Want op het moment dat een journalist iets vraagt moet je verplicht antwoord geven? Je kunt de vraag duiken door te melden dat er over is gepraat, dat het verleden tijd is en dat je heel veel plezier hebt om bij Vitesse te trainen. Anders moet je ook niet zo stellig "Ik was er klaar mee. Punt." te melden na je gesprek met Brands.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:04 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit is te makkelijk. Hij geeft gewoon antwoord op een vraag van de journalist van NUSport en geeft zijn beeld en mening daarover. Die blijft immers staan toch?
Wat is jullie mening over het dik gedrukte?quote:De voorhoede van het Nederlands elftal trad dinsdag op bezoek bij Hongarije aan met twee concurrenten in de gelederen: Jeremain Lens en Luciano Narsingh. De twee zijn bij PSV verwikkeld in een onderlinge strijd.
Naast Narsingh en Lens betraden ook PSV'ers Jetro Willems en Kevin Strootman het strijdperk. In 1998 stonden er voor het laatst zoveel spelers van PSV aan de aftrap van een interland, weet Omroep Brabant. Met name Lens, die kort voor de wedstrijd te horen kreeg dat hij moest spelen, maakte indruk als vervanger van de geblesseerde Arjen Robben.
"Ik denk dat het alleen maar motiverend werkt", zegt Willy van de Kerkhof in gesprek met de regio-omroep. De aanvaller scoorde twee keer en bood Klaas-Jan Huntelaar een niet te missen kans. "Het geeft alleen maar vertrouwen aan de spelers. Ik vond het een verademing. Ze speelden fanatiek. Hoopvol voor het Oranje en voor PSV."
Broer René is eveneens lovend over Lens. "Hij doet het zo goed, voor Narsingh wordt het steeds moeilijker om bij PSV een basisplaats te krijgen. Hij speelde best goed, maar dat het echt basisplaatswaardig was kan ik ook niet echt zeggen. Verder is PSV wel op de goede weg. Zondag wacht bij FC Utrecht ook weer een zware kluif."
terecht, maar heb t gevoel dat de samenwerking met matavz vruchtbaar zou kunnen zijn, met lens is het wat minder.. alleen waar laat je lens als je matavz in de basis zet..??quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is jullie mening over het dik gedrukte?
Doet het inderdaad goed, maar Lens is geen goede rechtsbuiten. Zijn gewoon 2 verschillende types. Lens moet in de spits of op links inderdaad. Daar heeft hij zijn beste wedstrijden gespeeld.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus Lens op links, Matavz in de spits en Narsingh op rechts. Wat doe je dan met Mertens?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef Buitendam het volgende:
Met Narsingh haal je veel assists binnen, dus bruikbaar voor types als Matavz die zichzelf moeizaam in scoringspositie brengen door 2 man uit te kappen en dan er voorbij om die bal in de touwen te jagen.
Lens doet dat zelf.
Ik hoef Lens niet op links. Dan schuift Depay weer naar plek 3.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus Lens op links, Matavz in de spits en Narsingh op rechts. Wat doe je dan met Mertens?
Voorhoede dan:quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoef Lens niet op links. Dan schuift Depay weer naar plek 3.
Het luxeprobleem voorin maskeert de armoede achterin.
Het maakt denk ik niet veel uit. Op het moment dat Matavz in de spits staat zal Narsingh het drukker krijgen omdat hij dan vaker gezocht wordt om die assist panklaar te leggen voor Matavz. Lens zal vaker voor eigen succes gaan en proberen de actie zelf te maken om af te ronden. In beide opties zit veel scorend vermogen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voorhoede dan:
Mertens - Matavz - Narsingh, of
Mertens - Lens - Narsingh
Maar inderdaad, het talent zit bij jullie vooral in de aanval.
Hadden wij dat luxeprobleem maarquote:Op woensdag 12 september 2012 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het maakt denk ik niet veel uit. Op het moment dat Matavz in de spits staat zal Narsingh het drukker krijgen omdat hij dan vaker gezocht wordt om die assist panklaar te leggen voor Matavz. Lens zal vaker voor eigen succes gaan en proberen de actie zelf te maken om af te ronden. In beide opties zit veel scorend vermogen.
Dat is een andere manier inderdaad. Maar dat is een keus. Rutten koos ervoor inhoudelijk gewoon antwoord geven op de vraag. Persoonlijk heb ik dat laatste het liefst. Kom je tenminste wat te weten. Ik vind de keus ervoor niet in tegenspraak met de uitspraak dat hij er klaar mee was. Dat zou pas zijn wanneer hij bezig was met het eea omtrent die zaak en nog op een bepaalde manier genoegdoening wil halen. Daar is hier geen sprake van.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want op het moment dat een journalist iets vraagt moet je verplicht antwoord geven? Je kunt de vraag duiken door te melden dat er over is gepraat, dat het verleden tijd is en dat je heel veel plezier hebt om bij Vitesse te trainen. Anders moet je ook niet zo stellig "Ik was er klaar mee. Punt." te melden na je gesprek met Brands.
Lens is gewoon de meest complete speler van de twee en de betere spits ook. Zeker zonder balbezit ivm het doorjagen en het fysiek, maar ook in balbezit. Afmakend vind ik hem niet minder dan Matavz, sneller, sterker en minder afhankelijk van de aanvoer. Vooral dat laatste vind ik belangrijk. Matavz moet echt de aanvoer op zich afgesteld krijgen, dat ten koste gaat van andere facetten van het spel.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:29 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
terecht, maar heb t gevoel dat de samenwerking met matavz vruchtbaar zou kunnen zijn, met lens is het wat minder.. alleen waar laat je lens als je matavz in de basis zet..??
lens en matavz.. tja ik denk dat matavz beter is met een hoge bal op een hoofd, niet zo sterk met een invliegende speler bij de eerste paal (laag)
Jullie zijn weer lekker bezig.quote:Vloet en Grootscholten in beeld bij PSV
Algemeen en Technisch Directeur van Sparta, Wiljan Vloet, en voormalig Hoofd Jeugopleiding Richard Grootscholten zijn in beeld bij PSV om de daar vertrekkende Jelle Goes op te volgen. Dat meldt VI. Vloet was eerder (juli 2008 - november 2009) werkzaam voor PSV en heeft bij ons een doorlopend contract. Grootscholten werkte na Sparta twee jaar in Canada en is nu vrij. Hij heeft al een kennismakingsgesprek in Eindhoven achter de rug.
PSV is erg gecharmeerd van onze opleiding. De Brabanders hebben zes jeugdspelers van Sparta rondlopen: Mohamad Mahmoed, Youandi Renfurm, Ryan Hiwat, Suentley Alberto, Lassana Faye en Jetro Willems. Ook Kevin Strootman voetbalt bij PSV.
Vloet wil Sparta niet midden in het seizoen verlaten, lezen we in VI. En dat is hem maar geraden ook. Vloet tekende met z'n volle verstand voor een verbintenis van 5 jaar bij ons. Binnen 2 jaar promoveren en daarna een stabiele Eredivisieclub worden, is de doelstelling. We zitten in het 2e jaar en dit seizoen moeten we promoveren. Daarvan is iedereen doordrongen. Een vertrek van de technisch én algemeen directeur past totaal niet in dit plaatje. Laat dat duidelijk zijn.
We hopen binnenkort te lezen dat Richard Grootscholten daarom op advies van Wiljan Vloet tot Hoofd Jeugopleiding van PSV is benoemd en de ambitie heeft om rond Eindhoven zelf goede jeugdspelers te vinden. De voortdurende Eindhovense blik op Rotterdam-West moet verleden tijd zijn.
www.itwm.nl
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jullie zijn weer lekker bezig.
Maar mocht het gebeuren, neem Vonk dan alsjeblieft mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lens heeft bij PSV meermaals duidelijk aangetoond dat hij een spits is, geen rechtsbuiten. Dus wat mij betreft speelt Narsingh op die positie en moet Lens concurreren met Matavz.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal het doorgeven.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef Lemming22 het volgende:
En wat mij betreft moeten Willy en René ophouden met hun ongefundeerde, te kort door de bocht, gebash op PSV(-spelers) in die interviewtjes op OB. Ze vinden vast dat ze goed bezig zijn en de club scherp houden met hun 'kritische blik'. Ondertussen zie ik ze te vaak onzinnige dingen zeggen.
Hij is wel erg klein he. Mag wel wat body kweken.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:54 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een talent die Bakkali zeg. Hopelijk gaat ie snel doorschuiven naar het eerste.
Rik Schouw, afdankertje uit Damskoquote:Op donderdag 13 september 2012 13:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is wel erg klein he. Mag wel wat body kweken.
Die Bentancourt scoort makkelijk. Nu was dit wel 0 tegenstand, maar toch.
Die Schouw speelt alleraardigst. Ik denk niet dat hij ooit in het eerste terecht komt, maar heeft genoeg talent om op termijn bij een eredivisie club te kunnen slagen.
Damsko? Bedoel je nu te zeggen wat ik denk dat je bedoelt te zeggen? Kut, ik word echt oud.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:06 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Rik Schouw, afdankertje uit Damsko
Messi is ook klein snel en behendig. Schouw heb ik weinig hoop voor, werd zelfs bij Almere City te licht bevonden.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is wel erg klein he. Mag wel wat body kweken.
Die Bentancourt scoort makkelijk. Nu was dit wel 0 tegenstand, maar toch.
Die Schouw speelt alleraardigst. Ik denk niet dat hij ooit in het eerste terecht komt, maar heeft genoeg talent om op termijn bij een eredivisie club te kunnen slagen.
Daarom pik ik hem er ook uit. Valt me positief op.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Schouw heb ik weinig hoop voor, werd zelfs bij Almere City te licht bevonden.
Tja. Was vroeger blijkbaar een erg groot talent. Heeft wat vertegenwoordigende jeugdelftallen doorlopen alvorens op zijn 16 van RBS naar Ajax te verkassen. Stond volgens zijn wiki in de belangstelling van PSV, Feyenoord en Willem 2. Ik denk dat Brands hem daar nog van kent wellicht.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:53 schreef zerokil het volgende:
Weten jullie wel waarom Schouw is gehaald?
Ja, die shoot was vanmiddag. Er waren ook een aantal winnaars bij via acties van Menzis, Ons PSV en Bavaria, die mochten een voor een (of gezamenlijk afhankelijk van de actie), met de selectie op de foto.quote:
Waar sta je precies op de foto?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die shoot was vanmiddag. Er waren ook een aantal winnaars bij via acties van Menzis, Ons PSV en Bavaria, die mochten een voor een (of gezamenlijk afhankelijk van de actie), met de selectie op de foto.
En ik mag me een van de gelukkige noemen en was er dus vanmiddag bij
Het was erg leuk
Op deze sta ik niet op he. Maar ik mocht staan vanuit deze foto gezien achter Lens en Mertens tussen de arts (meen ik) en van Ooijen (tochquote:Op donderdag 13 september 2012 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar sta je precies op de foto?
Geeft niet, de PSV-jeugd kent niemand.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op deze sta ik niet op he. Maar ik mocht staan vanuit deze foto gezien achter Lens en Mertens tussen de arts (meen ik) en van Ooijen (toch)
Nice. Jij was toch pas ook op die BBQ?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op deze sta ik niet op he. Maar ik mocht staan vanuit deze foto gezien achter Lens en Mertens tussen de arts (meen ik) en van Ooijen (toch)
Nee, dat was rubbereendquote:Op donderdag 13 september 2012 17:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nice. Jij was toch pas ook op die BBQ?
Nice man!quote:Op donderdag 13 september 2012 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die shoot was vanmiddag. Er waren ook een aantal winnaars bij via acties van Menzis, Ons PSV en Bavaria, die mochten een voor een (of gezamenlijk afhankelijk van de actie), met de selectie op de foto.
En ik mag me een van de gelukkige noemen en was er dus vanmiddag bij
Het was erg leuk
Is die man blind? Stonden 4 PSV-ers in de basis afgelopen wedstrijdquote:Adri van Tiggelen, 55 jaar, 56-voudig international. Nu scout bij Sparta.
'Er waait een nieuwe wind bij Oranje en dat is interessant om te volgen. Louis van Gaal wil duidelijk zijn stempel drukken en zijn eigen selectie neerzetten. Zijn geluk is natuurlijk dat wij zijn ingedeeld in een verschrikkelijk slechte poule. Want Turkije en Hongarije zijn zeer matige elftallen. Oranje speelt straks tegen Andorra en kan na drie duels al een flink gat slaan. Of we nu plotseling een rits grote talenten hebben, waag ik te betwijfelen. In Nederland noemen we iemand al snel een talent. We hebben gewoon niet beter, de pure kwaliteit ontbreekt. Jetro Willems is in mijn ogen niet de linksback van Oranje, hij is verdedigend erg kwetsbaar. Die jongens van Feyenoord kregen een kans omdat de club geen geld had. Bij Ajax en PSV lopen vooral buitenlanders. Robben, Van Persie en Sneijder moeten de kar trekken. Van Mathijsen en Heitinga hebben we min of meer afscheid genomen, die zijn gepasseerd door jonge gasten. Maar wie er ook speelt, het WK halen wij wel in deze poule.'
Wat een lul, we zijn van 70% naar 40% Buitenlanders gegaanquote:Op donderdag 13 september 2012 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Ad.nl:
[..]
Is die man blind? Stonden 4 PSV-ers in de basis afgelopen wedstrijdEn dan nog Zoet op de bank en een geblesseerde Pieters die er normaal gesproken ook bij zit.
Hoeveel moeten we er nog leveren dan? Nogal logisch dat je in de competitie niet met 11 Nederlanders speelt, en zelfs daar is een groot gedeelte gewoon Nederlands.
quote:Bij Ajax en PSV lopen vooral buitenlanders
Waarvan er gewoon 6 in de basis staan. (Bouma/Pieters, Willems, v Bommel, Strootman, Lens, Narsingh) Of minimaal 5 mochten we echt het hele seizoen met Matavz in de spits gaan spelen. Bij een blessure/schorsing van Toivonen komt Wijnaldum er ook sowieso nog in.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/PSV_(voetbalclub)#Spelers
Waterman, Zoet, Swinkels, Bouma, Pieters, Willems, van Bommel, Strootman, Wijnaldum, Engelaar, van Ooijen, Lens, Narsingh, Locadia, Depay, Verkoelen, Tamata.
Vroeger was dat wel zo maar nu zijn er meer nederlanders. Vooral in de basis.
Raar inderdaad ja. Maarja, het is altijd iets.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Ad.nl:
[..]
Is die man blind? Stonden 4 PSV-ers in de basis afgelopen wedstrijdEn dan nog Zoet op de bank en een geblesseerde Pieters die er normaal gesproken ook bij zit.
Hoeveel moeten we er nog leveren dan? Nogal logisch dat je in de competitie niet met 11 Nederlanders speelt, en zelfs daar is een groot gedeelte gewoon Nederlands.
wat een racist, Willems en Van Rhijn zijn gewoon Nederlandersquote:Op donderdag 13 september 2012 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Ad.nl:
[..]
Hij bekijkt het vanuit de basis van de teams.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Ad.nl:
[..]
typ op google psv in en dan beetje kijke lokomotiv moskou en nog zo topclub in rusland willen hem vanwege zijn goeie ek prestatiesquote:
Willen hem. Waarom roep je dan dat hij naar Rusland isquote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
typ op google psv in en dan beetje kijke lokomotiv moskou en nog zo topclub in rusland willen hem vanwege zijn goeie ek prestaties
mijn nederlands slecht zijn mevrouwquote:Op donderdag 13 september 2012 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Willen hem. Waarom roep je dan dat hij naar Rusland is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |