Tenzij je er mee kunt leven dat ook standpunten waarmee je het niet eens bent ook gerealiseerd kunnen worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is je goed recht.
Maar zo stem je altijd blanco naar mijn idee.
Oh gut, moeite met lezen?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah...dus de privacy der burgers op internet is het ALLER ALLER belangrijkste wat er is. Ah ja. Tja. Zo.
Dus dan is het terrorisme?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Overbevissing hindert een toekomstig visser van zijn beroep.
En als iemand alle bomen in Nederland omkapt, omdat dat zijn beroep is en hij geld verdient met de verkoop? Moet kunnen allemaal?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vind jouw vergelijking nergens op slaan.. een vis vangen voor consumptie is een beroep. Een visser hinderen in het uitoefenen van zijn beroep is verkeerd.
Echt....als je ouder wordt dat snap je wel dat er veel belangrijker dingen zijn dan privacy op internetquote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Voor sommige mensen misschien wel ja.
Wat is het probleem?
Als dat landelijk 1 zetel is dan is het prima.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef arachide. het volgende:
Toch typisch hoe door deze poll de PP zo'n 21 zetels zouden krijgen.
En een reden voor een feestjequote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef Catcher het volgende:
Piratenpartij it is, hopen op 1 zetel, dat zou een mooi signaal zijn!!!
Ik vind vooral de groei van de PvdA in de exitpoll t.o.v. 2010 gigantisch te noemen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef arachide. het volgende:
Want het is aan jou natuurlijk om te bepalen want men wel en niet belangrijk moet vinden in het leven.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Echt....als je ouder wordt dat snap je wel dat er veel belangrijker dingen zijn dan privacy op internet![]()
Drie keer
Goh, hoe oud moet je zijn als je er zo weinig van snapt als jij? Dien jij niet beter op de 50+ partij te stemmen joh...volgens mij vluchten al je leeftijdsgenoten daar naar toe.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Echt....als je ouder wordt dat snap je wel dat er veel belangrijker dingen zijn dan privacy op internet![]()
Drie keer
Hun ideeën voor het bezuinigen op zorgkosten en ict-faals, mag gerust revolutionair genoemd worden. Daarbij is het een schande dat de gevestigde partijen bezuinigingen alleen zien als lastenverzwaring of niet verder komen dan de kaasschaaf.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ook al zijn er belangrijkere dingen, dat betekent dat we als Nederland de rest maar uit het oog moeten verliezen? Dat lijkt me nou echt het voorbeeld van korte termijn visie.
Het partijprogramma gaat wel iets verder dan enkel privacy gerelateerde ideeën en plannen.
Het zijn inderdaad een klein aantal thema's dat ze aanstippen, maar stuk voor stuk zijn ze belangrijk en dienen, ook in deze tijd, aandacht te krijgen.
Gefeliciteerd! En dan nog zijn er vele dingen veel belangrijker!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want het is aan jou natuurlijk om te bepalen want men wel en niet belangrijk moet vinden in het leven.![]()
Wake up oma.
Het hedendaags leven bestaat voor een groot deel uit internet.En dat wordt in de toekomst alleen nog maar meer.
En op andere internet-polls krijgen ze ook veel stemmen. Geeft wel een verkeerd beeld, natuurlijk. Maar hoe dan ook zijn ze zichtbaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef arachide. het volgende:
De medicijnen op tijd innemen bijvoorbeeld en de poepluier verschonenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Drie keer
Lijkt me duidelijk, voor haar zijn rollator vriendelijke stoepen belangrijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want het is aan jou natuurlijk om te bepalen want men wel en niet belangrijk moet vinden in het leven.![]()
Help me ff herinneren aan deze post als ik nog eens het verzoek krijgt om posts te verwijderen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Drie keer
Ik denk dat JIJ er niets van snapt. Met het zielige: "ik moet mijn privacy hebben op internet"quote:Op woensdag 12 september 2012 14:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Goh, hoe oud moet je zijn als je er zo weinig van snapt als jij? Dien jij niet beter op de 50+ partij te stemmen joh...volgens mij vluchten al je leeftijdsgenoten daar naar toe.
Ja daar zal dat mevroutje van 65+ die vrijwilliger is in het stemlokaal flink van schrikken!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
Ik heb 'ongeldig' gestemd. Politici zijn criminelen, die enkel ten faveure van zichzelf in de politiek zitten. Wij zijn niet belangrijk, luisteren doen ze niet. Daarbij deugt ons zogenaamde democratische systeem van 50% +1 voor geen meter... Daarbij ben ik gewoon te vaak teleurgesteld in de politiek om nog maar iets van vertrouwen in de politiek te hebben.
[ afbeelding ]
Ach die tijd zal jij niet meer mee maken hoor. Dementia komt eerst en dan de dood, het is allemaal heel overzichtelijk voor je.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En dan nog zijn er vele dingen veel belangrijker!
Het is niet aan jou om te bepalen want voor het individu het meest belangrijk is.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En dan nog zijn er vele dingen veel belangrijker!
Het belang van privacy wordt anders behoorlijk onderschat tegenwoordig hoor, met name dankzij law&order figuren als Fred Teeven.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik denk dat JIJ er niets van snapt. Met het zielige: "ik moet mijn privacy hebben op internet"
Grow up.
Revolutionair om patenten af te schaffen zodat geen enkel bedrijf meer een normale R&D afdeling kan bedruipen?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hun ideeën voor het bezuinigen op zorgkosten en ict-faals, mag gerust revolutionair genoemd worden. Daarbij is het een schande dat de gevestigde partijen bezuinigingen alleen zien als lastenverzwaring of niet verder komen dan de kaasschaaf.
De PP komt met structurele oplossingen.
Privacy op internet is uitermate belangrijk omdat privacy het vrij delen en verspreiden van informatie mede garandeert.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
Ah...dus de privacy der burgers op internet is het ALLER ALLER belangrijkste wat er is. Ah ja. Tja. Zo.
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik denk dat JIJ er niets van snapt. Met het zielige: "ik moet mijn privacy hebben op internet"
Grow up.
Dat roept ook helemaal niemandquote:Op woensdag 12 september 2012 14:32 schreef Robijn48 het volgende:
Jochies. Het maakt me geen bal uit wat jullie ervan denken.
Fok! is bepaald niet bepalend, en het zal zich wel uitwijzen.
Het is FOK!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:32 schreef Robijn48 het volgende:
Jochies. Het maakt me geen bal uit wat jullie ervan denken.
Wie dacht dan dat dat het geval zou zijn?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:32 schreef Robijn48 het volgende:
Nee, als de punten die niet overeenkomen met mijn mening, me weinig boeien, stem ik wel op die partij. De PVV en de SP heeft standpunten, waar ik niet 'mee kan leven, waar ik fel op tegen ben. Toch komen ze beide, bij de stemwijzer, boven drijven.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus je stemt altijd blanco mits er een partij is waarbij jij het volledig eens bent met alle standpunten?
Ach het is duidelijk ze is boos dat de 50+ partij niet zo hoog staat.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat roept ook helemaal niemand![]()
Echt seniel mens. Is het geen tijd voor de bingo zo onderhand?
Gefeliciteerd, maar voor mij is dat niet zo belangrijk. Fok! is helemaal niet zo belangrijk. Al denken jullie van wel.quote:
Gia komt het stokje overnemen zo te zien.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:34 schreef LompeHork het volgende:
Robijn48 maakt mijn ochtend en middag, bedankt!
De enige die dat steeds weer aanvoert ben jij.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar voor mij is dat niet zo belangrijk. Fok! is helemaal niet zo belangrijk. Al denken jullie van wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |