quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:01 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het is dat ik geen baas heb om mee te dineren, ik heb me wel vandaag aangemeld bij de sportschool voor een proefweek. Maar ik hou het toch maar bij een degelijke sportbeha
ligt ook bij de actionquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:24 schreef amaranta het volgende:
Ik zou het zo kopen.
En als ik écht zoveel geld dat ik niet wist wat ik er mee moest doen. Dan bestelde ik alles van tellsell.
Vooral dat schilderdinng waarmee je je hele huis kan verven zonder ook maar 1 druppel te morsen.
Daarom gebruiken alle schilders hem ook (not) zei onze schilder.
Ik heb niet de door D voorgestelde frikadel-parajump-frikadel-parajump-dubbele friakdel-breakdance gedaan nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:05 schreef Spuuglokje het volgende:
We kunnen wel eens een Drouwenerzandmeeting organiseren.![]()
Leuk dat het leuk was buuf. Heb je je een beetje ingehouden met de frikandellen?
Ik zit in de bieb. Te studeren. En nu vinden mensen mij een beetje raar, denk ik, na een proest-lach-proestbui.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb niet de door D voorgestelde frikadel-parajump-frikadel-parajump-dubbele friakdel-breakdance gedaan nee.
quote:Op woensdag 12 september 2012 08:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik zit in de bieb. Te studeren. En nu vinden mensen mij een beetje raar, denk ik, na een proest-lach-proestbui.
ik hou van een beetje raar <3 zijn wij je studiemateriaal?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik zit in de bieb. Te studeren. En nu vinden mensen mij een beetje raar, denk ik, na een proest-lach-proestbui.
Wij zijn er best vaak geweest, de oudste mag overal in (op de overdekop en breakdance na) en die is 1 meterquote:Op woensdag 12 september 2012 07:48 schreef Vlindur het volgende:
Is Drouwenerzand nou ook leuk voor peuters buuv?
Wij zijn er vorige week geweest met een aantal buren waaronder 3 peuters en 4 kleuters en die hebben allemaal evenveel genoten.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:48 schreef Vlindur het volgende:
Is Drouwenerzand nou ook leuk voor peuters buuv?
*knip*quote:Op woensdag 12 september 2012 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wilde net zeggen: t leukst is het wel als je ook echt ergens inkan met je kind. Hoe gaat t nu met m Vlindur? Nog steeds goed aan t opknappen enndalende ontstekingswaarden?
Mag ie alweer eten?
is goed, waag het niet om iets over babypoesje te zeggen tegen selene!!!!! we hebben al 3 kattenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh oh oh! Ja, is ook! Ik moet ff met Buum overleggen, maar zoals t nu lijkt zijn we zaterdagmiddag on the move jullie kant op. (en anders ik alleen) schikt dat? Ik kom er ff op terug, want heb woeste plannen maar moet ze nog even langs mijn meneer leggen![]()
Was zondag nog in Frederiksoord.wil je nog een schattig babypoesje wellicht?
dat...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef amaranta het volgende:
Goh Vlindur, heb even compleet iets gemist. Weet niet wat ik moet zeggen wnat ik weet niet wat er aan de hand is, maar beterschap ofzo?
Fijn te horen,maan.avond via vak.veilingen weekend kamperen incl.eigen sanitair en 2dgn onbeperkt toegang gescoord voor 16euro...dit weekend ws naar toe.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Er is een draaimolen, een ezelritje binnen, een klimballenbakgedoetje, een 0 tot 4 kruipspeeldinges (soort ballorigachtig in t klein) maar zag ook ouders met kinderen in de botsauto's en piratenschip en achtbaan. Vanaf een bepaalde lengte mogen ze eigenlijk alles, maar onder begeleiding.
Zeker, mijn ogen staan gewoon een stuk verder openquote:Op donderdag 13 september 2012 11:46 schreef Mineola het volgende:
Ik had het nog gelezen Vlindur, oh my, wat een toestand allemaal... Dat hakt er inderdaad behoorlijk in. Fijn om te lezen dat het inmiddels beter gaat. Beterschap!
En slaap kan een hoop doen om de wereld er iets beter uit te laten zien
Haha, alleen al daaromquote:Op donderdag 13 september 2012 12:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zeker, mijn ogen staan gewoon een stuk verder open
Die had zijn bovenbeen gebroken in de vakantie.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef trui het volgende:
menicole, ik heb het gemist denk ik, maar wat was er met matthias dan?
och wat sneu!quote:Op donderdag 13 september 2012 14:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Die had zijn bovenbeen gebroken in de vakantie.
Die heeft bijna 4 weken zo gelegen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |