En? Het gros van de lijsttrekkers komt niet verder dan een mastertje geschiedenis.quote:
Ach het was zijn eerste keer.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:01 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[..]
wel binnen de verkeerde lijntjes
Blokken beton in zee mieteren waardoor vissersboten lek raken is weel iets minder vriendelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
Boten in een haven vastketenen vind ik redelijk violent.. een spandoek is non-violent...
daarom kan je hem niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach het was zijn eerste keer.
Volgende keer beter.
Dat hebben ze niet gedaanquote:Op woensdag 12 september 2012 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blokken beton in zee mieteren waardoor vissersboten lek raken is weel iets minder vriendelijk.
Zijn er al schepen lek geraakt?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blokken beton in zee mieteren waardoor vissersboten lek raken is weel iets minder vriendelijk.
En voor jou was het de...wat....tweede, derde keer?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach het was zijn eerste keer.
Volgende keer beter.
Uhm nee dat is niet om een boot lek te maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag nog niet stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En voor jou was het de...wat....tweede, derde keer?
Jij denkt dat die boten er van opknappen?quote:
Dacht ik al.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik mag nog niet stemmen.
Ben pas 12.
Oma.![]()
Tjeeee.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Opkomst tot 13:30 was wat lager dan 2 jaar geleden.
Omdat ik het voor 99% eens ben met deze standpunten: http://www.piratenpartij.nl/standpuntenquote:
Landelijk of bij jouw in de wijk? Hier in de wijk was de opkomst tot 13.15u een stuk hoger dan in 2010.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Opkomst tot 13:30 was wat lager dan 2 jaar geleden.
Ik denk dat ze exact weten waar die blokken liggen en dat ze ze bij lange na niet eens kunnen raken met hun schuit omdat ze veel te diep liggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij denkt dat die boten er van opknappen?
Was 13:45 en landelijk:quote:Op woensdag 12 september 2012 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Landelijk of bij jouw in de wijk? Hier in de wijk was de opkomst een stuk hoger dan in 2010.
http://www.rtl.nl/compone(...)_naar_de_stembus.xmlquote:De opkomst om 13.45 uur was 27%, blijkt uit onderzoek van Ipsos/Synovate in opdracht van RTL en NOS. In 2010 was dit iets hoger, toen was het 29% op hetzelfde tijdstip. De volgende tussenstand van opkomst volgt rond 16.00 uur.
Nog een keer, het gaat erom dat de netten die vissersboten over de bodem sleuren kapot gaan, niet de boten zelf.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze exact weten waar die blokken liggen en dat ze ze bij lange na niet eens kunnen raken met hun schuit omdat ze veel te diep liggen.
Verspilling van donatiegeld dus.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze exact weten waar die blokken liggen en dat ze ze bij lange na niet eens kunnen raken met hun schuit omdat ze veel te diep liggen.
Maar het meeste gaat over de privacy der burgers...is dat dan al wat belangrijk is....zijn er geen belangrijker dingen?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:09 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Omdat ik het voor 99% eens ben met deze standpunten: http://www.piratenpartij.nl/standpunten
En geen andere partij kon mij overtuigen met hun partijprogramma's en standpunten!
Zelfs daarvan is volgens mij nog geen sprake geweest. Immers, ze hebben exact bekend gemaakt waar die blokken liggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:10 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Nog een keer, het gaat erom dat de netten die vissersboten over de bodem sleuren kapot gaan, niet de boten zelf.
Maar nog steeds is het schade natuurlijk, zo'n net kost ook wat.
Dit dus.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:10 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Nog een keer, het gaat erom dat de netten die vissersboten over de bodem sleuren kapot gaan, niet de boten zelf.
Maar nog steeds is het schade natuurlijk, zo'n net kost ook wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |