SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig, dat heb ik altijd bij jouw posts.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:38 schreef Evertjan het volgende:
bij Pechtold denk ik altijd aan Arno Vermeulen die wop wop wop doet!
[ afbeelding ]
Het is nu wel heel overdreven. Hij zal wel ingefluisterd gekregen hebben dat de 'redelijke' rol van Samsom zo succesvol is en dat hij die nu over moet nemen. Hij faalt hier echter in, ik val er bijna bij in slaap.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef MrBaas het volgende:
De nieuwe premier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FaalOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Melkert slaapt nog steeds slecht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zou ze allemaal vloeren
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef MrBaas het volgende:
De nieuwe premier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All she wants and needs is just a little taste..
quote:
Isquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
rot toch is op met kale oplichter
Meer straatlantaarns bij de Belastingdienst-gebouwen bedoelt Pechtold.quote:
En we moeten ook zeker onze wegen verbreden, want dat is natuurlijk veel belangrijker dan bijvoorbeeld de zorg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
En hij is trots dat we 130 kunnen rijden, we weten alleen niet goed meer waar en op welke tijdstippen...
Democratie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Waarom staat Van der Staaij hier in hemelsnaam bij met zijn 3 zetels
Je moet behoorlijk zweven als je SGP stemt...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alsof SGP zwevende kiezers heeft
Twijfelaars tussen Christenunie en SGPquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alsof SGP zwevende kiezers heeft
Hier prima met ziggo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Paul het volgende:
Volgens mij hebben alle mensen met Ziggo geen geluid meer bij het debat
Zonder verbrede wegen kwam ik nooit op tijd aan in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef June. het volgende:
[..]
En we moeten ook zeker onze wegen verbreden, want dat is natuurlijk veel belangrijker dan bijvoorbeeld de zorg.
Oh?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:40 schreef Paul het volgende:
Volgens mij hebben alle mensen met Ziggo geen geluid meer bij het debat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |