Dat is niet goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Roemer begint te lijken op Agnes Kant
Als je inhoudelijk op de SP stemt vraag ik mij altijd af of je uberhaupt een debat kijkt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Matig slot van Roemer, gaat 'm nog wat stemmen kosten.
Wie had er schuld in het kabinet daarvoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef MrBaas het volgende:
Samenwerken met de PVV kan je niet goedpraten Mr. Rutte.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Roemer begint te lijken op Agnes Kant
Als het aan Roemer ligt wordt Nederland communistischquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Een sociale manier?
Nu al het geld wegplukken, en de problemen doorschuiven naar de volgende generatie, jaaahaa dat is sociaal
De eerste opmerking dit debat van hem was ik positief verrast.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Cardozo het volgende:
Ik heb Wilders nog nooit kunnen betrappen op een uitspraak die ook maar enigszins in de buurt komt van een vorm van intelligentie.
Jij begrijpt gewoon het belang van een scootmobiel niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Cardozo het volgende:
Ik heb Wilders nog nooit kunnen betrappen op een uitspraak die ook maar enigszins in de buurt komt van een vorm van intelligentie.
Hij begon vanavond goed andersquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Cardozo het volgende:
Het was Bushquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef prinsrob het volgende:
[ afbeelding ]
hoppa hoe krijgen we niet snel weer verkiezingen? hoppa 9 11
'Wij zijn tegen Europa'?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
De eerste opmerking dit debat van hem was ik positief verrast.
Bijna helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
Roemer heeft gelijk alleen Balkende1 was nog rampzaliger dan dit kabinet.
Maar we hebben de afgelopen 10 jaar eigenlijk nooit een goed kabinet gehad.
En Paars 2 was ook al niets.
En Paars 1 was net het randje.
Sandwichquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef RubenSosa het volgende:
pechtold wil er lekker tussen in liggen.
behoorlijke faalquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:05 schreef Keyos het volgende:
Roemer word een beetje lachwekkend wanneer hij boos wordt.
Deze eeuw hebben VVD, PvdA en D66 ook al een kabinet laten vallen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god Wilders
Overigens belachelijk dat Rutte niet gewoon keihard de PVV uitsluit nu... dankzij hen staan we morgen weer in het stemlokaal
De anti Europa Partij opende gister met: Wij zijn niet tegen Europaquote:
Nee, vrij gebalanceerde argumentatie waarom Griekenland beter af zou zijn zonder de euro, verhaal over devaluatie enzo. Dat sloeg wel ergens op, op de langere termijn.quote:
Hebben meerderheid in Eerste Kamerquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
En waarom is CDA daar beter in dan D66, Buma?
maar een stem op z is ook op y?quote:
Drie van de vier partijen zullen daar geen zin in hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef MrBaas het volgende:
PvdA-SP-CDA-D66
Meerderheid in de Eerste en Tweede Kamer.
Prachtige coalitie.
Dan ben ik weg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef MrBaas het volgende:
PvdA-SP-CDA-D66
Prachtige coalitie.
The horrorquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef MrBaas het volgende:
PvdA-SP-CDA-D66
Prachtige coalitie.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef Panthera. het volgende:
Een stem op de PVV is een stem op Wilders.
Gordijnaftrek bij de VVD idd van minimaal 2 zetels, denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou ja, dankzij de afgangen van Roemer en Rutte is het morgen gewoon PvdA 39, VVD 37 (want Rutte doet het niet echt goed) en D66 naar 13.
Dat dacht ik ook te horen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij zei hij het verkeerd. Een stem op Samsom is een stem op de PvdA zei hij dacht ik.
1 teveel,quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef MrBaas het volgende:
PvdA-SP-CDA-D66
Prachtige coalitie.
Een stem op de SGP is een stem op de NSDAPquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef megamandy het volgende:
Een stem op de PVV is een stem op de PVDA? Die snap ik dus echt niet
Over mijn lijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef MrBaas het volgende:
PvdA-SP-CDA-D66
Prachtige coalitie.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef Blistering het volgende:
Nou, een stem op de SGP is een stem op de vrouw in de keuken, dus daar gaat mijn stem heen.
Dan wordt de PVDA de grootste en de PVV is te links om met de VVD te regeren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef megamandy het volgende:
SGPquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
maar als je nou op Groenlinks stemt?
is dat dan een stem voor Samson of voor Rutte?
Een stem op de PVV is geen stem op de VVD -> PvdA heeft een grotere kans om de grootste te worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef megamandy het volgende:
Echt, lekker bijdehand ook. Man man.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou humor hoor van Samsom hahaha, dikke pret, even me zakdoekje pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |