Ze wisten het zelf ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, niet zo verdiept in die partij.
Liever dat nog dan op deze manier doorgaan, maargoed, dat is mijn mening.En er zijn meer goede standpunten van de PVV dan alleen maar de EU en de integratie, als ik kijk op het gebied van zorg, en het verbod op ACTA is het zo'n slechte keuze nog niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Sponsoren? Heb je enig idee hoeveel een vertrek uit de EU zou kosten. Overigens behoren alle zaken die je zojuist noemt tot integratie.
Ah dan zal de SOPN er in ieder geval 2 krijgenquote:
quote:Door het aanbieden van gratis openbaar vervoer verwacht de SOPN een forse daling van het personenverkeer op de weg. Verder wil de SOPN de ontwikkeling van innovatieve aandrijvingtechnologieën stimuleren. Aanvankelijk werd de SOPN gekscherend de UFO-partij genoemd. Tijdens de Tweede Wereldoorlog zijn er in Duitsland echter al diverse vliegende schotels ontwikkeld. Deze zogeheten VRIL-technologie is daarna in het geheim verder doorontwikkeld. De SOPN wil 100% openheid over deze geluidloze vliegmachines, waarmee we ons straks veel eenvoudiger en sneller kunnen gaan verplaatsen over de planeet, en wellicht daarbuiten.
Oh ja, dat 'debat'quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan pistolen paultjePlasterk, meer wetenschap in de politiek en minder mensen die 11 jaar over een studie geschiedenis hebben gedaan
Tering.quote:
De meeste partijen zijn tegen ACTA.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Liever dat nog dan op deze manier doorgaan, maargoed, dat is mijn mening.En er zijn meer goede standpunten van de PVV dan alleen maar de EU en de integratie, als ik kijk op het gebied van zorg, en het verbod op ACTA is het zo'n slechte keuze nog niet.
Ik vond deze eigenlijk het mooist.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tering.
Ze willen ook alle multinationals het land uit hebben.![]()
Nog even het begrip ingewikkeld uitleggenquote:De academische theorieën die daarentegen door de universiteiten worden verkondigd zijn grotendeels beschrijvingen (en dus geen verklaringen) en zijn bovendien vaak onnodig ingewikkeld gemaakt (en dus verre van eenvoudig). De SOPN wil 100% openheid over deze frauduleuze oplichtingspraktijken.
Willen de Belgen aub stil zijn?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:05 schreef JoeriRockfan het volgende:
Wie stemt er nu voor SP, groenlinks of PvdA?![]()
Willen jullie het land failliet of zo?
Vind ik niet, dat kun je namelijk best forceren.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik vind marktwerking en forceren nogal tegenstrijdig klinken. Zie niet helemaal hoe het verbieden van verkoop van bepaalde producten in grote delen van de wereld voor marktwerking zorgt.
WAAR SLAAT DIT OP? HALLO HALLO? wAAROM POST JE DEZE ONZIN?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:05 schreef JoeriRockfan het volgende:
Wie stemt er nou VVD, D66 of CDA, ik kan er echt niet bijkomen dat VVD de hoogste staat terwijl ze met hun Kunduz maatjes wel even de BTW en andere dingen staan uit te knijpen(lees slecht voor de welvaart)quote:Op woensdag 12 september 2012 15:05 schreef JoeriRockfan het volgende:
Maw, het heeft dus een remmende werking.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vind ik niet, dat kun je namelijk best forceren.
Ah, je hebt het over die tablets ja. Ach, Samsung had dat best van te voren kunnen bedenken natuurlijk. Aan de andere kant gebruikt men tegenwoordig zo'n beetje overal multitouch, dus er wordt ook wel gejat van de andere partij.
Ik zie niet hoe patentvrijheid geld op gaat leveren op de lange termijn. Sterker: Een kleine ondernemer kan op die manier ook geen uitvinding meer patenteren, waardoor een partij als Apple daar volledig gratis gebruik van kan maken. Lijkt mij ook niet echt tof.
Je komt in de hel als je VVD stemt. Sterkte.quote:
Ik denk dat het algemene begrip bij iedereen wel duidelijk is, dus ik volg je vraag niet helemaal? Ik doelde op de hele eenwording, een ookal is dat inmiddels al zo goed als gerealiseerd, wil nog niet zeggen dat je daar ook weer uit mag/kan stappen op het moment dat je merkt dat het niet meer goed is voor je eigen land.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De meeste partijen zijn tegen ACTA.
Even voor de duidelijkheid... wat versta jij onder Europese integratie?
Prima, zolang die innovaties toegepast worden in de technologie. Concurrenten de markt uit drijven, ja, tuurlijk, het is een bedrijf, wat verwacht je dan? Dat ze poeslief samen gaan spelen en niet meer gaan ontwikkelen? Want waarom innoveren als je geen concurrentie hebt?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, patenten worden nu juist ingezet om de concurrent uit de markt te drijven. En die patenten verkrijgen ze niet door innovaties te doen, maar door bedrijven over te kopen die veel patenten hebben.
Exact.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maw, het heeft dus een remmende werking.
Ik denk dat ze net doelde op het doorschieten van patentrecht. Het feit dat je ronde hoekjes kunt patenteren of fotogalerij waarin afbeeldingen naast elkaar zijn geplaatst. Of, zoals dat in de farmaceutische industrie gebeurt, door het toevoegen van 1 molecuul dat niet effectief de kwaliteit van een medicijn verbetert maar wel het octrooi voor jaren verlengt. Dat soort dingen. Niemand zal tegen patenten in het algemeen zijn, want dat zou innovatie op de korte termijn de nek omdraaien. En daarmee waarschijnlijk ook op de lange termijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, je hebt het over die tablets ja. Ach, Samsung had dat best van te voren kunnen bedenken natuurlijk. Aan de andere kant gebruikt men tegenwoordig zo'n beetje overal multitouch, dus er wordt ook wel gejat van de andere partij.
Ik zie niet hoe patentvrijheid geld op gaat leveren op de lange termijn. Sterker: Een kleine ondernemer kan op die manier ook geen uitvinding meer patenteren, waardoor een partij als Apple daar volledig gratis gebruik van kan maken. Lijkt mij ook niet echt tof.
Een beetje patent is helemaal niet op te brengen voor een kleine ondernemer, dat is ook de reden waarom er van die patentboeren zijn. Bedrijven die enkel patenten opkopen. Vaak van kleine ondernemers omdat dat de enige manier is om nog een klein beetje geld terug te zien.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn oma ook?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Je komt in de hel als je VVD stemt. Sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |