zo fixedquote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ALS Manolevje naar Rusland gaat, gaat hij natuurlijk voor minimaal 50 miljoen
Kunnen we toch nog wát uitbreiden aan het stadion
nee manolev ruile voor cr7 en marceloaquote:Op donderdag 13 september 2012 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon manolev in een ruil deal met CR7 van madrid
Die laatste is een kruising tussen Marcelo en Arbeloa?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:38 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
nee manolev ruile voor cr7 en marceloa
Iedere uitwedstrijd is lastig voor dit PSV.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef Scarface88 het volgende:
Utrecht gaat een lastige wedstrijd worden denk ik.
Dit PSV is anders dan vorig PSV gok ik, maar dat weet je pas na de winterstop... Aangezien PSV uit altijd goed is voor de winterstopquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedere uitwedstrijd is lastig voor dit PSV.
Ja dat is waar. Maar heb gewoon geen goed voorgevoel over Utrecht uit. Sowieso is elke wedstrijd na Europees of interland lastig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedere uitwedstrijd is lastig voor dit PSV.
Waarom zal Tyton verkocht worden?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:14 schreef Compliment het volgende:
Zoet zal wel 1e keeper worden, indien Tyton wordt verkocht volgend jaar? En als Tyton niet verkocht wordt?
ik denk ook dat hij na dit seizoen naar Rusland verkast. Goed EK gespeeld. Houdt Scezny uit de basis in Polen. En laat Zoet het maar doen. Mega talent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom zal Tyton verkocht worden?
Mwah, weet 't zo net nog niet. Is ook helemaal niet nodig om 'm te verkopen. Laat 'm maar lekker strijden met Zoet dan volgend jaar om die 1e plek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik denk ook dat hij na dit seizoen naar Rusland verkast. Goed EK gespeeld. Houdt Scezny uit de basis in Polen. En laat Zoet het maar doen. Mega talent.
Van mij hoeft hij ook niet weg, maar als je een goede vervanger klaar hebt staan is hij weg. Als er iemand met een grote zak geld komt is dat ook logisch.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, weet 't zo net nog niet. Is ook helemaal niet nodig om 'm te verkopen. Laat 'm maar lekker strijden met Zoet dan volgend jaar om die 1e plek.
Waarom zou je zo'n talent gelijk in het diepe gooien, het kan alleen maar fout gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik denk ook dat hij na dit seizoen naar Rusland verkast. Goed EK gespeeld. Houdt Scezny uit de basis in Polen. En laat Zoet het maar doen. Mega talent.
Hoe kan het alleen maar fout gaan? Leg het me aub uit. Volgens mij is het altijd fout gegaan omdat jeugd juist niet de kans krijgt.quote:Op zondag 16 september 2012 00:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n talent gelijk in het diepe gooien, het kan alleen maar fout gaan.
Laat hem volgend jaar nog maar een jaartje verhuren.
Laat de boel maar lekker waaienquote:Op zondag 16 september 2012 12:21 schreef Scarface88 het volgende:
Stel oppertunisten overal die Büttner in de basis van Oranje willen in plaats van Willems na een wedstrijd tegen een matige tegenstander, een lucky frommelgoal en een lucky assist
Geef Advocaat in dat opzicht wel gelijk, hoewel hij zelf ook Willems openlijk een keer in de media bekritiseerd heeft na de wedstrijd tegen Zeta waarin Willems 4 assists gaf en te veel aanviel in plaats van verdedigen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat de boel maar lekker waaien
Derksen en Gijp lijken wel een hetze te zijn begonnen tegen Willems die niets meer goed kan doen in hun ogen, Derksen ziet hem waarschijnlijk alleen bij Oranje spelen en niet wekelijks schitteren bij PSV en dat is gewoon triest, en dan noemt hij van Rhijn die ouder is een geweldig talent hoewel die ook genoeg fouten maakt nog. Het is een beetje meten met twee maten dus in dat opzicht ben ik het totaal eens met Advocaat.quote:Dick Advocaat probeerde vrijdag Jetro Willems in bescherming te nemen. De linksback krijgt de laatste tijd veel kritiek in de media. 'Als Jetro doet wat hij kan en moet doen, dan wordt hij een uitstekende voetballer. Wat anderen ook over hem mogen zeggen. Hij wordt op de huid gezeten door de media, dat ben ik een beetje zat.'
Advocaat probeert op Willems in te praten om zich van de media niets aan te trekken. 'Ik vind Jetro een heel groot talent, dat zeg ik dus ook tegen hem. Het is gelukkig een jongen die heel goed weet waar hij mee bezig is. Ik weet zeker dat Van Gaal dezelfde boodschap heeft, daar hebben we geen overleg voor nodig. Maar dat overleg is er wel. Voor elke interlandperiode belt Louis om te praten over onze spelers.'
Misschien, maar het is vrij opportunistisch om te opperen dat Büttner na de wedstrijd van gisteren gelijk geselecteerd moet worden.quote:Op zondag 16 september 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
Willems bewijst toch ook gewoon elke wedstrijd in oranje dat hij (nog) veel te veel tekort komt?
Het was ook opportuun om Willems te selecteren. Valt elke wedstrijd door de mand.quote:Op zondag 16 september 2012 12:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Misschien, maar het is vrij opportunistisch om te opperen dat Büttner na de wedstrijd van gisteren gelijk geselecteerd moet worden.
Bommeltje gewoon met een hattrickquote:Op zondag 16 september 2012 12:37 schreef HetBrabandertje het volgende:
Hopelijk laten Mertens en Strootman deze keer wel wat zien in de Galgenwaard. Die vertoonden vorige keer beiden totaal een off-day. Anders kan het wel eens lastig gaan worden.
Staat al op 4 dit seizoen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Bommeltje gewoon met een hattrick
Misschien heb ik het een beetje te overdreven uitgedrukt..quote:Op zondag 16 september 2012 10:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe kan het alleen maar fout gaan? Leg het me aub uit. Volgens mij is het altijd fout gegaan omdat jeugd juist niet de kans krijgt.
Tijdens het EK was toch iedereen lovend over hem.quote:Op zondag 16 september 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
Willems bewijst toch ook gewoon elke wedstrijd in oranje dat hij (nog) veel te veel tekort komt?
Oja? Kan het me niet voorstellen eigenlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef zerokil het volgende:
[..]
Tijdens het EK was toch iedereen lovend over hem.
Willems was een van de betere bij het Nederlands elftal.quote:Op zondag 16 september 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja? Kan het me niet voorstellen eigenlijk.
quote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef zerokil het volgende:
[..]
Tijdens het EK was toch iedereen lovend over hem.
Wacht wat.quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef zerokil het volgende:
[..]
Willems was een van de betere bij het Nederlands elftal.
Nee, hij was er wel vrij slecht op de pot tegen Denemarken na (daar was ie wel ok)quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef zerokil het volgende:
[..]
Willems was een van de betere bij het Nederlands elftal.
Hij was echt wel beter dan de gemiddelde oranje speler tijdens het EK..quote:Op zondag 16 september 2012 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, hij was er wel vrij slecht op de pot tegen Denemarken na (daar was ie wel ok)
Niet de slechtste, dat was vdWiel/Heitinga, maar daarna misschien wel de slechtste.
Wel een voordeel dat we die niet in November/December uit hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand hier enig idee hoe goed (of slecht) Dnipro Dnipropetrovsk is?
Dnipro is een aardige ploeg, zeker niet onderschatten.quote:Op zondag 16 september 2012 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmm, ben benieuwdquote:Op zondag 16 september 2012 13:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dnipro is een aardige ploeg, zeker niet onderschatten.
Zijn al 9 duels achter elkaar ongeslagen en staan tweede achter Shakthar. Moet wel een goede poeg zijn dus.quote:Op zondag 16 september 2012 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mja, maar is het niveau van Oekraïne te vergelijken met het niveau in Nederland?quote:Op zondag 16 september 2012 13:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn al 9 duels achter elkaar ongeslagen en staan tweede achter Shakthar. Moet wel een goede poeg zijn dus.
Denk het wel hoor. Shakthar is sterker dan PSV en Ajax. Dan heb je ook nog Dinamo Kiev. Rest van de teams zou ik niet weten eigenlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, maar is het niveau van Oekraïne te vergelijken met het niveau in Nederland?
In Oekraine zit veel geld.quote:Op zondag 16 september 2012 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, maar is het niveau van Oekraïne te vergelijken met het niveau in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |