Omdat die Luske eigenlijk had moeten winnen en grote favoriet wasquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan dan nog niet verklaren waarom Iris Kroes wint.
Lisa die X-Factor won. Maar wat wil je hier nou mee zeggen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat die Luske eigenlijk had moeten winnen en grote favoriet was
Of die broer van dat wijf dat eerder popstars had gewonnen
Dat de underdog gewonnen had en dat het ook een keer leuk isquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lisa die X-Factor won. Maar wat wil je hier nou mee zeggen?
Ik gok op paniekvoetbal. Charly viel me ook iets te toevallig uit toen er opeens berichten opdoken dat er een mannetje was die vertelde dat hij de winnaar zou worden. Dan houd je 4 kandidaten over: Iris, Erwin, Chris en Paul.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan dan nog niet verklaren waarom Iris Kroes wint.
Heeft die Iris al iets uitgebracht of wat?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok op paniekvoetbal. Charly viel me ook iets te toevallig uit toen er opeens berichten opdoken dat er een mannetje was die vertelde dat hij de winnaar zou worden. Dan houd je 4 kandidaten over: Iris, Erwin, Chris en Paul.
Het zou voor het proggramma niet goed zijn als Paul zou winnen. Chris en Erwin mochten niet winnen. Erwin had al plaatjes opgenomen en Chris is het broertje van, dat geintje had je het seizoen ervoor al. Iris is nog jong, opvallend door haar harp... als je die al vroeg vastlegt(die contracten_!) heb je misschien ooit nog een (klein) succesje
Net haar album... heel toevallig net toen The Voice weer begonquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft die Iris al iets uitgebracht of wat?
Ik had ook niets anders verwacht van Giel Beelen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef iBenny het volgende:
De Beste Singer Songwriter leek mij inderdaad ook eerlijk verlopen,
Ik denk eerder dat er meer mensen gaan kijken om te zien of er iets gebeurt wat niet door de beugel kan...quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:41 schreef JRRY het volgende:
Hij verwacht nu dat er vrijdag ineens nog maar 0,2 miljoen mensen voor de buis zitten?
Hmm even mijn voorspellingen in het voorspeltopic aanpassen
Ik wens ze veel succes. Als er al doorgestoken kaart is (wat er wel is, hoewel in mindere mate dan mensen denken, denk ik), wordt dat toch niet laten zien.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er meer mensen gaan kijken om te zien of er iets gebeurt wat niet door de beugel kan...
Ik had laatst mijn twijfels over de Engelse kandidaat. Of dat gegrond was? Geen idee. En natuurlijk laten ze het niet zien, maar men hoopt er misschien iets van op te pikken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succes. Als er al doorgestoken kaart is (wat er wel is, hoewel in mindere mate dan mensen denken, denk ik), wordt dat toch niet laten zien.
Tja, als je er op gaat letten vind je altijd wel watquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had laatst mijn twijfels over de Engelse kandidaat. Of dat gegrond was? Geen idee. En natuurlijk laten ze het niet zien, maar men hoopt er misschien iets van op te pikken.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja, als je er op gaat letten vind je altijd wel wat
Als ik ooit een beroemde John de Mol wordt ga ik een talentenjacht ontwikkelen zonder doorgestoken kaartquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als ik ooit een beroemde John de Mol wordt ga ik een talentenjacht ontwikkelen zonder doorgestoken kaart
Volgens mij was dat er! ALleen op internet te volgen, ik heb er ooit een topic voor geopend, niet zoveel over gehoord verder. En je had natuurlijk Holland in da Hoodquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Super![]()
Wat mij nou verder wel gaaf lijkt is een talentenjacht voor rap(st)(p)ers
Holland In Da Hoodquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was dat er! ALleen op internet te volgen, ik heb er ooit een topic voor geopend, niet zoveel over gehoord verder. En je had natuurlijk Holland in da Hood
Kort gezegd zei hij dat kandidaten ook zelf wat inzet moeten tonen. Hij zei dat een van de kandidaten van The Voice 2 die een single heeft uitgebracht en een contract had nu al (zelf!) is gestoptquote:
Wiequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kort gezegd zei hij dat kandidaten ook zelf wat inzet moeten tonen. Hij zei dat een van de kandidaten van The Voice 2 die een single heeft uitgebracht en een contract had nu al (zelf!) is gestopt
Dat zat ik dus ook al te denkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
Toch heeft hij best een aardig huisje!
Al een hele poosquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |