Dat is niet goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Roemer begint te lijken op Agnes Kant
Als je inhoudelijk op de SP stemt vraag ik mij altijd af of je uberhaupt een debat kijkt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Matig slot van Roemer, gaat 'm nog wat stemmen kosten.
Wie had er schuld in het kabinet daarvoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef MrBaas het volgende:
Samenwerken met de PVV kan je niet goedpraten Mr. Rutte.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Roemer begint te lijken op Agnes Kant
Als het aan Roemer ligt wordt Nederland communistischquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Een sociale manier?
Nu al het geld wegplukken, en de problemen doorschuiven naar de volgende generatie, jaaahaa dat is sociaal
De eerste opmerking dit debat van hem was ik positief verrast.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Cardozo het volgende:
Ik heb Wilders nog nooit kunnen betrappen op een uitspraak die ook maar enigszins in de buurt komt van een vorm van intelligentie.
Jij begrijpt gewoon het belang van een scootmobiel niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Cardozo het volgende:
Ik heb Wilders nog nooit kunnen betrappen op een uitspraak die ook maar enigszins in de buurt komt van een vorm van intelligentie.
Hij begon vanavond goed andersquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Cardozo het volgende:
Het was Bushquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef prinsrob het volgende:
[ afbeelding ]
hoppa hoe krijgen we niet snel weer verkiezingen? hoppa 9 11
'Wij zijn tegen Europa'?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
De eerste opmerking dit debat van hem was ik positief verrast.
Bijna helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
Roemer heeft gelijk alleen Balkende1 was nog rampzaliger dan dit kabinet.
Maar we hebben de afgelopen 10 jaar eigenlijk nooit een goed kabinet gehad.
En Paars 2 was ook al niets.
En Paars 1 was net het randje.
Sandwichquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef RubenSosa het volgende:
pechtold wil er lekker tussen in liggen.
behoorlijke faalquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:05 schreef Keyos het volgende:
Roemer word een beetje lachwekkend wanneer hij boos wordt.
Deze eeuw hebben VVD, PvdA en D66 ook al een kabinet laten vallen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god Wilders
Overigens belachelijk dat Rutte niet gewoon keihard de PVV uitsluit nu... dankzij hen staan we morgen weer in het stemlokaal
De anti Europa Partij opende gister met: Wij zijn niet tegen Europaquote:
Nee, vrij gebalanceerde argumentatie waarom Griekenland beter af zou zijn zonder de euro, verhaal over devaluatie enzo. Dat sloeg wel ergens op, op de langere termijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |