Van KT op onze manier worden de spieren korter wat vaak niet gunstig is voor schaatsers, voetballers etc. en daarom worden hun traag. Correct me if I'm wrong.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:02 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ken ook zo'n schriele gast, die deed jaren aan schaatsen. (NK jeugd enzo) Hij heeft ook een jaar krachttraining gedaan en squatte op een gegeven moment 160 kg. Nou, dat zou je er niet aan af zien. Bizar. Hij zei dat hij daarmee gestopt is omdat hij er te 'traag' van werd.
Ze worden zwaarder door de spiermassa en dat kan negatieve effecten hebben op hun snelheid. Aangezien je extra massa moet meesjouwen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van KT op onze manier worden de spieren korter wat vaak niet gunstig is voor schaatsers, voetballers etc. en daarom worden hun traag. Correct me if I'm wrong.
quote:Onderzoek heeft uitgewezen dat elke extra pond lichaamsvet een hardloper kan vertragen met anderhalve seconde per kilometer.
http://www.runnersweb.nl/(...)-gewicht-verlies.htm
Gewoon natty hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:07 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk al voorbij gekomen, nieuw recordhouder grootse biceps
Gewoon synthol toch dit ?
Die onderarmen kloppen wel bij het totaalplaatje.
Ook inderdaad, maar ze worden dus ook korter. Langere spieren zijn voor boksers bijvoorbeeld ook gunstiger dan korte spieren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ze worden zwaarder door de spiermassa en dat kan negatieve effecten hebben op hun snelheid. Aangezien je extra massa moet meesjouwen.
[..]
Hmm oké, dat wist ik niet. En waarom eigenlijk niet dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:15 schreef seto het volgende:
Je spieren kunnen helemaal niet langer of korter worden van krachttraining, dat mensen hier nog in geloven.
Hoeft niet, kijk maar naar gewichtheffers.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:21 schreef seto het volgende:
Het is gewoon genetisch bepaald, je spieren zitten aan verschillende aanhechtingspunten in je lichaam, dat kan je echt niet veranderen door wat gewichten te tillen. Wel is het zo dat je met grotere spieren langzamer wordt, daarom trainen atleten etc. meer op twitch muscle.
Hmm oké, weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:21 schreef seto het volgende:
Het is gewoon genetisch bepaald, je spieren zitten aan verschillende aanhechtingspunten in je lichaam, dat kan je echt niet veranderen door wat gewichten te tillen. Wel is het zo dat je met grotere spieren langzamer wordt, daarom trainen atleten etc. meer op twitch muscle.
Dat lijkt me duidelijk ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:07 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon synthol toch dit ?
Die onderarmen kloppen wel bij het totaalplaatje.
Maar gewichtheffers zijn dan ook een klasse apart, die hebben grote spieren terwijl ze voornamelijk twitch muscle oefeningen doen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:26 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Hoeft niet, kijk maar naar gewichtheffers.
Juist wel. Gewichtheffers hebben geen spieren nodigquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:26 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Hoeft niet, kijk maar naar gewichtheffers.
Waarom hebben gewichtheffers geen spieren nodig? En wat dan wel?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:38 schreef 1517 het volgende:
[..]
Juist wel. Gewichtheffers hebben geen spieren nodig
Je hebt het de hele tijd over "twitch muscles". Ik denk dat je een woordje vergeet (fast/slow).quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:31 schreef seto het volgende:
[..]
Maar gewichtheffers zijn dan ook een klasse apart, die hebben grote spieren terwijl ze voornamelijk twitch muscle oefeningen doen.
Wat een fysiek.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:07 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
matig dat ze het allemaal over 'calories' hebben ipv kcalquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7421804n
Ze leren het sowieso nooit. Wat die mevrouw ook zegt, je moet het in perspectief kunnen plaatsen. De gemiddelde persoon heeft geen idee van hoe voeding zoals Kcals en macro's werken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
matig dat ze het allemaal over 'calories' hebben ipv kcal
zo leren die yankees het nooit
lol...quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef Physics het volgende:
Newsflash!
Koekjes....
Verdomme man, nooit geweten dat die zoveel calorieën huisvesten per 100gram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |