zo fixedquote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ALS Manolevje naar Rusland gaat, gaat hij natuurlijk voor minimaal 50 miljoen
Kunnen we toch nog wát uitbreiden aan het stadion
nee manolev ruile voor cr7 en marceloaquote:Op donderdag 13 september 2012 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon manolev in een ruil deal met CR7 van madrid
Die laatste is een kruising tussen Marcelo en Arbeloa?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:38 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
nee manolev ruile voor cr7 en marceloa
Iedere uitwedstrijd is lastig voor dit PSV.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef Scarface88 het volgende:
Utrecht gaat een lastige wedstrijd worden denk ik.
Dit PSV is anders dan vorig PSV gok ik, maar dat weet je pas na de winterstop... Aangezien PSV uit altijd goed is voor de winterstopquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedere uitwedstrijd is lastig voor dit PSV.
Ja dat is waar. Maar heb gewoon geen goed voorgevoel over Utrecht uit. Sowieso is elke wedstrijd na Europees of interland lastig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedere uitwedstrijd is lastig voor dit PSV.
Waarom zal Tyton verkocht worden?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:14 schreef Compliment het volgende:
Zoet zal wel 1e keeper worden, indien Tyton wordt verkocht volgend jaar? En als Tyton niet verkocht wordt?
ik denk ook dat hij na dit seizoen naar Rusland verkast. Goed EK gespeeld. Houdt Scezny uit de basis in Polen. En laat Zoet het maar doen. Mega talent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom zal Tyton verkocht worden?
Mwah, weet 't zo net nog niet. Is ook helemaal niet nodig om 'm te verkopen. Laat 'm maar lekker strijden met Zoet dan volgend jaar om die 1e plek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik denk ook dat hij na dit seizoen naar Rusland verkast. Goed EK gespeeld. Houdt Scezny uit de basis in Polen. En laat Zoet het maar doen. Mega talent.
Van mij hoeft hij ook niet weg, maar als je een goede vervanger klaar hebt staan is hij weg. Als er iemand met een grote zak geld komt is dat ook logisch.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, weet 't zo net nog niet. Is ook helemaal niet nodig om 'm te verkopen. Laat 'm maar lekker strijden met Zoet dan volgend jaar om die 1e plek.
Waarom zou je zo'n talent gelijk in het diepe gooien, het kan alleen maar fout gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik denk ook dat hij na dit seizoen naar Rusland verkast. Goed EK gespeeld. Houdt Scezny uit de basis in Polen. En laat Zoet het maar doen. Mega talent.
Hoe kan het alleen maar fout gaan? Leg het me aub uit. Volgens mij is het altijd fout gegaan omdat jeugd juist niet de kans krijgt.quote:Op zondag 16 september 2012 00:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n talent gelijk in het diepe gooien, het kan alleen maar fout gaan.
Laat hem volgend jaar nog maar een jaartje verhuren.
Laat de boel maar lekker waaienquote:Op zondag 16 september 2012 12:21 schreef Scarface88 het volgende:
Stel oppertunisten overal die Büttner in de basis van Oranje willen in plaats van Willems na een wedstrijd tegen een matige tegenstander, een lucky frommelgoal en een lucky assist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |