Daar kan je met de beste wil van de wereld Rutte en consorten niet de schuld van geven natuurlijk. Daarvoor hebben die bij lange na niet lang genoeg weten te regeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nederland in top-5 meest concurrerende economieën ter wereld.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)nomische-top-5.dhtml
Dus vooral de huidige ingeslagen koers gaan afbreken.
Ik denk dat de Piratenpartij niet noemenswaardige stemmen zal hebben.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Er zal uiteraard een verschil zijn...wellicht wat betreft de piratenpartij, maar met de grote partijen zal het verschil waarschijnlijk wat minder groot zijn. De rest van het land zal iets wat traditioneler stemmen.
Maar de problemen, daar kan Rutte natuurlijk wél de schuld van krijgenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar kan je met de beste wil van de wereld Rutte en consorten niet de schuld van geven natuurlijk. Daarvoor hebben die bij lange na niet lang genoeg weten te regeren.
Uitstekend plan aangezien dat vat communiceert met dat van de VVD.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Masaal CDA stemmen, dan komt ie wel terug
Welke 'koers'? Het laatste kabinet heeft geen koers gezet. De beslissingen die de kunduz coalitie heeft genomen zijn niet noemenswaardig. Je wil dus zeggen dat we prima af zijn zonder een kabinetquote:Op woensdag 12 september 2012 13:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nederland in top-5 meest concurrerende economieën ter wereld.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)nomische-top-5.dhtml
Dus vooral de huidige ingeslagen koers gaan afbreken.
Dit zijn algemeen Nederlandse zaken, waarmee we het de laatste tientallen jaren doen. Het onderwijs gaat met de huidige 'koers' juist de diepte in. Die plek 5 zal dus een piek moment zijn aangezien onze kenniseconomie een nekslag gaat krijgen na de verkiezingen, vrijwel ongeacht de uitkomst.quote:Nederland heeft zijn 5e plaats onder meer te danken aan het verbeterde innovatieklimaat, het goede onderwijs, de vermindering van de administratieve lasten en het grotere aantal patenten.
Ben al lang geen student meer, dus heb me daar totaal niet in verdiept. Ik reageer alleen maar op de opmerking die ik voor het gemak maar als waar aanneem.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zou de standpunten nog even nalezen.
Ik zal Rutte er hooguit van beschuldigen dat hij een kabinet heeft gestart zonder enige ambitie op het gebied van de grotere hervormingen die in Nederland nodig zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar de problemen, daar kan Rutte natuurlijk wél de schuld van krijgen
Kan...we zullen zien, ik schat 1 zetel.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Piratenpartij niet noemenswaardige stemmen zal hebben.
Take your pick. Hoe dan ook, het maakt me niet uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bent u nou zo dom, of ben ik nou zo slim?
Ik hoor steeds meer D66'ers die zich ergeren aan Pechtold, een goede ontwikkelingquote:Op woensdag 12 september 2012 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Piratenpartij lijkt een zetel mis te lopen dus gunde ze mijn stem. Mijn alternatief was D66 maar om heel eerlijk te zijn erger ik mij een beetje aan Pechtold
Typisch VVD-gedrag natuurlijk....quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat heeft mijn oma vanmorgen ook gedaan. Ze dacht dat ik PvdA voor haar ging stemmen, heel stiekem is het VVD gewordenIs dat trouwens ook strafbaar?
Misschien...maar die ene zetel maakt dan niet echt uit voor dit land, het gaat erom wat ons gaat regeren, en laten we hopen dat dat een sociaal en beter Nederland gaat worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kan...we zullen zien, ik schat 1 zetel.
Heel goed, welkom aan boord!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Piratenpartij lijkt een zetel mis te lopen dus gunde ze mijn stem. Mijn alternatief was D66 maar om heel eerlijk te zijn erger ik mij een beetje aan Pechtold
Die hele gedoogconstructie was natuurlijk ook niks en heeft zeker een rem gezet op de noodzakelijke hervormingen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zal Rutte er hooguit van beschuldigen dat hij een kabinet heeft gestart zonder enige ambitie op het gebied van de grotere hervormingen die in Nederland nodig zijn.
harrr, piratenpartij, check!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heel goed, welkom aan boord!
Hij was ook echt serieusquote:Op woensdag 12 september 2012 13:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Typisch VVD-gedrag natuurlijk....
Ahoy mateyquote:Op woensdag 12 september 2012 13:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heel goed, welkom aan boord!
Ze hebben in ieder geval meer kans dan Heroquote:Op woensdag 12 september 2012 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ahoy mateyHopelijk halen ze een zetel om iig de mogelijkheid te hebben hun ideeen te benoemen in de kamer.
Nou. Wat zal die ene zetel uitmaken.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ahoy mateyHopelijk halen ze een zetel om iig de mogelijkheid te hebben hun ideeen te benoemen in de kamer.
Net Rutte, die zou zijn eigen oude moedertje nog verkopen om nog een keer premier te mogen spelen.quote:
Denk het niet, Brinkman heeft de gehele TON achterban 'overgenomen' en er zullen ook vast wel een aantal voormalig PVV stemmers met hem zijn meegegaan door alle TV aandacht.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval meer kans dan Hero.
Lezen is moeilijk ik weet het.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou. Wat zal die ene zetel uitmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |