Dat is niet goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Roemer begint te lijken op Agnes Kant
Als je inhoudelijk op de SP stemt vraag ik mij altijd af of je uberhaupt een debat kijkt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Matig slot van Roemer, gaat 'm nog wat stemmen kosten.
Wie had er schuld in het kabinet daarvoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef MrBaas het volgende:
Samenwerken met de PVV kan je niet goedpraten Mr. Rutte.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Roemer begint te lijken op Agnes Kant
Als het aan Roemer ligt wordt Nederland communistischquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Een sociale manier?
Nu al het geld wegplukken, en de problemen doorschuiven naar de volgende generatie, jaaahaa dat is sociaal
De eerste opmerking dit debat van hem was ik positief verrast.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Cardozo het volgende:
Ik heb Wilders nog nooit kunnen betrappen op een uitspraak die ook maar enigszins in de buurt komt van een vorm van intelligentie.
Jij begrijpt gewoon het belang van een scootmobiel niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Cardozo het volgende:
Ik heb Wilders nog nooit kunnen betrappen op een uitspraak die ook maar enigszins in de buurt komt van een vorm van intelligentie.
Hij begon vanavond goed andersquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Cardozo het volgende:
Het was Bushquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef prinsrob het volgende:
[ afbeelding ]
hoppa hoe krijgen we niet snel weer verkiezingen? hoppa 9 11
'Wij zijn tegen Europa'?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
De eerste opmerking dit debat van hem was ik positief verrast.
Bijna helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
Roemer heeft gelijk alleen Balkende1 was nog rampzaliger dan dit kabinet.
Maar we hebben de afgelopen 10 jaar eigenlijk nooit een goed kabinet gehad.
En Paars 2 was ook al niets.
En Paars 1 was net het randje.
Sandwichquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef RubenSosa het volgende:
pechtold wil er lekker tussen in liggen.
behoorlijke faalquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:05 schreef Keyos het volgende:
Roemer word een beetje lachwekkend wanneer hij boos wordt.
Deze eeuw hebben VVD, PvdA en D66 ook al een kabinet laten vallen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god Wilders
Overigens belachelijk dat Rutte niet gewoon keihard de PVV uitsluit nu... dankzij hen staan we morgen weer in het stemlokaal
De anti Europa Partij opende gister met: Wij zijn niet tegen Europaquote:
Nee, vrij gebalanceerde argumentatie waarom Griekenland beter af zou zijn zonder de euro, verhaal over devaluatie enzo. Dat sloeg wel ergens op, op de langere termijn.quote:
Hebben meerderheid in Eerste Kamerquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
En waarom is CDA daar beter in dan D66, Buma?
maar een stem op z is ook op y?quote:
Drie van de vier partijen zullen daar geen zin in hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef MrBaas het volgende:
PvdA-SP-CDA-D66
Meerderheid in de Eerste en Tweede Kamer.
Prachtige coalitie.
Dan ben ik weg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef MrBaas het volgende:
PvdA-SP-CDA-D66
Prachtige coalitie.
The horrorquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef MrBaas het volgende:
PvdA-SP-CDA-D66
Prachtige coalitie.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef Panthera. het volgende:
Een stem op de PVV is een stem op Wilders.
Gordijnaftrek bij de VVD idd van minimaal 2 zetels, denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou ja, dankzij de afgangen van Roemer en Rutte is het morgen gewoon PvdA 39, VVD 37 (want Rutte doet het niet echt goed) en D66 naar 13.
Dat dacht ik ook te horen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij zei hij het verkeerd. Een stem op Samsom is een stem op de PvdA zei hij dacht ik.
1 teveel,quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef MrBaas het volgende:
PvdA-SP-CDA-D66
Prachtige coalitie.
Een stem op de SGP is een stem op de NSDAPquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef megamandy het volgende:
Een stem op de PVV is een stem op de PVDA? Die snap ik dus echt niet
Over mijn lijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef MrBaas het volgende:
PvdA-SP-CDA-D66
Prachtige coalitie.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef Blistering het volgende:
Nou, een stem op de SGP is een stem op de vrouw in de keuken, dus daar gaat mijn stem heen.
Dan wordt de PVDA de grootste en de PVV is te links om met de VVD te regeren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef megamandy het volgende:
SGPquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
maar als je nou op Groenlinks stemt?
is dat dan een stem voor Samson of voor Rutte?
Een stem op de PVV is geen stem op de VVD -> PvdA heeft een grotere kans om de grootste te worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef megamandy het volgende:
Echt, lekker bijdehand ook. Man man.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou humor hoor van Samsom hahaha, dikke pret, even me zakdoekje pakken
Rutte gelooft in sprookjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Rutte herhaalt nog maar eens dat hij de PVV niet uitsluit
Ongelofelijk
Ik ben zwevend tussen D66 of PvdA..quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, ik zou geen PvdA stemmen, maar toch doet Samsom het echt goed hoor.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef Tem het volgende:
Als als als, als me zus een lampie had was het wel een koelkast geweest.
Hij is geïrriteerd.quote:
Waarschijnlijk stem je dan op allebei.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
maar als je nou op Groenlinks stemt?
is dat dan een stem voor Samson of voor Rutte?
en hij loopt naar Wilders en spuugt hem in het gezichtquote:
Er is onderzocht waar de bijkomende stemmen bij de PvdA vandaan kwamen en er kwamen van alle kanten stemmen bij de PvdA. In dit geval ook stemmen van de PVV naar PvdA.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef megamandy het volgende:
Hahahaha. Toch knap hoe het werkt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die PvdA stemmers in dit topic lijken op Noord Koreanen die hun geliefde leider zieneng gewoon
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Rutte maakt echt een grote flater hier door Wilders niet definitief uit te sluiten... een partij dankzij wie je kabinet valt nog steeds opnieuw willen aanhaken
Je ziet hier tig posts met een 'quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij scoort er geen punten mee, toch.
D66 gaat normaal gesproken niet met de SP in zee, en terechtquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef MrBaas het volgende:
PvdA-SP-CDA-D66
Prachtige coalitie.
Dat is een feit toch? Hij begint laag.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hurr durr wilders u liep weg
te makkelijk
Stem op SP is een stem op de PvdAquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef Syntix het volgende:
Stem op SP is een stem op de PvdA
Stem op VVD is een stem op de PvdA
Stem op PVV is een stem op de PvdAhoe moet een kiezer dit nog serieus nemen
En wat zou het nut van stemmen dan überhaupt nog zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef Syntix het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef Robus het volgende:
Ik ga PVV stemmen, Wilders is het grappigst.
Wilders is wel waarom ik steeds kijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef BlackLining het volgende:
Staat PVV tegenwoordig voor Partij voor Vermaak?![]()
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat, sloot VVD de PVV uit?!
Dat debat doet er nu niet toe, ik neem aan dat H&I dat wel beseffen ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je ziet hier tig posts met een '' erachter, blijkbaar zijn er genoeg simpele zielen die het grappig vinden.
ervaring?quote:
Gewoon telkens weer proberen makkelijk te scorenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is een feit toch? Hij begint laag.
Ik vind dat ze dat maar wettelijk vast moeten leggenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef Syntix het volgende:
Heel erg, maar ik denk dat er serieus mensen zo stemmen, vooral als het over die partij gaat.quote:
Met PvdA wel, alleen niet gecombineerd met D66 of SP volgens mij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef kipknots het volgende:
Dus VVD wil niet met PvdA, pvv en sp regeren? Gaat een leuke coalitievorming worden.
Gelukkig dat niemand meer op GL gaat stemmen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef HeavenSmiles het volgende:
Een stem op GroenLinks is ook gewoon een stem op GroenLinks.
Dit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef LDS het volgende:
Ja verdomme het is al afgelopen, werd net leuk
Nee als je nu nog moet lachen om Partij van de Arabieren dan ben je waarschijnlijk niet eens machtig een geldige stemkaart in te leveren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij scoort er geen punten mee, toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je beter idd gewoon direct PvdA stemmen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:09 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Stem op PVV is een stem op de PvdA
Stem op PvdA is een stem op de PvdA![]()
![]()
Het ergste is nog dat die uiteindelijk de uitslag bepalenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef AldoTheApache het volgende:
zwevende kiezers
halfslachtige mensen die geen mening hebben
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef betyar het volgende:
Een stem op GroenLinks is een stem op feministische schijthoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Een stem op GroenLinks is een stem op feministische schijthoerenDibiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Straks zie je John Lanting ineens opkomen idd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb elke keer weer het idee dat ik naar een klucht zit te kijken.
Dit jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb elke keer weer het idee dat ik naar een klucht zit te kijken.
Hierdoor zou ik juist eerder niet stemmen op een van deze partijenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef HeavenSmiles het volgende:
55% maakt een keuze door dit debat? Dat lijkt me sterk.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef eriksd het volgende:
Ik kan niet slapen vannacht zo veel zin heb ik in morgen.
slaapzakje al gepakt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
nog 8 uur en 19 minuten tot het busje open mag
Ik moet te vroeg mijn net inquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef eriksd het volgende:
ik heb er ook zin in. Ferry met zijn spannende scherm.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef eriksd het volgende:
Of een zeer groot centrumkabinet: PVDA-CDA-VVD-D66.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
We gaan denk ik Paars-plus krijgen doordat dat Groen Links de partijen een meerderheid in de Eerste Kamer gaat bezorgen.
Wat een onzin. Ik ben ontzettend zwevend, maar dat komt niet door mijn gebrek aan mening.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef AldoTheApache het volgende:
zwevende kiezers
halfslachtige mensen die geen mening hebben
Dadelijk met mijn slaapzak naar het dorpshuis, dan ben ik morgen de eerste.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
nog 8 uur en 19 minuten tot het busje open mag
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:12 schreef Blistering het volgende:
Heeft niemand er ooit over gefantaseerd om seks te hebben in 't stemhokje?Of te spuiten over 't stemformulier. Zo van ''hier kut politici, cum voor jullie''. Of natuurlijk gewoon terecht fappen op Thieme d'r naam
Hand geven, glaasje, naar huis.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:12 schreef FTWO het volgende:
Goh, wat zou ik graag de eerste minuut na het debat zien, alleen maar om hoe ze dan met elkaar omgaan...
Die maakte hij al 5 jaar gelden. EN HIJ HEEFT GELIJK!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:08 schreef koemleit het volgende:
partij van de arabieren.. wilders is wonhopig
Ze hebben hun nek uitgestoken met het Kunduz-akkoord en dan worden ze afgestraft door de kiezer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop in ieder geval voor zetelwinst voor D66 morgen... ik zou het erg zuur vinden als ze door die premiersstrijd ineens een verlies zouden lijden...
Dit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
Lijkt me dat Samsom goede zaken heeft gedaan vandaag
Een stem op GroenLinks is een stem op feministische schijthoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wil het niet zien... maar het is wel zo. Hij zal zich wel laten nemen door marokanen.quote:
Nou Rutte is ook van de EO hoor, die man is diep gelovig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Linkse Flikkers van de Eo- Vara
Pauw en Witteman
Knevel en van den Brink
Ik neem aan dat jij niet werkt en dus niet er van profiteert?quote:
Wacht even, is Rutte geen agnost?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou Rutte is ook van de EO hoor, die man is diep gelovig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |