Fijn te horen,maan.avond via vak.veilingen weekend kamperen incl.eigen sanitair en 2dgn onbeperkt toegang gescoord voor 16euro...dit weekend ws naar toe.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Er is een draaimolen, een ezelritje binnen, een klimballenbakgedoetje, een 0 tot 4 kruipspeeldinges (soort ballorigachtig in t klein) maar zag ook ouders met kinderen in de botsauto's en piratenschip en achtbaan. Vanaf een bepaalde lengte mogen ze eigenlijk alles, maar onder begeleiding.
Zeker, mijn ogen staan gewoon een stuk verder openquote:Op donderdag 13 september 2012 11:46 schreef Mineola het volgende:
Ik had het nog gelezen Vlindur, oh my, wat een toestand allemaal... Dat hakt er inderdaad behoorlijk in. Fijn om te lezen dat het inmiddels beter gaat. Beterschap!
En slaap kan een hoop doen om de wereld er iets beter uit te laten zien
Haha, alleen al daaromquote:Op donderdag 13 september 2012 12:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zeker, mijn ogen staan gewoon een stuk verder open
Die had zijn bovenbeen gebroken in de vakantie.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef trui het volgende:
menicole, ik heb het gemist denk ik, maar wat was er met matthias dan?
och wat sneu!quote:Op donderdag 13 september 2012 14:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Die had zijn bovenbeen gebroken in de vakantie.
Die heeft bijna 4 weken zo gelegen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |