Een actieve terrorist?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is hij nou een activist of een terrorist?
Dit kwam omdat de boetes direct werden betaald...quote:Op woensdag 12 september 2012 13:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heeft de rechter Samsom ooit veroordeeld voor terrorisme, is hij er ooit voor vervolgd?
Het is leuk om voor je eigen straatje je eigen definities te verzinnen maar wat voegt het toe?
Beidequote:Op woensdag 12 september 2012 13:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het ging door op Samsom leek me?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij hebt het over greenpeace en dat die voor de rest onschadelijk zijn.
Daar ben ik het dus niet mee eens.
krijg je voor terrorisme tegenwoordig enkel een boete?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit kwam omdat de boetes direct werden betaald...
kijk maar naar sharia for hollandquote:Op woensdag 12 september 2012 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
krijg je voor terrorisme tegenwoordig enkel een boete?
Die zijn te dom om daadwerkelijk terroristische acties uit te voerenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
kijk maar naar sharia for holland
De acties die ze doen zijn niet te plaatsen onder terrorisme omdat er geen slachtoffers vallen.. wel berokkenen ze bedrijven grote schade en overlast..quote:Op woensdag 12 september 2012 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het ging door op Samsom leek me?
Maar goed, dezelfde vraag voor Greenpeace. Zijn die ooit veroordeeld voor terrorisme?
Door de fransenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar goed, dezelfde vraag voor Greenpeace. Zijn die ooit veroordeeld voor terrorisme?
Er is zelfs een term voor: http://en.wikipedia.org/wiki/Eco-terrorismquote:Op woensdag 12 september 2012 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over die term?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De acties die ze doen zijn niet te plaatsen onder terrorisme omdat er geen slachtoffers vallen.. wel berokkenen ze bedrijven grote schade en overlast..
Niets is verboden wat dat betreft. Volgensmij presenteerde De Hond in 2010 op de dag van de verkiezingen ook nog gewoon een nieuwe peiling. Daarnaast wordt nu ook de exit poll gehouden. Editie NL deed vorige keer ook een exit poll bij 1 stembureau en maakte die uitslag ook gewoon in de uitzending (18:30 volgensmij) bekend.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:52 schreef rijsttafel het volgende:
Vandaag mag je toch niet peilen?
Omdat ik het terrorisme vind..quote:Op woensdag 12 september 2012 13:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over die term?
Een idealist.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Goedzo, netjes binnen de lijntjes gekleurdquote:Op woensdag 12 september 2012 13:59 schreef LeaderRoel het volgende:
Zojuist voor het eerst in mijn leven gestemd.
[ afbeelding ]
Waarbij greenpeace blijkbaar onterecht door de FBI gevolgd werdquote:Op woensdag 12 september 2012 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is zelfs een term voor: http://en.wikipedia.org/wiki/Eco-terrorism
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is zelfs een term voor: http://en.wikipedia.org/wiki/Eco-terrorism
quote:However, the Bush Justice Department, including the FBI, was recently criticized for improper investigations and prosecutions of left-leaning U.S. protest groups such as Greenpeace. The Washington Post reports that the "FBI improperly opened and extended investigations of some U.S. activist groups and put members of an environmental advocacy organization on a terrorist watch list, even though they were planning nonviolent civil disobedience, the Justice Department said Monday.
quote:"But the report cited what it called other "troubling" FBI practices in its monitoring of domestic groups in the years between the Sept. 11, 2001, terrorist attacks and 2006. In some cases, Fine said, agents began investigations of people affiliated with activist groups for "factually weak" reasons and "without adequate basis" and improperly kept information about activist groups in its files. Among the groups monitored were the Thomas Merton Center, a Pittsburgh peace group; People for the Ethical Treatment of Animals; and Greenpeace USA. Activists affiliated with Greenpeace were improperly put on a terrorist watch list, the report said.
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:59 schreef LeaderRoel het volgende:
Zojuist voor het eerst in mijn leven gestemd.
[ afbeelding ]
wel binnen de verkeerde lijntjesquote:Op woensdag 12 september 2012 14:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Goedzo, netjes binnen de lijntjes gekleurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |