Dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:11 schreef Lonaa het volgende:
Heb ik trouwens nog hele grote rellen gemist hier, in NB of in z'n geheel op FOK!?
Toch wel leuk.. jij was voor mij de eerste..quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jup, jup. Eindelijk. Tijd om mn postcount weer s wat op te krikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch wel leuk.. jij was voor mij de eerste..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En nu lekker gesettle'd in je nieuwe huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk ook internet werkend gekregen?
Want ze werd 'gepes't zei ze en ze vond het niet luek dat mensen aardig doen in haar gezicht maar achter haar rug om roddelen.. En dat ze haar vriendje een mongool vinden (al doet hij dat zichzelf aan) en weet ik het allemaal.. ik zoek het topic wel ffquote:
Fanta-stick & Sanddr ofzo was toch ook gezeik mee?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want ze werd 'gepes't zei ze en ze vond het niet luek dat mensen aardig doen in haar gezicht maar achter haar rug om roddelen.. En dat ze haar vriendje een mongool vinden (al doet hij dat zichzelf aan) en weet ik het allemaal.. ik zoek het topic wel ff![]()
De harde waarheid
Ja, blijkbaar dacht/vond zij dat Fanta achter haar rug om lulde/roddelde ofso.. of uberhoud over die meet, dat het matig/saai was terwijl zij (fanta) er niet was..quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Fanta-stick & Sanddr ofzo was toch ook gezeik mee?
TYPISCH MI MANG ALLES SPANG WHITEBOY? Hey man, alles goed?quote:
Ja man, met slechte mensen gaat het altijd goed toch? met u?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
TYPISCH MI MANG ALLES SPANG WHITEBOY? Hey man, alles goed?
Karma bestaat dus niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja man, met slechte mensen gaat het altijd goed toch? met u?
Te rustig voor mijn doen, dit zou ik snel skippenquote:
Dan is trance zeker niks voor jouquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Te rustig voor mijn doen, dit zou ik snel skippen
Dat is inderdaad niks voor mij, ik heb niet snel 'een hekel' of weinig hebben met een genre, maar bij trance is dat dus het geval.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:26 schreef Snowvy het volgende:
[..]
Dan is trance zeker niks voor jou?
Dan denk ik dat jij ook niet van Progressive dubstep, progressive house.. Kort om, alle progressives niet van houdquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niks voor mij, ik heb niet snel 'een hekel' of weinig hebben met een genre, maar bij trance is dat dus het geval.
Hangt vooral van mijn mood af, ik heb genoeg nummers van 7 minquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:29 schreef Snowvy het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij ook niet van Progressive dubstep, progressive house.. Kort om, alle progressives niet van houd, al die liedjes duren meestal wel 7min. minimaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |