Overbevissing hindert een toekomstig visser van zijn beroep.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vind jouw vergelijking nergens op slaan.. een vis vangen voor consumptie is een beroep. Een visser hinderen in het uitoefenen van zijn beroep is verkeerd.
Als het oma zo uit komt wel ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we iedereen in zijn waarde moesten laten?
Alleen als je links stemt natuurlijk sukkel!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we iedereen in zijn waarde moesten laten?
Ach, dan kan het nageslacht van die, eventueel geraakte, vis wel in de toekomst lekker blijven chillen in plaats van dat 4 keer per jaar z'n hele leefomgeving wordt omgeploegd op zoek naar het laatste beetje vis.quote:
Tenzij je er mee kunt leven dat ook standpunten waarmee je het niet eens bent ook gerealiseerd kunnen worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is je goed recht.
Maar zo stem je altijd blanco naar mijn idee.
Oh gut, moeite met lezen?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah...dus de privacy der burgers op internet is het ALLER ALLER belangrijkste wat er is. Ah ja. Tja. Zo.
Dus dan is het terrorisme?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Overbevissing hindert een toekomstig visser van zijn beroep.
En als iemand alle bomen in Nederland omkapt, omdat dat zijn beroep is en hij geld verdient met de verkoop? Moet kunnen allemaal?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vind jouw vergelijking nergens op slaan.. een vis vangen voor consumptie is een beroep. Een visser hinderen in het uitoefenen van zijn beroep is verkeerd.
Echt....als je ouder wordt dat snap je wel dat er veel belangrijker dingen zijn dan privacy op internetquote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Voor sommige mensen misschien wel ja.
Wat is het probleem?
Als dat landelijk 1 zetel is dan is het prima.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef arachide. het volgende:
Toch typisch hoe door deze poll de PP zo'n 21 zetels zouden krijgen.
En een reden voor een feestjequote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef Catcher het volgende:
Piratenpartij it is, hopen op 1 zetel, dat zou een mooi signaal zijn!!!
Ik vind vooral de groei van de PvdA in de exitpoll t.o.v. 2010 gigantisch te noemen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef arachide. het volgende:
Want het is aan jou natuurlijk om te bepalen want men wel en niet belangrijk moet vinden in het leven.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Echt....als je ouder wordt dat snap je wel dat er veel belangrijker dingen zijn dan privacy op internet![]()
Drie keer
Goh, hoe oud moet je zijn als je er zo weinig van snapt als jij? Dien jij niet beter op de 50+ partij te stemmen joh...volgens mij vluchten al je leeftijdsgenoten daar naar toe.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Echt....als je ouder wordt dat snap je wel dat er veel belangrijker dingen zijn dan privacy op internet![]()
Drie keer
Hun ideeën voor het bezuinigen op zorgkosten en ict-faals, mag gerust revolutionair genoemd worden. Daarbij is het een schande dat de gevestigde partijen bezuinigingen alleen zien als lastenverzwaring of niet verder komen dan de kaasschaaf.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ook al zijn er belangrijkere dingen, dat betekent dat we als Nederland de rest maar uit het oog moeten verliezen? Dat lijkt me nou echt het voorbeeld van korte termijn visie.
Het partijprogramma gaat wel iets verder dan enkel privacy gerelateerde ideeën en plannen.
Het zijn inderdaad een klein aantal thema's dat ze aanstippen, maar stuk voor stuk zijn ze belangrijk en dienen, ook in deze tijd, aandacht te krijgen.
Gefeliciteerd! En dan nog zijn er vele dingen veel belangrijker!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want het is aan jou natuurlijk om te bepalen want men wel en niet belangrijk moet vinden in het leven.![]()
Wake up oma.
Het hedendaags leven bestaat voor een groot deel uit internet.En dat wordt in de toekomst alleen nog maar meer.
En op andere internet-polls krijgen ze ook veel stemmen. Geeft wel een verkeerd beeld, natuurlijk. Maar hoe dan ook zijn ze zichtbaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef arachide. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |