Jij beroept je altijd op het leeftijdsverschil. Wat wil je daar nu mee zeggen dat jij een wijs mens zou moeten zijn? Laat me niet lachen zegquote:Op woensdag 12 september 2012 13:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet.
We zijn het oneens. Dat heb je met veel leeftijdsverschil.
Jep. En nu heeft ie er veel meer. En het gaat erom, dat het land er beter van wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw geliefde SP begon ooit met 2 zetels.
Dan had u geen SP moeten stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jep. En nu heeft ie er veel meer. En het gaat erom, dat het land er beter van wordt.
Serieus?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jep. En nu heeft ie er veel meer. En het gaat erom, dat het land er beter van wordt.
Ah wel leuk onderwerp, wie zullen er vanavond/vannacht opstappen? Ik denk alleen Sap, al zou zij misschien nog wel wat langer wachten tot ze het bekend maakt. Verder denk ik dat niemand opstapt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef Pugg het volgende:
[..]
Die belt Balkenende : "Zal ik maar opstappen ?
Net als Sap trouwens!!
Die rat van een Verhagen had allang door dat het de verkeerde kant op ging met het CDA, die stelt zich niet meer beschikbaar en heeft heel veilig gezegd dat hij hooguit als minister nog terug zou willen keren.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef Pugg het volgende:
[..]
Die belt Balkenende : "Zal ik maar opstappen ?
Net als Sap trouwens!!
Stemde je al SP voor 1994?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat vind jij. Maar gelukkig mag hier in Nederland iedereen zelf weten waar ie op stemt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan had u geen SP moeten stemmen
Als er iets NL de verdoemenis in helpt is het de SP wel vrees ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan had u geen SP moeten stemmen
Nu doet u het weer.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dus wat is dan het probleem van de piratenpartij? Nederland gaat echt wel beter worden van de voorstellen van de pp, vooral op gebied van ICT (een gapend gat van 7 miljard bij de overheid) en bestuurshervorming.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Waarom doet u dan zo hatelijk als mensen piratenpartij stemmen? DIe mensen mogen immers ook zelf weten wat ze stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat vind jij. Maar gelukkig mag hier in Nederland iedereen zelf weten waar ie op stemt.
Ruim 11 jaar gedaan over de 4-jarige opleiding geschiedenis en dan toch nog zo fantastisch carrière gemaakt en geld verdient.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die rat van een Verhagen had allang door dat het de verkeerde kant op ging met het CDA, die stelt zich niet meer beschikbaar en heeft heel veilig gezegd dat hij hooguit als minister nog terug zou willen keren..
Zou ik ook zeggen, misschien lezen ze meequote:Op woensdag 12 september 2012 13:39 schreef Hammerbee het volgende:
Best verleidelijk als je dan in dat hokje staat om er een strategische stem van te maken :p... maar heb uiteindelijk netjes gestemd wat ze me hadden gevraagd (CDA)
Waar hij op stemt. Niet waar ie op stemt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat vind jij. Maar gelukkig mag hier in Nederland iedereen zelf weten waar ie op stemt.
Nee echt. 1x Buma 1x Keizerquote:Op woensdag 12 september 2012 13:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, misschien lezen ze mee
Dat klopt ook helemaal. Het is enkel dat ik bedoel dat veel mensen hier op Fok op de Piratenpartij stemmen, en dat straks niet in het Nederlands gemiddelde te zien zal zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom doet u dan zo hatelijk als mensen piratenpartij stemmen? DIe mensen mogen immers ook zelf weten wat ze stemmen?
Om vrouwen om tot slaaf te maken?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Meh, die vechten nog ergens voor.
Dit is dan ook geen landelijke exitpoll, maar een FOK! exitpoll, zoals de TT zegt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat klopt ook helemaal. Het is enkel dat ik bedoel dat veel mensen hier op Fok op de Piratenpartij stemmen, en dat straks niet in het Nederlands gemiddelde te zien zal zijn.
ik duik de kroeg in denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Net als 2 jaar geleden... mmm ik moet eigenlijk nog wel wat chips ophalen
Voor veel mensen kan het frustrerend zijn dat anderen op one-issue partijen stemmen in tijde van crisis. Bovendien kan je met een stuk of 10 mensen die hun mbo niet hebben afgemaakt niet bijster veel bereiken in de tweede kamer.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom doet u dan zo hatelijk als mensen piratenpartij stemmen? DIe mensen mogen immers ook zelf weten wat ze stemmen?
De term terrorist is ook ernstig aan inflatie onderhevig.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar wil ook niet een groene terrorist als MP zien..
Ik wil niet veel zeggen maar de lijsttrekker van de PP is hoger opgeleid dan welke lijsttrekker dan ook.. hij heeft Bedrijfskunde en Geneeskunde gestudeerd..nominaal dus geen Geschiedenis in 11 jaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:44 schreef Xetran het volgende:
[..]
Voor veel mensen kan het frustrerend zijn dat anderen op one-issue partijen stemmen in tijde van crisis. Bovendien kan je met een stuk of 10 mensen die hun mbo niet hebben afgemaakt niet bijster veel bereiken in de tweede kamer.
Dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat het ver van de werkelijkheid vandaan zal liggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is dan ook geen landelijke exitpoll, maar een FOK! exitpoll, zoals de TT zegt.
En de SP is in jouw optiek een zeer doordachte partij met goede plannen en enkel intelligente leden op de kiezerslijst?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:44 schreef Xetran het volgende:
[..]
Voor veel mensen kan het frustrerend zijn dat anderen op one-issue partijen stemmen in tijde van crisis. Bovendien kan je met een stuk of 10 mensen die hun mbo niet hebben afgemaakt niet bijster veel bereiken in de tweede kamer.
Dan heb je er nog 9 over.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar de lijsttrekker van de PP is hoger opgeleid dan welke lijsttrekker dan ook.. hij heeft Bedrijfskunde en Geneeskunde gestudeerd..nominaal dus geen Geschiedenis in 11 jaar.
Wat maakt dat uit? Mag iedereen alsjeblieft stemmen waarop hij wil stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de SP is in jouw optiek een zeer doordachte partij met goede plannen en enkel intelligente leden op de kiezerslijst?
Dat zou ik ook zeggen als PvdA klapvee zijndequote:Op woensdag 12 september 2012 13:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De term terrorist is ook ernstig aan inflatie onderhevig.
Ik ga toch op iemand inquote:Op woensdag 12 september 2012 13:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Mag iedereen alsjeblieft stemmen waarop hij wil stemmen?
Inderdaad zeg, Samsom heeft niet eens een strafblad.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De term terrorist is ook ernstig aan inflatie onderhevig.
Dat zijn niet mijn woorden. Het ging mij ook voornamelijk om het eerste deel van die post die ik maakte.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de SP is in jouw optiek een zeer doordachte partij met goede plannen en enkel intelligente leden op de kiezerslijst?
Buiten het feit dat je kijk op de Piratenpartij volledig verkeerd is.
Jazeker wel. Maar jij twijfelt aan iemands keuze. En dat is fout. Want dat gaat je nl. niks aan.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga toch op iemand inJij leest reacties echt niet door he?
Ik geef het op en twijfel ernstig of je gewoon geen troll bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jazeker wel. Maar jij twijfelt aan iemands keuze. En dat is fout. Want dat gaat je nl. niks aan.
Iemand die bomaanslagen pleegt of terreur zaait vind ik een terrorist. dat gaat toch een stapje verder dan wat protesteren via Greenpeace.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als PvdA klapvee zijnde
Je doet maar. Als je niet snapt wat ik bedoel betekent dat niet gelijk dat ik een troll ben. Zou trouwens niet eens weten hoe dat moet, maar goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef het op en twijfel ernstig of je gewoon geen troll bent.
Dat hangt van de verkiezingen af, vorige verkiezingen had ik niet op de piraten gestemd maar nu PvdA en VVD toch samen gaan regeren heb ik op de Piraten gestemd. Het is niet mijn partij maar ze zorgen denk ik wel dat een paar punten besproken worden als ze een zetel krijgen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:44 schreef Xetran het volgende:
[..]
Gordijnkiezertje dus ? Is het zo erg om uit te komen voor het feit dat je SP stemt?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iemand die bomaanslagen pleegt of terreur zaait vind ik een terrorist. dat gaat toch een stapje verder dan wat protesteren via Greenpeace.
Overigens stem ik geen PvdA.
Is hij nou een activist of een terrorist?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:50 schreef Bootje84 het volgende:
Zie je het al voor je... Een ex-Greenpeaceactivist die aan tafel gaat met wereldleiders... Ik zou hem uitlachen.. hoe kan je zo een vent serieus nemen..?
Een organisatie welke willens en wetens een goederentrein wil blokkeren op welke manier dan ook waar radioactief materiaal in zit valt voor mij onder de noemer terroristen....quote:Op woensdag 12 september 2012 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iemand die bomaanslagen pleegt of terreur zaait vind ik een terrorist. dat gaat toch een stapje verder dan wat protesteren via Greenpeace.
Overigens stem ik geen PvdA.
Proest.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een organisatie welke willens en wetens een goederentrein wil blokkeren op welke manier dan ook waar radioactief materiaal in zit valt voor mij onder de noemer terroristen....
Heeft de rechter Samsom ooit veroordeeld voor terrorisme, is hij er ooit voor vervolgd?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een organisatie welke willens en wetens een goederentrein wil blokkeren op welke manier dan ook waar radioactief materiaal in zit valt voor mij onder de noemer terroristen....
De scheidingslijn is in deze héél dunnetjes.. en wat netsplitter zegt...quote:Op woensdag 12 september 2012 13:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is hij nou een activist of een terrorist?
Jij hebt het over greenpeace en dat die voor de rest onschadelijk zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heeft de rechter Samsom ooit veroordeeld voor terrorisme, is hij er ooit voor vervolgd?
Het is leuk om voor je eigen straatje je eigen definities te verzinnen maar wat voegt het toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |