..en weer een berichtje van een gesloopte Fratz!

Mijn moeder kan er maar niet over uit dat er zoveel onbekenden haar een kaartje hebben gestuurd!
Ze vindt het echt geweldig! De vriendinnen die ze aan de telefoon had en aan wie ze het vertelde konden het bijna niet geloven! Iedereen vond het zo fantastisch en leuk voor haar.

Mijn broers en schoonzusjes vonden het ook zo leuk, iedereen heeft ook de tijd genomen om alle kaarten uitgebreid te lezen en te bekijken. Ik kreeg niet eens de kans om nog meer foto's te maken, er was telkens wel iemand die de stapel kaarten op schoot had!
Mijn moeder heeft al een heel mooi plekje voor de kaarten bedacht, daar gaat ze ze morgen in ophangen.
Maar waarschijnlijk pas 's avonds (morgen moet ik weer naar het ziekenhuis en je snapt het al, mijn ouders gaan met me mee, ik heb dan een hartfunctieonderzoek).
Ze heeft me beloofd dat ze dan foto's gaat maken, en uiteraard zal uw razende reporter deze dan voor u posten! Ik moet trouwens zeggen, wat een mooie kaarten! En een persoon die krijgt nog een speciaal bedankje (je weet wel wie je bent!

) want die had er zelfs nog zomaar een cadeautje voor mijn moeder in gedaan. Echt hartverwarmend!
..wordt vervolgd!
Fratz gaat nu pitten, heb me veel te druk gemaakt ook, maar kon het niet laten was veel te leuk!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.