Dat heb je aan Balkie te danken met z'n VOC mentaliteit.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net Rutte, die zou zijn eigen oude moedertje nog verkopen om nog een keer premier te mogen spelen.
Ja. gefeliciteerd met je ene zetel.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk ik weet het.
Je vergelijkt me met Ruttequote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net Rutte, die zou zijn eigen oude moedertje nog verkopen om nog een keer premier te mogen spelen.
Ja en wie moet dan z'n boterhammetjes smeren?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Treurig maar aan je inhoud te zien moet jij wel een SP stemmer zijn. Dus jij ook gefeliciteerd met het verlies van 20 zetels.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. gefeliciteerd met je ene zetel.
Ik betwijfel of de TON-ners wel naar Brinkman gaan. En Brinkman was laat en is relatief weinig gezien in de media.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het niet, Brinkman heeft de gehele TON achterban 'overgenomen' en er zullen ook vast wel een aantal voormalig PVV stemmers met hem zijn meegegaan door alle TV aandacht.
Ergens voel ik dat we hier ook piraten de schuld kunnen gaan geven. Kapers kwamen vaak uti het Franse Duinkerken of de Islamtische gebieden van Barbarije, nietwaar?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat heb je aan Balkie te danken met z'n VOC mentaliteit.
We zullen het zien vanavond.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Treurig maar aan je inhoud te zien moet jij wel een SP stemmer zijn. Dus jij ook gefeliciteerd met het verlies van 20 zetels.
Jouw dag is weer goedquote:
Die bewaar ik voor vanavondquote:Op woensdag 12 september 2012 13:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jouw dag is weer goed
Doe je nu ook even een Rutte-grijns?
Elke avond uit de magnetron in plaats van een gezonde maaltijd van moeders. Dat gaat niet goedkomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja en wie moet dan z'n boterhammetjes smeren?
Het verschil tussen wel of niet gehoord worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou. Wat zal die ene zetel uitmaken.
Moet hij wel weten hoe een magnetron werkt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Elke avond uit de magnetron in plaats van een gezonde maaltijd van moeders. Dat gaat niet goedkomen.
Mag dat ook verrassing zijn? Verassen is zo niet leuk, he.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:30 schreef Kremers het volgende:
Verassing van deze dag zou best eens de piratenpartij kunnen zijnAlleen, van wie snoepen ze zetels af?
We zullen zien, ik heb een goed gevoel er overquote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De 'met kiespijn' variant nadat Samsom de grote winnaar blijkt?
Meh, die vechten nog ergens voor.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ergens voel ik dat we hier ook piraten de schuld kunnen gaan geven. Kapers kwamen vaak uti het Franse Duinkerken of de Islamtische gebieden van Barbarije, nietwaar?
Wat ben jij een zure kut.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Sociaal van jequote:Op woensdag 12 september 2012 13:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik serieus. Mijn oma weet niet wat goed voor haar is, ik help haar graag.
Veel meer dan twee knoppen heb je niet nodig.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Moet hij wel weten hoe een magnetron werkt.
Nee, dat mag het niet!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mag dat ook verrassing zijn? Verassen is zo niet leuk, he.
psst, ze gaan vermoedelijk met de VVD in een coalitie. Zou die dat dan laten gebeuren?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef Bootje84 het volgende:
VVD hier. Helaas een tactische stem. De PvdA mag in mijn optiek niet de grootste worden, want dan jaag je waarschijnlijk de grootverdieners het land uit en gaan ze de middeninkomens kaalplukken om de uitkeringtrekkers te betalen...
Wie is er overleden?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:30 schreef Kremers het volgende:
Verassing van deze dag zou best eens de piratenpartij kunnen zijnAlleen, van wie snoepen ze zetels af?
Welke partij had je anders op gestemd? Die race tussen Samsom en Rutte werkt - voor beide partijen - echt als een stofzuiger.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef Bootje84 het volgende:
VVD hier. Helaas een tactische stem. De PvdA mag in mijn optiek niet de grootste worden, want dan jaag je waarschijnlijk de grootverdieners het land uit en gaan ze de middeninkomens kaalplukken om de uitkeringtrekkers te betalen...
Ben erg benieuwd, het kon wel eens mooi spannend gaan worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We zullen zien, ik heb een goed gevoel er over
Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel voor de volle 4 jaar blijft zitten.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een poeha over dat stemmen. Let maar op over een jaartje of 2 mogen we weer naar de stembus. Wat de uitslag ook gaat worden het zijn allemaal mafketels de 1 wat meer dan de ander. Dus ik heb nog geen idee op wie ik ga stemmen, wie weet stem ik wel niet voor de verandering.
Onzin, elke partij begint klein, 1 zetel betekent dat men de kans heeft om zich verder te profileren. Daarbij verandering begint soms van onder af.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien...maar die ene zetel maakt dan niet echt uit voor dit land, het gaat erom wat ons gaat regeren, en laten we hopen dat dat een sociaal en beter Nederland gaat worden.
Ben ook erg benieuwd.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd, het kon wel eens mooi spannend gaan worden.
Een zetel voor de Piratenpartij heeft véél meer invloed dan de 12 zetel voor D'66 of de 33ste zetel voor de PvdA. Liever een goed debater met een eigen geluid in de kamer, waardoor de grote partijen die de domme massa vertegenwoordigen, gedwongen worden om zich te verdiepen in o.a. de infrastructuur van ICT-projecten e.d., dan de zoveelste nietszeggende, ja-knikkende backbencher.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou. Wat zal die ene zetel uitmaken.
Roemer.quote:
Net als 2 jaar geleden... mmm ik moet eigenlijk nog wel wat chips ophalenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd, het kon wel eens mooi spannend gaan worden.
Waarschijnlijk niet, maar wil ook niet een groene terrorist als MP zien..quote:Op woensdag 12 september 2012 13:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
psst, ze gaan vermoedelijk met de VVD in een coalitie. Zou die dat dan laten gebeuren?
Mijn gevoel zegt dat ook dit niks gaat worden. Stelletje malloten daar zeg.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel voor de volle 4 jaar blijft zitten.
Is nergens op gebaseerd, maar puur gevoel.
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een zetel voor de Piratenpartij heeft véél meer invloed dan de 12 zetel voor D'66 of de 33ste zetel voor de PvdA. Liever een goed debater met een eigen geluid in de kamer, waardoor de grote partijen die de domme massa vertegenwoordigen, gedwongen worden om zich te verdiepen in o.a. de infrastructuur van ICT-projecten e.d., dan de zoveelste nietszeggende, ja-knikkende backbencher.
Nee, dat ben ik niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mani89 heeft gelijk, je bent een zure kut.
Buma heeft het ook nog niet doorquote:Op woensdag 12 september 2012 13:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Roemer.
Hij weet het alleen nog niet.
Ow ja, die "leeft" ook nog.quote:
Ik zou die gok niet aangaanquote:Op woensdag 12 september 2012 13:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel voor de volle 4 jaar blijft zitten.
Is nergens op gebaseerd, maar puur gevoel.
Pvv of piratenpartij.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke partij had je anders op gestemd? Die race tussen Samsom en Rutte werkt - voor beide partijen - echt als een stofzuiger.
Jouw geliefde SP begon ooit met 2 zetels.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |