quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
Rot eens op met die passief agressieve smiley
Hier zat ik op te wachten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
Rot eens op met die passief agressieve smiley
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat gevoel is wederzijds jongedame.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:50 schreef Lonaa het volgende:
Kom je hier nog een keer bier drinken?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:52 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Bier en tieten irl.
Dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:11 schreef Lonaa het volgende:
Heb ik trouwens nog hele grote rellen gemist hier, in NB of in z'n geheel op FOK!?
Toch wel leuk.. jij was voor mij de eerste..quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jup, jup. Eindelijk. Tijd om mn postcount weer s wat op te krikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch wel leuk.. jij was voor mij de eerste..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En nu lekker gesettle'd in je nieuwe huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk ook internet werkend gekregen?
Want ze werd 'gepes't zei ze en ze vond het niet luek dat mensen aardig doen in haar gezicht maar achter haar rug om roddelen.. En dat ze haar vriendje een mongool vinden (al doet hij dat zichzelf aan) en weet ik het allemaal.. ik zoek het topic wel ffquote:
Fanta-stick & Sanddr ofzo was toch ook gezeik mee?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want ze werd 'gepes't zei ze en ze vond het niet luek dat mensen aardig doen in haar gezicht maar achter haar rug om roddelen.. En dat ze haar vriendje een mongool vinden (al doet hij dat zichzelf aan) en weet ik het allemaal.. ik zoek het topic wel ff![]()
De harde waarheid
Ja, blijkbaar dacht/vond zij dat Fanta achter haar rug om lulde/roddelde ofso.. of uberhoud over die meet, dat het matig/saai was terwijl zij (fanta) er niet was..quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Fanta-stick & Sanddr ofzo was toch ook gezeik mee?
TYPISCH MI MANG ALLES SPANG WHITEBOY? Hey man, alles goed?quote:
Ja man, met slechte mensen gaat het altijd goed toch? met u?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
TYPISCH MI MANG ALLES SPANG WHITEBOY? Hey man, alles goed?
Karma bestaat dus niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja man, met slechte mensen gaat het altijd goed toch? met u?
Te rustig voor mijn doen, dit zou ik snel skippenquote:
Dan is trance zeker niks voor jouquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Te rustig voor mijn doen, dit zou ik snel skippen
Dat is inderdaad niks voor mij, ik heb niet snel 'een hekel' of weinig hebben met een genre, maar bij trance is dat dus het geval.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:26 schreef Snowvy het volgende:
[..]
Dan is trance zeker niks voor jou?
Dan denk ik dat jij ook niet van Progressive dubstep, progressive house.. Kort om, alle progressives niet van houdquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niks voor mij, ik heb niet snel 'een hekel' of weinig hebben met een genre, maar bij trance is dat dus het geval.
Hangt vooral van mijn mood af, ik heb genoeg nummers van 7 minquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:29 schreef Snowvy het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij ook niet van Progressive dubstep, progressive house.. Kort om, alle progressives niet van houd, al die liedjes duren meestal wel 7min. minimaal.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zit mobiel fix thuis wel even
Vind daar niet veel aanquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoop dat NL verliest, want winnen moesten ze doen bij de EK
Is dit mannenlogica? Want ik snap het niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan een strijd winnen, maar daar win je de oorlog niet mee..quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dit mannenlogica? Want ik snap het niet.
Dat is waarschijnlijk een niet voetbal fan die teleurgesteld is bij het EK die (te) hoge verwachtingen had en daarom nu Nederland tijdelijk niks meer gunt.. totdat ze weer goed gaan draaien en dan met de oranje klomp op de kop in de stad staat te kijken met een biertje in de hand.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dit mannenlogica? Want ik snap het niet.
Al is het niet, het is vriendschappelijk.. dan ben je gewoon minder gemotiveerd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zelfs van Bulgarije hadden we verloren met vriendschappelijk
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk een niet voetbal fan die teleurgesteld is bij het EK die (te) hoge verwachtingen had en daarom nu Nederland tijdelijk niks meer gunt.. totdat ze weer goed gaan draaien en dan met de oranje klomp op de kop in de stad staat te kijken met een biertje in de hand.
Ook wel successupporter genoemd
fuck logicquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik heb helemaal niks met voetbal, ik draag zelfs nooit oranje en ik lust geen bierquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk een niet voetbal fan die teleurgesteld is bij het EK die (te) hoge verwachtingen had en daarom nu Nederland tijdelijk niks meer gunt.. totdat ze weer goed gaan draaien en dan met de oranje klomp op de kop in de stad staat te kijken met een biertje in de hand.
Ook wel successupporter genoemd
Dan neem ik mijn vooroordeel terugquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik heb helemaal niks met voetbal, ik draag zelfs nooit oranje en ik lust geen bier
Deze logica snap ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan een strijd winnen, maar daar win je de oorlog niet mee..
Ik zeg alleen eventjes natuurlijk hoe het hoort te zitten, als NL bij EK beter had gespeeld hadden we een hogere reputatie gehad..quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn vooroordeel terug
Dat laatste weet ik, maar we hadden gewoon een erg moeilijk poul, volgens mij de zwaarste OOIT. Als je al verliest met puntverlies tegen Denenmarken tja dan is het eigenlijk al voorbij. We wisten allemaal dat het achter in zo lek als een zeef was maarja als ze dan voorin de kansen niet af maken ja dan ga je niks winnen..quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen eventjes natuurlijk hoe het hoort te zitten, als NL bij EK beter had gespeeld hadden we een hogere reputatie gehad..
Klinkt raar maar wat er in het voetbal leven gebeurt, zal dingen verbeteren voor het land..
De zwaartste ooit? Volgens mij vond men 4 jaar terug EK-poule met Frankrijk en Italie ook zwaar en sprak men destijds ook over een poule des doods.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik, maar we hadden gewoon een erg moeilijk poul, volgens mij de zwaarste OOIT. Als je al verliest met puntverlies tegen Denenmarken tja dan is het eigenlijk al voorbij. We wisten allemaal dat het achter in zo lek als een zeef was maarja als ze dan voorin de kansen niet af maken ja dan ga je niks winnen..
Maargoed ik wil er geen VBL van maken
True.. ik herhaal ook maar wat er op TV gezegd werd. Ik hou het niet bijquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De zwaartste ooit? Volgens mij vond men 4 jaar terug EK-poule met Frankrijk en Italie ook zwaar en sprak men destijds ook over een poule des doods.
quote:Big shot screaming, "Put your hands in the sky,"
He says, "Give it up boy, give it up or you're gonna die,
You'll get a bullet in the back of the neck,
In the back of the neck right between the eyes."
Oh dan is het al geweest denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey DV
Hier schijnt de zon gewoon.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
DV en nat. waar heb ik dat eerder gezien
Laatste grapje voor vandaag voor DV
duw? ik werd er ingesleurdquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
Die duw ook niet zeker
Ik stop al, maar deze was te makkelijk
geen bier lustenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik heb helemaal niks met voetbal, ik draag zelfs nooit oranje en ik lust geen bier
Ha, je zei hoi!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zeg bijna nooit hoi
Anders ben je het hele topic bezig iemand te begroeten
oquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Natgeregend
Volgende keer een regenpak mee nemen
kijk het hoe zie jij er nu uit topicquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Zeg DV'tje.. DV'tje.. ben je een beetje nat?Ritsipie ritsipa ..
Ohquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het nou avond/nachts was.. oke, maar overdag zou je haar toch wel zien..
Ah nee dan snap ik het inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
o
ja nee, voor 5min fietsen doe ik dat nie
Ook welquote:
Hoi Ro-aldquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan nietheb geen abo meer en hij past er niet in. Morgen weer
Jouw uitdrukkingquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kijk het hoe zie jij er nu uit topic
Waarom moest je nablijven?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moest nablijven en sta nu nog op school.
Ja meh, zo voelde ik me preciesquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw uitdrukking![]()
Zonder make up zie je er ook nog goed uit
Stoute Snowquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moest nablijven en sta nu nog op school.
Dus omdat hij/zij niet kan lesgeven, moet jij nablijven?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Had 1 zo'n paragraaf slecht afgemaakt dus zeur hier zeur daar.
Ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus omdat hij/zij niet kan lesgeven, moet jij nablijven?
Terechte klacht wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja.ik ga even naar huis fietsen tot zo! Hopelijk regent het niet
Dan had ik het niet helemaal goed, het was toch een compliment.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja meh, zo voelde ik me precies
Is niet helemaal zonder he
Hiquote:
Ik ben helemaal doorweekt thuisgekomenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Bij ons schijnt de zonAlleen in de ochtend wat regen.
He beachquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben gewoon droog thuisgekomen
Ik ben niet buiten geweest dus ook niet nat geworden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben gewoon droog thuisgekomen
xx jeboiquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
Moeders doet kapotirritant via sms
Uitgaan op dinsdag?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
Vanavond uitgaan of rustig op de bank Oranje kijken, keuzes van een student zijn niet makkelijk.
2e optie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
Vanavond uitgaan of rustig op de bank Oranje kijken, keuzes van een student zijn niet makkelijk.
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is er überhaupt open op dinsdag?
Eigenlijk alles wel hoor. Studentenleven is doordeweeks hé.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is er überhaupt open op dinsdag?
En in welke stad woon je?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel hoor. Studentenleven is doordeweeks hé.Ik moet vrijdag vroeg beginnen, dus ga ik liever vandaag uit.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in een wereldstad.
Ik las het.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
In jouw stad mishandelen ze egels.
Uitgaan dan, als het net zo slecht als de vorige wedstrijd is baal je er helemaal van.. kut wedstrijd en een chagrijnig wijf naast je..quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit ik met een chagrijnige chick opgescheept want voetbal.
Hoe bedoel je "ermee eens zijn"?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik las het.Grappig genoeg hoor ik meer reacties over hoe walgelijk het is dan dat ze het er mee eens zijn.
Voetbal kan leuk zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit ik met een chagrijnige chick opgescheept want voetbal.
Dat is niet mogelijk denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:11 schreef Dimens het volgende:
Misschien was het Schenkstroop wel. Die is harteloos.
Ben jij een van die mensen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja met die actie. Dus er zijn nog wel lieve mensen in deze stad.
Omg een DrNickquote:
Het gebeurde in een park in een andere wijk en ik geloof dat het een stuk jongere mensen waren.quote:
Niet altijd..quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen.
ik zat daarquote:
Misschien was hij wel met een aantal jonge matties. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gebeurde in een park in een andere wijk en ik geloof dat het een stuk jongere mensen waren.
En ik ben een van die mensen ja.
dan pas gaan werkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:22 schreef Typisch het volgende:
Snow is tenminste een eckte, gewoon werken op je 15e.
Welke functie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:25 schreef Snowbells het volgende:
Morgen een gesprek. Mijn eerste sollicitatiegesprek
Ik ben zo'n baas.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:22 schreef Typisch het volgende:
Snow is tenminste een eckte, gewoon werken op je 15e.
Ik doe het ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
je eigen geld verdienenkansloos inderdaad
Ik werk al vanaf mijn 15e in de horeca.quote:
Nicequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:25 schreef Snowbells het volgende:
Morgen een gesprek. Mijn eerste sollicitatiegesprek
Wat, op je 15e tot half 4?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik werk al vanaf mijn 15e in de horeca.Helemaal uitgebuit alles. Van half 9 tot 4 s'nachts werken en shit.
De AH zoekt ook nog mensen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:28 schreef Dimens het volgende:
Snow kan makkelijker werk krijgen dan ik.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:28 schreef Dimens het volgende:
Snow kan makkelijker werk krijgen dan ik.
C1000quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wil je mijn vakje ook vullen?
Welke winkel ga je?
Hij werkt in de haven jonge, ekte Rotterdammer.. op zijn 9e al een krantenwijk, op zijn 12 al handelen met opa op de markt en op je 15e de haven in. Hij noemt het dan werken in de horeca maar daar trappen wij niet in.quote:
lkr vissen lkr ruiken naar vis hadden ze maar visdeo dan zou ik hele schappen leeg kopenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij werkt in de haven jonge, ekte Rotterdammer.. op zijn 9e al een krantenwijk, op zijn 12 al handelen met opa op de markt en op je 15e de haven in. Hij noemt het dan werken in de horeca maar daar trappen wij niet in.
Eurootje of 40-50 per keer. Zoiets.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En hoeveel kreeg je dan ervoor?
13, heb er 4 jaar gewerktquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij jou is het niet zeker op welke leeftijd je bent gaan werken.
Een half jaar?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]had een halfjaar al zo'n ding ingevult en ik was het al vergeten
Doei.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn we geen vrienden meer.
neequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus je bent er net gestopt met werken?
Zoietsquote:
En het neuken dan, of is dat waar je naar toe gaat?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet serieus dingen gaan doen. Afwassen, opruimen, eten koken alles. Moet over anderhalf uur weg.
Dat heb ik zo straks al gedaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En het neuken dan, of is dat waar je naar toe gaat?
Moet je de koe eerst ook nog doden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Snowbells het volgende:
Morgen ook een koeienhart ontleden
Ja met een speerquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je de koe eerst ook nog doden?
woMAN the fuck up en ga aan het werkquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Lonaa het volgende:
Vandaar ook dat ik geen zin heb dingen te doen.
Working on it. Really...quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
woMAN the fuck up en ga aan het werkeven lekker muziekje aan en gaan met die banaan.
Ik mis Pizza pepperoni en Hot Wok Chilli want die is gewoonquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is nieuwe limited edition van lays, iets met reggae
smaakt PRECIES hetzelfde als bolognese
Vond t tegenvallen. Die whiskeycocktail was opzich wel oke.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Typisch het volgende:
ik moet nog al die smaken van maak de smaak proberen, is het wat?
Thank you for that, ohmygoodness thank you.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Dimens het volgende:
We willen je gewoon goed laten voelen Uft.
Die is zo vies, die nasmaakquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die chips met die aioli is gooood
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou liever een keer goed voelen aan UFT.Uft niet gevoeld hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn mobiel geeft eerder een melding dan Facebook zelf, raar.quote:
Ah, ik ga ze gewoon alle 3 bestellen bij de gastvrouw van vanavond.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vond t tegenvallen. Die whiskeycocktail was opzich wel oke.
Hij houdt ons up2date.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom typ je dat aldoor zo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |