Dat heb ik zo straks al gedaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En het neuken dan, of is dat waar je naar toe gaat?
Moet je de koe eerst ook nog doden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Snowbells het volgende:
Morgen ook een koeienhart ontleden
Ja met een speerquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je de koe eerst ook nog doden?
woMAN the fuck up en ga aan het werkquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Lonaa het volgende:
Vandaar ook dat ik geen zin heb dingen te doen.
Working on it. Really...quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
woMAN the fuck up en ga aan het werkeven lekker muziekje aan en gaan met die banaan.
Ik mis Pizza pepperoni en Hot Wok Chilli want die is gewoonquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is nieuwe limited edition van lays, iets met reggae
smaakt PRECIES hetzelfde als bolognese
Vond t tegenvallen. Die whiskeycocktail was opzich wel oke.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Typisch het volgende:
ik moet nog al die smaken van maak de smaak proberen, is het wat?
Thank you for that, ohmygoodness thank you.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:42 schreef Dimens het volgende:
We willen je gewoon goed laten voelen Uft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is zo vies, die nasmaakquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die chips met die aioli is gooood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |