Je zit dan redelijk dicht bij Capelle. Ik weet niet of het een optie is, maar ik ben redelijk tevreden met de David Lloyd in Capelle. Squatrek, bench press. En verder op zich alles wat je nodig hebt. Alleen de dumbells gaan niet zwaar genoeg, 30 kilo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:40 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Kralingen (oost) enige wat ik in de buurt weet is de lady's gym.
huh? Loopt je chest voor en de rest achter?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:55 schreef THEFXR het volgende:
is er ook een manier om plaatselijk spieren te verliezen?
Amen, zeker daar. Alleen wat oma's op de loopband. Gewichten enz is een oase van rust...quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn ervaring met verschillende sportscholen is dat de ochtenduren de rustigste zijn.
mijn benen zijn te massaal voor de rest van mijn lichaam, daar zou ik best wat kwijt willen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huh? Loopt je chest voor en de rest achter?
Kost dat bij de David LIoyd?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zit dan redelijk dicht bij Capelle. Ik weet niet of het een optie is, maar ik ben redelijk tevreden met de David Lloyd in Capelle. Squatrek, bench press. En verder op zich alles wat je nodig hebt. Alleen de dumbells gaan niet zwaar genoeg, 30 kilo.
Of gewoon effe google gebruiken. http://www.google.es/#hl=(...)292.4621.0j18j7.25.0...0.0...1c.1.YyJ4RL8IxdQ&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=d7a002767c8ae37d
Iets van 70 euro per maand.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Kost dat bij de David LIoyd?
meer cardio en lichter squatten dan, lijkt me. Investeer de tijd die je nu in je benentraining stopt in andere spiergroepen anders.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn benen zijn te massaal voor de rest van mijn lichaam, daar zou ik best wat kwijt willen.
quote:
Goedzo!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:36 schreef MrGuma het volgende:
Zo; vandaag alle grenzen overtroffen. 80kg squat, 62.5 bench press en 105kg deadlift. Happy
ik squat al jaren niet meer maar de massa blijft....quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:26 schreef tarantism het volgende:
[..]
meer cardio en lichter squatten dan, lijkt me. Investeer de tijd die je nu in je benentraining stopt in andere spiergroepen anders.
Gewoon benen niet trainen en de rest goed massa kweken. Meer dan dat kan je niet doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik squat al jaren niet meer maar de massa blijft....
Neuh, maar we moeten wel 3 lagen management aan het werk houden natuurlijk he.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:45 schreef fathank het volgende:
[..]![]()
Das een hoop poen. Zijn de barbells van goud ofzo?
Rolstoel fixen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nu wel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:59 schreef THEFXR het volgende:
iemand anders nog die yoga overweegt voor de soepelheid? zelf ben ik een plank...
[ afbeelding ]
Goede been-genen dus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lekker boeiend! Mijn bovenbenen zijn ook altijd al groot geweest. Is toch juist baas? Als je er nu ook nog eens keiharde kracht in kan krijgen, wat heb je dan te klagen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
broeken die nooit passen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:17 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Lekker boeiend! Mijn bovenbenen zijn ook altijd al groot geweest. Is toch juist baas? Als je er nu ook nog eens keiharde kracht in kan krijgen, wat heb je dan te klagen?
Debiel duur idd. In Rotterdeam centrum was het 80 per maand. Kon je wel bij zwemmen, leren salsa dansen, yoga en nog meer van zulke dingen. Fucking groot pand van vier verdiepingen dat wel. Zwemmen is nog wel relaxt maar 80 euro per maand gaat nergens over.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:45 schreef fathank het volgende:
[..]![]()
Das een hoop poen. Zijn de barbells van goud ofzo?
Heb echt schijt aan het tokkievolk bij fit4free eigenlijk. Doe mn eigen ding en let er verder niet op. En voor hetzelfde geld vinden ze mij een tokkie in mn trainingbroekie en shirtjequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:08 schreef Craptacular het volgende:
Het zal er ook niet zo druk zijn als bij Fit For Free en er loopt geen tokkie volk rond. Dat is mij ook wat waard.
Hoe zit dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |