quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zit mobiel fix thuis wel even
Vind daar niet veel aanquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoop dat NL verliest, want winnen moesten ze doen bij de EK
Is dit mannenlogica? Want ik snap het niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan een strijd winnen, maar daar win je de oorlog niet mee..quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dit mannenlogica? Want ik snap het niet.
Dat is waarschijnlijk een niet voetbal fan die teleurgesteld is bij het EK die (te) hoge verwachtingen had en daarom nu Nederland tijdelijk niks meer gunt.. totdat ze weer goed gaan draaien en dan met de oranje klomp op de kop in de stad staat te kijken met een biertje in de hand.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dit mannenlogica? Want ik snap het niet.
Al is het niet, het is vriendschappelijk.. dan ben je gewoon minder gemotiveerd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zelfs van Bulgarije hadden we verloren met vriendschappelijk
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk een niet voetbal fan die teleurgesteld is bij het EK die (te) hoge verwachtingen had en daarom nu Nederland tijdelijk niks meer gunt.. totdat ze weer goed gaan draaien en dan met de oranje klomp op de kop in de stad staat te kijken met een biertje in de hand.
Ook wel successupporter genoemd
fuck logicquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik heb helemaal niks met voetbal, ik draag zelfs nooit oranje en ik lust geen bierquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk een niet voetbal fan die teleurgesteld is bij het EK die (te) hoge verwachtingen had en daarom nu Nederland tijdelijk niks meer gunt.. totdat ze weer goed gaan draaien en dan met de oranje klomp op de kop in de stad staat te kijken met een biertje in de hand.
Ook wel successupporter genoemd
Dan neem ik mijn vooroordeel terugquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik heb helemaal niks met voetbal, ik draag zelfs nooit oranje en ik lust geen bier
Deze logica snap ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan een strijd winnen, maar daar win je de oorlog niet mee..
Ik zeg alleen eventjes natuurlijk hoe het hoort te zitten, als NL bij EK beter had gespeeld hadden we een hogere reputatie gehad..quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn vooroordeel terug
Dat laatste weet ik, maar we hadden gewoon een erg moeilijk poul, volgens mij de zwaarste OOIT. Als je al verliest met puntverlies tegen Denenmarken tja dan is het eigenlijk al voorbij. We wisten allemaal dat het achter in zo lek als een zeef was maarja als ze dan voorin de kansen niet af maken ja dan ga je niks winnen..quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen eventjes natuurlijk hoe het hoort te zitten, als NL bij EK beter had gespeeld hadden we een hogere reputatie gehad..
Klinkt raar maar wat er in het voetbal leven gebeurt, zal dingen verbeteren voor het land..
De zwaartste ooit? Volgens mij vond men 4 jaar terug EK-poule met Frankrijk en Italie ook zwaar en sprak men destijds ook over een poule des doods.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik, maar we hadden gewoon een erg moeilijk poul, volgens mij de zwaarste OOIT. Als je al verliest met puntverlies tegen Denenmarken tja dan is het eigenlijk al voorbij. We wisten allemaal dat het achter in zo lek als een zeef was maarja als ze dan voorin de kansen niet af maken ja dan ga je niks winnen..
Maargoed ik wil er geen VBL van maken
True.. ik herhaal ook maar wat er op TV gezegd werd. Ik hou het niet bijquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De zwaartste ooit? Volgens mij vond men 4 jaar terug EK-poule met Frankrijk en Italie ook zwaar en sprak men destijds ook over een poule des doods.
quote:Big shot screaming, "Put your hands in the sky,"
He says, "Give it up boy, give it up or you're gonna die,
You'll get a bullet in the back of the neck,
In the back of the neck right between the eyes."
Oh dan is het al geweest denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey DV
Hier schijnt de zon gewoon.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
DV en nat. waar heb ik dat eerder gezien
Laatste grapje voor vandaag voor DV
duw? ik werd er ingesleurdquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
Die duw ook niet zeker
Ik stop al, maar deze was te makkelijk
geen bier lustenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik heb helemaal niks met voetbal, ik draag zelfs nooit oranje en ik lust geen bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |