Ik wou eerst over luie PvdD-stemmers beginnen maar bashen om politieke voorkeur vind ik not-donequote:
Als je luie mensen wil aanspreken moet je de SP of PvdA nemenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wou eerst over luie PvdD-stemmers beginnen maar bashen om politieke voorkeur vind ik not-done
Seems legit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wou eerst over luie PvdD-stemmers beginnen maar bashen om politieke voorkeur vind ik not-done
50% moeten jullie verplicht afdragen hoor. Niks eigen beweging.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies, dit bedrijf is 100% opgezet om de goede doelen van geld te voorzien, dat er nou OOK winst wordt gemaakt doet er niets aan af. Ze hoeven helemaal niets te doen, ze doen het uit eigen beweging.
ja,inmiddels, om wlidgroei te voorkomen, niet bij de oprichting, maar genoeg weer. Ik zit hier niet om mijn werk te verdedigenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
50% moeten jullie verplicht afdragen hoor. Niks eigen beweging.
http://www.kansspelautoriteit.nl/kansspelen/goede-doelen/
Als één allochtoon lui is, moeten ze toch ook gewoon allemaal het land uit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij enkelvoud had gebruikt, had hij gelijk.
Owh, je doelt op dat IQ van 90. Nee, dat leek mij persoonlijk wel een aardige grensquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het daar niet bij staan.
Ja. En dat ben ik met je eens. Overigens heb je dan een generatie later wel weer een probleem. Want IQ is een gemiddelde. De gemiddelde inwoner heeft een IQ van 100. Haal alles onder de 90 weg, en de mensen die voorheen een IQ hadden van 100, hebben dan een IQ van onder de 90, etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, je doelt op dat IQ van 90. Nee, dat leek mij persoonlijk wel een aardige grens
Tuurlijk, je moet altijd scherp in de gaten houden of je beleid nog wel haar doel dientquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja. En dat ben ik met je eens. Overigens heb je dan een generatie later wel weer een probleem. Want IQ is een gemiddelde. De gemiddelde inwoner heeft een IQ van 100. Haal alles onder de 90 weg, en de mensen die voorheen een IQ hadden van 100, hebben dan een IQ van onder de 90, etc. etc. etc.
HW heb ik een keer gemeet. Hij dronk als een baas. Niet lui.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat 't over HW ging.
Je weet dat het waar is.quote:
Heb jij HW gemeet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HW heb ik een keer gemeet. Hij dronk als een baas. Niet lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |