xx jeboiquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
Moeders doet kapotirritant via sms
Uitgaan op dinsdag?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
Vanavond uitgaan of rustig op de bank Oranje kijken, keuzes van een student zijn niet makkelijk.
2e optie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
Vanavond uitgaan of rustig op de bank Oranje kijken, keuzes van een student zijn niet makkelijk.
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is er überhaupt open op dinsdag?
Eigenlijk alles wel hoor. Studentenleven is doordeweeks hé.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is er überhaupt open op dinsdag?
En in welke stad woon je?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel hoor. Studentenleven is doordeweeks hé.Ik moet vrijdag vroeg beginnen, dus ga ik liever vandaag uit.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in een wereldstad.
Ik las het.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
In jouw stad mishandelen ze egels.
Uitgaan dan, als het net zo slecht als de vorige wedstrijd is baal je er helemaal van.. kut wedstrijd en een chagrijnig wijf naast je..quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit ik met een chagrijnige chick opgescheept want voetbal.
Hoe bedoel je "ermee eens zijn"?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik las het.Grappig genoeg hoor ik meer reacties over hoe walgelijk het is dan dat ze het er mee eens zijn.
Voetbal kan leuk zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit ik met een chagrijnige chick opgescheept want voetbal.
Dat is niet mogelijk denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:11 schreef Dimens het volgende:
Misschien was het Schenkstroop wel. Die is harteloos.
Ben jij een van die mensen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja met die actie. Dus er zijn nog wel lieve mensen in deze stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |