abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116738451
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Schouw heb ik weinig hoop voor, werd zelfs bij Almere City te licht bevonden.
Daarom pik ik hem er ook uit. Valt me positief op.
pi_116743605
Weten jullie wel waarom Schouw is gehaald?
pi_116746072
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:53 schreef zerokil het volgende:
Weten jullie wel waarom Schouw is gehaald?
Tja. Was vroeger blijkbaar een erg groot talent. Heeft wat vertegenwoordigende jeugdelftallen doorlopen alvorens op zijn 16 van RBS naar Ajax te verkassen. Stond volgens zijn wiki in de belangstelling van PSV, Feyenoord en Willem 2. Ik denk dat Brands hem daar nog van kent wellicht.
pi_116746906
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_116746989
quote:
Ja, die shoot was vanmiddag. Er waren ook een aantal winnaars bij via acties van Menzis, Ons PSV en Bavaria, die mochten een voor een (of gezamenlijk afhankelijk van de actie), met de selectie op de foto.
En ik mag me een van de gelukkige noemen en was er dus vanmiddag bij :@
Het was erg leuk :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_116747035
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:28 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, die shoot was vanmiddag. Er waren ook een aantal winnaars bij via acties van Menzis, Ons PSV en Bavaria, die mochten een voor een (of gezamenlijk afhankelijk van de actie), met de selectie op de foto.
Waar sta je precies op de foto?
pi_116747088
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Waar sta je precies op de foto?
Op deze sta ik niet op he. Maar ik mocht staan vanuit deze foto gezien achter Lens en Mertens tussen de arts (meen ik) en van Ooijen (toch :@ )
pi_116747257
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:31 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Op deze sta ik niet op he. Maar ik mocht staan vanuit deze foto gezien achter Lens en Mertens tussen de arts (meen ik) en van Ooijen (toch :@ )
Geeft niet, de PSV-jeugd kent niemand.
pi_116747392
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:31 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nice. Jij was toch pas ook op die BBQ?
pi_116747455
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:40 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nice. Jij was toch pas ook op die BBQ?
Nee, dat was rubbereend
pi_116747719
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:28 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nice man! :7
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 13 september 2012 @ 18:41:06 #87
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_116749293
Van Ad.nl:

quote:
Adri van Tiggelen, 55 jaar, 56-voudig international. Nu scout bij Sparta.
'Er waait een nieuwe wind bij Oranje en dat is interessant om te volgen. Louis van Gaal wil duidelijk zijn stempel drukken en zijn eigen selectie neerzetten. Zijn geluk is natuurlijk dat wij zijn ingedeeld in een verschrikkelijk slechte poule. Want Turkije en Hongarije zijn zeer matige elftallen. Oranje speelt straks tegen Andorra en kan na drie duels al een flink gat slaan. Of we nu plotseling een rits grote talenten hebben, waag ik te betwijfelen. In Nederland noemen we iemand al snel een talent. We hebben gewoon niet beter, de pure kwaliteit ontbreekt. Jetro Willems is in mijn ogen niet de linksback van Oranje, hij is verdedigend erg kwetsbaar. Die jongens van Feyenoord kregen een kans omdat de club geen geld had. Bij Ajax en PSV lopen vooral buitenlanders. Robben, Van Persie en Sneijder moeten de kar trekken. Van Mathijsen en Heitinga hebben we min of meer afscheid genomen, die zijn gepasseerd door jonge gasten. Maar wie er ook speelt, het WK halen wij wel in deze poule.'
Is die man blind? Stonden 4 PSV-ers in de basis afgelopen wedstrijd :') En dan nog Zoet op de bank en een geblesseerde Pieters die er normaal gesproken ook bij zit.

Hoeveel moeten we er nog leveren dan? Nogal logisch dat je in de competitie niet met 11 Nederlanders speelt, en zelfs daar is een groot gedeelte gewoon Nederlands.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_116750891
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Ad.nl:

[..]

Is die man blind? Stonden 4 PSV-ers in de basis afgelopen wedstrijd :') En dan nog Zoet op de bank en een geblesseerde Pieters die er normaal gesproken ook bij zit.

Hoeveel moeten we er nog leveren dan? Nogal logisch dat je in de competitie niet met 11 Nederlanders speelt, en zelfs daar is een groot gedeelte gewoon Nederlands.
Wat een lul, we zijn van 70% naar 40% Buitenlanders gegaan

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2012 19:21:20 ]
pi_116751204
quote:
Bij Ajax en PSV lopen vooral buitenlanders
_O-

http://nl.wikipedia.org/wiki/PSV_(voetbalclub)#Spelers

Waterman, Zoet, Swinkels, Bouma, Pieters, Willems, van Bommel, Strootman, Wijnaldum, Engelaar, van Ooijen, Lens, Narsingh, Locadia, Depay, Verkoelen, Tamata.

Vroeger was dat wel zo maar nu zijn er meer nederlanders. Vooral in de basis.
  donderdag 13 september 2012 @ 19:31:35 #90
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_116751364
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

_O-

http://nl.wikipedia.org/wiki/PSV_(voetbalclub)#Spelers

Waterman, Zoet, Swinkels, Bouma, Pieters, Willems, van Bommel, Strootman, Wijnaldum, Engelaar, van Ooijen, Lens, Narsingh, Locadia, Depay, Verkoelen, Tamata.

Vroeger was dat wel zo maar nu zijn er meer nederlanders. Vooral in de basis.
Waarvan er gewoon 6 in de basis staan. (Bouma/Pieters, Willems, v Bommel, Strootman, Lens, Narsingh) Of minimaal 5 mochten we echt het hele seizoen met Matavz in de spits gaan spelen. Bij een blessure/schorsing van Toivonen komt Wijnaldum er ook sowieso nog in.

Rare vent die van Tiggelen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_116751809
quote:
Van Ad.nl:

[..]

Raar inderdaad ja. Maarja, het is altijd iets.
Onder Hiddink bestond PSV alleen maar uit Brazilianen en was het een schande dat er nauwelijks Nederlanders in stonden.
De volgende keer is het team weer te oud, en dan is het weer jeugd tegenover aankopen..
pi_116752530
quote:
Van Ad.nl:

[..]

wat een racist, Willems en Van Rhijn zijn gewoon Nederlanders
  donderdag 13 september 2012 @ 20:10:49 #93
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_116753309
quote:
Van Ad.nl:

[..]

Hij bekijkt het vanuit de basis van de teams.

PSV

Mertens (b) - Matavz (b) - Lens (nl)
Toivonen (b) - Bommel (bedankt) - Strootman (nl)
Willems (nl) - Bouma (te slecht) - Zanka (b) - Manolev/hutchinson (b)
Tyton (b)

3 nederlanders die in aanmerking kunnen komen.

Ajax

Sana (b) - Sigthorsson (b) - Sulejmani (b)
De Jong (nl) - Eriksen (b) - Schone (b)
Blind (:')) - Alderweireld (b) - Moisander (b) - Rhijn (nl)
Vermeer (niet goed genoeg)

2 nederlanders waarvan de Jong niet in aanmerking gaat komen.

Bij jullie valt het nog wel mee maar vooral bij ajax veel buitenlanders of spelers die niet goed genoeg zijn en nooit goed genoeg zullen zijn.

Pieters kan toch ook centraal staan? Ik zou hem ipv Bouma dan doen!
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_116754167
Manolev naar rusland :)
🔒
pi_116754250
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:28 schreef Doosopwielen het volgende:
Manolev naar rusland :)
Bron? Weg kampioenschap :{
pi_116754868
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Bron? Weg kampioenschap :{
typ op google psv in en dan beetje kijke lokomotiv moskou en nog zo topclub in rusland willen hem vanwege zijn goeie ek prestaties
🔒
pi_116755004
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

typ op google psv in en dan beetje kijke lokomotiv moskou en nog zo topclub in rusland willen hem vanwege zijn goeie ek prestaties
Willen hem. Waarom roep je dan dat hij naar Rusland is :{
pi_116755535
ALS Manolevje naar Rusland gaat, gaat hij natuurlijk voor minimaal 20 miljoen :9
Kunnen we toch nog wát uitbreiden aan het stadion O+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_116755540
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Willen hem. Waarom roep je dan dat hij naar Rusland is :{
mijn nederlands slecht zijn mevrouw
🔒
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: