Ik wou eerst over luie PvdD-stemmers beginnen maar bashen om politieke voorkeur vind ik not-donequote:
Als je luie mensen wil aanspreken moet je de SP of PvdA nemenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wou eerst over luie PvdD-stemmers beginnen maar bashen om politieke voorkeur vind ik not-done
Seems legit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wou eerst over luie PvdD-stemmers beginnen maar bashen om politieke voorkeur vind ik not-done
50% moeten jullie verplicht afdragen hoor. Niks eigen beweging.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies, dit bedrijf is 100% opgezet om de goede doelen van geld te voorzien, dat er nou OOK winst wordt gemaakt doet er niets aan af. Ze hoeven helemaal niets te doen, ze doen het uit eigen beweging.
ja,inmiddels, om wlidgroei te voorkomen, niet bij de oprichting, maar genoeg weer. Ik zit hier niet om mijn werk te verdedigenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
50% moeten jullie verplicht afdragen hoor. Niks eigen beweging.
http://www.kansspelautoriteit.nl/kansspelen/goede-doelen/
Als één allochtoon lui is, moeten ze toch ook gewoon allemaal het land uit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij enkelvoud had gebruikt, had hij gelijk.
Owh, je doelt op dat IQ van 90. Nee, dat leek mij persoonlijk wel een aardige grensquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het daar niet bij staan.
Ja. En dat ben ik met je eens. Overigens heb je dan een generatie later wel weer een probleem. Want IQ is een gemiddelde. De gemiddelde inwoner heeft een IQ van 100. Haal alles onder de 90 weg, en de mensen die voorheen een IQ hadden van 100, hebben dan een IQ van onder de 90, etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, je doelt op dat IQ van 90. Nee, dat leek mij persoonlijk wel een aardige grens
Tuurlijk, je moet altijd scherp in de gaten houden of je beleid nog wel haar doel dientquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja. En dat ben ik met je eens. Overigens heb je dan een generatie later wel weer een probleem. Want IQ is een gemiddelde. De gemiddelde inwoner heeft een IQ van 100. Haal alles onder de 90 weg, en de mensen die voorheen een IQ hadden van 100, hebben dan een IQ van onder de 90, etc. etc. etc.
HW heb ik een keer gemeet. Hij dronk als een baas. Niet lui.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat 't over HW ging.
Je weet dat het waar is.quote:
Heb jij HW gemeet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HW heb ik een keer gemeet. Hij dronk als een baas. Niet lui.
Zijn er mensen die hem niet gemeet hebben?quote:
gewoon niet aanpassen, kom je vanzelf op jouw droomwereld uit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja. En dat ben ik met je eens. Overigens heb je dan een generatie later wel weer een probleem. Want IQ is een gemiddelde. De gemiddelde inwoner heeft een IQ van 100. Haal alles onder de 90 weg, en de mensen die voorheen een IQ hadden van 100, hebben dan een IQ van onder de 90, etc. etc. etc.
Ik denk niet dat Sheldon Cooper zou overleven in zijn eentje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gewoon niet aanpassen, kom je vanzelf op jouw droomwereld uit.
Sowieso zou de voortplanting stagneren als dat van Sheldon af moet hangen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sheldon Cooper zou overleven in zijn eentje.
Hij kloont zichzelf gewoon.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sowieso zou de voortplanting stagneren als dat van Sheldon af moet hangen.
Al bier drinkend.quote:
Ik ben helemaal niet lui johquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat het waar is.
Hoe bevalt je nieuwe huisgenoot? Of is die Jood nog niet gearriveerd?
Wel man, luie flikker. Jovink schreef er nog een liedje over.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Al bier drinkend.
[..]
Ik ben helemaal niet lui joh
Ik stel dingen soms gewoon uit.
En Jood is er nog niet, hangt aan een zijden draadje, maar dat is niet relevant hier.
Wie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijn er mensen die hem niet gemeet hebben?
Welk liedje ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel man, luie flikker. Jovink schreef er nog een liedje over.
Doe eens DM'en?
Nee, ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg je hoeft niet gelijk te schelden hoorIk stel toch alleen een vraag ?
_! Even opzetten.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijn er mensen die hem niet gemeet hebben?
Ik ben toch allang getrouwdquote:
HOAX!quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb iemand wel eens horen zeggen dat meet-en ook gewoon voor de leuk kan en niet als date....
Die mensen weten niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb iemand wel eens horen zeggen dat meet-en ook gewoon voor de leuk kan en niet als date....
Lekker was het he?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus die keer dat ik bij jou mocht blijven pitten...
Penis in je anusje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus die keer dat ik bij jou mocht blijven pitten...
Ja, was achteraf natuurlijk niet nodig geweest, maar ik kende je nog niet zo goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me er weinig van herinneren. Goeie roofies
Zo ga ik er altijd in (whehehe) maar dr blijft altijd wel iets plakkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
Mei wordt het weer lekkerder, dat is al over 8 maandenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
wat een naar weer trouwens
word er erg lamlendig van
Geen ideequote:Op dinsdag 11 september 2012 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vindt me lelijk he, dat is het
nou koud met zon vind ik ook prima hoor, maar dit is zo grijsquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mei wordt het weer lekkerder, dat is al over 8 maanden
Hier is het stralend weerquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind gewoon alles onder de 20 graden k.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou koud met zon vind ik ook prima hoor, maar dit is zo grijs
echt van dat weer waardoor je, als je al wat depri bent, helemaal geen toekomst meer ziet en zo
Dit is lekker weer om te klussen, zou het zonde vinden als de zon scheen, dan wil ik naar buiten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
Dakterras inrichtenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mei wordt het weer lekkerder, dat is al over 8 maanden
hier lijkt het wel alsof de avond al is gevallenquote:
ja maar ik moet er nog doorquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is lekker weer om te klussen, zou het zonde vinden als de zon scheen, dan wil ik naar buiten.
Dat was hier vanmorgen even. Heb zelfs het licht aangedaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier lijkt het wel alsof de avond al is gevallen
PM eens even wat voto's en specs van je huisjequote:
Richt er een politieke partij voor op!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg er de zenuwen van dat die groene en roze pompomsmileys niet synchroon hupsen.
Partij voor de neurotenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Richt er een politieke partij voor op!
Pompompartijquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Richt er een politieke partij voor op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
die zijn vast onpartijdigquote:
Ik moet niet, maar wil wel graag, het is niet zo vaak dat we twee weekjes samen zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik moet er nog door
en ik heb een hekel aan met net gewassen en mooi gemaakt haar door de regen te moeten
Mijn stem hebben zequote:
met wie als boegbeeld?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pompompartij
Cheerleaders en tieten
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef MissMSX het volgende:
Hey CL, iets voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het niet vertaald, trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik vind cheerleaders wel damn sexyquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pompompartij
Cheerleaders en tieten
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
PM eens even wat voto's en specs van je huisje
Ik PM even watquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je geen linkje van het huisje?
MSN?? Serieus? Bestaat dat nog? Gebruiken mensen dat nog?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Apart, internet ligt eruit, niets werkt meer, behalve FOK! en MSN.
oooh mag ik ook?quote:
die heeft geen grote tietenquote:
jaloers?quote:
F5.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg er de zenuwen van dat die groene en roze pompomsmileys niet synchroon hupsen.
valt mee hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:16 schreef clevy het volgende:
[..]
die heeft geen grote tieten
[..]
jaloers?
Nouja indirect wel. Via gewoon outlook.com. Toch geintergreerdquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MSN?? Serieus? Bestaat dat nog? Gebruiken mensen dat nog?
Tof! Kan je helaas niet terug-PM-enquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tof! Kan je helaas niet terug-PM-en
We wachten de housewarming wel afquote:
We wachten nog steeds op de housewarming van toen ze in Utrecht ging wonen.quote:
Kan je nog wel even blijven wachten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op de housewarming van toen ze in Utrecht ging wonen.
Amerikaans feestje = iedereen brengt wat meequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:56 schreef Godtje het volgende:
Kan je nog wel even blijven wachten.
Andere mensen kwamen gewoon zelf naar binnen. Veel sneller
PM mij die link nou ook eens.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb je juist een plezier gedaan door geen housewarming te doen
Ook de eventueel aanwezige nieuwe Nederlanders hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn de oud hollansche mensch?
Die stemmen we er zo uitquote:Op woensdag 12 september 2012 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook de eventueel aanwezige nieuwe Nederlanders hoor
Vanochtend een paar regels per partij over immigratie in de Metro. De partij waar ik op ga stemmen is daar zeer gematigd in, dus dat komt wel goed.quote:
Ik werk niet in mijn woonplaatsquote:Op woensdag 12 september 2012 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op je werk een stembureau hebben
Je mag stemmen waar je wilt. Ik werk ook niet in mijn woonplaatsquote:Op woensdag 12 september 2012 08:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werk niet in mijn woonplaats
Jawel, maar dan moet je eerst wat dingen regelen. In mijn woonplaats is mijn stempas automagisch overal geldigquote:Op woensdag 12 september 2012 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag stemmen waar je wilt. Ik werk ook niet in mijn woonplaats
nee, meer een 'crap, I do Q na' constartingssmilie.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een ongelukkige smiley bij weekend.... dus papa weekend?
Ik leef met je mee
eeeeeh, wat?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, meer een 'crap, I do Q na' constartingssmilie.
Ik moet stemmen in t bejaardentehuis. Die gaan vast alles ricjhting 50+ moffelenquote:Op woensdag 12 september 2012 08:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werk niet in mijn woonplaats
het "weekend!quote:
Dat ze vaak zo hoog komen in jouw lijstjes vind ik hoogst dubieusquote:Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet stemmen in t bejaardentehuis. Die gaan vast alles ricjhting 50+ moffelen
Heeft vast met Henk Krol te makenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ze vaak zo hoog komen in jouw lijstjes vind ik hoogst dubieus
Je moet helemaal niets.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet stemmen in t bejaardentehuis. Die gaan vast alles ricjhting 50+ moffelen
tering, was het nou 1 ui ok, maar een heel bos?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je IQ boven dat van een bos uien uit komt.
Vandaar dat ik niet magquote:Op woensdag 12 september 2012 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet erg, dan krijgen D66 en PvDD samen 90 zetels of meerquote:Op woensdag 12 september 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tering, was het nou 1 ui ok, maar een heel bos?
Dan valt 90% van nederland af...
Een nucleaire ramp is snellerquote:Op woensdag 12 september 2012 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet erg, dan krijgen D66 en PvDD samen 90 zetels of meer
ik hoop dat ie loopt te trollenquote:
Idd, er zijn nog veel meer enge linksen te vindenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]is idd de enige goede reactie
broken-record.comquote:Op woensdag 12 september 2012 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, er zijn nog veel meer enge linksen te vinden.
So? Dat is het hele idee van verkiezingscampagnesquote:
Goh, ik hoop op een goeie uitslag voor Nederland eigenlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Laten we hopen op een goede uitslag (goed voor mij uiteraard)
Ik wilde net zeggen; ik dacht dat stbaby stemt op wat goed voor NL is, niet goed voor hem...quote:Op woensdag 12 september 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Goh, ik hoop op een goeie uitslag voor Nederland eigenlijk.
Wat ik vind, is goed voor Nederlandquote:Op woensdag 12 september 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, ik hoop op een goeie uitslag voor Nederland eigenlijk.
Klopt, maar dat is dus wel wat ik vind dat goed voor NL isquote:Op woensdag 12 september 2012 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen; ik dacht dat stbaby stemt op wat goed voor NL is, niet goed voor hem...
Las vandaag ook weer een paar interviews in de SPits met mensen die voor het eerst mogen stemmen:quote:Op woensdag 12 september 2012 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen; ik dacht dat stbaby stemt op wat goed voor NL is, niet goed voor hem...
Wat lever je op als je ingewisseld wordt dan?quote:
Scherpquote:Op woensdag 12 september 2012 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat lever je op als je ingewisseld wordt dan?
100202938201239 volgelingenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat lever je op als je ingewisseld wordt dan?
Dan stem je tegen die tijd toch gewoon weer VVD?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik stem SP, want ik wil wel een beetje meer studiefinanciering... Dat je na je studie nooit meer en baan vindt omdat die er niet meer zijn, dat dringt niet door..
Stem dan gewoon D66 of PvdDquote:Op woensdag 12 september 2012 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan stem je tegen die tijd toch gewoon weer VVD?
Tegen die tijd heb je de staatsfabriek, that's itquote:Op woensdag 12 september 2012 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat ga ik vandaag al doen zelfs!quote:Op woensdag 12 september 2012 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh ja, logica mag natuurlijk niet bij het strategisch kiezenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]weet je wel hoe logisch dat zou zijn.
Gewoon zorgen dat je op tijd bij de Stazi terecht komt.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je de staatsfabriek, that's it.
Waarom denk je dat ik mod ben?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je op tijd bij de Stazi terecht komt.
Zegt dat iets over waar je terecht komt in het echte leven danquote:Op woensdag 12 september 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mod ben?.
FOK! is toch ons leven?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt dat iets over waar je terecht komt in het echte leven dan?
waar ben je eigenlijk mod van?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mod ben?.
Eeeehmmm, even in de index kijken hoor,geen idee meerquote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar ben je eigenlijk mod van?
Oh jaquote:
stbab natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja.
Oké, wiens ballen moet ik likken zodat ik zeker weet goed terecht te komen?
geen idee, ik denk, ik doe ook eens sociaalquote:Op woensdag 12 september 2012 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Hoe gaat hij daarvoor zorgen dan?
Dat past niet bij je, houd er eens mee op, ik raak in de war.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, ik denk, ik doe ook eens sociaal.
Stigmatisering!quote:Op woensdag 12 september 2012 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat past niet bij je, houd er eens mee op, ik raak in de war.
moet je iets mee doen! De politiek in ofzo!quote:
Daar ben ik te lief voor.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet je iets mee doen! De politiek in ofzo!
Wel als je een snelweg van Zwolle naar Almelo wil!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ooit mijn stembiljet per ongeluk ingelijst.
Hij was op een of andere manier tussen m'n tekening en het karton op de achterkant gekomen en dus hoppa, mee de lijst in. Een paar maand later vond ik hem.
Het waren maar provinciale verkiezingen, dus het was niet zo erg.
Dat interesseert me vrij weinig, dus ik vond het niet zo erg niet te stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je een snelweg van Zwolle naar Almelo wil!
Jij: Nee ik heb aids.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:22 schreef Tegan het volgende:
Ik tegen collega die ik een maand niet heb gezien: Ik heb een nieuwtje!
Hij: Ben je zwanger?
.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:22 schreef Tegan het volgende:
.
Gefeliciteerd T!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:22 schreef Tegan het volgende:
.
Je straaaaalt zo!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:22 schreef Tegan het volgende:
.
"ja ik dacht het al te zien aan je buik"quote:Op woensdag 12 september 2012 11:22 schreef Tegan het volgende:
.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
"ja ik dacht het al te zien aan je buik"
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:22 schreef Tegan het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze heeft geneukt?quote:
Zou ik wel doenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vertel je toch niet op die manier tegen een collega?
Misschien werkt ze in een bordeel?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vertel je toch niet op die manier tegen een collega?
Neeheeeeeeeej als ik een tijd niet geneukt zou hebben en dan opeens wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke ochtend, tijdens de thee
Hmm, tsja, zo open ben ik niet op het werk. Wat hun betreft ben ik een nette samenwonende heteroseksuele man die alleen aan op-en-neer-seks doe.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeej als ik een tijd niet geneukt zou hebben en dan opeens wel.
*zucht*
Zeg je nu dat T niet vaak neukt?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeej als ik een tijd niet geneukt zou hebben en dan opeens wel.
*zucht*
Kunnen we het omdraaien? Je ransaap verhalen op je werk en hier de netjes op en neer hetero?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, tsja, zo open ben ik niet op het werk. Wat hun betreft ben ik een nette samenwonende heteroseksuele man die alleen aan op-en-neer-seks doe.
Niet relevantquote:
Je neukt een collega?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet relevant.
En ik zou dat alleen zo zeggen als Tally als ze mijn neukertje niet zouden kennen.
Want ik heb hier de laatste paar maand nog ladingen ransaap verhalenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kunnen we het omdraaien? Je ransaap verhalen op je werk en hier de netjes op en neer hetero?
Was dat nog niet bekend hier dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat T niet vaak neukt?
Ja ik ookquote:Op woensdag 12 september 2012 11:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet relevant.
En ik zou dat alleen zo zeggen als Tally als ze mijn neukertje niet zouden kennen.
waarom deze vraag?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef Tally het volgende:
Zal ik gaan lunchen in de kantine vandaag? Mijn eigen brood meenemen en daar opeten.
Of zal ik gewoon lekker op mijn plekje blijven zoals ik normaal doe?
een met of zonder gordijntje? vind ik wel belangrijk om even duidelijk te hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Partij van de seks
Batsen in het stemhokje
Omdat ik twijfel? Duh!quote:
ik gok omdat ze het zich af vraagt en niet kan beslissenquote:
Hij werkte hier jaren geleden op andere afdeling. Dus een hoop mensen kennen hem ja. Nooit samengewerkt. Maar een jaar overlap gehad dat we er allebei werkten. Kende hem toen niet echt ofzo.quote:
En als ze net zo breed zijn als vorig jaar dan weet ik wel betere plekjesquote:Op woensdag 12 september 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een met of zonder gordijntje? vind ik wel belangrijk om even duidelijk te hebben
Invalidenhokje.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
En als ze net zo breed zijn als vorig jaar dan weet ik wel betere plekjes
Die hadden ze vorig jaar niet bij ons.quote:
Lekker, de geur van boterhammen en zweetvoeten.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Die hadden ze vorig jaar niet bij ons.
Maar het gebouw waar we de vorige keren hebben gestemd is ook afgebroken.
We moeten nu stemmen in een schooltje. Dus misschien zijn daar betere plekjes
Ik ruik het nog niet eens maar ik word er nu al misselijk van.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker, de geur van boterhammen en zweetvoeten.
ik gok ongeldigquote:Op woensdag 12 september 2012 11:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Is je stem "blanco" als het biljet aan elkaar geplakt zit?
Succes dan zoquote:Op woensdag 12 september 2012 11:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ruik het nog niet eens maar ik word er nu al misselijk van.
Mja ik had net besloten om mijn eigen boterhammen niet op te eten en te gaan eten in de kantinequote:
zo ver was ik ook. maar omdat ze normaal gewoon op haar kamer eet is er dus iets anders... ik zal het de volgende keer met meer woorden proberenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok omdat ze het zich af vraagt en niet kan beslissen
is maar een gok
Ga je een grapje uithalenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Is je stem "blanco" als het biljet aan elkaar geplakt zit?
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je een grapje uithalen?
En ja, volgens mij staat dat gelijk aan een blanco stem.
Ga je mee?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Partij van de seks
Batsen in het stemhokje
Niet bij mij.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Was dat nog niet bekend hier dan?
quote:
O dat moet me nog net lukkenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet?!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar als het zaad in dr gezicht is gekomen kan ze toch helemaal niet zwanger zijn?
Mogen die OOK al stemmen?!quote:
Gut gut gut, het moet weer apart hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze hebben nog eigen hokjes ook
Regenboogquote:Op woensdag 12 september 2012 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gut gut gut, het moet weer apart hoor.
Ik eis een roze hokje!
Wat ben jij ook een nare homoquote:Op woensdag 12 september 2012 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eis een roze hokje!
En dan automagisch op Henk Krol stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eis een roze hokje!
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een nare homo. Stemmen voor gelijke rechten maar ondertussen wel een apart stemhokje
!
Wie heeft het over stemmen voor gelijke rechten?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een nare homo. Stemmen voor gelijke rechten maar ondertussen wel een apart stemhokje
!
Eigenlijk heeft ie nog gelijk ookquote:Op woensdag 12 september 2012 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie heeft het over stemmen voor gelijke rechten?
Ik wil meer dan jullie. Wij zijn de volgende stap in de evolutie en de perfecte oplossing tegen overbevolking.
De regering zou ons subsidie moeten geven!
Klopt, geen voortplanting en een broedplaats voor AIDSquote:Op woensdag 12 september 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ie nog gelijk ook.
Ik ga volgens jaar de PvdN oprichten: Partij voor de Nichten.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ie nog gelijk ook.
Maar wel heel druk in de grachtenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie heeft het over stemmen voor gelijke rechten?
Ik wil meer dan jullie. Wij zijn de volgende stap in de evolutie en de perfecte oplossing tegen overbevolking.
De regering zou ons subsidie moeten geven!
AIDS ga je ook niet meer eens dood aanquote:Op woensdag 12 september 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, geen voortplanting en een broedplaats voor AIDS.
Dat kan welquote:Op woensdag 12 september 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
AIDS ga je ook niet meer eens dood aan.
En who wants to live forever?.
De jaren 80 belden: Ze willen de oude nog leuke madonna terug, en hun statements en terminologiequote:Op woensdag 12 september 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, geen voortplanting en een broedplaats voor AIDS.
Wat maakt het uit, ik wil geen van beidequote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De jaren 80 belden: Ze willen de oude nog leuke madonna terug, en hun statements en terminologie
We zijn een broedplaats voor HIV, niet meer voor AIDS.
Rutte.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Maar ff serieus: ik ben niet voor ergens op stemmen puur omdat ie ook "roze" is. Van die Vera Bergkamp-fanaten en zo.Neh.
Dat maakt eerlijk gezegd nogal veel uitquote:Op woensdag 12 september 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, ik wil geen van beide.
O ja, en daar zit ik ook nog goed met de hypotheekrente aftrek en zo he?quote:
Homo en je mag je huis houden!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, en daar zit ik ook nog goed met de hypotheekrente aftrek en zo he?
Wiesda?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo en je mag je huis houden!
En als je moet kiezen wie je liever naar het buitenland wil sturen om ons te vertegenwoordigen....
Rutte of
[ afbeelding ]
Weet ik tochquote:Op woensdag 12 september 2012 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat maakt eerlijk gezegd nogal veel uitmaar dat doet verder niets aan je grapje af hoor
Ik snapte hem toch wel
Jij doet Partij voor de Paarden en iets waar de teken-subsidies blijven?quote:
Teken-subsidies? Geld voor iedere teek die je platstampt?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij doet Partij voor de Paarden en iets waar de teken-subsidies blijven?
Ja die is o.a. tegen de Ziekte van Lymequote:Op woensdag 12 september 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Teken-subsidies? Geld voor iedere teek die je platstampt?
Jij hebt echt goede ideeën!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die is o.a. tegen de Ziekte van Lyme
oppergay zal t hoogst haalbare zijn als je niet bovenaan een partij lijst staatquote:Op woensdag 12 september 2012 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou minister president moeten worden!
Zit er een katje vast in de boom?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:35 schreef JoeBravo het volgende:
fijne pauzebezigheid: ramptoerist spelen!
groot ongeluk op de A12 aan het begin van de pauze, kantoor staat er bijna naastquote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zit er een katje vast in de boom?
Ach gossieeeee. Katten.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zit er een katje vast in de boom?
Oh, dat zou ik ook doen. Vind het interessant om te zien hoe hulpdiensten te werk gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
groot ongeluk op de A12 aan het begin van de pauze, kantoor staat er bijna naast
Veel collega's spendeerden hun pauze op het dak/aan de rand van de weg.
ramptoerismequote:Op woensdag 12 september 2012 13:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
groot ongeluk op de A12 aan het begin van de pauze, kantoor staat er bijna naast
Veel collega's spendeerden hun pauze op het dak/aan de rand van de weg.
al wel 3xquote:Op woensdag 12 september 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
Iedereen al gestemt?
Sorry mijn college is saai
Vanavond pas. En voor het eerst sinds jaaaaren ws geen Mingelen kijken vanavond, mrs stbabylon al een paar avonden niet voor mij gehad.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
Iedereen al gestemt?
Sorry mijn college is saai
je moet wel prioriteiten stellen he!!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond pas. En voor het eerst sinds jaaaaren ws geen Mingelen kijken vanavond, mrs stbabylon al een paar avonden niet voor mij gehad.
de juiste ook zo te lezen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet wel prioriteiten stellen he!!
Mijn vriendin is vele malen lekkerder dan Ferry Mingelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet wel prioriteiten stellen he!!
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:19 schreef Tally het volgende:
Ik ben ontzettend moe. Zal ik even tukken in het archief?
Ik ga mijn vest en sleutels pakken en richting het archiefquote:Op woensdag 12 september 2012 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij dat doet knijp ik er in de pauze tussen uit
lijkt me een deal
ik ben niet gegaanquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:20 schreef Tegan het volgende:
Oeh, ik ga date ook mr T. noemen. Klinkt alleen zo stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |