gwn die lipo settequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nope, het zit me echt in de weg!
Op hoeveel kg die sq en DL? Wat voor routine volg je? Hoeveel weeg jezelf, lengte, bf?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:24 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Dat lees ik nu ook. Alleen, wat is dan wel een goede oefening voor hypertrofie/krachttoename van de kuiten?
De reden waarom ik het vraag is omdat ik al een week of drie plateau op m'n squat en deadlift.
Vandaag heb ik voor het eerst gedeload op de squat, om te zien of dat werkt, en tegelijkertijd heb ik twee weken geleden ondersteunende oefeningen toegevoegd aan m'n workouts om de in mijn ogen zwakke plekken beter aan te pakken en meer te stimuleren zodat mijn doelspieren uiteindelijk beter worden geactiveerd.
Waarom zoekje een makkelijke oplossing? Gewoon een betere routine zoeken om je bovenlichaam sterker en groter te maken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nope, het zit me echt in de weg!
Thanks man! Maandag eens proberen, schouders aan traps laten hangen dus, en niet naar je ogen pressen. Klinkt logisch eigenlijk, maar vreemd dat ik bij DB incline nergens last van heb.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je zit waarschijnlijk met je schouders naar je oren toe te pressen zonder dat je het zelf merkt.
Zie onderschrift onder m'n berichten.
'k zou het wel eens willen proberen eigenlijk 75kg dubmels press.
50kg gaat net aan, maar dan moet ik d'r wel iemand bij hebben staan voor de zekerheid. Het is kut beginnen. Volle werksetjes zijn het nog niet trouwens :-)
bij 75kg breken m'n polsen af denk ikdan heb je echt zo een blesure te pakken als er maar iets een beetje fout gaat.
Wel aardige dingen om shruggs te doen dan.
Yeah, 75 kg dumbbells is echt veel. Dacht eerst dat het pounds waren, maar nee. Je wil ook niet dat ze omvallen. (ze staan, passen niet in een rekquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
T/m 75kg dumbbells is eeh: netjes. Waar is dat?
Ik ben bij DE hard-core gym van Den Bosch geweest: Flash Gym.
OK, was redelijk hard-core, maar dumbbells gingen maar tot 40kg, zelfs in de Health City waar ik nu train gaan ze t/m 46.
En wat een bende, die dumbbells. Wel veel goede apparatuur, maar maar 1 squat rackje.
En ondanks dat ze nog niet zo lang geleden verhuisd zijn ranzige vloerbedekking.
Maar wie legt er nou ook tapijt in een gym??
[..]
Het kan komen doordat ik sinds begin augustus op onderhoud eet en niet aan het bulken ben. Verder merk ik wel dat m'n kuiten bij het squatten gepakt worden, maar toch vooral m'n quadriceps en glutes. Zowel m'n hamstrings als kuiten lopen achter denk ik en daarom heb ik goodmornings toegevoegd voor m'n hamstrings en zoek ik een goede iso-oefening voor m'n kuiten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:24 schreef JanKort het volgende:
[..]
Op hoeveel kg die sq en DL? Wat voor routine volg je? Hoeveel weeg jezelf, lengte, bf?
Drie weken plateau is niks op zich, als je rust/voer/techniek/etc allemaal op peil is. Echter ontbreekt het meestal op een van deze vlakken dus vaak is t makkelijker te doorbreken dan je verwacht.
Kuiten groter maken: zwaar squattenen als je dat al doet calf raise.
Maar goed, dat is wat ik ervan denk.
Daar train ik Maandag t/m Vrijdag.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks man! Maandag eens proberen, schouders aan traps laten hangen dus, en niet naar je ogen pressen. Klinkt logisch eigenlijk, maar vreemd dat ik bij DB incline nergens last van heb.
[..]
Yeah, 75 kg dumbbells is echt veel. Dacht eerst dat het pounds waren, maar nee. Je wil ook niet dat ze omvallen. (ze staan, passen niet in een rek) Ze worden alleen gebruikt voor rows volgens mij.
45 kg en verder ligt er ook gewoon, netjes aantal kg's erop en rubberen coating.
www.energym.nl trouwens. Perfecte gym, alles voor elkaar. Overal matten, veel bankjes en spiegels. Meerdere squat racks, genoeg Oly/EZ-bars, veel grote gasten (en Oly-lifters die serieus en zwaar aan het snatchen zijn enzo), maar vriendelijk publiek vooral. Grote ruime kleedkamers met vloerverwarming en meerdere saunahokjes. En als het warm is gaat de roldeur gewoon open en kun je luchthappen.Zo'n beetje elk denkbaar apparaat is er ook, en sommige ook gewoon dubbel uitgevoerd enzo.
Nette prijs ook.
Misschien het fijnste is nog wel dat het er over het algemeen erg rustig is, en er zit echt veel ruimte tussen alles.
Wb schaatsen op topniveau; lijkt me dat je niet én op topniveau schaatst en dan ook nog constant tegen je max aan kunt squatten. Zit elkaar in de weg lijkt me dan, of niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:02 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ken ook zo'n schriele gast, die deed jaren aan schaatsen. (NK jeugd enzo) Hij heeft ook een jaar krachttraining gedaan en squatte op een gegeven moment 160 kg. Nou, dat zou je er niet aan af zien. Bizar. Hij zei dat hij daarmee gestopt is omdat hij er te 'traag' van werd.
Ook leuk trouwens, van die Irakese broers ofzo. Een droge kg of 90 bij een lengte van 1.80, godver wat een armen en chest. 150 kg 1RM banken.4 jaar training. Eentje wilde ook gaan kuren in december. Ik vroeg, 'wat voor kuur ga je doen', 'droogtrainen'.
Moest wel even lachen, maar ben alsnog huilend van het 'miren in de kleedkamer beland. Strong motivation, gewoon hard trainen doen ze.
Tijdens offseason training wordt ook gewoon zware krachttraining gedaan hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:04 schreef JanKort het volgende:
[..]
Wb schaatsen op topniveau; lijkt me dat je niet én op topniveau schaatst en dan ook nog constant tegen je max aan kunt squatten. Zit elkaar in de weg lijkt me dan, of niet?
Slechte voorbereiding is een teken van een zwakke state of mind.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:28 schreef Pastapipos het volgende:
Damn sportschoenen vergeten.. heb maar in mn badslippers getraind. Voelde me een echte tokkie...
Nice, hoe laat ga je meestal? En wat heb je aan? (full homo)quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:54 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Daar train ik Maandag t/m Vrijdag.
Wat ik alleen hinderlijk vind is die zumba ruimte met die keiharde muziek.
Yeah het ging hem inderdaad tegenwerken. Maar ze deden ook iets met explosiviteit @ 70 kg, en dan 10x-120 kg snel, en dan ook nog als afsluiter paar reps max.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:04 schreef JanKort het volgende:
[..]
Wb schaatsen op topniveau; lijkt me dat je niet én op topniveau schaatst en dan ook nog constant tegen je max aan kunt squatten. Zit elkaar in de weg lijkt me dan, of niet?
Ik train altijd 's avonds. Meestal vanaf 6 uur. Wat ik aan heb verschilt, heb wel altijd witte adidas schoenen aan, met een verhoogde hak,quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice, hoe laat ga je meestal? En wat heb je aan? (full homo)
En haha ja.Die buffe vrouw met die monsterarmen achter de balie is wel tof.
Al jaren elke dag, variërend van 1 tot 2,5 liter. Het ene jaar is het slecht, het andere jaar weer goed volgens onderzoekers, net zoals met koffie, chocola en brood. Oftewel, gewoon blijven drinken als je het lekker vindt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik ben bij m'n ouders dit weekend, en ze hadden het over het feit dat melk erg schadelijk is. Dit was gedeeltelijk gericht aan mij omdat ik zo'n 2 liter per dag drink. Op het internet lees ik vooral artikelen die elkaar tegenspreken.
Drinken jullie veel melk?
Ik dronk 2-3 liter halfvol per dag, tot mijn ouders normale hoeveelheden gingen kopenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik ben bij m'n ouders dit weekend, en ze hadden het over het feit dat melk erg schadelijk is. Dit was gedeeltelijk gericht aan mij omdat ik zo'n 2 liter per dag drink. Op het internet lees ik vooral artikelen die elkaar tegenspreken.
Hoeveel kilo ben je aangekomen sinds je begon? En wat zijn je stats nu?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik dronk 2-3 liter halfvol per dag, tot mijn ouders normale hoeveelheden gingen kopenIk vervang het met noten.
Er zijn veel mensen die niet goed tegen melk kunnen. Als je er zelf geen problemen mee hebt, zal het schadelijk zijn wel mee vallen (al is "teveel" van alles natuurlijk slecht). Zelf drink ik niet meer dan een liter per dag.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Toen ik begon met trainen deed ik aan SS+GOMAD no joke. Ik had na een ongeveer een half jaar trainen wel een dikke pens.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
In Maart serieus begonnen, woog 52 toen. Voor vakantie 57,5 en erna 53quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:07 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Hoeveel kilo ben je aangekomen sinds je begon? En wat zijn je stats nu?
Drink zo'n 2 - 2.5 liter volle melk op een dag, makkelijk bulken zo. Mixen met whey of havermout. Maar probeer het nu wat minder te drinken en wat meer vlees en noten te eten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |