Jij eet geen vis?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan zijn die vissers zelf ook terroristen
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
Ik heb 'ongeldig' gestemd. Politici zijn criminelen, die enkel ten faveure van zichzelf in de politiek zitten. Wij zijn niet belangrijk, luisteren doen ze niet. Daarbij deugt ons zogenaamde democratische systeem van 50% +1 voor geen meter... Daarbij ben ik gewoon te vaak teleurgesteld in de politiek om nog maar iets van vertrouwen in de politiek te hebben.
[ afbeelding ]
Dat zal ze leren !quote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
Ik heb 'ongeldig' gestemd. Politici zijn criminelen, die enkel ten faveure van zichzelf in de politiek zitten. Wij zijn niet belangrijk, luisteren doen ze niet. Daarbij deugt ons zogenaamde democratische systeem van 50% +1 voor geen meter... Daarbij ben ik gewoon te vaak teleurgesteld in de politiek om nog maar iets van vertrouwen in de politiek te hebben.
[ afbeelding ]
Neuk het systeem!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat er naar mijn mening nooit een partij is waarmee je het 100% eens bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Waarom stemmen op een partij die in staat is er punten door te rammen waar jij het totaal mee oneens bent?
Ook al zijn er belangrijkere dingen, dat betekent dat we als Nederland de rest maar uit het oog moeten verliezen? Dat lijkt me nou echt het voorbeeld van korte termijn visie.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar het meeste gaat over de privacy der burgers...is dat dan al wat belangrijk is....zijn er geen belangrijker dingen?
Hoe dan ook. Jouw meug.
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel gelijk hoor, het land zou beter af zijn met mij als dictatorquote:
wat heeft dat met jouw definitie van een terrorist te maken?quote:
Ah...dus de privacy der burgers op internet is het ALLER ALLER belangrijkste wat er is. Ah ja. Tja. Zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ook al zijn er belangrijkere dingen, dat betekent dat we als Nederland de rest maar uit het oog moeten verliezen? Dat lijkt me nou echt het voorbeeld van korte termijn visie.
Het partijprogramma gaat wel iets verder dan enkel privacy gerelateerde ideeën en plannen.
Het zijn inderdaad een klein aantal thema's dat ze aanstippen, maar stuk voor stuk zijn ze belangrijk en dienen, ook in deze tijd, aandacht te krijgen.
Wie dit leest is gek.quote:
En dan vind ik dat je dus ook niet op een partij kunt stemmen en blanco een goede optie is.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat er naar mijn mening nooit een partij is waarmee je het 100% eens bent.
Voor sommige mensen misschien wel ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah...dus de privacy der burgers op internet is het ALLER ALLER belangrijkste wat er is. Ah ja. Tja. Zo.
Wat is je punt nou de hele tijd? Er is al meerdere keren uitgelegd aan je waarom die ene zetel wel degelijk belangrijk kan zijn. Wellicht niet direct aan het land, maar zeker op langere termijn kan het wel van belang zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja.
En dan? Zal dat een beter Nederland bewerkstelligen?
Niet het aller belangrijkste maar wel iets om in dit digitale tijdperk goed over na te denken.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah...dus de privacy der burgers op internet is het ALLER ALLER belangrijkste wat er is. Ah ja. Tja. Zo.
Tuurlijk dat is je goed recht.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En dan vind ik dat je dus ook niet op een partij kunt stemmen en blanco een goede optie is.
Even laten merken dat je het niet mee eens bent is niks mis mee!
Ik dacht dat we iedereen in zijn waarde moesten laten?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
waarom geen 'zakkenvullers' ipv leugenaars?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef 1-0-8 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind jouw vergelijking nergens op slaan.. een vis vangen voor consumptie is een beroep. Een visser hinderen in het uitoefenen van zijn beroep is verkeerd.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
wat heeft dat met jouw definitie van een terrorist te maken?
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
Ben je als platvis lekker aan het chillen in je reservaatje.. krijg je een betonbal op je kop van de hippies die jou beweren te willen beschermen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |