Ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Het lijkt me wel vet als de Piratenpartij gewoon een zetel krijgt
Belangrijkere zaken zoals andermans geld bedoel je ?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar het meeste gaat over de privacy der burgers...is dat dan al wat belangrijk is....zijn er geen belangrijker dingen?
Hoe dan ook. Jouw meug.
Het doel is nooit geweest om boten of netten te beschadigen. Volgens mij heeft hun actie de gewenste publiciteit gehad en was het lokaal best ok voor de biodiversiteit. Is dat verspilling of buiten hun doel?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verspilling van donatiegeld dus.
Beter dan de SP dat doet iigquote:Op woensdag 12 september 2012 14:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja.
En dan? Zal dat een beter Nederland bewerkstelligen?
Nee, maar dat doen de overige partijen waarschijnlijk ook weer niet (ik stem niet PP!)quote:Op woensdag 12 september 2012 14:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja.
Mij ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Het lijkt me wel vet als de Piratenpartij gewoon een zetel krijgt
Begrijp me niet verkeerd, het is niet het belangrijkste maar een andere partij was ook niet echt een optie. Elke partij heeft wel zo zijn punten waar ik het 100% eens mee ben. Maar er zijn bij al die partijen ook genoeg punten waar ik het totaal mee oneens ben. En daarbij maak ik de afweging of deze punten waar ik het eens en oneens mee ben haalbaar zijn voor deze partij en ik wil me dan niet schuldig maken aan helpen erdoor jagen van een punt waar ik het mee oneens benquote:Op woensdag 12 september 2012 14:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar het meeste gaat over de privacy der burgers...is dat dan al wat belangrijk is....zijn er geen belangrijker dingen?
Hoe dan ook. Jouw meug.
Arme beestjesquote:Op woensdag 12 september 2012 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
Ben je als platvis lekker aan het chillen in je reservaatje.. krijg je een betonbal op je kop van de hippies die jou beweren te willen beschermen..
Heb jij 'andermans geld' onder de Ctrl + V staanquote:Op woensdag 12 september 2012 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Belangrijkere zaken zoals andermans geld bedoel je ?
Hadden ze nog een dealtje gesloten destijds met Holleeder om wat lijken in dat beton te gieten voordat het de zee in gedumpt werd?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het doel is nooit geweest om boten of netten te beschadigen. Volgens mij heeft hun actie de gewenste publiciteit gehad en was het lokaal best ok voor de biodiversiteit. Is dat verspilling of buiten hun doel?
Knap als ze net die ene platvis daar weten te raken.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
Ben je als platvis lekker aan het chillen in je reservaatje.. krijg je een betonbal op je kop van de hippies die jou beweren te willen beschermen..
Moet kunnen joh, wat is een paar visjes nou voor Greenpeace ?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hadden ze nog een dealtje gesloten destijds met Holleeder om wat lijken in dat beton te gieten voordat het de zee in gedumpt werd?
Dan zijn die vissers zelf ook terroristenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit dus.
Iets kapotmaken is in mijn optiek in de lichtste vorm baldadigheid. Dit is eerder sabotage.. en dat ligt weer tegen terrorisme aan..
Bij mij is andermans geld wel veilig. Dat beloof ik u.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:15 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
Heb jij 'andermans geld' onder de Ctrl + V staan?
Dus je stemt altijd blanco mits er een partij is waarbij jij het volledig eens bent met alle standpunten?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:15 schreef Gia het volgende:
Heb al wel ingevuld, maar moet nog gaan stemmen.
Het gaat blanco worden. Mijn mening komt het meest overeen met de SP en de PVV, maar beide hebben ook standpunten waar ik me absoluut niet in kan vinden.
Vandaar, blanco.
stem dan pvdT.. hebben ze ten minste nog één stem...quote:Op woensdag 12 september 2012 14:15 schreef Gia het volgende:
Het gaat blanco worden. Mijn mening komt het meest overeen met de SP en de PVV, maar beide hebben ook standpunten waar ik me absoluut niet in kan vinden.
Vandaar, blanco.
Kleur ze allebei in.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:15 schreef Gia het volgende:
Vandaar, blanco.
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus je stemt altijd blanco mits tenzij er een partij is waarbij jij het volledig eens bent met alle standpunten?
Waarom stemmen op een partij die in staat is er punten door te rammen waar jij het totaal mee oneens bent?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus je stemt altijd blanco mits er een partij is waarbij jij het volledig eens bent met alle standpunten?
Jij eet geen vis?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan zijn die vissers zelf ook terroristen
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
Ik heb 'ongeldig' gestemd. Politici zijn criminelen, die enkel ten faveure van zichzelf in de politiek zitten. Wij zijn niet belangrijk, luisteren doen ze niet. Daarbij deugt ons zogenaamde democratische systeem van 50% +1 voor geen meter... Daarbij ben ik gewoon te vaak teleurgesteld in de politiek om nog maar iets van vertrouwen in de politiek te hebben.
[ afbeelding ]
Dat zal ze leren !quote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
Ik heb 'ongeldig' gestemd. Politici zijn criminelen, die enkel ten faveure van zichzelf in de politiek zitten. Wij zijn niet belangrijk, luisteren doen ze niet. Daarbij deugt ons zogenaamde democratische systeem van 50% +1 voor geen meter... Daarbij ben ik gewoon te vaak teleurgesteld in de politiek om nog maar iets van vertrouwen in de politiek te hebben.
[ afbeelding ]
Neuk het systeem!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat er naar mijn mening nooit een partij is waarmee je het 100% eens bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Waarom stemmen op een partij die in staat is er punten door te rammen waar jij het totaal mee oneens bent?
Ook al zijn er belangrijkere dingen, dat betekent dat we als Nederland de rest maar uit het oog moeten verliezen? Dat lijkt me nou echt het voorbeeld van korte termijn visie.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Jouw meug.
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel gelijk hoor, het land zou beter af zijn met mij als dictatorquote:
wat heeft dat met jouw definitie van een terrorist te maken?quote:
Ah...dus de privacy der burgers op internet is het ALLER ALLER belangrijkste wat er is. Ah ja. Tja. Zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ook al zijn er belangrijkere dingen, dat betekent dat we als Nederland de rest maar uit het oog moeten verliezen? Dat lijkt me nou echt het voorbeeld van korte termijn visie.
Het partijprogramma gaat wel iets verder dan enkel privacy gerelateerde ideeën en plannen.
Het zijn inderdaad een klein aantal thema's dat ze aanstippen, maar stuk voor stuk zijn ze belangrijk en dienen, ook in deze tijd, aandacht te krijgen.
Wie dit leest is gek.quote:
En dan vind ik dat je dus ook niet op een partij kunt stemmen en blanco een goede optie is.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat er naar mijn mening nooit een partij is waarmee je het 100% eens bent.
Voor sommige mensen misschien wel ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah...dus de privacy der burgers op internet is het ALLER ALLER belangrijkste wat er is. Ah ja. Tja. Zo.
Wat is je punt nou de hele tijd? Er is al meerdere keren uitgelegd aan je waarom die ene zetel wel degelijk belangrijk kan zijn. Wellicht niet direct aan het land, maar zeker op langere termijn kan het wel van belang zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja.
Niet het aller belangrijkste maar wel iets om in dit digitale tijdperk goed over na te denken.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah...dus de privacy der burgers op internet is het ALLER ALLER belangrijkste wat er is. Ah ja. Tja. Zo.
Tuurlijk dat is je goed recht.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En dan vind ik dat je dus ook niet op een partij kunt stemmen en blanco een goede optie is.
Even laten merken dat je het niet mee eens bent is niks mis mee!
Ik dacht dat we iedereen in zijn waarde moesten laten?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
waarom geen 'zakkenvullers' ipv leugenaars?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind jouw vergelijking nergens op slaan.. een vis vangen voor consumptie is een beroep. Een visser hinderen in het uitoefenen van zijn beroep is verkeerd.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
wat heeft dat met jouw definitie van een terrorist te maken?
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |