quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:01 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het is dat ik geen baas heb om mee te dineren, ik heb me wel vandaag aangemeld bij de sportschool voor een proefweek. Maar ik hou het toch maar bij een degelijke sportbeha
ligt ook bij de actionquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:24 schreef amaranta het volgende:
Ik zou het zo kopen.
En als ik écht zoveel geld dat ik niet wist wat ik er mee moest doen. Dan bestelde ik alles van tellsell.
Vooral dat schilderdinng waarmee je je hele huis kan verven zonder ook maar 1 druppel te morsen.
Daarom gebruiken alle schilders hem ook (not) zei onze schilder.
Ik heb niet de door D voorgestelde frikadel-parajump-frikadel-parajump-dubbele friakdel-breakdance gedaan nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:05 schreef Spuuglokje het volgende:
We kunnen wel eens een Drouwenerzandmeeting organiseren.![]()
Leuk dat het leuk was buuf. Heb je je een beetje ingehouden met de frikandellen?
Ik zit in de bieb. Te studeren. En nu vinden mensen mij een beetje raar, denk ik, na een proest-lach-proestbui.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb niet de door D voorgestelde frikadel-parajump-frikadel-parajump-dubbele friakdel-breakdance gedaan nee.
quote:Op woensdag 12 september 2012 08:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik zit in de bieb. Te studeren. En nu vinden mensen mij een beetje raar, denk ik, na een proest-lach-proestbui.
ik hou van een beetje raar <3 zijn wij je studiemateriaal?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik zit in de bieb. Te studeren. En nu vinden mensen mij een beetje raar, denk ik, na een proest-lach-proestbui.
Wij zijn er best vaak geweest, de oudste mag overal in (op de overdekop en breakdance na) en die is 1 meterquote:Op woensdag 12 september 2012 07:48 schreef Vlindur het volgende:
Is Drouwenerzand nou ook leuk voor peuters buuv?
Wij zijn er vorige week geweest met een aantal buren waaronder 3 peuters en 4 kleuters en die hebben allemaal evenveel genoten.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:48 schreef Vlindur het volgende:
Is Drouwenerzand nou ook leuk voor peuters buuv?
*knip*quote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wilde net zeggen: t leukst is het wel als je ook echt ergens inkan met je kind. Hoe gaat t nu met m Vlindur? Nog steeds goed aan t opknappen enndalende ontstekingswaarden?
Mag ie alweer eten?
is goed, waag het niet om iets over babypoesje te zeggen tegen selene!!!!! we hebben al 3 kattenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh oh oh! Ja, is ook! Ik moet ff met Buum overleggen, maar zoals t nu lijkt zijn we zaterdagmiddag on the move jullie kant op. (en anders ik alleen) schikt dat? Ik kom er ff op terug, want heb woeste plannen maar moet ze nog even langs mijn meneer leggen![]()
Was zondag nog in Frederiksoord.wil je nog een schattig babypoesje wellicht?
dat...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef amaranta het volgende:
Goh Vlindur, heb even compleet iets gemist. Weet niet wat ik moet zeggen wnat ik weet niet wat er aan de hand is, maar beterschap ofzo?
Fijn te horen,maan.avond via vak.veilingen weekend kamperen incl.eigen sanitair en 2dgn onbeperkt toegang gescoord voor 16euro...dit weekend ws naar toe.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Er is een draaimolen, een ezelritje binnen, een klimballenbakgedoetje, een 0 tot 4 kruipspeeldinges (soort ballorigachtig in t klein) maar zag ook ouders met kinderen in de botsauto's en piratenschip en achtbaan. Vanaf een bepaalde lengte mogen ze eigenlijk alles, maar onder begeleiding.
Zeker, mijn ogen staan gewoon een stuk verder openquote:Op donderdag 13 september 2012 11:46 schreef Mineola het volgende:
Ik had het nog gelezen Vlindur, oh my, wat een toestand allemaal... Dat hakt er inderdaad behoorlijk in. Fijn om te lezen dat het inmiddels beter gaat. Beterschap!
En slaap kan een hoop doen om de wereld er iets beter uit te laten zien
Haha, alleen al daaromquote:Op donderdag 13 september 2012 12:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zeker, mijn ogen staan gewoon een stuk verder open
Die had zijn bovenbeen gebroken in de vakantie.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef trui het volgende:
menicole, ik heb het gemist denk ik, maar wat was er met matthias dan?
och wat sneu!quote:Op donderdag 13 september 2012 14:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Die had zijn bovenbeen gebroken in de vakantie.
Die heeft bijna 4 weken zo gelegen:
[ afbeelding ]
doe alsof het over 1 uur af moet zijn!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:18 schreef Gaoxing het volgende:
En dan ga ik nu weer proberen m'n werkstuk af te maken. Echt, ik weet niet wat er met me is, maar het wil geloof ik niet doordringen dat 't over 3 uur af moet zijn.
hoe heb jij in godsnaam je poot gebroken??quote:
je had ook gewoon kunnen zeggen dat je niet naar Sjors wil he?quote:
Done. Met maar liefst een ruime 12 minuten overquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:28 schreef easy-going het volgende:
Stiekem is Amsterdam best leuk Gao, maar dat kan ik natuurlijk niet zomaar op een openbaar forum zeggen.
Ja. Popcorn momentjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Brrr, trapnachtmerries...
Is dr. Phil nu de nieuwe Jerry Springer trouwens? Keek het net toevalligwat een sneuheid
Ik moest een stoep op, dat doe ik altijd al lopend, net toen ik af wilde stappen kwam een man de stoep af, ik ontweek hem kwam met mijn voet naast het pad, in een put, en toen brak ik zoals later bleek mijn enkel. Nu ben ik geopereerd en lig in het ziekenhuis. En ik zou nog wel naar George michael vanavond....quote:
maar even weg inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:34 schreef Vicky het volgende:
echt veilig niet, hij weet ze te vinden.. maar iig veiliger..
? Tell me more...quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Troel het volgende:
Pfoe, in Rijssen heb je wel wat zitten, maar dan moet je wel tegen de omgeving kunnen
ja dat! toe, details!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, zal ik hem inkoppen?
Ah toe, jullie doen zo geheimzinnig, vertel eens!
Nou, het was idd heel stom easy! Wees blij dat je er niet bij wasquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef moussy het volgende:
[..]
ja dat! toe, details!
easy, Sjors is toch een gladde pisnicht, en tis vast stom vanavond! Sterkte met het pootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Nou...ik was alleen thuis en ben na de val gelijk weer naar boven gestrompeld, heb mijn zoontje in zijn bedje gelegd zodat hij geen kant op kon en ben zelf op bed gaan liggen. Daar heb ik een uur gelegen totdat mijn echtgenoot thuis kwam en me naar het ziekenhuis kon brengen. Ik was al helemaal grijs want ik kreeg nauwelijks lucht. Ik kon toen ook bijna niet meer lopen van ellende.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Omg lily wat een horror
Was je niet bang dat het kind eenmaal boven alsnog naar beneden zou kukelen?
Nou ja, niet dat je nou bepaald tijd had om daar bij stil te staan ofzo..
wat onwijs kutquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:22 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik moest een stoep op, dat doe ik altijd al lopend, net toen ik af wilde stappen kwam een man de stoep af, ik ontweek hem kwam met mijn voet naast het pad, in een put, en toen brak ik zoals later bleek mijn enkel. Nu ben ik geopereerd en lig in het ziekenhuis. En ik zou nog wel naar George michael vanavond....
Maar top dat je het dan zo lekker generaliserend op het www zet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:01 schreef Vicky het volgende:
Rock, ik werk zelf bij zo'n instantie en heb mijn collega om hulp/informatie gvraagd. Zelfs zij snapte niet dat er niks gedaan werd..
Ik heb later nog met politie aan de telefoon gezeten en zelfs die snapte niet dat zijn collega's van het andere bureu gezegd hadden dat ze niks konden doen.
Wat een rotopmerking.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:06 schreef simmu het volgende:
[..]
wat onwijs kut![]()
beterschap! en ik hoop dat er iets soortgelijks op je pad komt zodra je opgeknapt bent
Jahaa, dat deed mijn moeder vroeger ook. Daar had ze een speciale vorm voor en een pak met splitewerten die niet geschikt waren voor de erwtensoep....als je er echt niet uitkomt, laat het maar ff weten. Mijn zus zal het wel weten....en ik denk Sjeen ook nog wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:43 schreef PM-girl het volgende:
Dat is bijvoorbeeld nodig bij een fruittaart, waarbij de vulling niet gebakken wordt. Je maakt dus deeg (met een goed recept) en bakt de bodem in de oven, met een techniek die blind bakken heet. Je doet het deeg in de vorm en legt er folie en bijvoorbeeld bruine bonen op in, zodat het deeg niet omhoog komt en een mooie platte bak gaat vormen voor je koude vulling.
Dat..quote:
Ik heb een superrecept van Jamie! Voordeel: kwam bodem en vorm in vriezer, bakt deze vervolgens 15 minuten en hoef je geen erwten en zut erop te gooien.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:34 schreef PM-girl het volgende:
Wat akelig Lily, brrrr...
Ik ben redelijk chagrijnig aan het worden... Ik probeer een recept te vinden voor een zoete taartbodem, die blind gebakken moet worden. Maar de recepten die ik tot nu toe vindt kloppen niet.
okéquote:
met een blinddoek voorquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:52 schreef Vicky het volgende:
Uhh nog niet terug gelezen.. Wat is dat?
Recept is voor een limburgse vlaaibodem. Die vind ik altijd wel stevig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:24 schreef PM-girl het volgende:
Kim, gevonden! Ik ken het in het engels als shortcake, het ziet er redelijk gelijk uit.
Poging volgt! ;-)
Chacama, wordt dat ook stevig compact deeg? Met de gist zal het luchtig worden en dat is juist niet de bedoeling.
Wat voor taart ga je maken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:24 schreef PM-girl het volgende:
Kim, gevonden! Ik ken het in het engels als shortcake, het ziet er redelijk gelijk uit.
Poging volgt! ;-)
Chacama, wordt dat ook stevig compact deeg? Met de gist zal het luchtig worden en dat is juist niet de bedoeling.
Dat wordt op heel veel plaatsen, meestal 1 x per jaar gedaan. Een of andere organisatie of stichting die dit organiseert. Komt erop neer dat vrachtwagen (+chauffeurs) zich aanbieden om aan zo'n tocht deel te nemen. Op de bijrijdersstoel mag dan een verstandelijk gehandicapte meerijden. Ik heb wel eens staan kijken bij zo'n tocht, het is echt één groot feest. Hoe meer toeters, hoe beter!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oké
ik zat vanmiddag in de stad bij de kapper en liet mijn kind kortwieken toen er een hele stoet vrachtwagens luid toeterend voorbij kwam. echt megaveel en denk ik wel een half uur lang ofzo.
ik heb werkelijk geen idee waar het over ging. het was echt een enorm kabaal en dr kon ook meteen niemand meer door om de weg over te steken enzo.
aha gevonden! het was een rondrit van de prinsenstichting met geestelijk gehandicapten enzo van wege een truckrun... wat dat ook moge zijn
ik zie nog steeds spongebob..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:06 schreef easy-going het volgende:
En hoe kom ik aan die avatar????? Ik dacht dat ik een spongebob had
ik niet, mijn kind werd er agressief van helaas. die kon ik fijn een half uurtje kalmeren bij de kapperquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, waar ik altijd bij sta te grienen.
hoiquote:
Is dat een oud term voor neuken ?quote:
uhh ja.. zoietsquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat een oud term voor neuken ?
Nou dan hou ik dr van!quote:
Hee, heb je niks beters te doen dan hier posten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dat een oud term voor neuken ?
Ik leg m'n mobiel niet gauw aan de kant maar die 2 minuten tijdens het neuken kan ik wel zonder ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee, heb je niks beters te doen dan hier posten?Of je doet die 2 dingen tegelijk, dat kan natuurlijk ook.
Met of zonder plaatjes ?quote:
Ja ik kan wel stoer doen alsof ik 45 minz of langer kan volhouden maar dat slaat ook nergens op ?quote:
jekan toch ook posten tijdens het bieren.. of bieren tijdens het posten...quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef Nielsch het volgende:
eeeey bitches!! ik ga even een biertje doen in de stad dus ik kan niet posten...
morgen lekker ballen op 't rugbyveld dus dan kan ik ook niet.
sorry fans
hele nachten toch??quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik kan wel stoer doen alsof ik 45 minz of langer kan volhouden maar dat slaat ook nergens op ?
nog voorkeur ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Vrijpostig neuken = dus met plaatjes.
Ik zeg juist altijd tegen de moppies het duurt maar ff , denk ff aan iets anders en ik ben weer weg!quote:
Kan je in KPD? Of kijkt alleen knetter daar?quote:
De moppiesquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zeg juist altijd tegen de moppies het duurt maar ff , denk ff aan iets anders en ik ben weer weg!
whaha....quote:
Dus je verveelt je nog steeds tico?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zeg juist altijd tegen de moppies het duurt maar ff , denk ff aan iets anders en ik ben weer weg!
nahh die gaan tegen elkaar opbieden... dat wordt dramaquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De moppies
Je moet jouw ego ff naast die van Nielsch parkeren denk ik
Ego voor 2 minuten ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De moppies
Je moet jouw ego ff naast die van Nielsch parkeren denk ik
Alweer?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dus je verveelt je nog steeds tico?
En 6 cm?quote:
Anders post je gewoon ff door !quote:
Ach het is goed zaad ?quote:
quote:
whahahaha ja inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat geeft weer een ander idee bij postbode Siemen.
Ja, dat dacht ik eigenlijk ook al. De tandarts zij dat het sowieso toch beter eerder kan dan later, en dat het in de wintertijd ook minder erg is (vanwege de kou ofzo) dus maandag maar even bellen dan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Postbode Semen
Risu ik weet het niet. Kan me voorstellen dat het niet zoveel kwaad kan omdat zo'n verdoving heel plaatselijk is, maar waarom risico nemen?
Easy vond bij nader inzien George Michael toch niet zo en verschafte zich een uitstekend excuus om niet naar het concert te hoeven door vrijdag haar enkel te breken en vrijdagmiddag geopereerd te worden.quote:Op zondag 16 september 2012 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Oeps, volgens mij lees ik ergens overheen. What's up easy? Ik begreep em al niet...
Je vergat erbij te vermelden dat het concert in Amsterdam wasquote:Op zondag 16 september 2012 12:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Easy vond bij nader inzien George Michael toch niet zo en verschafte zich een uitstekend excuus om niet naar het concert te hoeven door vrijdag haar enkel te breken en vrijdagmiddag geopereerd te worden.
Jajaja, dat paste niet meer in die ene zinquote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je vergat erbij te vermelden dat het concert in Amsterdam was
Maar ik ben net thuisgekomen. Nu begint het improviseren..
Ja, nog steeds, dus ik kan niet naar de douche en het toilet....quote:Op zondag 16 september 2012 15:02 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Jajaja, dat paste niet meer in die ene zin
Woon je nog steeds in hetzelfde huis? Sterkte!
Zijn er eigenlijk handigere manieren om zulke dingen niet te hoeven?quote:Op zondag 16 september 2012 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus je wilde niet naar Amsterdam, noet naar Sjors en je wil eigenlijk verhuizen?![]()
Wel enorm balen zeg! Hopelijk heb je gauw weer een nieuwe routine,
Geen idee!quote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk handigere manieren om zulke dingen niet te hoeven?
quote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je vergat erbij te vermelden dat het concert in Amsterdam was
Maar ik ben net thuisgekomen. Nu begint het improviseren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |