Slechte voorbereiding is een teken van een zwakke state of mind.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:28 schreef Pastapipos het volgende:
Damn sportschoenen vergeten.. heb maar in mn badslippers getraind. Voelde me een echte tokkie...
Nice, hoe laat ga je meestal? En wat heb je aan? (full homo)quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:54 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Daar train ik Maandag t/m Vrijdag.
Wat ik alleen hinderlijk vind is die zumba ruimte met die keiharde muziek.
Yeah het ging hem inderdaad tegenwerken. Maar ze deden ook iets met explosiviteit @ 70 kg, en dan 10x-120 kg snel, en dan ook nog als afsluiter paar reps max.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:04 schreef JanKort het volgende:
[..]
Wb schaatsen op topniveau; lijkt me dat je niet én op topniveau schaatst en dan ook nog constant tegen je max aan kunt squatten. Zit elkaar in de weg lijkt me dan, of niet?
Ik train altijd 's avonds. Meestal vanaf 6 uur. Wat ik aan heb verschilt, heb wel altijd witte adidas schoenen aan, met een verhoogde hak,quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice, hoe laat ga je meestal? En wat heb je aan? (full homo)
En haha ja.Die buffe vrouw met die monsterarmen achter de balie is wel tof.
Al jaren elke dag, variërend van 1 tot 2,5 liter. Het ene jaar is het slecht, het andere jaar weer goed volgens onderzoekers, net zoals met koffie, chocola en brood. Oftewel, gewoon blijven drinken als je het lekker vindt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik ben bij m'n ouders dit weekend, en ze hadden het over het feit dat melk erg schadelijk is. Dit was gedeeltelijk gericht aan mij omdat ik zo'n 2 liter per dag drink. Op het internet lees ik vooral artikelen die elkaar tegenspreken.
Drinken jullie veel melk?
Ik dronk 2-3 liter halfvol per dag, tot mijn ouders normale hoeveelheden gingen kopenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik ben bij m'n ouders dit weekend, en ze hadden het over het feit dat melk erg schadelijk is. Dit was gedeeltelijk gericht aan mij omdat ik zo'n 2 liter per dag drink. Op het internet lees ik vooral artikelen die elkaar tegenspreken.
Hoeveel kilo ben je aangekomen sinds je begon? En wat zijn je stats nu?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik dronk 2-3 liter halfvol per dag, tot mijn ouders normale hoeveelheden gingen kopenIk vervang het met noten.
Er zijn veel mensen die niet goed tegen melk kunnen. Als je er zelf geen problemen mee hebt, zal het schadelijk zijn wel mee vallen (al is "teveel" van alles natuurlijk slecht). Zelf drink ik niet meer dan een liter per dag.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Toen ik begon met trainen deed ik aan SS+GOMAD no joke. Ik had na een ongeveer een half jaar trainen wel een dikke pens.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
In Maart serieus begonnen, woog 52 toen. Voor vakantie 57,5 en erna 53quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:07 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Hoeveel kilo ben je aangekomen sinds je begon? En wat zijn je stats nu?
Drink zo'n 2 - 2.5 liter volle melk op een dag, makkelijk bulken zo. Mixen met whey of havermout. Maar probeer het nu wat minder te drinken en wat meer vlees en noten te eten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
lekkere oefening om mee af te sluiten. alleen fucked up dat je na afloop weer 260 kg aan schijven kan terughangen.quote:
Dit dus.quote:
Geen schijven apparaat, en hij gaat tot 200kg, daar zit ik voorlopig nog niet aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
lekkere oefening om mee af te sluiten. alleen fucked up dat je na afloop weer 260 kg aan schijven kan terughangen.
Gek genoeg heb ik er dan vrijwel geen last van. Althans niet vandaag.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel een beetje raar dat je dan gaat deadliften, maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |