezegd heeft in AD dat van Geel zich bezig moet houden met zn eigen spelers en niet met Twente. Wat een ondankbare rat is het ook.
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heeft hij toch gelijk in ? Van Geel belde ook altijd zijn vriendjes op bij een nieuwe club
Jaja, dus Fer loopt Leerdam op te stoken dat hij z'n contract niet moet verlengen bij Feyenoord, maar Van Geel mag niet even uitleggen waarom Castaignos niet haalbaar was? Tuurlijk Leroy, fijne vent.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:22 schreef Siyara het volgende:
Schijnt dat Fer nu ook nog gezegd heeft in AD dat van Geel zich bezig moet houden met zn eigen spelers en niet met Twente. Wat een ondankbare rat is het ook.
van Geel mag blijkbaar niet zeggen dat Leerdam en Fer een hoop contact hebben via de telefoon. Naja, heel simpel, als hij niet wil verlengen lekker laten wegrotten op de tribune en Tonny opstellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaja, dus Fer loopt Leerdam op te stoken dat hij z'n contract niet moet verlengen bij Feyenoord, maar Van Geel mag niet even uitleggen waarom Castaignos niet haalbaar was? Tuurlijk Leroy, fijne vent.
Waar heeft Fer het dan over Casteignos ? Die kon Feyenoord gewoon niet betalen.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaja, dus Fer loopt Leerdam op te stoken dat hij z'n contract niet moet verlengen bij Feyenoord, maar Van Geel mag niet even uitleggen waarom Castaignos niet haalbaar was? Tuurlijk Leroy, fijne vent.
quote:De aanvoerder van het Nederlands elftal, Wesley Sneijder, liet zich afgelopen week direct gelden. Niet alleen speelde hij op het veld de rol van aanjager, ook buiten de wedstrijden om fungeerde Sneijder als leider van Oranje.
Met name de nieuwe spelers vonden bij Sneijder een luisterend oor. De aanvoerder nam uitgebreid de tijd voor de vooral jonge garde. "We hadden een mindere periode achter de rug met vier opeenvolgende nederlagen", zegt Sneijder in gesprek met Sp!ts. "Dan moet je ervoor zorgen dat het vertrouwen en geloof weer terugkomt in de ploeg. Dat kan met praten, veel praten. Zo heb ik na de wedstrijd tegen Turkije met Daryl Janmaat gesproken om hem een hart onder de riem te steken."
Janmaat beleefde geen al te best debuut in het Nederlands elftal en zag dat 'beloond' worden met een wisselbeurt. "Ik heb tegen hem gezegd dat zoiets kan gebeuren als je je debuut maakt, dat hij zijn koppie niet moest laten hangen en klaar moet zijn voor de volgende wedstrijd die hij zeker nog gaat spelen. Ons gesprek deed hem goed, dat merkte ik meteen", gaat Sneijder verder in het dagblad.
De manier waarop Bruno Martins Indi, inmiddels goed voor drie interlands, zich toont kan ook Sneijder amper geloven. De verdediger beleeft een groeispurt. "Tegen Hongarije speelde hij pas zijn derde interland, maar hij staat op het veld alsof hij de vedette van de verdediging is, haha. En ook buiten het veld is hij een mannetje. Bruno is een goede jongen die we prima kunnen gebruiken voor de juiste sfeer binnen de selectie.'
Mooi, misschien moet hij ook eens een peptalk met Robben, Van Persie, Huntelaar, Heitinga, De Jong, etc. inplannenquote:
Van Geel legt alleen maar uit waarom Luc nu niet bij Feyenoord speelt maar bij Twente. En hij geeft aan waar hij in zijn functie als TD mee te maken krijgt: dat een aantal (ex-)Feyenoorders zich ineens nogal aangetrokken lijken toe voelen tot Twente. En dat hij signalen heeft opgevangen dat Fer ze daar warm voor maakt. Hij zegt niet dat dat niet mag, hij geeft alleen een verklaring voor die aantrekkingskracht.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waar heeft Fer het dan over Casteignos ? Die kon Feyenoord gewoon niet betalen.
En als je vrienden bent zoals Fer en Leerdam lijkt het mij normaal dat je vaak belt.
Net alsof Van Geel altijd zo netjes en correct is.
Iemand?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:15 schreef onlogisch het volgende:
Dat er protest zal zijn omtrent het nieuwe stadion geloof ik wel. Hier & daar een spandoekje. En vast wel een 12e minuut actie.
Maar zal het nog gaan leiden tot grootschalige acties? Wat denken jullie?
Ja maar dat vind ik dus ook gewoonquote:Op donderdag 13 september 2012 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, misschien moet hij ook eens een peptalk met Robben, Van Persie, Huntelaar, Heitinga, De Jong, etc. inplannen![]()
Maar deze quote versterkt voor mij het gevoel dat ik al bij BMI had: gewoon een topgozer
Die zijn vaak standaard al leegquote:Op donderdag 13 september 2012 12:24 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Denk dat er uit protest weer vakken achter het goal rondom het uitvak leegblijven
Denk niet dat Janmaat nog stel opgeroepen wordt, als Van der Wiel gaat spelen tenminste. Van Rhijn heeft het goed gedaan tegen Hongarije. Voor Indi lonkt een vaste plek en voor Clasie is het afwachten of bijvoorbeeld Nigel de Jong nog geselecteerd wordt.quote:
BMI heeft zich gewoon bewezen vind ik in 3 potjes dus die moeten ze sowieso laten staanquote:Op donderdag 13 september 2012 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk niet dat Janmaat nog stel opgeroepen wordt, als Van der Wiel gaat spelen tenminste. Van Rhijn heeft het goed gedaan tegen Hongarije. Voor Indi lonkt een vaste plek en voor Clasie is het afwachten of bijvoorbeeld Nigel de Jong nog geselecteerd wordt.
BMI is niet meer te houden als 'ie zo doorgaat.twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 13-09-2012 om 13:57:52Volgens het Italiaanse geruchtencircuit staan Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat in de belangstelling van Juventus. #Feyenoord reageer retweet
Contractje tot 2016.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:14 schreef Maastoren het volgende:
BMI is niet meer te houden als 'ie zo doorgaat.twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 13-09-2012 om 13:57:52Volgens het Italiaanse geruchtencircuit staan Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat in de belangstelling van Juventus. #Feyenoord reageer retweet
Geen mazzel. Gewoon goed beleid voeren. Je grote talenten zo lang mogelijk vast proberen te leggen zodat je ze voor zoveel mogelijk kunt verkopen.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:23 schreef Siyara het volgende:
Wel echt mazzel dat die BMI net een contract tot 2016 getekend heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |