En vervolgens slogans hebben als "Minder belasting voor werkende mensen"quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:47 schreef henkde_j het volgende:
Niets mis met bezuinigen. Liever nu dan over 10 jaar
Ik als HRA ontvanger weet nog wel een plek waar enkele honderdenduizenden miljarden op de meerjarige begroting bezuinigd kunnen worden hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:47 schreef henkde_j het volgende:
Niets mis met bezuinigen. Liever nu dan over 10 jaar
neeequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef mstx het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=524990154183410
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef mstx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zag ik ook op dwdd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef mstx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ziet eruit als een of ander wijf wat haarzelf belangrijker vind dat anderen. Dan kan het prima.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef Romanus het volgende:
[..]
neeekan niet. Niemand is zo dom
dat is echt een kutstreekquote:
en een photoshopquote:
quote:Well, as Stephen says, there is a love for every phobia, so Anatidaephilia would be the love that somewhere, somehow, a duck is watching you...
Alsof die tijden er wat toe doen, het blijft een tweeling.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zag ik ook op dwdd.
Het kan theoretisch wel, als de geboorte rond 0.00 is en de een net ervoor en de andere net erna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet er wel toe omdat je dan op verschillende dagen geboren kan zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Alsof die tijden er wat toe doen, het blijft een tweeling.
Dat praat het vergeten inderdaad goed...quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat doet er wel toe omdat je dan op verschillende dagen geboren kan zijn.
Dan is het nog wel begrijpelijk... het praat het niet goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:43 schreef Woffel het volgende:
[..]
Dat praat het vergeten inderdaad goed...
Nah, dan zou ik het nog steeds niet begrijpelijk vinden.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan is het nog wel begrijpelijk... het praat het niet goed.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef mstx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:35 schreef PiRANiA het volgende:
Dat valt niet mee, 150 Kamerleden kiezenJe was me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Recept: 1 Turks brood, een kilo gehakt, gesneden tomaat, 2 blikjes doperwten, blikje hotdogs en een pakje Marlboro,quote:Op donderdag 13 september 2012 12:25 schreef Dimens het volgende:
Mijn neef makkie88 die een mega hamburger maakt De eerste is twee jaar geleden gemaakt en die was echt ontzettend lekker. En de tweede hebben ze gister gemaakt. Man, ik vind het echt vet dat ze dat doen. Ik moet hem eens om het recept vragen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb alleen een pakje L&M. Kan dat ook?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:37 schreef Individual het volgende:
[..]
Recept: 1 Turks brood, een kilo gehakt, gesneden tomaat, 2 blikjes doperwten, blikje hotdogs en een pakje Marlboro,
Doperwten en hotdogs? Wat voor hamburgers eet jij.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:37 schreef Individual het volgende:
[..]
Recept: 1 Turks brood, een kilo gehakt, gesneden tomaat, 2 blikjes doperwten, blikje hotdogs en een pakje Marlboro,
Zie aanrecht.. Het was een grapje..quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Doperwten en hotdogs? Wat voor hamburgers eet jij.
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zie aanrecht.. Het was een grapje..
Kan wel, maar dan smaakt het wel wat anders. Marlboro is natuurlijk het kwaliteitsingredient.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb alleen een pakje L&M. Kan dat ook?
Je bent de sigaretten vergeten.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Doperwten en hotdogs? Wat voor hamburgers eet jij.
Die eet ik wel altijd bij m'n hamburgers.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Je bent de sigaretten vergeten.
Ik wou al zeggen, ik heb dat eerder gezien op het forumquote:Op donderdag 13 september 2012 12:25 schreef Dimens het volgende:
Mijn neef makkie88 die een mega hamburger maakt De eerste is twee jaar geleden gemaakt en die was echt ontzettend lekker. En de tweede hebben ze gister gemaakt. Man, ik vind het echt vet dat ze dat doen. Ik moet hem eens om het recept vragen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begin terstond te watertanden.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:25 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iPhonequote:
Kom op.. Een pagina eerder kan ik nog begrijpen, maar drie posts hoger..quote:
Ik zat naar het tietenfilmpje in de related video's te kijken. Ik was afgeleid.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kom op.. Een pagina eerder kan ik nog begrijpen, maar drie posts hoger..
Poolsequote:Op donderdag 13 september 2012 23:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Staat ie daar nou te huilen voor de Indonesische flag?
Daar is een vervolg van, alleen heb ik 'm niet op mijn PC.quote:
Die zag ik ook op FB voorbijkomenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:55 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]te flauw. Maar die laatste
Geen idee, ik heb hem ook van Facebook gepluktquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die zag ik ook op FB voorbijkomen.
Waar is 't van?
Dat is zo vetquote:
Deze is beter, zelfde manier en het is te volgenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is zo vet. Ik heb 't weleens geprobeerd maar ik faal er hard in.
Gaat mooi snel. Handig als je snel je kast wil opruimen. Maar damn wat krijg je gare kreukelsquote:
Op de normale manier kan ik het snellerquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:51 schreef picodealion het volgende:
Het is echt niet zo moeilijk hoor, vouw m'n shirts al jaren op die manier.
Deze kende ik nog niet:
poolse vlag wit boven en rood onderquote:
jaquote:Op donderdag 13 september 2012 23:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Staat ie daar nou te huilen voor de Indonesische flag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:38 schreef ShevaJB het volgende:
en toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory
Komt ' ie je vannacht bezoekenquote:
gezellig, ik heb het bier vast koud staan.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:55 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]te flauw. Maar die laatste
NOU.quote:
quote:
is hier de i've shit myself op het einde goed vertaald?quote:
Nee de vertaling is volgens mij fake, maar wel grappig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:30 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
is hier de i've shit myself op het einde goed vertaald?
Orgineel met goeie ondertitelingquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:47 schreef wuuht het volgende:
http://editie15.eomagazin(...)/5/Het-politiebureau![]()
![]()
![]()
Dat zou ik ook wel willen weten!quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
Werkelijk briljant als je het mij vraagt.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
Boromirquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
LONGEST. GIF. EVER.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder woorden. Geniaalquote:
Maar wel zwaar onnatuurlijk door tele-effectquote:
Dat is hopelijk niet echtquote:
Wat is hier erg aan?quote:Op zondag 16 september 2012 19:56 schreef Kreator het volgende:
Deze kwam ik net tegen op Facebook...
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij duidt op de mengelmoes van Nederlands en Engels in een zin...quote:
Ik vond 'alleenstaande moeders zijn grote vrouwen' grappig. Maar kennelijk ben ik de enige.quote:Op zondag 16 september 2012 23:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik denk dat hij duidt op de mengelmoes van Nederlands en Engels in een zin...
Maar om daar nou zo opgewonden over te raken
quote:Op maandag 17 september 2012 09:28 schreef P8 het volgende:
[..]
Klopt. En voor je falende facepalm krijg je een dubbele terug.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 10:39 schreef P8 het volgende:
http://www.urbandictionar(...)Quadruple%20Facepalm
wel oppassenquote:He attempted to perform the quadruple facepalm without the aid of another person; he died from blunt trauma to the face. Since then, few have dared attempt the quadruple facepalm by themselves for fear of their lives.
quote:Denen doen het onmogelijke: maken bus cool
Ken ik niet. Ik heb wel veel verhalen gehoord over een kat die Steve heet.quote:Op maandag 17 september 2012 17:37 schreef revolutionarymen het volgende:
Ja ik heb ook een vraag,
Er was een meme met een boze zwarte kat met de tekst NO heeft iemand die nog?
Jaaaaa! Je bedoelt die ene met die nieuwe doos toch??quote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik heb wel veel verhalen gehoord over een kat die Steve heet.
lol die ken ikquote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef TheDutchguy het volgende:
Sorry dat ik het hier vraag, maar ben opzoek naar een grappig filmpje en heb echt geen idee waar ik die heb gezien![]()
Is een man die bij uitreiking van een soort award is en probeert in elk shot te komen dat die avond is gemaakt. Uiteindelijk staat hij zelfs op het podium met alle winaars.
Iemand?
Jajoh, heb je die toevallig ergens? Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 18:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jaaaaa! Je bedoelt die ene met die nieuwe doos toch??
hahahaha nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |