Die speelt volgend seizoen dus in Italiëquote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Mr.Smokey het volgende:
Wel triest dat een jong mannetje als Tonny alweer in de handen is gevallen van die rat mino raiola
Op de bank?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die speelt volgend seizoen dus in Italië
Alsof Rioolratta daar een neuk om geeftquote:
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:27 schreef Muto het volgende:
Zin in zaterdag. Sinds Kiev niet meer in De Kuip geweest.
twitter:Guyonfernandez9 twitterde op woensdag 12-09-2012 om 18:45:47Net gestemd... Iedereen go vote dan heb je het nog een beetje in de hand hoe jij vind dat Ned. Geleid moet worden reageer retweet
Echt?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Mr.Smokey het volgende:
Wel triest dat een jong mannetje als Tonny alweer in de handen is gevallen van die rat mino raiola
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Slobeend het volgende:
twitter:Guyonfernandez9 twitterde op woensdag 12-09-2012 om 18:45:47Net gestemd... Iedereen go vote dan heb je het nog een beetje in de hand hoe jij vind dat Ned. Geleid moet worden reageer retweet
[PSV mode]Competitievervalsing bla...bla... [/PSV mode]quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef Grifte het volgende:
Ook al tyfus zin in zaterdag, al ben ik nog wel er tegen Sparta-thuis geweest. Klotezooi dat we van de eerste 10 wedstrijden er 7 uit moeten
Leuk.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Slobeend het volgende:
Juistem. Zo horot het te izjn.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Slobeend het volgende:
Hoezo? Ik ga ze allemaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef Grifte het volgende:
Ook al tyfus zin in zaterdag, al ben ik nog wel er tegen Sparta-thuis geweest. Klotezooi dat we van de eerste 10 wedstrijden er 7 uit moeten
Maar jij bent dan ook elite.quote:
Wat is het toch een nare vent die Fer.quote:![]()
Castaignos wilde op knieën terug naar Feyenoord
Luc Castaignos is tegenwoordig de spits van FC Twente. De jeugdinternational was echter het liefst teruggekeerd bij Feyenoord, zo vertelt technisch directeur Martin van Geel van die laatste club.
"Luc Castaignos wilde echt op zijn knieën terug naar Feyenoord", aldus Van Geel in gesprek met Voetbal International. "Wij zijn lang met hem bezig geweest, maar uiteindelijk besloot Internazionale niet te verhuren, maar te verkopen. Dat kunnen wij nog niet, dan haken we af. FC Twente kan dat wel."
Een speler die wel bij Feyenoord speelt, Kelvin Leerdam, wordt ook in verband gebracht met FC Twente. Van Geel: "Wat Leerdam betreft: ik denk ook dat die in de belangstelling staat van FC Twente. Ik ken zijn relatie met Leroy Fer, dat zijn vrienden, en Leroy schijnt nogal in de weer te zijn met z'n mobiele telefoon. Zo werkt het."
Leerdam is bij Feyenoord in het bezit van een aflopend contract en Van Geel ziet de rechtsback liever niet transfervrij vertrekken. "Desondanks gaan wij ook nog met Leerdam zitten. Wij willen hem graag langer binden. Kelvin is voor ons geen onderschatte kracht." Eerdere gesprekken tussen Leerdam en Feyenoord liepen op niets uit.
Wat ben jij een enorme idioot.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:03 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wat is het toch een nare vent die Fer.
Eerst negatieve opmerkingen over Feyenoord en nu ook nog spelers proberen weg te lokken.
Ik heb hem al een blessure toegewenst, die die dezelfde dag ook opliep.
Hij moet lekker zo doorgaan, dan wens ik hem binnenkort ff een ongeneeslijke ziekte toe.
Een Abidalletje ...quote:Op donderdag 13 september 2012 01:41 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ok ok! Je hebt gelijk dat ging iets te ver.
Een verbrijzelde enkel dan...
Rubino stemt op het CDA denk ik, bless. Guyon misschien ook wel, want hiij is toch gelovig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |