SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig, dat heb ik altijd bij jouw posts.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:38 schreef Evertjan het volgende:
bij Pechtold denk ik altijd aan Arno Vermeulen die wop wop wop doet!
[ afbeelding ]
Het is nu wel heel overdreven. Hij zal wel ingefluisterd gekregen hebben dat de 'redelijke' rol van Samsom zo succesvol is en dat hij die nu over moet nemen. Hij faalt hier echter in, ik val er bijna bij in slaap.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef MrBaas het volgende:
De nieuwe premier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FaalOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Melkert slaapt nog steeds slecht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zou ze allemaal vloeren
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef MrBaas het volgende:
De nieuwe premier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All she wants and needs is just a little taste..
quote:
Isquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
rot toch is op met kale oplichter
Meer straatlantaarns bij de Belastingdienst-gebouwen bedoelt Pechtold.quote:
En we moeten ook zeker onze wegen verbreden, want dat is natuurlijk veel belangrijker dan bijvoorbeeld de zorg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
En hij is trots dat we 130 kunnen rijden, we weten alleen niet goed meer waar en op welke tijdstippen...
Democratie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Waarom staat Van der Staaij hier in hemelsnaam bij met zijn 3 zetels
Je moet behoorlijk zweven als je SGP stemt...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alsof SGP zwevende kiezers heeft
Twijfelaars tussen Christenunie en SGPquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alsof SGP zwevende kiezers heeft
Hier prima met ziggo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Paul het volgende:
Volgens mij hebben alle mensen met Ziggo geen geluid meer bij het debat
Zonder verbrede wegen kwam ik nooit op tijd aan in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef June. het volgende:
[..]
En we moeten ook zeker onze wegen verbreden, want dat is natuurlijk veel belangrijker dan bijvoorbeeld de zorg.
Oh?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Paul het volgende:
Ikke wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Paul het volgende:
hier wel gewoon.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Paul het volgende:
Ik heb geluidquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Paul het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Paul het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Cardozo het volgende:
Mag Van der Staaij wel met vrouwen debatteren?
Die heb ik al volgepostquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
B&H heb je een topic waar je ook kan geilen op die lelijke oude kerels.
Ja maar die halen altijd 3 zetels en dat zal in 2090 ook nog zo zijn... qua inhoud totaal niet van belang voor zwevende kiezersquote:
"Nationaliseer Ziggo!", aldus SP-voorman Roemer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Paul het volgende:
In principe niet maar God zal hem vergeven aangezien het nodig is om zielen over te halen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Cardozo het volgende:
daar hebben wij al weken last van. Ook Ziggoquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef MrBaas het volgende:
Wanneer komt het debat over het verbod op abortus?
Ik wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Paul het volgende:
Idd Sap, muiltje houden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:41 schreef iBenny het volgende:
Kan dat vieze mannetje zijn mond niet houden?
Ze hebben er nu 2!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die halen altijd 3 zetels en dat zal in 2090 ook nog zo zijn... qua inhoud totaal niet van belang voor zwevende kiezers
Hij debatteert ook niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Cardozo het volgende:
quote:
Hij mag er ook zijn lul in stoppen.... zwanger worden ze toch nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Cardozo het volgende:
Dat is allang terug volgens mij, door middel van stop op accijnsverhoging in de jaren na het kwartje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Teruggeven. Net als dat kwartje zeker?
daar nog meer lucht er in te blazen komt het wel goed aldus de VVDquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:42 schreef pberends het volgende:
Rust op de woningmarkt!
Zodat het helemaal tot stilstand komt, Rutte?
Als tem zijn kleine burgemeester in verhouding is met zijn lengte kan Sap de rollator zelf testen binnenkort.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Duidelijk, je wil in haar broekje komen.
Zullen we ook de huurmarkt even normaliseren dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Ja rutte stel de HRA maar weer eens veilig he! Vuile profiteur!
Ghehe.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Duidelijk, je wil in haar broekje komen.
Tuurlijk, dat ze gewoon opschieten met alles.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef alors het volgende:
Behalve studenten, die mag je tijdens de rit wel confronteren met veranderende tegels
Ik haat tegels!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef alors het volgende:
Behalve studenten, die mag je tijdens de rit wel confronteren met veranderende tegels
Lekker aan twee kanten plukkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef alors het volgende:
Behalve studenten, die mag je tijdens de rit wel confronteren met veranderende regels
Ja, hij is uiteindelijk ook een refo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rutte wil zich weer laten gedogen door gelovige leugenaar Van der Staaij.
Elke belastingverandering is in principe tijdens de rit confronteren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef alors het volgende:
Friesland wordt teruggegeven aan het water.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
waarom hoor ik niemand over de bescherming van het Nederlandse land tegen de dreigende wateroverlast
tsunami's bedoel je?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
waarom hoor ik niemand over de bescherming van het Nederlandse land tegen de dreigende wateroverlast
moet op internationaal niveau worden opgelostquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
Vind ik niet zo'n probleem, Nijmegen aan zeequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
En Limburgquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Friesland wordt teruggegeven aan het water.
Haha, mijn moeder zei altijd dat ik refo's nooit moest vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hij is uiteindelijk ook een refo.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef alors het volgende:
Behalve studenten, die mag je tijdens de rit wel confronteren met veranderende regels
As we speak vindt het plaats.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Friesland wordt teruggegeven aan het water.
rutte is toch atheïst?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hij is uiteindelijk ook een refo.
Sommige huurprijzen zijn ook belachelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zullen we ook de huurmarkt even normaliseren dan?
Wel een goed idee op zich, na elk debat een minuut lang foto's van puppies.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef prinsrob het volgende:
ok genoeg economie, nu weer lieve diertjes!
[ afbeelding ]
Samsom is directeur geweest van een groenestroomleverancier.twitter:TonElias twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 22:41:03LOL: “@jacekmagala: En dan denk je opeens: het enige wat Samsom ooit heeft bestuurd, is een rubber boot #nosdebat” reageer retweet
Mij kan je best vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, mijn moeder zei altijd dat ik refo's nooit moest vertrouwen.
Dat is wel een goeie. De PVV ontkent het bestaan van het broeikaseffect en daarmee dus de klimaatproblematiek.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
Dit kan hem nog wel eens dure stemmen gaan kosten morgen...quote:
Ton Elias is te dom om zijn eigen naam goed te schrijven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef MrBaas het volgende:
twitter:TonElias twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 22:41:03LOL: “@jacekmagala: En dan denk je opeens: het enige wat Samsom ooit heeft bestuurd, is een rubber boot #nosdebat” reageer retweet
Ze doet mij aan mijn ma denken. Ja, dit heb ik al vaker gezegd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef Cardozo het volgende:
Als Sap en Pechtold van partij zouden wisselen, stemde ik wellicht GL. WAT IS DIE VROUW ONINTERESSANT!
Homo, niet dat ze bijzonder knap is overigens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
Sap ziet eruit als een alien na een crash met zijn UFO.
Grote bedrijven gewoon niet meer bevoordelen, zoals nu, bedoelt ze.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef TommyGun het volgende:
Flikker toch op Sap met je grote bedrijven straffen en schone energie gezeik.
Gewoon even denken aan de man van Kant en je kan er weer een dagje tegenaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef Keyos het volgende:
Ik heb medelijden met de man van Sap, als wij (gezien de reacties hier) al moe worden van dat mens na minuten, hoe houd je het dan heel je leven met haar vol.
Ze schroeft hem eraf in bedquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef Keyos het volgende:
Ik heb medelijden met de man van Sap, als wij (gezien de reacties hier) al moe worden van dat mens na minuten, hoe houd je het dan heel je leven met haar vol.
Misschien ziet hij alleen de Sappige Jolande.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef Keyos het volgende:
Hoe weet je hoe dat er uit ziet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
Een goede reden om morgen géén VVD te stemmen: zodat je Ton Elias niet weer hoeft te zien dansen op een podium....quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ton Elias is te dom om zijn eigen naam goed te schrijven.
Wb verkrachte vrouwen, bedoel je?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Van der Staaij begrijpt het tenminste
Ze ziet er niet zo verkeerd uit voor een oude vrouw.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
Echtquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef pberends het volgende:
Pechtold zei: "MENEER MENGELE"![]()
![]()
.
(tegen Ferry Mingelen)
Daar betrap ik hem wel vaker opquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef pberends het volgende:
![]()
.
(tegen Ferry Mingelen)
Echt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef pberends het volgende:
![]()
.
(tegen Ferry Mingelen)
Ja, ik had twee keer geluisterdquote:
Ik denk dat we bedrijven maar moeten wegjagen, komt de werkgelegenheid ten goede.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Grote bedrijven gewoon niet meer bevoordelen, zoals nu, bedoelt ze.
Dat corpsbal accent en dat trillende nekvet wat over de boord van zijn overhemd valtquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
Een goede reden om morgen géén VVD te stemmen: zodat je Ton Elias niet weer hoeft te zien dansen op een podium....
En hard werkende Nederlanders een forensentaks in de maag splitsen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef alors het volgende:
Hij zei ook Van der Staarquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef pberends het volgende:
![]()
.
(tegen Ferry Mingelen)
Hahaquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:48 schreef super_tekkel het volgende:
Thea zit verkeerd. dit is geen Knoop in je zakdoek!
Gewoon weer een mogelijkheid om voor iedereen een praatje te houdenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:48 schreef Zhero het volgende:
Hoe kun je nou debatteren over zo'n vraag
Opeens snap je alle problemen bij ProRailquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:48 schreef super_tekkel het volgende:
Waarschijnlijk het beste antwoord jaquote:
Hahaha, heerlijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:48 schreef super_tekkel het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dit voor leeglopend Duracel-konijn?
Hij verkoopt z'n eigen moeder nog voor een plekje in de Trevezaal.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Buma strijden
Buma doet alles voor het pluche
Dat doen ze allemaalquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Buma strijden
Buma doet alles voor het pluche
M'n eierstokken doen pijn inderdaad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef alors het volgende:
Wat een dom wief, nigga pleasedat zijn de wijven die andere vrouwen een slechte naam geven.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef June. het volgende:
Ja, euroopa, grieken moslims blablabla
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Laat hem meedoen met Sterren Springen met Dolfijnen in Dolfinarium.
SGP neemt het zekere voor het onzekere wat dit betreftquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef alors het volgende:
Wat een dom wief, nigga pleasedat zijn de wijven die andere vrouwen een slechte naam geven.
BLANCO CHEQUE NAAR GRIEKENLANDquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer die goedkope oneliners van Geert
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:51 schreef Cardozo het volgende:
Buma doet me denken aan Keith Bakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |